Login lub e-mail Hasło   

Chcesz kupić nowy telewizor wstrzymaj się !

Idą Święta, jak co roku sklepy RTV polują w tym okresie na naiwnych i łatwo wiernych klientów z obłędem przed świątecznych zakupów w oczach.
Wyświetlenia: 5.051 Zamieszczono 17/12/2009

Idą Święta, jak co roku sklepy RTV polują w tym okresie na naiwnych i łatwo wiernych klientów z obłędem przed świątecznych zakupów w oczach.
Pięknie wyeksponowane wyspy pełne z pozoru atrakcyjnego wielko ekranowego  towaru przyciągają wzrok żeglarzy pływających pomiędzy nimi.

Ten okres służy jednemu tylko celowi nabiciu was w butelkę, pozbyciu się staroci, opróżnieniu magazynów i stoków towaru jakość B i C, co więcej okres ten służy zamawianiu towaru, na tzw.: specjalne zamówienie dużych sieci są to niebywale atrakcyjne tanie towary mające „sprawiać” wrażenie okazji, obok której nie należy przejść obojętnie…

 

Właśnie ważne słowo one tylko mają „sprawić” wrażenie a trakcyjności a nie są nimi faktycznie?!

Sieci typu MM, Euro etc zamawiają Np: tysiąc telewizorów 40 calowych o stylistyce i symbolu zbliżonym do markowego i drogiego produktu różnią się od nich tylko jedna literka, cyfrą... Ta mała różnica to kolosalna przepaść pomiędzy produktem promocyjnym a pełno wartościowym!

Oczywiście, jeśli spytamy sprzedawcę nie powie on nam prawdy, lecz opowie super bajeczkę o oznaczeniu regionalnym lub o symbolu towaru przeznaczonego tylko dla ich sieci,oczywiście o niższej jakości i funkcjonalności nie dowiemy się aż do momentu, w którym nasz nowy nabytek znajdzie się w naszym domu.

Kolejnym haczykiem są nazwy i slogany, czyli to, na co dajemy się nabrać najbardziej. Obecnie obok wysp z telewizorami plazmowymi i LCD pojawiły się wyspy oznaczone jako LED ?!
Jeśli dacie się na to nabrać to tylko wasza wina, już Dziś Samsung zapłacił w stanach kolosalne kary za wprowadzanie klientów w błąd!·Jak to wygląda naprawdę?Otóż obecnie na rynku nie ma w sprzedaży telewizorów LED i OLED większych niż 32 cale, telewizory te zaistniały na polskim rynku  tylko i wyłącznie dzięki klientom indywidualnym, którzy sprowadzili takowe telewizory.
Telewizory reklamowane jako Ledowe są w istocie telewizorami LCD, w których został zmieniony system podświetlenia na technologie LED-ową.

 

Technologia ta powstała już w latach 80 ubiegłego wieku nie ma w niej nic nowego poza tym ze z powodu wysokich kosztów produkcji wprowadzona jej tańsza alternatywę.


Podświetlenie ledowe występuje w dwóch wariantach:

-)RGB: w tym wariancie każdy pixel podświetlany jest z osobna daje to naprawdę bardzo jasny ekran,

-)natomiast w drugim wariancie firmy stosują podświetlenie typu EDGE gdzie podświetlenie jest rozprowadzane z narożników ekranu niestety tego typu rozwiązanie jest bardzo niedoskonale jego siła traci impet w środkowej części ekranu.

 

Jeśli nie musicie wstrzymajcie się z zakupem telewizora, w przyszłym roku czeka nas kolejna rewolucja, już dziś wiadomo, że telewizory potanieją od 40 do nawet 80% zapowiadają to czołowi producenci sprzętu TV.

 

Tylko czy warto będzie zakupić te niebywale atrakcyjne cenowo telewizory?! Moim skromnym zdaniem nie, i żadne tricki ze zmiana formatu z 16:9 na 21:9 tutaj nie pomogą

Jeśli kupimy telewizor już dziś przepłacimy, podobnie będzie w styczniu, kiedy to firmy będą chciały się pozbyć resztek towarów z półek i magazynów.

Warto odczekać jeszcze pewien czas, aby nabyć telewizor zgodny z nadchodzącą technologią 3D HD, niestety technologia ta zdrowo pociągnie nas po kieszeniach w pierwszej fazie wprowadzania tego standardu, dekodery kompatybilne z 3D.

Niewiadomo jeszcze dokładnie czy przyjmie się format telewizji 3D oglądanej poprzez okulary czy też jednak wygrają firmy promujące 3D oglądane gołym okiem.

 

Dziś przyjmuje się za pewnik, że standardową  rozdzielczością będzie Full HD (1920 x 1080), jednak w Japonii standard 3D HD będzie wspierał również rozdzielczość  Hi-Vision (3840 x2160 i wyższe).

 

Mimo przyszłorocznych obniżek na telewizory,czeka nas nowy podatek, bowiem narodził się kolejny fikcyjny instytut „Narodowy Instytut Audiowizualny” za pomocą, którego wyciągnie się od nas i producentów sprzętu, płyt kasę, dzięki temu zapewnimy miejsca pracy kolejnym kolegom i koleżanka prominentów i zapewnimy darmozjada dostatnią pensję.

 

Pytanie jest logiczne, czym ten instytut będzie się zajmował, bowiem polskie archiwa filmowe są konserwowane min: przez Polsat (min: Czterej Pancerni, sami swoi…), Kino Polska i Ale Kino…Telewizja Polska zarabia na tantiemach od wyżej wymienionych kanałów oraz korzysta w wyniku konserwacji i masteringu starych materiałów archiwalnych realizowanych przez prywatne studia we współpracy z komercyjnymi stacjami TV.

 

Będziemy utrzymywali kolejny sztuczny twór wymuszony cwaniactwem lub łataniem dziury budżetowej. Wydaje się to być kolejnym wspaniałym pomysłem drugim po tegorocznym pomyśle stworzenia platformy satelitarnej przez TVP, pogratulować tylko pomysłowości, wyciągania kasy z podatników i abonentów!!!

 

Powoli pętla inwigilacji zaciska się na naszej szyi wszystkie te technologie będą działały w połączeniu z Internetem już dziś telewizory, dekodery, odtwarzacze sieciowe i bluray wymuszają podłączenie ich do Internetu, aby korzystać z nich w pełni a jak wiadomo Internet jest ocenzurowany a wkrótce również będzie kontrolowany no i mamy nowy PRL z elementami chińskiego komunizmu!

 

Już niedługo władza centralna w porozumieniu z narodowym instytutem audiowizualnym będzie kontrolowała  nas samych za nasze pieniądze oczywiście to wszystko jest dla naszego dobra towarzysze!

 

Nie dajmy się nabić w butelkę, szczególnie przed Świętami, i walczmy, aby kolejny instytut nie czerpał korzyści z naszych portfeli w nowym roku.

 

Wojciech dydymus Dydymski

 

P.s. Z ostatniej chwili również nowoczesne urządzenia, jakimi są odtwarzacze i nagrywarki Bluray staja się od lutego przestarzałe! LG oraz Samsung wprowadzają na rynek nowy standard odtwarzaczy i płyt 3D Bluray, na szczęście będą kompatybilne ze starymi płytami Bluray i DVD.

Podobne artykuły


17
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1330
14
komentarze: 33 | wyświetlenia: 1060
14
komentarze: 21 | wyświetlenia: 989
14
komentarze: 60 | wyświetlenia: 752
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 785
13
komentarze: 68 | wyświetlenia: 433
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 573
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1033
12
komentarze: 23 | wyświetlenia: 975
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 626
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 1392
12
komentarze: 144 | wyświetlenia: 863
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 486
12
komentarze: 72 | wyświetlenia: 411
12
komentarze: 31 | wyświetlenia: 560
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  on_x,  21/12/2009

Na zakup sprzętu mamy wpływ a na powstanie nowego instytutu nie bardzo. Więc nie bardzo rozumiem połączenie tych obu tematów przez autora.
Poza tym stosując logikę przedstawioną w artykule to nic nigdy nie kupimy, bo gdzieś powstaje nowy standard albo nowa generacja. Pamiętajmy, że masa klientów MM i innych sieci nigdy nie pozwoli sobie na zakup oryginalnego i nowoczesnego TV – po prostu ic ...  wyświetl więcej

Piszesz to w taki sposób jakbyś chciał podzielić ludzi na kategorie, nie ważne gdzie się kupuje chce się być klientem a nie kategoria człowieka...A przede wszystkim nikt nie chce być oszukiwany...
Szczerze wolałem tzw: komunę robotnik, chłop i dyrektor mieli elektrona albo rubina ale byli ludźmi...
A co do instytutu to dlaczego nie mamy mieć wpływu na powstanie kolejnej instytucji za ...  wyświetl więcej

  on_x,  22/12/2009

. Nie zamierzam nikogo dzielić czy kategoryzować. Są klienci, których na coś stać i tacy, co kupią tanią imitacje. Nie jest to ani ich wina ani sieci sprzedażowych, że zaspokajają popyt.
A co do oszukiwania klientów, to działa to we wszystkich branżach. Np. w spożywczej nagminnie dodawane są ulepszacze czy inne gorszej jakości produkty. Rozumiem, że artykuł ma uświadamiać ewentualnych klien ...  wyświetl więcej

"Sieci typu MM, Euro etc zamawiają Np: tysiąc telewizorów 40 calowych o stylistyce i symbolu zbliżonym do markowego i drogiego produktu różnią się od nich tylko jedna literka, cyfrą... Ta mała różnica to kolosalna przepaść pomiędzy produktem promocyjnym a pełno wartościowym!"

to ja poprosze o KONKRETNY przykład na powyższe :) z tymi cyferkami i literkami.

po drugie primo. po co miałbym kupować telewizor?

Widzę że kolega czerstwy jest etatowym krytykiem szkoda ze nie z imienia i nazwiska, krytyka w internecie ma tylko jak zwykle nick!
Ale odpowiem ,przykładem jest np akcja z przed dwóch lat gdzie sprzedawano model 40N.... jako niczym nie różniacy się od modelu 40M... Chodzi o Samsunga , różnicy poszukaj sobie w necie, obecnie sprzedaje a właściwie wypycha się telewizory hd ready twierdząc ze ...  wyświetl więcej

no i od razu trzeba tak było. i faktycznie tłuszcza kupuje HD ready,myśląc,że to full HD?

nie wiedziałem,ze tak łatwo zostać twoim kolegą Wojciechu D(o ile imię przynajmniej jest prawdziwe)

Fajny artykuł. Dzieki za napisanie. Niebawem obecne tv nie będą działać też przez zmianę kodowania sygnału w 2012 to fakt.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska