JustPaste.it

Myśleć jak Partner

Dlaczego warto stanąć po stronie Partnera, prowadząc własny PP?

Dlaczego warto stanąć po stronie Partnera, prowadząc własny PP?

 

Aby własny Program Partnerski zaowocował odpowiednimi korzyściami, nie
wystarczy niestety samo wdrożenie i czekanie na efekty (być może
jakieś będą, ale na pewno nie będą one zachwycające). Na początku
należy poświęcić Programowi Partnerskiemu nieco więcej uwagi, z czasem
będzie trwało to coraz krócej, a efekty, przy dobrej organizacji, będą
rosły.    

Przede wszystkim na wstępie powinieneś zastanowić się, czym chciałbyś
jako właściciel Programu Partnerskiego przyciągnąć do siebie
efektywnych Partnerów.   


Konkurencyjność w tej dziedzinie jest bardzo ważna z uwagi na coraz
większe zainteresowanie tym sposobem zarabiania i coraz większy
wachlarz dostępnych Programów Partnerskich. Wystarczy spojrzeć
chociażby na Porównywarkę Programów Partnerskich Netigo.pl, gdzie
ilość wprowadzonych Programów rośnie z dnia na dzień, a to dopiero
początek.         

Aby móc zacząć działać w kierunku pozyskiwania Partnerów, musisz
przede wszystkim spojrzeć na sprawę z ich strony i zastanowić się, co
wpływa na ich decyzje o podjęciu działania w danym Programie
Partnerskim.    

Wielu Partnerów zwraca uwagę przede wszystkim na to, co promuje, czyli
na oferowane produkty (lub usługi). W tym miejscu nie jest aż tak
ważna dokładna domena działalności, ale sama jakość oferty. Jeśli sam
nie będziesz przekonany do tego, co chciałbyś sprzedać - Partner
również nie będzie - a efekty będą marne.         

Drugą bardzo ważną sprawą jest prowizja - zarówno jej wysokość, jak i
to, czy jest ona wieczna. Brak wiecznej prowizji na wstępie może
zdyskwalifikować Twój Program Partnerski w oczach potencjalnego
Partnera, gdyż dla niego często jest to niezbędna funkcjonalność - on
zdobył Klienta i uważa, że za zakupy tego Klienta należy mu się zawsze
prowizja. Jeśli posiadasz wieczną prowizję u siebie - masz sporą
przewagę nad tymi Programami, które nie oferują tego udogodnienia
swoim Partnerom.      

Obok wysokości prowizji oraz wiecznej prowizji stoi również cookie, a
dokładniej długość jego życia. Im dłuższe życie cookie - tym lepsze
postrzeganie Twojego Programu Partnerskiego przez Partnera.

Ważna jest również pomoc Partnerowi, dostęp do różnorodnych narzędzi i
materiałów promocyjnych
. Partner musi czuć, że się nim interesujesz i
że jest dla Ciebie ważny.          

Na końcu jeszcze warto wspomnieć o poziomach PP. Nie jest to może
jeszcze aż tak bardzo rozchwytywana funkcjonalność, ale również
stanowi o konkurencyjności danego Programu Partnerskiego. Poziomy mogą
być dobrą zachętą dla bardziej zaawansowanych Partnerów, którzy chcą
budować sobie drugi poziom dla wypracowania pasywnego dochodu.


Zatem w skrócie co jest ważne przy uruchamianiu lub modernizowaniu
własnego Programu Partnerskiego, aby zainteresować nim Partnerów?

  • ciekawa oferta produktowa lub usługowa
  • wysokość prowizji
  • wieczna prowizja
  • cookie
  • narzędzia i materiały promocyjne
  • zainteresowanie Partnerem
  • poziomy