JustPaste.it

Poziomy w Programach Partnerskich - czy warto się nimi zainteresować?

Jakie korzyści w Programach Partnerskich dają poziomy? Co może zyskać właściciel PP, a co Partner?

Jakie korzyści w Programach Partnerskich dają poziomy? Co może zyskać właściciel PP, a co Partner?

 

Serwisy czy e-sklepy dysponujące własnym Programem Partnerskim często
oferują jako obszar działań tylko jeden poziom swoim Partnerom. Część
z nich umożliwia również działanie na dwóch lub więcej poziomach.

Co w ogóle daje Partnerom przykładowo drugi poziom? Otóż umożliwia on
uzyskanie jakiegoś procentu dochodów od innych Partnerów, którzy
zostali Partnerami za sprawą ich własnego polecenia. Brzmi całkiem
przyzwoicie, prawda?    

Wielu nowych (a także już bardziej doświadczonych) Partnerów zwraca
uwagę na to, czy dany serwis oferuje im możliwość zarabiania na drugim
poziomie. Jest to na pewno bardzo przydatna i opłacalna dla nich
funkcjonalność
, ponieważ mogą działać już nie tylko jako bezpośredni
polecający danych produktów, ale także jako pośredniczący w polecaniu
- jeżeli udało im się zwerbować nowych (najlepiej skutecznych!)
Partnerów.     

Wiadomo - jedni Partnerzy wypracowują większą prowizję, działając
tylko na bezpośrednich poleceniach produktu - ale inni mogą osiągać
nawet większe dochody poprzez drugi poziom niż przez pierwszy!
Wszystko zależy od tego, na jakich działaniach skupia się nasz
Partner, którymi narzędziami promocyjnymi najczęściej się posługuje i
jakie jest jego własne zaangażowanie w to zadanie. Czasem wystarczy,
że Partner wprowadzi w szeregi danego Programu Partnerskiego bardzo
skutecznego Partnera - i sam ma tym dużą korzyść (a my jako
właściciele Programu Partnerskiego oczywiście również) - i co za tym
idzie jest to dla niego motywacja, aby działać właśnie w Programach
Partnerskich, które oferują więcej niż jeden poziom.

Jakie zatem wnioski możemy wyciągnąć na podstawie powyższych
obserwacji? Dla nas, jako właścicieli PP, oczywiście posiadanie dwóch
(lub więcej) poziomów w swoim Programie Partnerskim, jest to sytuacja
bardzo korzystna, zwłaszcza jeśli chodzi o rejestrację nowych,
skutecznych Partnerów - stajemy się na polu Programów Partnerskich
bardzo konkurencyjni
. Z drugiej jednak strony, posiadając więcej
poziomów, powinniśmy się przygotować również na większe prowizje dla
naszych Partnerów - niż gdyby dodatkowych poziomów nie było, a dany
Partner nie byłby “podczepiony” pod innego Partnera. Tylko czy wówczas
na pewno byłby naszym Partnerem? Niekoniecznie.         

Pamiętajmy, że większa wypracowana prowizja przez Partnerów = większy
zysk dla nas.   


A co dają poziomy naszym Partnerom? Oczywiście przede wszystkich
możliwość większych zarobków i poszerzenie pola działania jako
Partnera, czyli korzyści, które moim zdaniem, są bardzo pożądane przez
Partnerów. Dlatego uważam, że warto dysponować Programem Partnerskim z
więcej niż jednym poziomem - dając korzyści sobie i swoim Partnerom.