Login lub e-mail Hasło   

Płaski brzuch (rzeźba), aerobiczna 6 WEIDERA

Sprawdzony zestaw ćwiczeń na idealnie płaski brzuch (spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni brzucha) bez siłowni, wystarczy trochę miejsca w domu na podłodze ;)
Wyświetlenia: 80.069 Zamieszczono 15/01/2009

 

TABELKA PRZEDSTAWIA ILOŚĆ POWTÓRZEŃ W SERII W DANYM DNIU ZAAWANSOWANIA W WYKONYWANIU ĆWICZEŃ

Seria składa się z 6 ćwiczeń przedstawionych na zdjęciu, każde ćwiczenie należy powtórzyć 6 razy(później liczba powtórzeń wzrasta, patrz tabelka) po czym, należy przejść bez odpoczątku do kolejnego ćwiczenia wykonując odpowiednią dla zestawu wykonywanego w określonym dniu.

 

Aerobiczna 6 Weidera :SPRAWDZONY ZESTAW ĆWICZEŃ WZMACNIAJĄCY MIĘŚNIE BRZYCHA PRZY RÓWNOCZESNYM SPALANIU TKANKI TŁUSZCZOWEJ.

 
Przy prawidłowym wykonywaniu opisanych ćwiczeń oraz systematycznym treningu efekty są widoczne już po 2 tygodniach.

Głównym celem opracowanego zestawu ćwiczeń jest przede wszystkim spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Najważniejsza jest systematyczność w wykonywaniu ćwiczeń, wtedy efekty będą widocznie.

Przy wykonywaniu ćwiczeń nie potrzeba stosować diety (nie jest ona konieczna), jednak jeśli celem jest odchudzanie wówczas można ograniczyć spożywane posiłki do ilości niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania organizmu (najlepiej jeść małe posiłki kilka razy dziennie zamiast 2-3 obfitych).

Ćwiczeń nie należy wykonywać na twardym podłożu, najlepiej podłożyć na całej długości ciała karimatę lub koc.

WAŻNE:

Należy unosić klatkę piersiową pamiętając, aby część lędźwiowa cały czas przylegała do podłoża.

Zestaw składa się z sześciu ćwiczeń w jednej serii, które wykonuje się je jedno po drugim, bez przerw na rozluźnienie mięśni. Najważniejszym momentem przy treningu jest moment zatrzymania ruchu w końcowej fazie na 2-3 sekundy kiedy mięśnie są najbardziej napięte.

 KAŻDE ĆWICZENIE WYKONYWAĆ BEZ PRZERWY NA ODPOCZYNEK (ćwiczenie wykonywać w kolejności 1,2,3,4,5,6 bez odpoczynku pomiędzy nimi)

 

źródło: zdjęcie(internet)

Podobne artykuły


11
komentarze: 32 | wyświetlenia: 679
11
komentarze: 40 | wyświetlenia: 717
10
komentarze: 8 | wyświetlenia: 904
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 448
10
komentarze: 7 | wyświetlenia: 762
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 682
10
komentarze: 5 | wyświetlenia: 743
9
komentarze: 0 | wyświetlenia: 454
9
komentarze: 7 | wyświetlenia: 716
9
komentarze: 20 | wyświetlenia: 617
9
komentarze: 1 | wyświetlenia: 471
9
komentarze: 2 | wyświetlenia: 421
9
komentarze: 34 | wyświetlenia: 504
9
komentarze: 124 | wyświetlenia: 508
9
komentarze: 0 | wyświetlenia: 456
 
Autor
Artykuł



owszem pomaga :) 2 razy podchodzilem i konczylem gdzies srednio w połowie. teraz znow zaczynam .

Ale bez systematycznosci, diety i ogolnie ruchu efektow nie będzie. Po mniej wiecej 10 dniach cw mozna zauwazyc lekką poprawe spalenie tluszczu u osob z 'oponką' a u osob szczuplejszych malutki zarys miesni.

Specjalnej diety nie trzeba stosować, jeśli ktoś chce schudnąć musi rozdzielać posiłki ( duży posiłek na 2 mniejsze w ciągu dnia), chodzi o zdolność spalania, która u każdego jest inna. Wykonując jedynie ten zestaw ćwiczeń (6 Weidera) systematycznie efekty będą bardzo szybko widoczne. Systematyczność i rozsądek w zamian za osiągnięcie celu jakim jest spalanie tłuszczu lub rzeźba brzucha to nie jes ...  wyświetl więcej

Jeżeli chodzi tylko o drugi cel: wzmocnienie mięśni brzucha, to na osoby (w miarę) szczupłe działa takie ćwiczenie idealnie. Znaczne efekty po 2 tygodniach. Potem oczywiście współczynnik wzrostu się zmniejsza. Testowane.

Tak, to ćwiczenie można wykonywać powtarzając cykl od początku lub rozpisać go w celu kontynuacji (rzeźbienie brzucha). To ćwiczenie spala tkankę tłuszczową (testowane), można pójść o krok dalej w kierunku spalania tkanki tłuszczowej używając pasa neoprenowego podczas ćwiczeń, który dodatkowo wygrzewa. Pas neoprenowy nie jest jakimś szczególnie wielkim wydatkiem więc dla chcących działać w kierunku spalania tkanki tłuszczowej polecam zakup pasa, przedział cenowy - od 20zł wzwyż.

  MZT,  15/01/2009

przy dniu nr 11 mój krzyż kazał mi wybierać: albo koniec A6W albo koniec z kręgosłupem. nie wiem czy to takie świecie. Oczywiście brzuch robił się twardszy więc niby skutkowało... ale moje plecy, koszmar

Jeśli ćwiczenie jest źle wykonywane można dorobić się kontuzji, żadne ćwiczenie nie jest wolne od kontuzji, więc zawsze trzeba być ostrożnym i pracować z głową. Osoba, która chce podejmować się jakichkolwiek ćwiczeń musi najpierw znać swój stan zdrowia (problemy z kręgosłupem lub inne przeciwwskazania zdrowotne wykluczają większość ćwiczeń jako "samo zdrowie", można sobie zrobić krzywdę).

To nie jest trening tylko i wyłącznie dla aktywnych sportowców, nie używa się w nim żadnego obciążenia... a w odpowiedzi dotyczące oddychania to proszę się zastanowić czy w momencie maksymalnego wysiłku wciąga pani powietrze czy wypuszcza? To ćwiczenie jest dla osób, które chcą spalić nadmiar tkanki tłuszczowej przede wszystkim, żadnego obciążenia i żadnych kombinacji z oddychaniem, niczym się odd ...  wyświetl więcej

A6W nie rozwija tak dobrze dolnych partii mięśni brzucha.

  ines,  19/01/2009

Wykonywałam kiedyś te ćwiczenia i powiem wam że są naprawdę dobre, już po kilku dniach miałam twarde mięśnie brzucha

Zrobiłem to na wiosnę zeszłego roku. Ćwiczenia są dość ciężkie. Rzeźbi ale górę i to tak że żebra do tej pory widać i mięśnie. Niestety dół brzucha niewiele się zmienił

Polecam 6 każdemu



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska