Login lub e-mail Hasło   

POLACY ! V-ty rozbiór Polski ? Kto nami rządzi?

Kto chciał kupić stocznie gdańską i szczecińską? Czy oddano wadium w wysokości 8 milionów eu? Co mówi Polska Konstytucja o wysłaniu Polskich Wojsk na wojnę do Iraku i Afganistanu?
Wyświetlenia: 5.627 Zamieszczono 27/09/2009

Dlaczego Polacy nie wiedzą nic o katarskim inwestorze? Czy był to rząd katarski,czy może osoba indywidualna? Czy był w ogóle ktokolwiek? Czy wadium w wysokości 8 milionów euro zostało wpłacone na polskie konto? Czy owo wadium zostało w kraju, a jeżeli tak to na co zostanie przeznaczone? Czy może owe wadium zostało  zwrócone wpłacającemu? Co myśli sobie minister skarbu czy finansów, żałosne jest to, że premier naszego rządu nie rozlicza nikogo , ani sam nie czuje się w obowiązku aby przedstawić społeczeństwu wyczerpującej informacji.

Panie premierze Tusk, czy zapomniał Pan kto Pana wybrał? My wyborcy, czy wiesz ilu z nas zagłosuje na Ciebie w następnych wyborach?

Dlaczego Pan Kwaśniewski, Zemke i ich następcy nie stają przed Trybunałem Konstytucyjnym czy innym sądem,za wysłanie Polskich wojsk do Iraku czy Afganistanu? Przecież Polska Konstytucja nie pozwala wysyłania Polskich wojsk na wojnę. Dlaczego obecny prezydent, który może, a nawet powinien słuchać swojego Narodu, a Ten w ilości 2/3 jest przeciw udziałowi Polskich wojsk w tych wojnach nie podejmuje tak oczekiwanej przez Polaków decyzji?

Panie prezydencie Kaczyński, czy zapomniał pan kto na pana głosował? To  wyborcy. Wyborcy,ktrórzy są przeciwko zabijaniu nienarodzonych dzieci,więc zapewne są również przeciw zabijaniu już urodzonych ludzi,nawet jeżeli  są to tylko  Afgańczycy.

Zakopower - to grupa muzyków, ktora chciała odwiedzić Polską Polonię w USA. Co się stało,że nie wpuszczono ich na teren tego tak przyjaznego nam kraju? Oczywiście nie posiadali wizy, odpowiedniej wizy, o którą nie muszą starać się Czesi,Litwini, Łotysze, Estończycy wymieniać dalej?

Panie Premierze i Prezydencie, jak długo Amerykanie będą z nas Polaków robić sobie jaja? Przecież to paranoja. My Polacy traktujemy ich jak swoich najwiękrzych przyjaciół i sojuszników,a "Oni" wielcy Amerykanie traktują nas jak siódme koło u wozu. Dlaczego nie wprowadzamy wiz dla Amerykanów?

Przecież to wstyd i kompromitacja, nie mamy już żadnego honoru? Panie premierze i prezydencie, panowie posłowie !  Czy uważacie Nas Polaków za gęsi, które nie znają swojego języka? Czy mamy dwie Polski? Jedna Wasza, a druga Nasza? Może powiecie nam Narodowi co tam "kombinujecie?" Jakiś piąty rozbiór Polski? A może już Nas sprzedaliście?

Podobne artykuły


18
komentarze: 130 | wyświetlenia: 2837
13
komentarze: 53 | wyświetlenia: 1082
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 937
12
komentarze: 70 | wyświetlenia: 983
12
komentarze: 280 | wyświetlenia: 579
11
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1829
11
komentarze: 37 | wyświetlenia: 678
11
komentarze: 137 | wyświetlenia: 834
10
komentarze: 97 | wyświetlenia: 533
10
komentarze: 57 | wyświetlenia: 975
10
komentarze: 9 | wyświetlenia: 626
9
komentarze: 14 | wyświetlenia: 544
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Popieram wszystkie te pytania.

  tadeusz,  27/09/2009

Szkoda słów

  elena  (www),  28/09/2009

Popieram!

No i co z tym fantem zrobic. oni maja gdzies co mysli o nich szary obywatel, oni robia swoje czyli ustawiaja sie na reszte zycia gdyby wiecej nikt ich nie wybral. Przeciez to masakra jakas jest

Wadium musiało zostać wpłacone przed licytacją i na pewno nie zostało zwrócone. W tym konkretnym przypadku nie ma z czego i kogo rozliczać. Tak mówi polskie prawo konkretnie art. 70 z indeksem 4 kodeksu cywilnego.
Przed Trybunałem Konstytucyjnym? TK sądzi tylko prawa nie ludzi jak już to Trybunał Stanu. Nie wiem też gdzie nasza konstytucja miałaby zakazywać wysyłania wojsk zwłaszcza, że wyr ...  wyświetl więcej

  sci,  28/09/2009

"

Wadium musiało zostać wpłacone przed licytacją i na pewno nie zostało zwrócone. W tym konkretnym przypadku nie ma z czego i kogo rozliczać. Tak mówi polskie prawo konkretnie art. 70 z indeksem 4 kodeksu cywilnego.
Przed Trybunałem Konstytucyjnym? TK sądzi tylko prawa nie ludzi jak już to Trybunał Stanu. Nie wiem też gdzie nasza konstytucja miałaby zakazywać wysyłania wojsk zwłasz

...  wyświetl więcej

Wizy nie są chyba tak wielkim zmartwieniem jak kiedyś, teraz mamy Unie wiec na co nam USA. Aczkolwiek zgadzam się, że to niesprawiedliwe i trochę głupie. Musimy jednak pamiętać, że od odsetka ludzi pracujących na czarno dużo zależy, a tu ciągle słabo wypadamy (być może przez ostatnie lata jednak coś się zmieniło).
Gdyby zacieśnić integrację europejską w tym zakresie wszystko byłoby kwestią ...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

Nie chodzi tu o wizy, dobrze o tym wiesz. Chodzi tu o traktowanie "z góry"
A jako obywatel kraju z ponad tysiąc letnią historią nie życzę sobie być niczyim pieskiem.

Sytuacja żołnierzy dotyczy niestety ryzyka zawodowego.Oni są tam aby nam tutaj żyło się nieco bezpieczniej.A sprawa wiz na dzień dzisiejszy dla amerykanów to temat tabu nawet dla premiera i prezydenta;-)

  ,  08/11/2009

Spotkałem się z taką opinią u wielu wojskowych i uważam, że jest to sprytne, acz zmanipulowane usprawiedliwienie, bazujące na naturalnej potrzebie poczucia bezpieczeństwa u każdego człowieka. Równie dobrze można by zabijać chore dzieci w afryce, by przypadkiem nie przywlekły do naszego kraju wirusa HIV lub innego groźnego choróbska, itd.

bardzo dobrze Viverti napisałeś, można by pójść jeszcze dalej i wysłać atom na marsa bo przecież, tam być może jest życie,które może nam zagrażać.

Popieram!
Naród powinien sie w końcu obudzić.

Przede wszystkim powinien najpierw wiedzieć o czym mówi.

  marian R,  28/09/2009

Tomku , przepraszam cyt....Przede wszystkim powinien najpierw wiedzieć o czym mówi. ... koniec cytatu .Naród powinien wiedzieć o czym mówi? Widzisz Naród to Ci wykształceni i wiedzący o czym mówi, powiedzmy jak Ty Tomku, ale Naród to także Ci mniej wykształceni i nie bardzo wiedzący o czym mówi jak ja. Dla Ciebie oczywiście Ci którzy nie bardzo wiedzą o czym mówią, nie bardzo wiedzą co chcą wiedzi ...  wyświetl więcej

Ja to wszystko rozumiem co mówisz. Jednak w dzisiejszych czasach wystarczy 10 min i 2 słowa "Google" i "Wikipedia". Sam przecież nie wiem, przed wpisem połowy tych rzeczy o których piszę. Tym gorzej jeśli "pod strzechy" ma zbłądzić fałszywa informacja, której nikomu nie będzie się chciało sprawdzać. To będzie szkodliwe działanie.
Nie wszyscy muszą znać dokładną polityczną sytuacje w Afganis ...  wyświetl więcej

Popieram oburzenie autora i bardzo ale to bardzo potrzeba nam buntu a nie indolencji i czekania biernego na kradzieja następnego!

Polska jak nie wyrobi dobrego sojuszu z bliskimi sąsiadami (wykluczając Rosję i Niemcy) to nigdy i znikim nie wygra... Historia może nas i uczy ale nie "praktyki".
Poza tym można sie trochę uspokoić, bo końca kryzusu jeszcze nie doczekaliśmy, a mam nadzieję, że przyszłość utrze nosa Babilonowi / USA.

  sci,  29/09/2009

Głównym problemem jest to, że Ci którzy zaczynają być "na górze" automatycznie zapominają jak to jest być tam "na dole" i właśnie to powinno być podstawą wszelkich zmian w Polsce.

Popieram rewolucyjny,odważny wyraz poglądu autora.Szkoda,ze takich jest wciąż mało i mało,reszta to potulna ,manipulowana przez media i inne ośrodki masa pracujących ,pijących i rozmodlonych,obarczonych dziećmi,teściami i kredytami..Pozdrawiam

  sci,  29/09/2009

Nie oszukujmy się, nie stworzymy kraju idealnego, ale kraj bliski idealnemu to według mnie kraj w którym cała populacja to klasa średnia. Dzięki temu większość problemów przestałaby istnieć. A sytuacja wygląda tak, że ludzie w Polsce dzielą się na:
- klasę wyższą, która poprzez bogacenie się staje się coraz bardziej "wyższa"
- klasę niższą która staje się coraz bardziej niższa, bo ta ...  wyświetl więcej

Kolego, nie jesteś pierwszy który głosi teorię walki klas. Czas takich głosicieli już minął, w tym kraju też mieliśmy próbkę tej "społecznej sprawiedliwości".
Opisałeś system promujący przeciętniaków, ludzi bez "ikry" i przeróżnych nierobów. Ludzi którzy zazdroszczą tym "wyżej", ale nie robią nic aby im dorównać. Twój system zamiast promować jednostki wartościowe, udupia wszystkich na tym samym poziomie, równając do szarej masy przeciętniaków.

  sci,  29/09/2009

Więc jak oceniasz jednostki wartościowe? Czy dla ciebie jednostki wartościowe to te które mają bogatych rodziców i znajomości? Może tego nie napisałem, ale myślałem bardziej o klasie średniej w sensie różnicy majątkowej/pensji w skali 1:3 1:4 połączonej z kapitalizmem tak, aby nie ucierpiały na tym jednostki "bardziej wartościowe"
Gdy widzę, że średnia płac w firmie wynosi 3500~ zł, a 98% p ...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

Bez ikry? Jak np ludzie w supermarketach mogą dorównać tym na górze? W jaki sposób?

A w czym dostrzegasz problem? W tym że menager koordynujący pracę 10-20 ludzi, i przynoszący firmie miesięczny zysk liczony w setkach tysięcy, zarabia 5-10k PLN? Przecież gdyby któryś z podwładnych był w tym lepszy, to z pewnością zastąpiłby swojego zwierzchnika, lub wystartował z własnym interesem, skoro taki z niego łebski facet. Problemem jest oczywiście niewspółmiernie mała odpowiedzialność, z ...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

Lepszy? Wybacz, nie można być lepszym w dyscyplinie "mam bogatych rodziców, którzy mają bogatych znajomych"
Ludziom nie potrzeba miliardów, większość chce po prostu płacić rachunki na czas, normalnie pracować, a po pracy nie przejmując się niczym pooglądać TV czy posiedzieć na komputerze.

"@ludzie w marketach.
No właśnie nie mogą, dlatego tkwią w odbycie łańcucha ekonomiczneg

...  wyświetl więcej

"co_oni_mnie_obchodzą_jest_mi_dobrze_i_niczego_mi_nie_brakuje"
Zamieniłbym to na "Co oni mnie obchodzą, żyją i nie umierają z głodu, a jeśli mieszkają na ulicy to z własnej winy". Na świecie są setki milionów, które bez sekundy wahania zamieniły by się z tymi "biedakami".

"No właśnie w odbycie tym znajduje się większość społeczeństwa niezależnie od wykształcenia, którzy są przecież

...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

"Na świecie są setki milionów, które bez sekundy wahania zamieniły by się z tymi "biedakami".
Owszem, ale nie żyjemy w afryce i nie oznacza to, że ludzie mają być wdzięczni całemu światu, dlatego, że mają gdzie mieszkać i że stać ich na chleb.

"Jak zapewne pamiętasz ze szkoły, układ "klas" w społeczeństwie z grubsza przypomina piramidę. A piramida ma to do siebie, że większość jej m

...  wyświetl więcej

1. Nigdy nie jest tak dobrze aby nie mogło być lepiej, czyż nie? Bo przecież ONI mają lepiej, to wystarczający powód aby ICH udupić. Żałosne :

2.W piramidzie, drogi kolego, znajduję się, wedle własnej oceny, w górnej części podstawy. Wszystko co osiągnąłem, osiągnąłem samodzielnie, bez układów i układzików. Tak więc śmieszą mnie pojękiwania przeróżnych nierobów, jak to im jest źle.

...  wyświetl więcej

  wiza,  29/09/2009

Takich demagogicznych bzdetów dawno nie czytałem, Darkwater - to się kwalifikuje do psychiatry...

Po pierwsze, sprecyzuj do kogo piszesz. Z kontekstu wynika że negatywnie oceniasz artykuł, nie moje komentarze. Choć nieśmiało podejrzewam że nie o taki efekt ci chodziło :)

Po drugie, sięgnij do słownika i sprawdź znaczenie słowa demagogia.

Po trzecie, czy jest na portalu psychiatra?! Kolega, zdaje się, potrzebuje porady. :)

  sci,  29/09/2009

"1. Nigdy nie jest tak dobrze aby nie mogło być lepiej, czyż nie? Bo przecież ONI mają lepiej, to wystarczający powód aby ICH udupić. Żałosne :"
"3. Widzisz, sam przyznałeś, że ty zwyczajnie tych na szczycie nie lubisz. Sam nie włazisz, i innym nie dasz, niczym pies ogrodnika :)"

Dokładnie, chociaż osobiście jestem powiedzmy z... klasy średniej, to naoglądałem się wystarczająco dużo

...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

Ale wróćmy do tematu, chyba nie tylko ja mam wrażenie, że jesteśmy traktowani jak piesek?

ad 1,3. A nie pomyślałeś kolego, że twój standard życia, jakikolwiek by nie był, zawdzięczasz przysłowiowemu chińczykowi, pracującemu za równie przysłowiową miskę ryżu? Porównaj własne warunki życia, z tymi sprzed lat 50 czy 100. Dostrzegasz różnicę? A teraz zastanów się czy wszystko to jest wyłącznie kwestią postępu technicznego. Czy wiesz ile pracy potrzeba abyś mógł w sklepie kupić kilogram ban ...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

Chcesz powiedzieć, że z tego powodu Polacy mają być biedni?

Nie - chcę powiedzieć że "biedni" to oni są w mniemaniu wszelkiej maści malkontentów. Choć oczywiście, najbogatsi na świecie też nie są.

  sci,  29/09/2009


Ależ oczywiście, wiem o tym. Dlatego jeżeli różnica zarobków się zmniejszy, a biedni dostaną część tego co otrzymują bogaci i zaczną to wydawać na przysłowiowe "banany" to rozwinie się i gospodarka i podniesie się standard życia. Jedynym minusem jest spadek obrotów firm produkujących luksusowe samochody i jachty.

A dlaczego "biedni" mają otrzymywać coś, co jest własnością kogoś innego? Jestem w stanie bez problemu zrozumieć konieczność zapewnienia tzw. minimum socjalnego, ale nic ponadto. Chcesz więcej, więcej pracuj, lub wykaż się inicjatywą i pozwól innym pracować na ciebie.

  sci,  29/09/2009

Skoro tak już trzymamy się tego kasjera to...
Chcesz powiedzieć, że kasjer ten powinien pracować po 12 godzin dziennie aby zarabiać to 1,5tyś? ;)
Wybacz, przepisy nie zezwalają
A pracy nie ma
A to, że dla lepszych jest, to oczywista prawda, ale ktoś musi być przeciętny, żeby inni byli lepsi, nie zapominaj.

Ja jestem np za brakiem dopłat, zasiłków i innego tego t

...  wyświetl więcej

@kasjer
W twoim rozumowaniu tkwi zasadniczy błąd. Skoro ten kasjer chce/potrzebuje więcej, niech zwiększa swoje kwalifikacje, na wyższym szczeblu zarobi więcej.

@"A to, że dla lepszych jest, to oczywista prawda, ale ktoś musi być przeciętny, żeby inni byli lepsi, nie zapominaj."
Ci którzy są przeciętni zarabiają mniej od tych nieprzeciętnych. Gdzie tu dostrzegasz problem?

...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

"W twoim rozumowaniu tkwi zasadniczy błąd. Skoro ten kasjer chce/potrzebuje więcej, niech zwiększa swoje kwalifikacje, na wyższym szczeblu zarobi więcej."
Każdy ma to robić?

"Ci którzy są przeciętni zarabiają mniej od tych nieprzeciętnych. Gdzie tu dostrzegasz problem? "
Zarabiają mniej niż wydają, widzisz tutaj problem?

"Pensje też rosną. Problemem jest IMO to że ros

...  wyświetl więcej

@"Każdy ma to robić?"
Każdy kto czuje taką potrzebę.

@"Zarabiają mniej niż wydają, widzisz tutaj problem?"
Żadnego. Zarobili, pieniądze są ich. Jak dla mnie mogą nimi palić w kominku.

@"Tak, tak, oczywiście. Może chcesz się zamienić pracą z kimś kto zarabia 800 zł? Wtedy będziesz mógł zwiększać swoje kompetencje, może nawet awans dostaniesz ;) Czyżby nie? No tak, prze

...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

"Wyobraź sobie że kiedyś, nie tak znów dawno, zdarzało mi się zarabiać mniej. Jak widać nie był to jednak stan niezmienny, bez wyjścia. Dlatego z czystym sumieniem mogę obecnie wyśmiewać takie argumenty i ich autorów."
Widać było to dla ciebie możliwe. Nie bierzesz jednak pod uwagę, że nie każdego na to stać. Poza tym, zależy to też od szczęścia i pracy. A takie "wyśmiewanie" jest zwykłą oz ...  wyświetl więcej

@"Widać było to dla ciebie możliwe. Nie bierzesz jednak pod uwagę, że nie każdego na to stać. Poza tym, zależy to też od szczęścia i pracy. A takie "wyśmiewanie" jest zwykłą oznaką chamstwa."
Widać było to możliwe. Nie uważam siebie za kogoś wyjątkowego, tak więc co możliwe dla mnie jest również możliwe dla innych. A jeśli ktoś jest urodzonym nieudacznikiem, cóż, niech się pogodzi z nieco n ...  wyświetl więcej

  sci,  29/09/2009

"Widać było to możliwe. Nie uważam siebie za kogoś wyjątkowego, tak więc co możliwe dla mnie jest również możliwe dla innych. A jeśli ktoś jest urodzonym nieudacznikiem, cóż, niech się pogodzi z nieco niższym standardem życia. A wyśmiewanie jest oznaką lekceważenia, bo tego typu argumentacja zasługuje wyłącznie na śmiech."
Weź pod uwagę, że jeżeli większość stanie się ponadprzeciętna to poz ...  wyświetl więcej

Pardon -ale twoje "odpowiedzi" osiągnęły już ten poziom oderwania od rzeczywistości, że nie mam pojęcia o czym piszesz.

@"Weź pod uwagę, że jeżeli większość stanie się ponadprzeciętna to poziom przeciętności podnosi się do tych ponadprzeciętnych. A twoje poczucie własnej wartości nie ma nic do rzeczy."
Rozumiem że za pomocą tych słów chciałeś wyrazić treść o takim brzmieniu: "kurde,

...  wyświetl więcej

  sci,  30/09/2009

"Rozumiem że za pomocą tych słów chciałeś wyrazić treść o takim brzmieniu: "kurde, nie wiem co odpowiedzieć, więc zaimprowizuję". Jeśli tak to niestety ci nie wyszło, a tekst mówi o niczym."

Wręcz przeciwnie, chciałem powiedzieć, że jeżeli wszyscy masowo by się szkolili i mieli możliwość awansów, to nic by się nie zmieniło, bo Ci po szkoleniach staliby się przeciętnymi i zarabialiby znowu

...  wyświetl więcej

Wprowadzenie wiz dla amerykanów to najgłupszy pomysł z możliwych. Wystarczy popatrzeć kto z Ameryki do nas przylatuje a wszystko stanie się jasne. 80% (o ile nie więcej) odwiedzających to emigranci z naszej kochanej ojczyzny lub też ich potomkowie - którzy w większości nie posiadają już polskiego obywatelstwa, a to z powodów politycznych (lata 80-te), a to dlatego, że mieszkają tam od pokoleń. Wpr ...  wyświetl więcej

Wiem Marku, wiem, że to głupi pomysł, ale sam rozumiesz...wkurza mnie to co wyprawiają z nami na każdym kroku Amerykanie. Znasz to chyba " na złość mamusi odmrożę sobie uszy" Żeby tytlko9 "IM" pokazać,że nie wypadliśmy sroce z pod ogona. Co do wiedzy Amerykanów o Europie to masz rację, poziom wykształcenia Amerykanów na temat historii czy też dnia dzisiejszego Europy jest na poziomie naszych przed ...  wyświetl więcej

  tabu88,  02/10/2009

Nie oszukujmy się jedni zarabiają więcej niż inni nie dlatego że zostali wylosowani tylko dlatego że wiedzą i potrafią więcej. Spójrzmy teraz z drugiej strony to znaczy ze strony nazwijmy to zarządzającej. Jeżeli oni mieliby zarabiać tyle samo co szeregowy pracownik to przestało by im zależeć. Po co brać na siebie odpowiedzialność jeżeli można bezmyślnie zmywać naczynia lub wykładać towar na półki ...  wyświetl więcej

fajny tekst ;-)

  andr27,  06/10/2009

Artykuł z sensem. Popieram!

  Darwolf  (www),  07/10/2009

To nie artykuł, tylko propaganda!
Chociaż opinię o rządzących Polską mam podobną - z nieco innych powodów...

przecież to tylko pytania, jaka propaganda? Dlaczego nic nie wiemy o pieniądzach z wadium za stocznie Gdyńską i szczecińską? Dlaczego wysłano Polskie Wojsko do Iraku ? Dlaczego dla zasady nie wprowadzamy wiz dla amerykanów? Pytania koloego tylko pytania, oczywiście bez odpowiedzi.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska