Login lub e-mail Hasło   

Trzynasty Apostoł - Rydzyk , czyli kościół Toruńsko-katolicki !

Jaki to wielki paradoks.Po wielu latach niebytności Polski na mapach Świata wywalczyliśmy wolność, którą najpierw zabrał nam Hitler potem Stalin, a teraz zabiera nam ją RYDZYK.
Wyświetlenia: 8.916 Zamieszczono 22/08/2009

Ten artykuł, jest jednym z wielu, w których piszę o czymś co przewraca cały mój świat na głowie. Całe moje życie kierowałem się prawdami, które pochodziły z ust moich rodziców. Moi rodzice swoje zasady wyssali z "piersi"  kościoła, bo przecież czego mogli nauczyć się na ulicy? Czego mogli nauczyć się z raczkującej jeszcze telewizji ? Czego mogli nauczyć się z gazet , z klubow wiejskich, świetlic,restauracyjnych Non stopów ? . Myślę, a nawet jestem pewien, że 10 przykazań Bożych, prawdy wiary i inne nakazy katechizmowe to właśnie to co pozwalało naszym rodzicom nas , swoje dzieci wychowywać. Co stało się z naszą wiarą ? Nasza wiara zostala bardzo mocno nadszarpnięta. Jest ktoś , kto pozwala sobie na tak wielkie odstępstwa od wybranej przez nas wierzących drogi, że mój świat stanął na głowie jak domek w Szymbarku.

Jest  człowiek, którego nazywają Ojcem, a przecież to tylko człowiek !

 Co takiego robi ten człowiek ? Ten człowiek oszukuje ludzi, którzy za nim idą. Jak to możliwe, że tyle inteligentnych, wykształconych ludzi daje się omotać jego nawoływaniom do płacenie mu "pańszczyzny". Jak to możliwe, że członkowie Rządu RP dają się tak naciągać na jego gierki, jak to możliwe, że prokuratura uznaje wszystkie przekręty tego człowieka za sprawy małoszkodliwe dla społeczeństwa? jak to możliwe,że nikt nie potrafi zareagować na okradanie nas Polaków , na naszych oczach i na dodatek za nasze pieniądze? Ten artykuł moi drodzy nie chciałbym pisać jak zwykle, to i to mi się nie podoba,z tym i tym należałoby skończyć czy tego i tego ukarać. Pod każdym artykułem znajduję klakierów Rydzyka, ktorzy zarzucają mi pisanie o czymś czego tak naprawdę nigdy nie było. Dziś mój artykuł oprę tylko na faktach. Ciekawe co na to klakierzy w moherowych beretach?

Czwartek, 23 lipca (06:46)

Kontrolerzy skarbowi ujawnili, że dyrektor Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk powinien zwrócić fiskusowi 4,3 mln zł z VAT, ustaliła "Rzeczpospolita".

Gazeta wyjaśnia, że chodzi o ponad 20-milionową pożyczkę, której cztery lata temu zakon redemptorystów udzielił fundacji Lux Veritatis. Za te pieniądze rozbudowała ona kampus należący do związanej z o. Rydzykiem Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu.

Urzędnicy skarbowi zwrócili uwagę, że fundacja nie oddała pożyczki, a po zakończeniu inwestycji nowe nieruchomości przekazała na własność redemptorystom, już jako darowiznę. Nie omieszkała przy tym odliczyć sobie VAT-u od inwestycji, w wysokości 4,3 mln zł. Kontrolerzy uznali, że do odliczenia fundacja nie miała prawa, a zatem kwotę podatku powinna zapłacić.

Pytanie tylko jak ma to zrobić, bo ze sprawozdania finansowego Lux Veritatis wynika, że fundacja jest zadłużona na 30 mln zł

Za mało ?  no to poczytajcie dalej :

1. Redemptoryści są zakonem który mimo tego, że zajmowali się sierotami dwukrotnie był wyrzucany z Polski. Raz za czasów Księstwa Warszawskiego i raz za czasów rozbioru.W obu przypadkach powodem było oskarżenie o szpiegostwo na rzecz Niemie.
2. Bawaria to część Niemiec, z której wywodzi się niemiecki nacjonalizm.
3. Tadeusz Rydzyk jako biedny zakonnik[wywodzi się z biednej rodziny] pracował w Bawarii w  radiu "Maryja",które władze niemieckie zamknęły ze względu na szerzenie ksenofobii. Dziś radio to nazywa się radiem Horeb.
4. Po powrocie z Niemiec zakłada on w Polsce Radio Maryja. Radio, które z nazwy jest katolickim.Jest radiem, które dociera do Polonii w byłym ZSRR [czyżby władze Rosji tak pokochały katolicyzm w wydaniu Tadeusza Rydzyka?]
5. Podstawą radia jest dzielenie Polaków na lepszych, wiernych słuchaczy i tych gorszych, czyli pozostałych.
6. Jakie cechy może wzbydzać RM w słuchaczach widzimy w niejednym spotkaniu ze słuchaczami gdy uznają, że pojawił się ktoś nie ich.
7. Radio to wyrażnie probuje wpływać na polską politykę oraz oddziaływać na kraj.

Czy teraz nie układa się to wszystko w jedną
całość?

Wszystkie dane historyczne można potwierdzić w Wikipedii np. wersja angielska, dostępne są również w wielu innych opracowaniach historycznych, no ale dostęp do nich wymaga zachodu.

myślicie, że to wszystko ?  to poczytajcie :

1986-1991 r. Ojciec Tadeusz Rydzyk przebywa w Niemczech, gdzie w miejscowości Balderschwang poznaje tamtejsze "Radio Maryja International". Radio to angażowało się w politykę, co doprowadziło do reakcji kościoła i zamknięcia tamtejszej rozgłośni. Ojciec Rydzyk prowadził także interesy - sprowadzał do Polski niemieckie samochody zwolnione z opłat celnych. Umożliwiały mu to zaświadczenia o darowiznach wystawiane przez klasztor w którym mieszkał.

1991 r. Powstaje Radio Maryja. W akcie założycielskim zapisano odrębność podatkową radia. Pomimo tego radio do dziś unika płacenia podatków. Urząd skarbowy nigdy nie odważył się przeprowadzić kontroli finansów radia. Rozgłośnia uzyskuje status nadawcy społecznego. W zamian za rezygnację z emisji reklam, opłata koncesyjna zostaje zredukowana o 80 % [dla stacji ogólnokrajowej wynosi w granicach 7 mln 640 tys. złotych rocznie] Większość słuchaczy ok 70 % to osoby powyżej 60 roku życia.

1994 r. Radio Maryja uzyskało aż 117 lokalnych koncesji. Pokrywa zasięgiem już 80 % kraju.

1995 r. Komisja Episkopatu ds. środków społecznego przekazu stwierdziła : Radio Maryja, stało się narzędziem rozpowszechniania nieprawdy.

1996 r. Urząd Celny poinformował prokurature rejonową w Toruniu o sprowadzeniu przez Radio Maryja z Niemiec bez cła i podatku dwóch mercedesów jako "przedmiotów kultu", a więc towarów zwolnionych z opłat na mocy ustawy o stosunku państwa i Kościoła. Akty darowizny okazały się fałszywe.- napisali prokuratorom celnicy.

W Bydgoszczy toczyły się dwa śledztwa dotyczące nielegalnego wywozu pieniędzy za granice bez zezwolenia dewizowego. Zarzuty niepłacenia przez Radio Maryja opłat celnych i posługiwanie się fałszywymi aktami darowizny,zostały umorzone w 2002 r. W uzasadnieniu prokuratura napisała, że robi to : wobec braku ustawowych znamion czynu zabronionego i wobec przedawnienia ścigania.

1996 r. Na antenie Radia Maryja Ojciec Rydzyk mówi iż posłom, którzy głosowali nad zliberalizowaniem ustawy antyaborcyjnej " powinno się ogolić głowy, jak kobietom,wspólżyjącym z hitlerowcami w czasie wojny"

Toruńska prokuratura stawia Rydzykowi zarzut "lżenia z naczelnych organów państwa" Rydzyk dostał sześć wezwań, wszystkie zlekceważył.

Nie wpuscil policjantów do radia i do klasztoru. Pod budynkiem prokuratury stanęli słuchacze radia - panie w moherowych beretach, aktywiści z toruńskiej LPR i młodzieńcy wszechpolscy.Domagali się powieszenia prokuratorki. Kobieta dostawała listy z pogróżkami  wysłane na adres domowy. W 1998 r. prokuratura umorzyła śledztwo z uwagi na " znikome niebezpieczeństwo społeczne"

1997 r. Radio Maryja staje się siłą polityczną wprowadzając do Sejmu 30 posłów z listy AWS. Promowano ich czytając nazwiska na antenie, zachęcając słuchaczy do oddania głosu.

1997 r. Ojciec Rydzyk rozpoczyna zbiórkę pieniędzy na ratowanie Stoczni Gdańskiej namawiając słuchaczy do wpłat pieniędzy na subkonto radia, oraz przesyłania świadectw udziałowych NFI. Do rozgłośni płynie rzeka pieniędzy z kraju i z zagranicy. W sumie Radio Maryja otrzymało kilkadziesiąt milionów dolarów , oraz milion świadectw udziałowych o wartości ponad 100 milionów złotych. Szacuje się, że majątek radia powiększył się o około 160 milionów złotych.


Zbiórkę prowadzono bez zezwolenia, nigdy nie została rozliczona , działo się to pod rządami AWS
Gdy stoczniowcy zwracają się do rozgłosni po zebrane pieniądze, słyszą od Ojca Rydzyka

   NIE  DAM  WAM  PIENIĘDZY  NA  PRZEŻARCIE !


Pieniądze zebrane na "Ratowanie Stoczni Gdańskiej " umożliwiają rozkwit toruńskiego imperium Ojca Rydzyka.Do 1997 roku Ojciec Rydzyk miał w Toruniu tylko studia i nadajniki radia.Wszystko zajmowało  jedną parcelę na przedmieściu. W następnych latach powstają : Fundacja "Lux Veritatis", gazeta " Nasz Dziennik", Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej, telewizja " Trwam"

1998 r. Radio Maryja zaczyna wydawać "Nasz Dziennik", który osiąga nakład 150 tys. egzemparzy.

1998 r. Ojciec Rydzyk kupuje w Bydgoszczy " Ilustrowany Kurier Polski"

1998 r. Ojciec Rydzyk zarejestrował fundację " Lux Veritatis"
Fundacja zajmowała się początkowo produkcją kaset video z filmami, a następnie zaczęła inwestować  w sprzęt elektroniczny i studia telewizyjne.

1999 r. Współpracownicy Ojca Rydzyka inwestują na giełdzie ponad 7 mln. zł. w upadającą  spółkę "Espebepe". Do spółki należały atrakcyjne grunty,warte ponad 50 mln. złotych, które chcieli przejąć Redemptoryści. Pracownicy biura maklerskiego wspominaja, iż Redemptoryści przynosili w torbach  turystycznych kilogramy świadectw udziałowych [zebranych na ratowanie Stoczni Gdańskiej]  Operacja kończy się niepowodzeniem. Spólka upada, Redemptoryści tracą akcje  warte wiele milionów złotych. Akcje zebrane na ratowanie Stoczni Gdańskiej.

1999 r. Zaczęły powstawać studia Telewizji "Trwam" [jedne z największych w Polsce] i budynki kompleksu akademickiego Wyższej Szkoły Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej - o powierzchni 15 tys. metrów kw. Koszt budowy akademików szacowany na około 40 mln. złotych.


Oto co miałem na myśli pisząc w moich artykułach iż Pieniądze wplacone pezez naszych rodziców na ratowanie Stoczni Gdańskiej zostały przeznaczone na szkołę KLAKIERÓW  Rydzyka.

 
2000 r. W tajemniczym wypadku samochodowym ginie Bolesław Hutyra, jedyna osoba z zewnątrz, która znała finanse Rydzyka. Na prostej drodze, w pogodny wrześniowy dzień, samochód wbija się w potężną frezarkę zbierającą asfalt. Brak śladów poślizgu i hamowania.Przez trzy dni ofiary wypadku nie można było zidentyfikować, ponieważ policja nie znalazła przy nich żadnych dokumentow. Syn Tomasz Hutyra powiedział: " Ojciec wspólnie z dwoma osobami jechał na spotkanie z ministrem skarbu.Wszyscy zginęli. Spotkanie miało dotyczyć sytuacji Stoczni Gdańskiej. Szczególy wypadku były bardzo dziwne,a przez smierć ojca stracona została Stocznia Gdańska i szansa na wyjaśnienie tajemnicy zbiórki pieniędzy."

2001 r. Do Rady Miejskiej Torunia został złożony wniosek o przekazanie bez przetargu za 1 % wartości 54 ha. gruntów po JARZE [jednostce Armii Radzieckiej] fundacji Ojca Rydzyka, na potrzeby Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej. Autorzy pisma zapowiadają zainwestowanie 600 - 800 milionow złotych.

2001 r. Ojciec Rydzyk tworzy Ligę Polskich Rodzin, która zdobywa 8 % poparcia wprowadzając do sejmu 38 posłów.

2001 r.Wrzesien. Rozpoczyna działalność Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej. Szkoła ma  za zadanie kształcić przyszłych dziennikarzy posłusznych Rydzykowi.

2003 r. 13 Maja. Rozpoczyna nadawianie telewizja Trwam. Stacja posiada studia w Toruniu i Warszawie. Toruńskie studio jest drugie co do wielkości w kraju ponad 800 m.kw. Wartość inwestycji w/g toruńskich architektów  to 43 miliony zł. Telewizja "Trwam" nie jest nadawcą społecznym i może zarobić kilkanaście milionów złotych rocznie a emisji reklam.W czasie pielgrzymek "Radia Maryja" na Jasną Górę, dekodery Tv Trwam sprzedawane są jak tzw. "świeże bułeczki"

2003 r.Czerwiec. Radio Maryja domaga się Unieważnienia referendum europejskiego

2003 r. "Radio Maryja" nadaje już ze 123 nadajników UKF w Polsce,przez satelity do Europy i Ameryki Północnej, poprzez wynajmowanie czasu w kilku rozgłośniach w Stanach Zjednoczonych i w Kandzie, przez internet z nadajników krótkofalowych w Rosjii. Roczny koszt utrzymania Radia Maryja i telewizji Trwam wynosi 24 mln. zł.

2005 r. Przed drugą turą wyborów prezydenckich słuchacze Radia Maryja otrzymują instrukcję od Ojca Rydzyka : dzień w dzień przekonywać do Kaczyńskiego rodzinę, sąsiadow i znajomych z pracy. Rozgłośnia odnosi sukces. Lech Kaczyński wygrywa głosami mieszkańcow wsi i miasteczek.


2005 r. Wybory prezydenckie i parlamentarne kończą się zwycięstwem Radia Maryja.

2006 r. Piętnasta rocznica powstania Radia Maryja. W uroczystościach w Toruniu uczestniczyło ponad 10 tysięcy pielgrzymów, biskupi oraz Premier Jarosław Kaczyński wraz z politykami prawicy. W trakcie uroczystości można było nabyć święte obrazy,albumy,płyty DVD o Janie Pawle II , oraz takie książki jak : " Co słynni ludzie mówią o Żydach?" " Cywilizacja żydowska","Masoneria" Dla mediów spoza imperium Ojca Rydzyka wstęp był wzbroniony.

2007 r. Ojciec Rydzyk stara się o dofinansowanie z Unii Europejskiej w wysokości 15.5 mln. euro.Uczelnia Rydzyka organizuje także studia w zakresie pozyskiwania środków unijnych,choć jeszcze kilka lat wcześniej Rydzyk walczył przeciwko przystąpieniu Polski do unii Europejskiej, a na antenie jego radia można było usłyszeć że : Państwo Polskie składa swoje najlepsze dzieci na pożarcie molochowi Unii Europejskiej w mglistej nadziei, ze Ci, co nie zostaną zmiażdżeni stalowymi kołami europejskich norm zapewnią sobie dobrobyt i opiekę pod skrzydłami nieobliczalnego nowego neopogańskiego bóstwa, którego sanktuarium  socjaldemokraci wszystkich stolic budują w Brukseli.

2007 r. 10 Lipiec. Centrum im. Szymona Wiesenthala zwróciło się do papieża Benedykta XVI o odwołanie Tadeusza Rydzyka z pełnionych funkcji z powodu jego antysemickich wypowiedzi.

2007 r. 31 Lipiec. Ambasador Izraela w Warszawie Dawid Peleg wezwał Polskę i polski kościół do potępienia wypowiedzi Tadeusza Rydzyka, które ocenił jako najbardziej antysemickie uwagi od roku 1968

2007 r. Zgromadzeniu Redemptorystów wydzierżawiono 1.35 ha. działki nad Wisłą na rozbudowę ośrodka akademickiego. Zgromadzenie płaci 3 zł za metr kwadratowy rocznie, podczas gdy w Toruniu ceny zaczynają się od 15 zł. za metr.Jeżeli inwestycje przekraczają wartość gruntu to grunt przechodzi na własność inwestora czyli T.Rydzyka.

2007 r. Ojciec Rydzyk zamierza wykonać odwierty geotermalne oraz wybudować geotermalną elektrociepłownię. Na odwierty Ojciec Rydzyk potrzebuje 27 mln. zł., które stara się uzyskać z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Sprzedaż wyprodukowanego prądu może dać zakonowi w przyszłości  5 mln. zł. rocznie.

2007 r. Telewizja Polska podpisala umowę handlową z Tv "Trwam". TVP udostępni Rydzykowi pasmo na satelicie Astra. Kwota transakcji jest obięta tajemnicą handlową..

2008. Słuchacze Radia Maryja to ludzie starsi,którzy zaczynają wymierać. Ojciec Rydzyk chcąc sobie wychować nowe, posłuszne pokolenie powołuje w 1997 r. do życia "Podwórkowe Kółka Różańcowe", które obecnie zrzeszają ponad 130 tysięcy dzieci. Od najmłodszych lat są indoktrynowane przez organizację redemptorystów zgodnie ze słowami Rydzyka :                                        Młodzież jest kochana, można ją formować jak plastelinę" 

2008 r. Większość podmiotów imperium medialnego Ojca Rydzyka nie odprowadza podatków.Straty skarbu Państwa z tytułu VAT  i  CIT mogą już wynosić nawet 30 milionów złotych rocznie. Ojciec Rydzyk znajduje się w setce najbogatszych ludzi w Polsce. Bezkarnie obraża Prezydenta, kpi sobie z prawa, nie płaci podatków. Politycy na dźwięk słów " Ojciec Tadeusz Rydzyk" drżą ze strachu o własne życie. Każda krytyka rozgłośni jest tłumaczona przez Rydzyka jako atak na kościół, Boga i Ojczyznę.Mówi się,że magnat medialny Ojciec Rydzyk stał się nietykalnym i najbardziej wpływowym fundamentalistą religijnym w Europie.

Ps. Chciałbym nadmienić iż tym razem wszystko co tu przeczytaliście zostało już wcześniej napisane. Cały ten materiał został wyszperany w internecie przez moich przyjaciół miłujących prawdę i wolność. Ja zaś poskładałem to do kupy i obiecuję,że to dopiero początek ukazywania prawdziwej twarzy tego " TRZYNASTEGO  APOSTOŁA "


Podobne artykuły


25
komentarze: 18 | wyświetlenia: 4064
22
komentarze: 31 | wyświetlenia: 2182
21
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1834
17
komentarze: 8 | wyświetlenia: 26426
17
komentarze: 25 | wyświetlenia: 1414
17
komentarze: 34 | wyświetlenia: 2391
15
komentarze: 37 | wyświetlenia: 1140
15
komentarze: 78 | wyświetlenia: 1432
15
komentarze: 20 | wyświetlenia: 334
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 996
13
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1385
13
komentarze: 8 | wyświetlenia: 286
13
komentarze: 31 | wyświetlenia: 1179
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 944
13
komentarze: 34 | wyświetlenia: 929
 
Autor
Artykuł
Dodatkowe informacje

Powiązane tematy





  Balthazar,  22/08/2009

o większości z tych rzeczy nie wiedziałem... ale znając życie słuchacze radia Maryja nigdy nie dowiedzą się o tym bo żadna telewizja nie będzie chciała wejść w drogę Rydzykowi... Ale trzeba przyznać że znalazł dobry sposób na władze... religie rządzą światem więc czemu nie wykorzystać tego do własnych celów!
I niech mi ktoś powie że religie to jest samo dobro itd!
To właśnie w religiach leży problem!
Ale to tylko moje zdanie... Świetny artykuł;)
Pozdrawiam;)

  marian R,  22/08/2009

Oczywiście, tak właśnie wygląda prawda, statystyczny słuchacz Radia M nigdy się nie dowie o "przekrętach" swojego uwielbianego Ojca Dyrektora. Statystyczny słuchacz RM nawet jeżeli trafi kiedyś na mój lub jemu podobny artykuł, nigdy w to nie uwierzy i weźmie mnie za oszołoma, wielkiego wroga nie Ojca Rydzyka, ale za wroga kościoła w ogóle. Jak do tego doszedłem ? Miałem takiego statystycznego słuc ...  wyświetl więcej

  tadeusz,  22/08/2009

Popieram artykuł chociaż uważam,że i tak nie będzie miał większego wpływu na to o czym mówi.Nic się nie zmieni,wszak to Polska

  marian R,  22/08/2009

A ja , kolego Tadeuszu myślę, że gdy ów temat poruszy dziesięć osób to być może nikt tego nie zauważy. Jednak gdy napisze swoje zdanie 100 osób, to już kilkaset osób dowie się co naprawdę dzieje się w tym temacie. Osobiście piszę już piąty, może siódmy raz i przyrzekam ,że nie przestanę pisać, bo nie mogę w to uwierzyć, że taki oszust w koloradce robi co chce a Episkopat milczy. Przecież to skanda ...  wyświetl więcej

Moim zdaniem jeśli chociażby jedna osoba słuchająca Ojca Rydzyka opamięta się to już i tak dobrze.
Episkopat milczy, bo to im na rękę. Rydzyk załatwia im kupę spraw i przynosi zyski. A to, że od czasu do czasu pogrożą mu palcem to nic takiego. On ma to gdzieś. Radio Maryja- prawdziwy głos katolicki w Twoim domu. Tak się reklamują i tak jest.

  marian R,  22/08/2009

jedna osoba się opamięta ? Wierzę właśnie w to, jedna osoba zrozumie, może przekona drugą ? Episkopat się cieszy? Nie wiem jak długo będzie się cieszył, przecież Rydzyk swoimi niecnymi czynami robi raczej więcej zła niż dobra kościołowi. Przecież Ci myślący nie ubiorą nigdy moherowego beretu. czy Ci niemyślący wcale pociągną za sobą młodych myślących Polaków? Nie wierzę. Przecież młodzież mamy cor ...  wyświetl więcej

Wykształcona młodzież nie założy beretu. Ale Młodzież Wszechpolska pójdzie za Rydzykiem.
Panie Marianie proszę poszukać sobie na portalu Natalii Julii Nowak Ona tam pisała kiedyś dlaczego słuchała(już nie słucha) Radia Maryja.

  marian R,  22/08/2009

Tak “w telegraficznym skrócie” można scharakteryzować powody, dla których przestałam słuchać Radia Maryja. Oczywiście, nadal lubię i szanuję tę rozgłośnię, jednak nie jestem jej stałą słuchaczką. Kochane Moherowe Bereciki, nie mogę z Wami zostać, chociaż wiem, że macie rację! Myślę, że Natalka akurat nie stanowi o niczym ani o regule ani o wyjątku. Ta dziewczyna jest przynajmniej dla mnie,- chora, ...  wyświetl więcej

He he i za to masz plusa. Pozdrawiam.

marian R - chyba powinnam się obrazić...

  marian R,  23/08/2009

cóż , nie mogę Ci mówić co masz robić. ja jednak na Twoim miejscu spróbował bym zrozumieć co miałem na myśli mówiąc. Wiesz po pierwszym kontakcie z Tobą tu na eioba sprawiłaś na mnie dobre wrażenie, Twój artykuł na tyle mi się podobvał, że jak chyba zauważyłaś oddałem Ci swoich 50 pkt. Być może dla ciebie to nic nie znaczy ale dla mnie wtedy ? Było to bardzo wiele. Potem po paru dniach natrafiłem ...  wyświetl więcej

  zgredek1,  23/08/2009

Dlaczego?

  marian R,  23/08/2009

co dlaczego ? bo nie kumam

To było pytanie do N.J.N. Dlaczego powinna się obrazić?

Z takiej prostej przyczyny, że zostałam publicznie znieważona i wyzwana od "chorych".

  marian R,  25/08/2009

cytat z mojego komentarza ..."Ta dziewczyna jest przynajmniej dla mnie,- chora, depresja jakaś ? Stres ? Nie mogę jej wyczuć ale nie wyciągał bym na jej podstawie żadnych wiążących wniosków. .." koniec cytatu. a teraz Twój :

Z takiej prostej przyczyny, że zostałam publicznie znieważona i wyzwana od "chorych".

publicznie znieważona? wyzwana od chorych ? Natalko ani Cię publicznie n

...  wyświetl więcej

  tadeusz,  22/08/2009

Nawet jesli przeczyta 200tys ludzi to i tak się nic nie zmieni,ojciec dyrektor umrze śmiercią naturalną i do końca będzie się miał dobrze.Weź na przykład śmierc bezdomnych po szczepionce na grypę,zmieniło się coś?Rok minął i co, oskarżaja 3 lekarzy i 6 pielęgniarek a za morderców właściwych się nie biorą.Dlaczego do tej pory nie oskarżono firmy novartis za produkcję śmiertelnej trucizny?Dlaczego d ...  wyświetl więcej

  marian R,  22/08/2009

pewnie masz rację, ale wiesz, gdybym nie wierzył w to, że to moje pisanie cokolwiek dobrego może uczynić pewnie bym nie pisal,co za tym idzie Ty byś nie przeczytal i nie napisał komentu, w ktorym upuściłeś nieco pary z siebie. Mnie lepiej, Tobie lepiej, może jeszcze ktoś coś ciekawego dopisze, i jakoś milej się robi na duszy, prawda? W telewizji i tak nudą wieje, sobota się kończy na imprę dziś ja ...  wyświetl więcej

  marian R,  22/08/2009

Tak “w telegraficznym skrócie” można scharakteryzować powody, dla których przestałam słuchać Radia Maryja. Oczywiście, nadal lubię i szanuję tę rozgłośnię, jednak nie jestem jej stałą słuchaczką. Kochane Moherowe Bereciki, nie mogę z Wami zostać, chociaż wiem, że macie rację! Myślę, że Natalka akurat nie stanowi o niczym ani o regule ani o wyjątku. Ta dziewczyna jest przynajmniej dla mnie,- chora, ...  wyświetl więcej

No ja tam w sumie i tak nie mam styku z tym panem ani z tym co reprezentuje swoją osobą w sensie medialnym... nigdy wcześniej nie interesował mnie ów jegomość artykuł przeczytałem bo wydawał się ciekawy i taki też się okazał... uświadomił mi jak wielką władze w polsce ma osoba która afiszuje się kościołem... dla mnie jako zwykłego obywatela RP żyjącedo w demokratycznym i technologicznie ucywilizow ...  wyświetl więcej

wymrą kiedyś?

Dobre pytanie oh Nadziejo !
Pozdrawiam serdecznie

  marian R,  23/08/2009

nie był bym taki pewny, jak myślisz po co zakłada wyższe Szkoły "klakierów" Produkuje swoich dziennikarzy, a kto ma dziennikarzy, radio i telewizję ten ma władzę. Ten gość w koloratce nie jest taki głupi na jakiego wygląda, albo jakiego gra. On ma plan. Ciekawe czy nie chce startować w następnych wyborach na Pierwszego w Rzymie? Wcale bym się nie zdziwił gdyby miał w głowie plan utworzenia drugieg ...  wyświetl więcej

Marianie moje uznanie
Pozdrawiam z calym szacunkiem i respektem

  marian R,  05/12/2009

szacunek rozumiem ale respekt? Możesz pociągnąć temat? Że niby dlaczego respekt?

Gratuluję Koledze artykułu. Większość podanych faktów była mi znana. Jednak dla mniej zorientowanych czytelników artykuł byłby bardziej wiarygodny, gdyby w przypisach zostały podane źródła poszczególnych informacji. Podawanie źródeł jest istotne zwłaszcza dla tych, którym z tezami artykułu trudno będzie się zgodzić. To dużo lepsze niż ogólna informacja, że wszystko, co zostało napisane, pochodzi z internetu.

Jechałam kiedyś pociągiem nad morze i w "Warsie" spotkałam staruszkę, która ściskając w dłoni jedną walizeczkę siedziała jak na szpilkach nerwowo się wiercąc. Zagadała mnie ze strachem, kiedy to będzie stacja na której miała wysiąść i tak to rozpoczęłyśmy pogawędkę. Jechała starowinka do sanatorium - pierwszy raz w życiu! Po tylu latach harówy na polu. Zwierzyła mi się też, że tak jej przykro jest ...  wyświetl więcej

  marian R,  23/08/2009

Fajne to co napisałaś samo życie po prostu. Co tu długo szukać. Moja mamusia była wypisz wymaluj taką samą staruszką,ktora miesiąc w miesiąc wysyłała jak owa babcia ze swoimi psiapsiółkami spore kwoty ze swoich rencin. no i popatrz jakie tu Rydzykowe podziemie działa, nikt się nie wypowiedział ale minus Ci wcisnął, widziałaś? już go zlikwidowałem ale fakt jest faktem. Jeżeli komuś się nie podobało ...  wyświetl więcej

Dzięki ci, ale widzisz, cosik mnie minusują pod innymi artykułami też. Zmowa rydzyka czy co? Hehe. Nie daj się zgnębić i pisz, pisz, jak najwięcej prawdy o tych, co psują wizerunek kościoła i innych wierzących ludzi.

Bardzo dobry i wartościowy artykuł! Gratuluję!

  marian R,  23/08/2009

Witam kolegę, no i oczywiście przyznaję rację. Pewnie i do tego dojdę,a na razie pomaleńku się rozwijam. Kiedyś pisałem tylko to co usłyszałem, potem rozwijałem o to co o tym myślę, dziś nie piszę już tego co usłyszałem ale to co przeczytałem i jednocześnie mogę udowodnić . Okraszę to jeszcze tym co o tym myślę. W którymś z następnych artykule, pewnie pokuszę się o podanie źródła jednak , jak wiem ...  wyświetl więcej

Nie widzicie, co jest grane !
RYDZYK na PREZYDENTA !
TORUŃ na STOLICE !
A jak zostanie prezydentem, to MOHERY do OBOZU na dożywotnią katorgę, jaką jest PRACA
Zostaną JUNAKAMI V.RP

  marian R,  23/08/2009

dokładnie jak mówisz i wcale mi nie śmieszno pozdrawiam Kryzcho

No i to mnie najbardziej denerwuje właśnie, że takie biedne niezorientowane staruszki z pierwszych rzędów w kościele dają swoją renetę na jakieś cele kościelne zamiast leczyć swoje zdrowie...;/

Łatwo zrobić wodę z mózgu staruszkom, którzy już bardziej o śmierci myślą niż o życiu doczesnym. Widzą że się zbliża i myślą, że się tymi swoimi datkami wkupią do Niebiańskiego Królestwa! A to już Rydzyk wykorzystuje z premedytacją i dlatego też ma taką gwardię wiernych sobie staruszków. (płci obojga)

  marian R,  23/08/2009

widzisz , próbowałe nie jeden raz rozmawiać z własną mamusią, niestety nie miałem nic do powiedzenia bo przecież Rydzyk był jej Panem a ja ? syn ? cóż ja mogę wiedzieć o celach Rydzyka. Taką wodę z mózgu im zrobił, że i moja siostra co ja mówię nawet jej mąż i cała rodzina za Rydzykiem w ogień by poszli. Wcześniej coś takiego w filmach widziałem w temacie " sekty" Myślę, że ktoś w kraju zbagatelizował jego działalność i jeszcze doczekamy tego efektów.

Nie da się przegadać komuś kto jest w podeszłym wieku i całe życie miał wpajane że kościół to jest
świętość a następnie pojawia się dobry człowiek(Rydzyk) który dla dobra ludzi stworzył rozgłośnie radiową która szerzy dobra nowinę... No po prostu nie można wytłumaczyć bo jest zbyt późno... Podobną sytuacje mam u siebie w domu, moja mama i jej siostry będą pewnie kiedyś jednym ze źródeł doch ...  wyświetl więcej

  marian R,  23/08/2009

widzisz Baltazarze , sam jestem bardzo wierzącym człowiekiem, kościół dla mnie to pomoc w przejsciu życia. Widzisz są ludzie dla których życie to cel. Dla mnie życie to droga do celu w której kościół jest kierunkowskazem i znakami drogowymi. Niestety większość z ludzi uważa że jak ktoś , w tym momencie tym kimś jestem ja, więc jak ja piszę żle czyli piszę prawdę o złodzieju i oszuście , który jedn ...  wyświetl więcej

Powiem Ci tak... ja jestem ateistą. Kościół ma tak wiele występków na swoim koncie poczynionych przez wieki że nie można moim zdaniem połączyć go z Bogiem( A jeśli już to była by to wiara deistyczna)
Szanuje ludzi wierzących bo przecież każdy ma prawo do swoich poglądów byle by tolerował poglądy innych.
Ale moim zdaniem ktoś kto nie rozdziela kościoła od boga i od wiary jest tak naprawdę źle poinformowany...
Pozdrawiam i życzę miłego końca weekendu;P

  czarnass,  23/08/2009

Śietny artykuł , nieco przrażający. To jest mafioza który wykorzystuje słabszych i bardziej łatwowiernych ludzi, zabazpiecza sie poprzez młode pokolonie to się staje niebezpieczne! Najlepiej by było stworzyć grupę antyrydzykową i poprostu zacząć coś z tym robić, walczyć. Bardzo mnie oburza fakt, że ten człowiek tak poprostu sie wszystkimi bawi, a każdy sie go boi i wycofuje z jakichkolwiek działań ...  wyświetl więcej

  marian R,  23/08/2009

Widzisz koleżanko, w tej chwili Pan Rydzyk jest już tak dużo mogącą osobą bo kojarzy się go z Prezydentem, bo jak inaczej interpretować to jak nazwał Panią Prezydentową , a Prezydent? Co robi dziś Rząd Donalda Tuska? Organizuje szkolenia dla członków rządu i jemu bliskich w Częstochowie bo przecież ktoś musi utrzymywać domy pielgrzyma wtedy gdy pielgrzymek się nie organizuje.Takich przykładów są d ...  wyświetl więcej

  czarnass,  23/08/2009

Zgadzam się i jestem świadoma jego mocy , ale nie należy się poddawać i myśleć pesymistycznie. A jak było w czasie II wojny światowej? dzielni partyzanci stawali w obronie Polski, przeciwstawiali się ogromnej sile i potedzę stworzonej przez Hitlera, walczyli do końca, wielu poległo ale nie wszyscy. A Rydzyk przecież jest o wiele słabszy od Hitlera prawda? Nie twierdzę że dzieki polakom wygraliśmy ...  wyświetl więcej

Ta Pani czarnass, to ma racje ! Dojdzie do Wojny Domowej !
On w Polsce nikogo się nie boi: Prezydenta, Rządu-co to za rząd, który nie potrafi wyegzekwować zagarniętego majątku!
Glemp- też się go boi ! Próbował przecież stworzyć swego czasu konkurencyjne radio JÓZEF.
Ale on zapomniał, że jest nas ponad 40 milionów. I my się nie damy ! PREZYDENTOWI RYDZYKOWI !

  marian R,  23/08/2009

masz rację, widzę,że wszyscy bagatelizują i traktują go jako mało niebezpiecznego oszołoma, a ja widzę, że tworzy potężną bazę oszołomów, pierze mózgi moherom , ale nie to jest niebezpieczne. Mochery jak już również ktoś słusznie zauważył pomrą ale, zanim pomrą dadzą mu taką kasę,że mozna będzie z tego wykształcić potężną ilość klakierów - dziennikarzy. Zauważmy, że robi, inwestuje właśnie w to w ...  wyświetl więcej

  elena  (www),  23/08/2009

Bulwersujące wiadomości. Gratuluję

  marian R,  23/08/2009

Ano bulwersujące, bulwersujące, żebyśmy się jednak nie obudzili z ręką w nocniku. " młodzież jest jak plastelina, można ją modelować" to hasło , które powala w ustach Rydzyka jest bardzo niebezpieczne.

  zgredek1,  23/08/2009

A ja Wam mówię, że to nie jest problem tylko o. Rydzyka. To jest problem całego Kościoła Katolickiego w Polsce. Przepraszam katolików, ale takie jest moje (i nie tylko) zdanie. Glemp wyciąga rękę po pieniądze państwowe na budowę Ś.O.B. Caritas nie rozlicza się przed fiskusem ze zbiórek, a Gocłowski uniknął kary za aferę Stella Maris.
To co wymieniłem to tylko część całej góry lodowej. A o i ...  wyświetl więcej

  zgredek1,  23/08/2009

Jeszcze jedno. Pamiętacie sprawę zakonników z Legnicy? Do tej pory nie ma wyroku w sprawie. Ale Ja bawiąc się w proroka przepowiadam: UMORZENIE.

  moniks,  23/08/2009

Manipulacja jest wszędzie, ale nie zagraża ona ludziom posiadającym rozum. Osobiście nie straszny mi demon zwany Rydzykiem, gdyż nie ma (i nigdy nie będzie miał) nade mną władzy.
Z tym "odebraniem wolności" i stawianiem Rydzyka obok Hitlera i Stalina to przesada. Jest sprytny, arogancki, chciwy i obłudny, ale na razie nie wiadomo czy byłby w stanie kogoś zamordować. Wydaje mi się, że jego "kariera" nie zajdzie dalej jak za schizmę w kościele.

  marian R,  23/08/2009

nie tyle chciałem przyrównując Hitlera czy Stalina zwrócić uwagę na ich ludobójstwo ile na ich dochodzenie do władzy, pocichu, delikatnie małymi kroczkami a w końcu wyszło szydło z worka, kto by pomyślał, że Hitler chce zawładnąć całym światem, przecież zachód pozwolił mu się zbroić aby mieć siłę przeciwstawienia się komunizmowi Lenina , potem Stalina. Potem kto mógł przypuszczać że Stalin zawładn ...  wyświetl więcej

Tadeusz Rydzyk w Toruniu mieszka
czarnego majbacha ma ten koleżka.
Uczy prostaczków noce i ranki
ze swej maryjnej radioczytanki

Leje na serce miód swoim gościom
beret z antenką czesząc z lubością.
geja i Żyda czuje z daleka
niewiernych ściga niczym bezpieka.

Kościół do góry wierzchem wywraca
Psoci, figluje - to jego praca.
Gle

...  wyświetl więcej

Brawo!

  marian R,  24/08/2009

bardzo mądre słowa...cyt "To żałosne,że ludzi już nie stać na samodzielne myślenie..." przygarniał kocioł garnkowi... Bo Wy "klakierzy" Rydzyka akurat samodzielnie myślicie. Przecież to nawet nie jest śmieszne.

Gdyby wybierano tu cytat dnia, miesiąca co ja mówię cytat 25 lecia to proponowałbym właśnie ten :

TO ŻAŁOSNE , ŻE LUDZI JUŻ NIE STAĆ NA SAMODZIELNE MYŚLENIE - powiedział moherowy beret.

  thot,  24/08/2009

Nikodemie Berger'e - jesteś żałosny, moherowy berecie

  moniks,  25/08/2009

Nikodem Berger nie chce pewnych rzeczy przyjmować do wiadomości, ale nie jest to powód, by go obrażać.
Apeluję o tolerancję. Hamujmy niechęć i nienawiść do myślących inaczej, bo staniemy się rydzykopodobni.

  marian R,  25/08/2009

oczywiście, masz rację. Ale przyznasz , to bardzo trudne, jak się słyszy jak bardzo są zaślepieni tym palantem, to przecież " drobne w kieszeni się nie zgadzają" Naoglądali się filmów i traktują go bezkrytycznie, jakby naprawdę robił coś dla Wiary w Boga. Przecież "jego" Bóg wcale nie interesuje, mógłby chociaż zdjąć koloratkę i nie robić obciachu swoim współbraciom. Ciekawi mnie tylko jedno, przecież to jest tylko kwestia czasu a pójdzie siedzieć. Co wtedy powie Episkopat ?

the truth is out there - use google to find it ;-)

  marian R,  27/08/2009


Redemptoryści potwierdzają doniesienia "GW"
Piotr Głuchowski, Marcin Kowalski
2006-04-10, ostatnia aktualizacja 2006-04-10 00:00

Redemptoryści potwierdzają: pieniądze ze świadectw NFI zbieranych przez Radio Maryja na ratowanie Stoczni Gdańskiej zostały utopione na giełdzie. Opozycja domaga się śledztwa od ministra Ziobro. - koniec cytatu
kolego truthseeker, dla

...  wyświetl więcej

  marian R,  27/08/2009

Julia Pitera: trzeba sprawdzić sprawę działki redemptorystów
Sobota, 15 grudnia 2007

Pełnomocnik rządu do spraw walki z korupcją Julia Pitera uważa, że trzeba sprawdzić w jaki sposób wydano decyzję o wydzierżawieniu Ojcom Redemptorystom terenów nad Wisłą w Toruniu.

Dzisiejsza Gazeta Wyborcza napisała, że należąca do państwa działka została wydzierżawiona na 30 lat za cenę du

...  wyświetl więcej

  marian R,  27/08/2009

Nikodem Berger, 4 dni temu
pokaż komentarz ukryj komentarz -6
odpowiedz

Klepiecie frazesy koncernu Axel Springer, Wyborczej oraz Telewizji WSI24

To żałosne, że ludzi już nie stać na samodzielne myślenie

Wiesz kolego Nikodemie, widzisz ja niby klepię frazesy Axsel Springer,Wyborczej oraz telewizji WSI 24, przecież skoro aż tyle mediow informuje o jaki

...  wyświetl więcej

  marian R,  28/08/2009

truthseeker, Twój upór mnie zniewala, naprawdę powinienem się śmiać, ale widzę , że jesteś nieszczęśliwy, więc z zasady nie śmieję się z czyjegoś nieszczęścia. Przecież to , że Rydzyk zbierał na ratowanie Stoczni Gdańskiej wie już nawet niemowlak, prawda? Dlaczego więc powiadasz, że powtarzam nieprawdę aż stanie się prawdą. Również to, że żaden stoczniowiec nie zobaczył złotówki z tych wielu milio ...  wyświetl więcej

Maranie, krotko: wiesz to co przekazuja Ci media. Gdyby nie media nie wiedzialbys nic. Wniosek - media okreslaja, co bedziesz wiedzial, a czego nie. Ktos decyduje o tym, co bedziesz wiedzial, a czego nie bedziesz wiedzial. I w jakim swietle bedziesz widzial dana osobe, lub dana sprawe, a w jakim nie. Podam Ci przyklad z zycia wziety: gdyby prezydent Lukaszenka nie wywalil z Bialorusi Zyda - krymin ...  wyświetl więcej

  marian R,  04/09/2009

Widzisz kolego truthseker, mam 50 lat, i umiem czytać. Wiem też kogo powinienem czytać, kogo brać poważnie a kogo olać. O tym , że Rydzyk zbierał na ratowanie stoczni wiem, nie z gazet czy radia , ale wiem to od mojej mamusi, która była kopalnią złota tego złodzieja , oszusta i naciągacza. Wiem też, że "Wy" słuchający tylko radio Maryja i telewizję Trwam nigdy nie dowiecie się prawdy o Waszym "wod ...  wyświetl więcej

Marianie wystarczy,że na początku napisałeś: Gazeta Wyborcza i on już nie uwierzy. Bo przecież wiadomo kim jest Michnik i czyja to gazeta.

  marian R,  27/08/2009

No i rozumiem go bo na mnie tak samo działa Radio M i telewizja T, bo przecież wiadomo kim jest Rydzyk. Tylko, jak ja odrzucę Gazetę Wyborczą pozostanie mi masa innych mediów, ktore piszą to samo, a jak kolega Nikodem Berger odrzuci Radio Maryja i Telewizję Trwam własność Rydzyka to co mu zostanie?

  Menoff,  28/08/2009

Dobry artykuł.
Powinni Pana "Ojca" Rydzyka i to jego radio już dawno zamknąć, a jego samego wsadzić na kilka lat do więzienia.
No ale on ma tą swoją moherową mafie.
Jak w ogóle jeden człowiek może manipulować połową Polski? Rząd przecież mógłby coś z tym gó....em zrobić. No ale tak to jest w kapitalizmie.

  marian R,  29/08/2009

Skoro owe pieniądze są ukradzione narodowi / w większości/ to powinni przeznaczyć je np. na domy starców , bo przecież Ci którzy wpłacali to w większości ludzie wiekowi, więc niech coś z nich mają. Sam Rydzyk? Do więzienia? Nie , ale powinien w owym domu starców zostać opiekunką, która wynosi "kaczki", może by zrozumiał z czego rezygnowali nasi rodzice wpłacając je na np. : Ratowanie Stoczni. To b ...  wyświetl więcej

  areczek,  29/08/2009

13 .... ta liczba pasuje jak ulał do tego człowieka

  marian R,  29/08/2009

dokładnie, tak samo uważam

dobry artykuł...

  marian R,  26/09/2009

dziękuję

..jeśli ktoś tyle piszę o ojcu to chyba ta osoba jest godna uwagi i zastanowienia.Dla kogo on to wszystko robi?Ja Wam powiadam nie sądźcie a nie będziecie sądzeni.

  marian R,  26/09/2009

Wiesz kolego Pawle, wiem,że w Polsce mamy dziesiątki a może i setki godnych uwagi złodziei czy oszustów, jednak ja zajmuję się akurat tym. Dlaczego, dlatego,że jest godny uwagi? Dla kogo on to wszystko robi? Czy masz może na myśli "chwałę Boga"? Wiesz dla mnie wiara to kochać Boga i Bliźniego jak siebie samego. Gdyby złodziej Rydzyk nie był księdzem pewnie dawno już zapomniałbym, że oszukał tysiąc ...  wyświetl więcej

  amaltea,  01/10/2009

Świetny artykuł i pomysł aby oprzeć się na samych faktach.O pazerności, obłudzie i hipokryzji kościoła kat. ( nie tylko tego "rydzykowskiego")trzeba mówić głośno, odważnie i jak najczęściej - wszak " kropla drąży skałę".
Gratuluję artykułu, w uznaniu za trud zebrania odpowiednich materiałów-200 pkt.

  marian R,  04/10/2009

"kropla drąży skałę" dobrze powiedziane. Wychodzę z tego samego założenia , a oparłem się na tylu opiniach czy wydrukowanych już wcześniej opisach bo ostatnio często spotykałem się z zarzutami, że są to tylko moje wymysły. Oczywiście i na to co tu zrobiłem otrzymałem sprzeciw, otóż jeden z dużych forów internetowych nie puścił tego artykułu właśnie ze względu na to że podparłem się opisami,które k ...  wyświetl więcej

Czasem się zastanawiam czy siła przebicia i charyzma takich osób jak ojciec Tadeusz Rydzyk pochodzi od Boga czy od Szatana Diabła. Ale nie będę się wdawał w roztrząsanie refleksji własnych, chociaż z pewnością warto byłoby to wiedzieć w sposób bezsporny....

  marian R,  28/09/2010

Powiem szczerze nie mnie to wyjaśniać czy prawdy dochodzić. Myślę, że każdy z nas ma własne wyrobione zdanie,pozdrawiam

Brawo. Popieram Twój artykuł. Mam też nadzieję, że "ruszy" on kilka mózgów i pozwoli na zrzucenie paru osobom klapek z oczu. Proszę o więcej. Nie po to, żeby pałać do o.Rydzyka nienawiścią, ale uzmysłowić niektórym jak bardzo się mylą. Pozdrawiam, Andrzej.

  marian R,  06/08/2010

Jak widzisz Andrzeju, tyle wody upłynęło, tyle słońc i księżyców zaszło a w sprawie tego obłudnego reprezentanta Kościoła Katolickiego nic nie drgnęło. Episkopat milczy jak zaklęty, nasi proboszczowie w parafiach nadal popierają jego kółka w parafiach....ba nawet Papież zachowuje się jakby było wszystko wporzo. Cóż czas mija, pić się chce a do sylwestra coraz bliżej. Pozdrawiam

  andrzejs,  25/11/2009

Znakomity artykuł:) Nieźle się napracowałeś, żeby dokonać dogłębnej analizy i przedstawić fakty.
Ostatnio słyszałem, chociaz nie do końca wierzę, żeby to była prawda, że ojciec znowu apeluje do słuchaczy o wsparcie finansowe w związku z "bardzo trodną sytuacją" RM.

  marian R,  25/11/2009

czytałem,że urząd skarbowy, nareszcie chce odzyskać jakieś 3.4 miliona zaległych podatków, ale jeszcze tego nie sprawdziłem u źródła więc o tym nie piszę, pozdrawiam i dziękuję za komentarz i docenienie - w postaci pkt. prawda, że fajnie to wymyślili z tymi punktami? Niby zabawa a cieszy jak można kogoś w jakikolwiek sposób docenić.

Witaj Marianie, moje glebokie uznanie za artykul, i wszystkim za wspaniala i ciekawa dyskusje.
Szkoda, ze nie moge dawac puktow, jednak i tak doceniam.
Pozdrawiam Cie serdecznie

  marian R,  05/12/2009

Dziękuję za uznanie i pozdrowienia, ja również Cię pozdrawiam i zapraszam do pisania..........nie tylko komentarzy,

  agnesd,  18/03/2010

świetny artykuł. Wspaniale przedstawia sytuację, jak to pan T. Rydzyk ma zdolność manipulacji, prania mózgów, że jest złodziejem, człowiekiem chciwym, obłudnym, szerzącym ksenofobię...Można by wymieniać dalej.
Gratulacje Panie Marianie.

  marian R,  24/05/2010

Dziękuję, kol. agnesd, dziękuje za słowa poparcia tego jak oceniłem chciwego, obłudnego....Rydzyka

  agnesd,  18/03/2010

zapomniałam dodać. Nie wiem czy Wikipedia jest dobrym źródłem oparcia tak między nami.

  marian R,  24/05/2010

23 maj godzina 22.10 w programie 2 tv oglądalismy wywiad z klakierami PiS i Kaczyńskiego wśród moherowych beretów. Przecież to skandal co Ci ludzie tam mówili, jakim jadem nienawiści pluli na dziennikarza programu Tomasza Lisa. Pokazywali tam Nasz Dziennik znaczy mówili, że wierzą tylko w to co mówi do nich oszust i złodziej Rydzyk. To są nasi rodzice prowadzeni przez KK . Co tu jeszcze dodać?

  mattim,  19/09/2010

Zastanawia mnie pewna rzecz. Dlaczego Kościół Katolicki nic nie robi z tym oszustem.
Przecież władze kościelne doskonale znają skale problemu.
Papież powinien potępić działania o.Rydzyka. Jest przecież coś takiego jak ekskomunika.
Ciekawe co wtedy zrobiłyby mohery? Posłuchaliby papieża(!) czy oszołoma Rydzyka?
Oczywiście słowa papieża nie byłyby transmitowane w RM,
...  wyświetl więcej

  marian R,  21/09/2010

Z tego co mi wiadomo, władze kościelne zabraniają księżom wypowiadania się na ów drażliwy temat, co oczywiście wierni odbierają jako popieranie złodziejskiego procederu.

Ceną za poparcie RM dla PISu było ujawnienie teczek księży - tak się straszy władze kościelne - nic więc dziwnego, że milczą.

Przeczytałam ten artykuł mając już wyrobioną opinię o tym "Apostole" największej sekty w Polsce, ale i tak jestem w szoku, że dalej działa i ma się dobrze, pomimo, ze coraz więcej ludzi postrzega go jako manipulanta i "zło" upstrzone koloratką... ciekawa jestem jakie "brudne asy" trzyma w rękawie, że największe instytucje, zarówno kościelne jak i świeckie" milczą lub zamiatają pod siebie fakty, za ...  wyświetl więcej

Oto korzenie obecnej paranoi Prawica PiS i prawica PO, na obie te partie Kościół Katolicki ma haki bo jek inaczej wyjaśnić całkowity brak reakcji na pochowanie przez Dziwisza - człowieka z Watykanu nic nie znaczącej dla 70 procent Polaków pary prezydenckiej? Co najśmieszniejsze to nawet SLD jakoś nie pali się do walki z Rydzykiem i Kościołem Katolickim. Co najśmieszniejsze to nawet SLD nie przeszk ...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2017 grupa EIOBA. Wrocław, Polska