Login lub e-mail Hasło   

Jakie narzędzie jest najważniejsze w e-biznesie?

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://artelis.pl/art-246,5,48,Internet_(...)e_.html
Jeśli myślisz, że będę pisał o stronach www, to jesteś w błędzie. Za chwilę, bez owijania w bawełne, wyjawię Ci sekret, o którym wie kilka procent ludzi zajmujących się e-bizne...
Wyświetlenia: 1.826 Zamieszczono 24/12/2006
Jeśli myślisz, że będę pisał o stronach www, to jesteś w błędzie.

Za chwilę, bez owijania w bawełne, wyjawię Ci sekret, o którym wie kilka procent ludzi zajmujących się e-biznesem. Za moment poznasz sekret, którego potencjał dobrze rozumie mniej niż 10% z tych kilku procent, którzy sekret znają. W następnym akapicie poznasz sekret mojego sukcesu w Internecie.

Najważniejszym, ważniejszym od strony www, narzędziem e-biznesu jest wielokrotny autoresponder . Nie newsletter, nie e-zin, ale wielokrotny autoresponder. Nie ma drugiego narzędzia, które potrafi w pełni automatycznie i tak skutecznie przekazać klientowi tak wiele informacji.
Strona www ma tę wadę...

Strona www ma tę wadę, że jej przeczytanie w całości za jednym posiedzeniem to rzadkość, a regularne powroty by doczytać do końca to jednostkowe przypadki. Stąd rodzi się bezsensowne i szkodzące zyskom zamiłowanie dzisiejszych twórców stron www do ograniczania objętości zawartych na stronach informacji.

Wielokrotny autoresponder pozwala przekazać klientom dowolną ilość informacji za pomocą serii e-maili niosących znośną dla czytelników ilość treści. E-maile te są wysyłane automatycznie w zadanych odstępach czasu.
Newsletter ma tę wadę...

Newsletter lub e-zin ma tę wadę, że nowi czytelnicy nie otrzymują wcześniejszych numerów, które bardzo często nadal są aktualne. W rezultacie im dłużej wydajemy newsletter, tym mniej dowiedzą się nowi czytelnicy.

Pewnym rozwiązaniem jest archiwum. Jednak z 5 letniego doświadczenia w publikowaniu e-zinów i newsletterów wiem, że do archiwum zagląda tylko pewien procent nowych czytelników, a jeszcze mniej czyta archiwum w całości. Wadą archiwum jest również to, że część zawartych tam informacji może być niekatualna.

Wielokrotny autoresponder pozwala na automatyczne, cykliczne wysyłanie archiwalnych, lecz ciągle aktualnych, numerów newslettera nowym czytelnikom. Nowe numery mogą być wysyłane równolegle lub dopiero po otrzymaniu przez czytelnika całej serii z archiwum.
Lekarstwo na problem Internautów

Wielokrotny autoresponder jest lekarstwem na podstawowy problem Internautów - brak czasu.

Tylko od listopada 2003 do listopada 2004 średni czas trwania wizyty na polskich stronach www spadł o 27% (źródło: gemiusTraffic, Gemius). Internauci coraz mniej czasu spędzają na stronach www. Skanują je zamiast czytać. W rezultacie siła Twojego przekazu marketingowego słabnie w zastraszającym tempie.

Wielokrotny autoresponder jest lekarstwem na problem braku czasu, ponieważ:

* dociera z informacją do skrzynki Internauty - Internauta nie musi sam szukać informacji i ustalać, od czego zacząć lekturę.

* jednorazowo przekazuje ograniczoną, akceptowalną przez Internautę, partię materiału. Najlepiej około 500 słów.

* poprzez odpowiednie ustawienie częstotliwości wysyłania e-maili, kontakt z Internautą jest ciągły, ale nie natarczywy. W ten sposób wzmacnia się relację i szansę na sprzedaż/ współpracę.

Jakby tego nie było mało, taką kolejkę e-maili wystarczy raz dobrze zdefiniować i od tego momentu wszystko dzieje się automatycznie. Dobrze zaplanowane serie potrafią poprawnie funkcjonować i przynosić zyski nawet przez kilka lat - wiem to z doświadczenia.
Sekret mojego sukcesu

Wielokrotny autoresponder to sekret mojego sukcesu w Internecie. Z tego narzędzia korzysta najlepszy partner mojego programu partnerskiego, który zarobił 2 razy więcej prowizji niż drugi najlepszy partner. Wielokrotnego autorespondera używa również większość gwiazd e-marketingu w USA i skuteczni e-biznesmeni z mojego otoczenia.

Z drugiej strony z wielokrotnych autoresponderów nie korzystają praktycznie żadne duże serwisy www w Polsce. Dlaczego? Albo ludzie z działów marketingu lub obsługującej ich agencji nie znają tego narzędzia, albo nie zależy im na wdrażaniu narzędzia, które automatyzuje znaczną część obsługi klienta, budowania z nim relacji oraz promocji i sprzedaży. W ten sposób pozbawiliby się zajęcia.
Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera

W darmowym kursie e-mailowym:

Najlepsze pomysły
na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera

... dowiesz się jak zbudowałem mój e-biznes za pomocą wielokrotnego autorespondera i jak Ty możesz zrobić to samo nie wydając ANI złotówki!
http://www.freebot.pl/?t=9007

http://www.freebot.pl/?t=9007

http://www.freebot.pl/?t=9007

Napisał
Piotr Majewski Redaktor CzasNaE-Biznes

http://cneb.pl/?t=9007

Dodal do strony
Wojciech Wesołowski
http://www.cnebpoints.com/?t=9007

Podobne artykuły


8
komentarze: 4 | wyświetlenia: 353
7
komentarze: 18 | wyświetlenia: 893
83
komentarze: 25 | wyświetlenia: 72024
51
komentarze: 40 | wyświetlenia: 647673
44
komentarze: 37 | wyświetlenia: 14868
33
komentarze: 30 | wyświetlenia: 21366
30
komentarze: 22 | wyświetlenia: 40327
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 17279
29
komentarze: 8 | wyświetlenia: 13026
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 53092
29
komentarze: 15 | wyświetlenia: 22418
28
komentarze: 29 | wyświetlenia: 17962
26
komentarze: 34 | wyświetlenia: 22983
 
Autor
Dodał do zasobów: artelis.pl
Artykuł




Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska