Login lub e-mail Hasło   

Nie lubie grubych bab

Jeśli lubisz grube panny, to nie czytaj tego artykułu...
Wyświetlenia: 14.619 Zamieszczono 08/09/2008

Nie lubię spasionych bab. Nie lubię ich tłustych dupsk nie lubię uśmiechów które generują ich tłuste mordy. Żyje w czasach, w których kobieta nie może być gruba by podobała się takiemu facetowi jak ja. Żyje w czasach, które nie pozwalają mi obrażać grubych bab. Żyję również w czasach, gdzie za chude laski, uważają że są za grube. Żyję w pojebanych czasach. Żyję w czasach, w których dziewczynki w wieku 14 lat robią z siebie kobiety, w czasach, w których faceci noszą różowe spodnie. Żyję.

Żyję wśród robotów zaprogramowanych na przetrwanie.

ale

Żyję w czasach w których nikt nie jest normalny. Mam dylemat i nie wiem czy ktokolwiek kiedykolwiek był normalny. Normalności nie ma. Jest tylko to, co ludzie uważają za normalne - standardowe. A standardy narzucają przeciętniacy. Przeciętniacy to frajerzy. Standardy są dla frajerów. Jesteś frajerem?

Światy które tworzycie, pokrywają się ze światami innych, których nie stać na swój świat. Jeden Świat miliardy światów. Nie lubię spasionych bab. Bo jak chodzą to trzęsie mi się mój świat - ten w którym powiedziałem sobie: duża dupa - przegrana dupa. Nazwę cię grubasem i będę mógł dostrzec jak się dąsach, chwile potem zmierzysz laskę, która będzie przechodzić obok ciebie i w myślach powiesz sobie "co za chujowe kolczyki, co za krzywy nos, a dupa? JA MAM LEPSZĄ!" Chciałbym wiedzieć, dlaczego możesz tak myśleć, a nie możesz tego powiedzieć.

Taaaa, żyję w pojebanych czasach, w czasach, w których możemy myśleć wszystko, a mówić możemy tylko to co wypada. Moje czasy mi nie przeszkadzają, kocham moje czasy.

To miejsce jest tak samo moje jak i Twoje. Takich jak Ja jest bardzo mało, takich jak ty są miliony. To wy narzucacie tutaj zasady, to ja je według was łamię a wcale tego nie robię. Moje zasady różnią się od waszych i to wszystko. No ale was jest więcej, wy macie tą moc którą ma gruba baba przy chudziutkim faceciku - jebnie się na niego cielskiem i będzie chciała go zadusić. Ja się kurwa nie dam. Nie lubię grubych bab i chuj mnie obchodzi, czy się obrazisz, kiedy ci powiem to w twarz. Dlaczego miałabyś to robić? To ty nie wiesz że jesteś gruba?

Śmieję się z kobiet które mówią, że lubią obserwować ludzi, które interesują się psychologią, "czytają książki". Śmieję się z romantycznych facetów, za których szczyt romantyzmu to kolacja przy świecach. Śmieję się ze złamanych serduszek, połówek jabłek, wierzących niepraktykujących, wiernych szmat, niedoszłych don Juanów, ['] w dniu śmierci Jana Pawła II. Śmieję się z całego społeczeństwa ponad które się wybijam.

Śmieję się z ludzi przeciętnych i mam do tego takie samo prawo, jak ty do tego, byś mógł się wysrać wiec z łaski swojej odpierdol się i wróć do swoich "ważnych" spraw.

Przeciętniacy śmieją się ze mnie a słońce jutro na pewno wstanie. Miedzy 7 a 8 będą korki, potem koło 15 znów ulice zrobią się tłoczne, a ja może będę się brandzlował w samotności, a będę może prowadził rozmowę, której taka osoba ja ty przeciętniaku, nigdy nawet nie usłyszy.

Nie boję się chodzić ulicami, nie boję się mieć głowy wysoko w górze, nie boję się mieć wad, bo nie boje się dążyć do doskonałości. Nie boję się słów, bo nie boję się opinii innych.
Niedługo nie będę potrafił niektórych dostrzec parząc na nich z góry na którą się cały czas wspinam, poza grubasami które zawsze przykują moją uwagę


i chce, żebyście wiedzieli, że wcale nie chodzi mi tkankę tłuszczową.

Podobne artykuły


17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1591
17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1230
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1014
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 954
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 845
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 930
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 886
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 883
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 766
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 550
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 764
 
Autor
Artykuł



Artykuł byłby, być może, i ciekawy, gdyby nie przekleństwa w nim zawarte...

  ,  22/02/2009

Paulino może akurat przekleństwa dodały artykułowi autentyczności. W końcu autor chciał powiedzieć dokładnie to, co myśli i jednocześnie to, czego nie wypada mówić. Moim zdaniem zrobił to po mistrzowsku.

No to masz przerąbane u puszystych pań :-) A to większość cywilizowanych społeczeństw!

Niezle niezle czuje ze zrozumielibysmy sie:)

Odważny, nieprzeciętny.. Przekleństwa nie przeszkadzają, to tylko słowa, które zostały unormowane jako.. no właśnie, jako jakie? Podoba mi się Twój stosunek do rzeczywistości, ale mam jedno ale. W dzisiejszym świecie każdy chce być oryginalny, niepowtarzalny. Nie sądzisz, że to się staje normą? Przeciętnością staje się szukanie indywidualności. Pozdrawiam.

staram się zawsze być o krok do przodu więc się o to nie boje.

  borsuk,  22/09/2008

Nie można każdej "niepowtarzalności" wrzucać do tego samego worka. Ludzi, którzy na siłę starają się być oryginalnymi łatwo zdemaskować. Jeśli natomiast ktoś jest poprostu "inny" nie obchodzi go czy ludzie uważają go za oryginalnego czy za chuj wie kogo. Te pozorowane indywidua są dalej miernotami i gównojadami.
PS - tekst z charakterem

Dla mnie ty jesteś przeciętny, w pewnym gronie, może nawet jesteś tłustą babą która ma kompleksy i pisze zaza weneckiego lustra. Możesz mieć nawet 1000 lat, albo dwa penisy, wali mnie to idz spac, a jak na vode nie masz to idz do komunistów, jebac cala vodke albo sobie zarób a nie pierdziel o grobych babach bo ktos moze przez ciebie byc smutny, ale ciebie to wali, wiecej takich przecietnych zimnych buców, nie moge juz...

Ciekawy artykuł:) I chyba nikt nie chce zostac "grubą babą" ale z czasem jakoś samo tak wychodzi... No i zawsze można zacząc się "odchudzac", chociaż w tym przypadku jest to znacznie trudniejsze niż odchudzanie ciała...

  Rob,  19/11/2008

i tak trzymaj Tomasz; do konca świata i jeden dzień dłużej... moje gratulacje
"Wojownik przygląda się życiu ... Stawiając każdy krok mówi sobie w duchu: "Ludzkie życie to istne szaleństwo!". I ma rację. Tak, nasze życie jest szaleństwem. Jednak największa mądrość Wojownika Światła polega na właściwym wyborze własnego szaleństwa."

  ,  19/11/2008

Adolf Hitler poszedl o jeden krok dalej od Ciebie - nie tylko mial odwage mowic, ze Zydow nie lubi, ale i postanowil cos z tym zrobic. Debilne, szowinistyczne poglady zawsze znajda nasladowcow je wspierajacych, co na zalaczonym obrazku w tej dyskyusji widac. @Gruba baba@ m wystarczajaco duzo kompleksow, zeby sie jeszcze dolowac takimi chorymi tekstami, to zamiast debilnej krytyki powinienes dac ja ...  wyświetl więcej

  Rob,  19/11/2008

Pytanie: czy grubej babie ktoś przystawił pistolet do łba i kazał żreć jak świni? Zgadzam się z Twoją wypowiedzią: Hitler najpierw uznał za debilne i szowinistyczne poglady, które nie zgadzały się z jego własnymi po czym tych nieprzekonanych wpakował do obozów koncentracyjnych w imię jedynych słusznych racji - swoich racji.
Gruba baba wybrała swoje własne szaleństwo i miała do tego prawo... ...  wyświetl więcej

Hitler realizował Marxa najlepiej jak potrafił.

  Rob,  19/11/2008

Re dla Kajsza: gdzieś już spotkałem się z tym zdaniem o metaforach;) ale zgadzam się z Tobą Kajsza.

  Rob,  19/11/2008

Re dla Grzegorz: no coś w tym jest... a ja czasami mam wrażenie jakby na tym świecie było sporo małych adolfków i każdy znich próbował realizować wszelkimi dostępnymi sobie środkami własną "mein kampf"

  ,  19/11/2008

edit: to odpowiedz do do RoBa, jakoś się źle umiejscowiła:-)

Otyłość to choroba, w takim czy innym przypadku, a często jest cechą genetycznie uwarunkowaną. Co z babami, które mają problemy hormonalne, mało jest takich przypadków? Może napisz tekst o tym, że nie lubisz diabetyków, albo nie lubisz inwalidów, bo kazał im ktoś na przykład zniszczyć sobie trzustkę albo stracić nogi w wypadku? N

...  wyświetl więcej

  Rob,  19/11/2008

parafrazując guru polskiej myśli społecznej Ferdynanda Kiepskiego powiem tak:
po pierwsze primo: skąd wiadomo, że autor napisał tekst po spozyciu lub pod wpływem?
po drugie primo: tekst to nie tylko zdjecie, tytuł i notka o autorze
po trzecie primo: nalezy czytac do końca tekst, autor na koncu napisał - cytat z tekstu: "i chce, żebyście wiedzieli, że wcale nie chodzi mi tkankę ...  wyświetl więcej

  Rob,  20/11/2008

świetne podsumowanie Hells_bells:) Co do mnie to w ramach delektowania się od czasu do czasu kieliszek czerwonego, wytrawnego francuskiego Bordeaux lub klasyczne, czerwone, wytrawne włoskie Chianti. Nie zaprzeczam, że uwielbiam chlać i to hektolitrami... wodę wprost z górskich potoków... więc całkiem możliwe, że w jakiś sposób to wpływa na mnie:)

"Myślę, żę jakbyś poczytał Vonneguta i sposób w jaki naigrywa się z ludzkości jako takiej to byś chyba pomyślał, że to Hitler"

Nie, ale obaj lewacy.

A przynajmniej tak o sobie mówią.

  ,  20/11/2008

Bez wątpienia autor przeczytał nie tylko Vonneguta i Hellera, ale zgłębił również wszystkie dzieła Freuda i Junga, ale również Sztukę Retoryki Arystotelesa, czy Demokryta, którego nauki ma w małym palcu, zanim doszedł do tych głębokich rozważań, które natchnęły go do stworzenia swego przemyślanego, pełnego metafor, dwuznaczności i ukrytego głębokiego sensu tekstu o swych uczuciach do grubych kobie ...  wyświetl więcej

  kilas88,  20/11/2008

Artykuł jak na blogu co drugiej nastolatki, pozdrawiam za oryginalność.. oryginalność z dupy wziętą. Emo?

W świecie grafomanii, na stronie pełnej grafomanii, więcej niż dziesięć artykułów napisanych, żeby 'rozwijać kunszt dobierania słów' znaczy jeden artykuł z jajami. I to jest taki artykuł, chociaż nie koniecznie ze wszystkim się zgadzam, to daję ci 14 moich uciułanych na komentowaniu punktów.

świetne to ;]
chociaż trochę mi sie nie podoba to 'Śmieję się z kobiet które mówią, że lubią obserwować ludzi, które interesują się psychologią, "czytają książki". '

  ninja,  21/02/2009

ale sie znawczyni znalazla xD! z tego co sobie tu i owdzie czytam, to znasz odpowiedzi na wszystkie tematy. nawiedzona czy co?

  Elba,  21/02/2009

Co do stylu, to chyba w w/w komentarzach napisano już wszystko.
Nawiążę więc do treści, tej między wierszami, którą można odczytać według własnych potrzeb.
Określenie "gruba baba" kojarzy mi się nie tylko z kobietami, ale i z facetami. Dla mnie oznacza ono słaby charakter, niską samoocenę i chęć nadrobienia braków niefizycznych własną nadmierną fizycznością - skoro nie mogę wykazać s ...  wyświetl więcej

  ninja,  21/02/2009

ja tez nie lubie grubych bab. udal ci sie artykul autorze! xD szkoda ze nie mam jeszcze za duzo punktow, bo tu nowy jestem, al jak nazbieram to sie chetnie podziele.

nie wiem do którego komentarza się odnieść, wiec odniosę się do wszystkich na raz - więcej dystansu i będzie ok.

Tomasztomaszu czuje że już go nie stać na takie emocjonalne teksty. To art. z przed ponad roku, teraz się za bardzo zdystansowałem ale już myślalem nad tym, żeby tym razem spróbować pokazać ten dystans wiec prawdopodobnie dzisiaj wystartuje z czymś. Jeśli są tu jakieś kobiety to proszę je na GG żebym mógł się rozgrzać, hehe :-)

GG: 5793410

  Age  (www),  27/02/2009

Niezła zagrywka, żeby pare kobitek poznać, he he...

  gabiii,  22/02/2009

ja też nie lubie grubych bab ;p

a ja nie lubie takich nic nie wnoszących komentarzy i nic mnie to nie obchodzi, że jesteś po mojej stronie.

  gabiii,  23/02/2009

wrodzona zadziorność nie pozwala mi przejść do porządku dziennego nad takim komentarzem xD mój błąd...
Postaram się tym razem napisać coś wartościowego, tylko nie karz mnie pulnicznym linczem, ok ?
Pewnie jako nietuzinkowa osobowość, czująca zachwyt nad własnym ego, odbieciem w lustrze musisz czuć się bardzo wyalnienowany, przynajmniej samotny ;p Artykuł jak widze troche odgrzewany, ...  wyświetl więcej

:D (obawiam się iż komentarz ten wnosi jeszcze mniej niż poprzednie)

  Elba,  24/02/2009

Przyłączyłam się do tych, co nie lubią grubych bab. Teraz naszła mnie refleksja, że jest w tym coś nie tak.
A może trzeba by coś z tym zrobić? Może "gruba baba" taka jest, bo NIKT jej nie lubi.
Spróbujmy pokochać miłością bliźniego grube baby, zimnych drani itp. Dajmy im sznsę, aby miłość i akceptacja odmieniła ich życie. Aby spotkanie z drugim człowiekiem nie było dla nich przykrośc ...  wyświetl więcej

  sfik,  24/02/2009

O czym ty człowieku pieprzysz? Mam takie samo prawo zjechać twoje nie do końca przemyślane zdanie, jak i ty masz prawo oceniać innych. W czym jesteś lepszy? Bo poświęciłeś pięć minut, żeby się rozczulić nad tym, jaki ten świat jest zły? To wie i ten koleś w różowych spodniach i ta gruba baba. I każde z nich chce się wybić ponad szarość i stereotypową codzienność. I każde z nich jest takie jak ty. ...  wyświetl więcej

Skoro masz problem z "grubymi babami" to pewnie "twoja stara ma grube dupsko" i już nie możesz patrzeć na ten spasiony zad. Artykuł jest tylko dowodem na to, że jesteś kolejnym zakompleksionym onanistą internetowym. Zanim cokolwiek opublikujesz to pomyśl dwa razy, a najlepiej ochłoń idioto.

@konradkostka. Zanim napiszesz komentarz najpierw dwa razy pomyśl a najlepiej ochłoń. Epitetu "idioto" nie użyję jak Ty, gdyż jestem kulturalnym czytelnikiem i komentatorem. Wyrazy podziwu dla autora. Tekst jest fantastyczny!

  tomek81c,  26/02/2009

szczerze? też nie kręcą mnie grube laski i też nie podoba mi się, kiedy na siłę ktoś mnie przekonuje, że chude jest bee a puszystym jest lepiej, ponieważ kochanego ciałka nigdy za wiele, otyłość to choroba i niech nikt nie wmawia nam, że jest inaczej. ale na Boga - nie jęczę i nie robię z siebie biednego outsidera! sorry, ale masz problem nie z grubymi babami, nie z tym, że takich jak ty jest mało ...  wyświetl więcej

jesteś strasznym egotsą ... Okropnym niektórzy są grubi przez chorobe czy coś takiego ale cierpią na jakąś chorobę a ty sobie wypisujesz takie rzeczy na ich temat .. Byś się wstydził :/

,,i chce, żebyście wiedzieli, że wcale nie chodzi mi tkankę tłuszczową."

Uhm.
Człowiek jedyny w swoim rodzaju JEST zawsze o krok do przodu, a nie STARA SIĘ być.
Inaczej jest tylko jednym z milionów oryginalnych na siłę.
Człowiek inny niż inni nie musi swej inności rozgłaszać wszem i wobec. I tak zostanie ona zauważona, czy to nie oczywiste?

dobre, podoba mi sie to, dobrze ujete, przeslanie w takim jezyku jakim powinno byc, respect

  ,  24/06/2009

Grube baby, to inna jakość w łózku.Jak leżę na takiej,to czuję się jakbym leżał na dużym kamieniu,a moj penis nie może z tej góry tłuszczu sięgnąc do wejścia do pochwy ,znalezć wrota.Cycki grubasce zwisają na boki,trzeba je złapać w rękę,żeby dobrać się do brodawki.Uda ogromne,tłuste,schodzą się zasłaniając wejscie do pochwy.Trzeba się nieżle naszukać,żeby odnalezć łechtaczkę.Wargi sromowe zakrywa ...  wyświetl więcej

artykuł to żaden ewenement a jego autor to wyjątkowy gbur ;] "nie jesteś pięknym i unikalnym płatkiem śniegu"

każdy jest na swój sposób taką grubą babą, punkt widzienia zależy od punktu siedzenia.

i należy to mówić wprost :)

  ,  11/07/2009

A lubisz grubych facetów? gruby pasuje do grubego,a cienki do cienkiego.Ale są faceci o normalnej budowie ciała,którzy przepadają za grubaskami . Grubaski maja ciezkie zycie,bo ten ich kregosłup musi dzwigac np 80 kg sadla i to w dzien i w nocy.Serce watroba otłudzczone,nerki tez,noga wazy 20kg, druga noga tez 20 kg,reka - łapka 15 kg, pierś 10kg brzuch 30 kg, posladki po 30 kg, biedne sa te gruba ...  wyświetl więcej

  ,  12/07/2009

no co z wami?nie rajcuja was grube baby i chłopy grube?jak to sie mozna doprowadzic do takigo spaslactwa?zeby byc takibm grubasem?140 kg to jest coś.ale 155kg to lepiej? i co taka laska ma za życie? chyba tylko przejść na hinduizm i zostać barbapapą lu barbamamą.....

  ru rek.,  09/04/2010

Autor ma potrzebę uzewnętrznienia swoich frustracji i niezadowolenia z życia. 'Kontrowersyjnym' artykułem pragnie usilnie zwrócić na siebie uwagę czytelników, w innym wypadku publikowałby 'do szuflady'.
PS. Zdaje sobie sprawę z tego, że "nic pana nie obchodzi, że nie jestem po Pana stronie". Wybaczy Pan, ale to teksty na poziomie sześciolatka.

  ,  09/05/2010

ma Pan bardzo indywidualne poglądy,ale cjce Pan zeby inni też mieli poglądy takie same jak Pan...no cóż Pana chciejstwo to Pana sprawa i nic pond to

  arta,  30/06/2010

Jak na Wojownika za bardzo interesujesz się społeczeństwem i innymi ludzmi.Wojownik Swiatła idzie swoją drogą i wojuje sam ze sobą-to najtrudniejsza walka na świecie.Radzę zając się samym sobą i zastanowic się dlaczego tak bardzo nie lubisz siebie?Wiesz,że człowiek w innych widzi samego siebie?(prawo lustra).Strasznie się widzisz i czas najwyższy dobrym płynem wyczyścic i wypolerowac to lustro bo okropnie zabrudzone.

@arta:

ależ to piękne co napisałaś....

teraz, równo 6 lat później widzę duży sens twojego komentarza jednak wiem, że wiek w którym to pisałem (18lat) rządzi się swoimi prawami. Okres buntu w którym bezapelacyjnie byłem był potrzebny i mimo że niektóre teksty uważam za uwłaczające, to i tak cieszę się, że je spłodziłem.

a się nawet specjalnie zarejestrowałem żeby ocenić, tekst rewelacja

Mateuszu,

...a czy mozesz sprecyzowac co jest takiego rewelacyjnego w tym tekscie zreszta dosc umiejetnie stylizowanym na "wypowiedzach" "medialnego idola" Jakuba Wojewodzkiego...?
Ciekawi mnie jak wysoko ponad przecietnosc wybil sie autor powyzszego tekstu 5 lat po jego napisaniu....

@youngcontrarian:

Mam się świetnie, prowadze firme, ciesze się życiem i relacjami z ludźmi. Ale baby dalej są grube :)

@Tomasztomaszu:
Drogi Tomaszu,
Dziekuje za odpowiedz.
Ja wole stosunki z kobietami (takimi jakimi sa) niz "relacje z grubymi babami"...
Skoro przeszkadzaja Ci gabaryty Pan... przepraszam... "bab" z Twojego otoczenia to moze sprobuj szczescia w Tajlandii... :-)

@youngcontrarian:

No i widzisz... dalej trzymałem się konwencji z tekstu w którym gruba baba to nie ta która ma za dużo tłuszczu. Miałem przecież na myśli stan umysłu. Tak czy inaczej relacje z kobietami układają się tak jak chce - wiele dało mi pisanie takich tekstów jak ten - dzisiaj oczywiście dużo uważniej dobieram słowa, ale lekkość słowa i szerokie horyzonty dają wiele możliwości...

...  wyświetl więcej

  vivi91,  15/02/2016

zajebisty tekst widzącego wyraźniej. mówiącego bez obłudnej uprzejmości.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska