JustPaste.it

Dlaczego każdego klienta należy traktować poważnie?

Podejście firm do klienta.

Podejście firm do klienta.

 

Po pierwsze: zadowolony klient jest najlepszą reklamą produktu. A dobry produkt, niezależnie od branży , to:

    - umowy nie zawierające klauzul niedozwolonych,

    - przyjazna obsługa zarówno przed jak i po zakupie towaru,

    - terminowość w wykonywaniu przedmiotu umowy.

Po drugie: jeśli firma planuje dłuższą działalność to powinna zadbać o dobry wizerunek. A dobry wizerunek to znajomość marki, choćby na lokalnym rynku.

Firmy powinny stawiać na profesjonalną obsługę i wsparcie swoich klientów. Dla większości klientów bezpieczeństwo transakcji i wiarygodność firmy są równie ważne jak atrakcyjna oferta.

 Po trzecie: w dzisiejszych czasach nie tylko ,,opakowanie” towaru (reklama, sprawny marketing i sprawny PR) powinno być ważne dla firm, niezależnie czy mają w swojej ofercie artykuły do masowego użytku czy też samochody lub mieszkania. Powinna liczyć się przede wszystkim jakość.

Po czwarte: klienci zaczynają odróżniać firmy działające od kilku lat i kojarzyć je z dobrą lub złą opinią na ich temat.

 
                                                                                                                                                                        Tomasz Jaczewski

 

(źródło: www.etjnieruchomosci.pl )