Login lub e-mail Hasło   

Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony www?

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://www.artso.pl
Zainteresowanie pozycjonowaniem stron www wśród firm stale wzrasta. Chcąc by pozycjonowanie przyniosło firmie klientów warto poświecić czas wyborowi odpowiednich słów kluczowych.
Wyświetlenia: 1.161 Zamieszczono 03/08/2009

Etap wyboru odpowiednich słów kluczowych jest ważny ponieważ pozwala przeprowadzić pozycjonowanie tak, aby oferta firmy dotarła do nowych klientów, którzy szukają w internecie firm oferujących określone usługi czy produkty. Nie wystarczy, że po wpisaniu nazwy firmy do wyszukiwarki pojawia się ona na pierwszej pozycji, gdyż w ten sposób dotrą na stronę www firmy tylko jej stali klienci.

Wybierając słowa kluczowe warto zastanowić się, jakie słowa i wyrażenia najlepiej charakteryzują firmę, jej branże, oferowane produkty i usługi oraz teren jej działalności. Warto precyzyjnie określić obszar działalności firmy, tak by internauta po wejściu na stronę firmy zaraz z niej nie wyszedł stwierdziwszy, że nie tego szukał.

Dla przykładu, jakie słowa można zaproponować firmie stolarskiej, która działa na terenie Poznaniu i okolic, obsługuje głównie klientów indywidualnych, i specjalizuje się w schodach i zabudowach kuchennych?

Na pewno nie słowo kluczowe „schody”, bo to kreślenie jest zbyt ogólne i kieruje na stronę firmy internautów szukających wykonawcy schodów stalowych lub granitowych, a nie tylko drewnianych.

Godne polecenia słowa kluczowe to: schody drewniane, schody drewniane Poznań, schody kręcone poznań, stolarz zabudowa kuchenna, itp.

Warto poświęcić czas wyborowi słów kluczowych, aby na stronę internetową firmy trafiali użytkownicy zainteresowni jej ofertą, a nie osoby, które w rzeczywistości szukają czegoś innego.

Więcej na ten tamat znajdziesz na www.artso.pl

Podobne artykuły


111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 60850
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 65028
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23310
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 23596
32
komentarze: 12 | wyświetlenia: 26713
26
komentarze: 11 | wyświetlenia: 19675
26
komentarze: 20 | wyświetlenia: 16108
23
komentarze: 18 | wyświetlenia: 38395
21
komentarze: 9 | wyświetlenia: 34038
18
komentarze: 8 | wyświetlenia: 2335
21
komentarze: 9 | wyświetlenia: 12485
17
komentarze: 4 | wyświetlenia: 14342
17
komentarze: 40 | wyświetlenia: 5130
16
komentarze: 6 | wyświetlenia: 20839
 
Autor
Artykuł



"Warto precyzyjnie określić obszar działalności firmy, tak by internauta po wejściu na stronę firmy zaraz z niej nie wyszedł stwierdziwszy, że nie tego szukał."
Najlepiej byłoby gdyby znalazł informacje o obszarze działalności jeszcze przed wejściem na stronę, np. po znalezieniu ich w tytule wyświetlanym w wynikach wyszukiwania.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska