Podejście firm do klienta.
Po pierwsze: zadowolony klient jest najlepszą reklamą produktu. A dobry produkt, niezależnie od branży , to:
- umowy nie zawierające klauzul niedozwolonych,
- przyjazna obsługa zarówno przed jak i po zakupie towaru,
- terminowość w wykonywaniu przedmiotu umowy.
Po drugie: jeśli firma planuje dłuższą działalność to powinna zadbać o dobry wizerunek. A dobry wizerunek to znajomość marki, choćby na lokalnym rynku.
Firmy powinny stawiać na profesjonalną obsługę i wsparcie swoich klientów. Dla większości klientów bezpieczeństwo transakcji i wiarygodność firmy są równie ważne jak atrakcyjna oferta.
Po trzecie: w dzisiejszych czasach nie tylko ,,opakowanie” towaru (reklama, sprawny marketing i sprawny PR) powinno być ważne dla firm, niezależnie czy mają w swojej ofercie artykuły do masowego użytku czy też samochody lub mieszkania. Powinna liczyć się przede wszystkim jakość.
Po czwarte: klienci zaczynają odróżniać firmy działające od kilku lat i kojarzyć je z dobrą lub złą opinią na ich temat.
Tomasz Jaczewski
(źródło: www.etjnieruchomosci.pl )