Login lub e-mail Hasło   

Zrujnuj się w internecie

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://biznes-internetowy.artykularnia.p(...)27.html
Zrujnować swoją firmę w internecie jest niezwykle łatwo. Wystarczy, że projektant strony dla Twojej firmy będzie przestrzegał kilku (lub wszystkich) z poniżej opisanych zasad. A...
Wyświetlenia: 913 Zamieszczono 09/04/2007

Zrujnować swoją firmę w internecie jest niezwykle łatwo. Wystarczy, że projektant strony dla Twojej firmy będzie przestrzegał kilku (lub wszystkich) z poniżej opisanych zasad. A więc do dzieła:



1. Strona główna musi skrywać tematykę serwisu. Nie informuj potencjalnego klienta w żaden sposób na jaką stronę trafił. Nie zamieszczaj grafiki mówiącej cokolwiek w tej kwestii, nic też na ten temat nie pisz. Jedynie przywitaj internautę miłym słowem i daj mu do zrozumienia, że jest 4567 osobą, która trafiła pod Twój adres www.

2. Umieść animowane intro. Ważne też by nie było za krótkie – to wystarczająco wydłuży czas, w którym internauta będzie mógł podjąć decyzję o opuszczeniu Twojej strony. Pod żadnym pozorem nie umieszczaj przycisku „pomiń intro” - niech wszyscy widzą jak dobry grafik tworzył witrynę.

3. Ukryj przed internautą informacje o ofercie. Stwórz w tym celu niezrozumiałe menu. Przykładowo: niech napisy na przyciskach pojawiają się dopiero po najechaniu na nie kursorem. Rozbudzisz w ten sposób syndrom odkrywcy u potencjalnego klienta. Przecież nie wszedł na Twoją stronę by przeczytać co oferujesz.

4. Na głównej stronie zamieść aktualności. Poświęć im mnóstwo miejsca, a jeśli go brakuje przenieś zajawki o swojej ofercie do jednej z głębiej ukrytych podstron. Twój potencjalny klient będzie wniebowzięty mogąc przeczytać o nowym kolorze Twojego produktu. No właśnie – jakiego produktu?

5. Nie umieszczaj zdjęć oferowanych produktów. Będzie trzeba pstryknąć kilka fotek, a na to nie ma czasu. Klient kupi w ciemno - ma napisane, że to dobra rzecz.

6. Pisz długie bloki tekstu. Najlepiej bez akapitów i koniecznie szerokimi wierszami. Internauta szybko zmęczy wzrok i od razu przejdzie do zakupu. Tekst, który dałby radę „przemęczyć” mógłby go zniechęcić.

7. „Stronę należy oglądać w Internet Explorer 5.5”. Na rynku jest ponad 20 różnych przeglądarek internetowych. Wiele z nich posiada po kilkanaście wersji. Daj do zrozumienia internaucie by pobrał specjalnie z Twojego powodu tę jedyną właściwą.

8. Zamieść stronę w internecie przed jej ukończeniem. Zaznacz uprzejmie: „strona w budowie, zapraszamy za miesiąc”. Aby zaoszczędzić czas odwiedzającemu najlepiej podaj pod spodem adresy www Twojej konkurencji.

9. Umil klientowi czas muzyką. Wybierz jakiś dobry utwór – gust jest przecież jeden. Klient to doceni, szczególnie w momencie wczytywania strony.

Tak już na śmiertelnie poważnie: strona Twojej firmy jest dla Twojego klienta. Tylko i wyłącznie.



----------

Doradca marketingowy i projektant reklamowy. Doświadczenie w kreowaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych zbierał m.in. w Wielkiej Brytanii współpracując tam z agencjami reklamy i promocji. W kraju wspierał przedsiębiorstwa mające trudności z adaptacją do nowych warunków rynku i konkurencji. Aktualnie pracujący nad stworzeniem narzędzi wspierających marketing.
Właściciel Pierwszej Świdnickiej Agencji Marketingowej http://www.a3-design.pl

----------

Ten artykuł pochodzi z serwisu Artykularnia.pl - źródła darmowych artykułów do przedruku!

Podobne artykuły


14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 4359
17
komentarze: 16 | wyświetlenia: 19132
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 15361
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 24333
10
komentarze: 6 | wyświetlenia: 7622
8
komentarze: 6 | wyświetlenia: 5620
7
komentarze: 3 | wyświetlenia: 6076
42
komentarze: 17 | wyświetlenia: 6524
33
komentarze: 30 | wyświetlenia: 21320
5
komentarze: 1 | wyświetlenia: 3104
 
Autor
Dodał do zasobów: Artykularnia.pl
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska