Login lub e-mail Hasło   

Siedem Praw Kosmicznych

Poniższy tekst jest mocny i jeśli jesteś gotowy i prawdziwie chcesz być świadom swego boskiego pochodzenia oraz światła... to zastosuj, jeśli nie, to nawet nie czytaj.
Wyświetlenia: 5.503 Zamieszczono 03/01/2010
div>
Ponad ziemskimi religiami istnieje cały wszechświat, który działa zgodnie z prawdziwymi prawami. Każda z ziemskich religii w taki czy inny sposób zawiera te prawdy, a to czym się różnią to ludzkie doktryny i nie zawsze trafne interpretacje oraz praktyki.
Poniższy tekst jest mocny i jeśli jesteś gotowy i prawdziwie chcesz być świadom swego boskiego pochodzenia oraz światła... to zastosuj, jeśli nie, to nawet nie czytaj.
 
 
 
Jam Jest Kryon 
tłumaczyła Teresa Serafinowska 
 
 
 
SIEDEM PRAW KOSMICZNYCH
 
 
 
Pozdrawiam Was, Kochani. Jestem Kryon ze Służby Magnetycznej.
 
Niektórzy spośród Was są przekonani, że nie jest możliwe, aby energia formacji anielskiej przychodziła do Was za pośrednictwem człowieka(...) Dlatego do nich teraz mówię, że właśnie w tej chwili na tym podium ona się pokazuje i że są między Wami ludzie, którzy mogą ją dostrzec jako holograficzny kolorowy fantom. Nie trzeba się na to przygotowywać. Jestem Kryon i przychodzę poprzez mojego ludzkiego partnera.
Proszę, abyście wyłączyli część swojego trójwymiarowego rozumowania(...)
 
Wszystkie prawa mówią o Boskiej Miłości. Są podawane kolejno, ale to nie znaczy, że niektóre są ważniejsze od innych. Jednak ich wartość numerologiczna jest istotna.
 
 
Prawo nr 1: nie powrócicie i nigdy nie możecie powrócić do statusu mniej świadomego Ducha.
Kiedy pojawia się w Waszym rozumie jakieś odkrycie, przeżycie, szczególnie dualność duchowej energii Waszego DNA, staje się niemożliwe jego usunięcie. Jeśli ktoś dostanie olśnienia, nie wymaże go z mózgu. Może próbować zapomnieć, ale ono i tak jest w nim. Dlatego, jeśli decydujecie się na poznanie czegoś, na określona wiedzę, bądźcie ostrożni, gdyż to odmienia Wasze życie (ponieważ światło oświecenia zaczyna płonąć w Waszym rozumie). Jeśli poprosicie Boga o wiedzę, to ją dostaniecie, ale bądźcie ostrożni, bo nie zamieciecie jej pod dywan.
Liczba "1" oznacza nowy początek.

 
Prawo nr 2: w każdym człowieku istnieje głęboka Boskość. 
Ona nie otwiera się intuicyjnie, tkwi głęboko i naciska Was. Wiecie, że ona jest. Naciska ludzi, aby odnajdywali religię. Boskość w Was naciska, abyście odnaleźli Boga w jakiejkolwiek formie, dlatego uczestniczycie w różnych ceremoniach i rytuałach oraz wierzycie w różnorakie doktryny. Lecz prawda jest ukryta. Jesteście Istotami Boskimi, W Waszym DNA są zakodowane wszystkie dary. Tu zamiast szukać wiedzy wokół, lepiej poznać techniki poszerzania postrzegania. Jesteście Istotami Boskimi, lecz macie zasłony, które to ukrywają.
Liczba "2" wyobraża dualność.

 
Prawo nr 3: jesteście najmocniej umiłowani.
Jesteście ukochani przez istoty z mojej strony kurtyny, przez więcej istot, niż możecie zliczyć. Oni wszyscy są częścią jednej Świadomości, która zna Wasze imię. Jest to emocja Jądra Uniwersum. To jest Miłość. Tą energię czujecie, kiedy jesteście poza inkarnacją. Istnieje tylko Miłość. Jesteście na Ziemi, ponieważ tu jest potrzebne Wasze Światło. A potem wrócicie do Domu.
Liczba "3" wyobraża katalizator. Energia pomagająca w przemianie innej energii, jest niezmienna. Miłość zmienia ludzi i ich życie i daje bazę dla egzystencji. Pokazuje mądrość tam, gdzie jest niewiedza, współodczuwanie, gdzie była pustka. Jest bazą wszystkiego, jest wspólnym mianownikiem pomiędzy obiema stronami kurtyny, światłem odkrywczym na zaciemnionej Ziemi i pociechą dla wątpiących (zrozpaczonych).
Naprawdę jesteście głęboko umiłowani!
 
 
Prawo nr 4: ma związek mechaniką inkarnacji, wyrażeniem życia, które nazywacie "karuzelą życia na Ziemi".
Znaczenie: wszystko, czego uczycie się duchowo w każdym życiu, jest przenoszone na życie następne. To znaczy: czego już się nauczyliście, tego w przyszłości, gdy powrócicie, nie musicie się uczyć ponownie. Wiedza jest zachowana w Akaszy (Kryon nazywa to Akash i ma tu na myśli moc życiową Uniwersum lub planety zależnie od kontekstu konwersacji) jak w słoiku, który gromadzi wszystko, czego się kiedykolwiek nauczyliście. Możecie otworzyć słoik i poznać całą swoją wiedzę zgromadzoną od przybycia na Ziemię. Wypracowujecie sobie nową wiedzę a za nią aspekty życiowe. Dzieci przychodzące obecnie na świat mają ten słoik częściowo otwarty, dlatego nie myślą linearnie, chcą wszystko na raz. Ludzie mają wiedzę, ale boją się ją wydobyć, ponieważ kto ją otworzy, już nie powróci do dualności.
Liczba "4" numerologicznie jest liczbą Ziemi i wnosi strukturę. Towarzyszy Wam od życia do życia, jest praktyczna. To jest wiedza wszechczasów, złoto postępu. Możecie otworzyć ten słoik i otrzymacie własną energię mistrzowską.
 
 
Prawo nr 5: oznacza, że jeśli aktywujecie pozostałych 10 pasm DNA, stanie się coś o głębokim znaczeniu: wtedy dajecie Kosmosowi pozwolenie na aranżację wszystkich rzeczy wokół Was na nowo. Pozwolenie na zmiany. Być może w najciemniejszej chwili sami o to prosiliście.
Kiedy człowiek zadaje pytanie: "Boże, kto dał pozwolenie na zmiany w moim życiu?" A to Wy sami. Chcąc otworzyć te drzwi, bądźcie ostrożni. Bądźcie wtedy gotowi na wiele zmian, które odmienią całe Wasze życie. Większość z Was znajduje się w określonej linii czasu, w namacalnym miejscu. Kiedy zdecydujecie się przesyłać Światło, zmienicie planetę. Dlaczego ten tekst dostał się do Twojej wiedzy? Aby napełnić słój i być świadomym, jak funkcjonuje rzeczywistość. Omawiane prawo daje Wam prawo do zmian życiowych z chwilą, kiedy wkraczacie na arenę i prosicie Boga, aby Wam pokazał to, co powinniście wiedzieć. Podobnie dzieje się, gdy zdeklarujecie się być pracownikiem Legionów Światła i gdy dajecie Duchowi pozwolenie na pomoc w uzdrawianiu Ziemi. Wszystkie zmiany, jakie rozpoczynacie w swoim życiu, w efekcie dadzą Wam odpowiedni duchowy wzrost i radość.
Bóg nie zsyła na Was tragicznych sytuacji, nie zabiera miłości, nie stwarza chorób ani śmierci. Takie energie pochodzą z wibracji doktryn i religii, które panują na Ziemi. Mogą się Wam przytrafiać rzeczy, problemy, wyzwania, które są związane z powiększaniem się Waszego Światła, jakiego potrzebuje Ziemia, abyście się jeszcze trochę doszlifowali (jako kryształ).
Numerologicznie liczba "5" to energia zmiany.
 
 
Prawo nr 6: gdy rozpoczynacie poszukiwanie siebie (jako części Boga), gdy otworzycie te drzwi, Duch dostrzega czysty zamiar i wie o tym cała Wasza kosmiczna rodzina. Pomyślcie o tym przez chwilę. Widzicie siebie tylko w formie linearnej, jako człowieka na tle całej ludzkości. Ziarnko piasku na plaży. Cała plaża wie, kiedy podejmujecie decyzję. Gdy włączacie swoje światło, widzą je wszyscy. Akasza jest modyfikowana nawet, gdy jeden człowiek podejmuje decyzję, by wejść w stan międzywymiarowy i zacząć postrzegać rzeczy inaczej. Nazywacie to "wstępowaniem", rodzeniem się na nowo, aktywacją DNA. Nieważne, jak to nazywacie, wiadomo, o co chodzi. Nawet ludzie, którzy nie wiedzą świadomie, o co chodzi rozpoznają taką istotę. To komunikuje się Bóg w nich. Kiedy Wy się budzicie, Kosmos też się budzi.
Liczba "6" to centrum - najświętsza liczba w ciągu. Wyobraża komunikację, modlitwę i "pępowinę"(rurociąg) do Wyższego Ja.
 
 
Prawo nr 7: to wyobrażenie Boskości. Wyraża Boskość Boga. To prawo oznacza, że każdy z Was z osobna wpływa na rzeczywistość planety, ponieważ przesyła Jej światło. Tak, za każdym razem, gdy posyłacie lub rozsyłacie światło: do miejsc walki, cierpienia, głodu, to naprawdę to robicie, chociaż czasem wątpicie, czy to działa. To odmienia przyszłość planety.
Wiedzcie, że do stworzenia renesansu pokoju na Ziemi potrzeba, aby przebudziło się tylko 0,5% ludzkości - tylko tyle.
Spośród Was jest mała grupa wybrana do zejścia na Ziemię poprzez własną świadomość i własne pochodzenie. Jesteście tu, stare dusze, aby służyć wspaniałemu celowi, a mianowicie, żeby wysyłać światło reszcie ludzkości. Nie wszyscy na Ziemi są tak starymi duszami, jak Wy. To dotyczy niektórych, którzy słuchają słów lub czytają tekst.
 
Pytaliście, dlaczego tu jesteście? Co macie zrobić? Czy możecie przykładowo dziś wieczór podarować 30 sekund Sudanowi? Zanim pójdziecie spać? Macie moc, aby to zrobić, czy o tym wiecie? Macie w sobie energię, Boska Energię. Nawet, jeśli w trójwymiarowym świecie nie możecie tego udowodnić, możecie przesłać inteligentną energię do Sudanu i zaufać, że będzie to miało znaczenie. Jeśli możecie to zrobić, to jesteście pracownikami Światła i macie wpływ na podwyższenie energii dla Ziemi.
 
Jeśli będzie działało wspomniane 0,5%, zajdą wielkie zmiany. Zmienią się rządy, pojawią się nowe ogólne idee, o których nawet nikt nie marzył. Wasza energia pojawiła się po to, aby rozświetlić ciemność. Kosmiczna inteligencja oświeca niewiedzę i przemienia ją w mądry wybór.
 
Czy jesteście gotowi powiedzieć: "Kochany Boże (Duchu), powiedz mi, co muszę wiedzieć?", "Szanowny Duchu, chcę teraz poczuć napełnienie Boskością mojego DNA". Zacznijcie proces uzdrawiania rozumu i ciała. Macie odwagę? Jeśli to uczynicie, Wasze światło rozświetli się niepomiernie. Jesteście Światłem świata. Wykorzystajcie to.
 
 
Jam Jest Kryon 
tłumaczyła Teresa Serafinowska 
 
 
 
W głębokim szacunku
Hania



Podobne artykuły


17
komentarze: 32 | wyświetlenia: 1798
15
komentarze: 60 | wyświetlenia: 1053
14
komentarze: 21 | wyświetlenia: 1339
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 1221
13
komentarze: 93 | wyświetlenia: 563
13
komentarze: 62 | wyświetlenia: 1028
13
komentarze: 68 | wyświetlenia: 707
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 974
12
komentarze: 31 | wyświetlenia: 1096
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 814
12
komentarze: 144 | wyświetlenia: 1244
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1122
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 923
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Layo  (www),  03/01/2010

Przekaz bardzo dobry i w pełni bym się z nim zgodziła, gdyby nie użyte w nim niektóre pojęcia, które niejako wskazują na pojawienie się nowej religii. A z tym się nie mogę zgodzić. Nie mogę się również zgodzić z pojęciem Boskości człowieka. Bo idąc tym tropem sama umiejętność gotowania sprawiała by, że jesteśmy Boscy. Na całej naszej planecie gotować tylko ludzie potrafią. Ten kto nie potrafi nie ...  wyświetl więcej

Layo, rozumiem co chcesz przekazać, jednak twoja uwaga jest jakby jednowymiarowa, sama miałam z tym kłopot lata temu. Widzisz na przykład mądrość sufich mówi : "nie ma boga bez Boga", jest to głęboka prawda o istocie naszego trójwymiarowego hologramu - cały jest z ducha, energii, boga, czy jak tam chcesz to nazwać. Idąc za tą myślą, nawet nasze ciała biologiczne są zrobione z tej samej energii, ws ...  wyświetl więcej

  Layo  (www),  03/01/2010

I pewnie masz rację.
Chodzi jedynie o uniwersalny aspekt edukacyjny w odniesieniu do współcześnie funkcjonujących podziałów utworzonych za sprawą pojęcia Bóg. Używając dzisiaj pojęć Bóg, Boskość zatrzymujesz przy tekście (swoim, nie swoim - nie ma znaczenia) ludzi, którzy wierzą w Boga takiego czy takiego. Pod wpływem treści zmieniają swoją interpretację pojęcia Bóg, lub pozostają przy swoj ...  wyświetl więcej

Masz rację Layo, jednak ja dałam tylko przekaz... nie mogłam modyfikować swoimi słowami, mam podobne zdanie i gdy piszę od siebie też staram się zaznaczyć ponad wyznaniowość.
Pozdraiam
Hania

  Layo  (www),  03/01/2010

A widzisz :) Ja bym się odważyła zmodyfikować ten bardzo cenny i ważny przekaz.
Pozdrawiam serdecznie

A ja piszę swoje artykuły o zdobytym doświadczeniu przy zastosowaniu wiedzy płynącej z różnych źródeł, natomiast czyjeś przekazy - tak czuję, mam przedstawiać dokładnie tak jak zostały napisane.
Pozdrawiam

Do: Hanka Janukowicz.
Bardzo dziękuję za zamieszczenie tego przesłania. Jako komentarz zamieszczę kilka cytatów pochodzących z książki Barbary Marciniak "Zwiastuni świtu - Świetlana Rodzina":

CYT.1: "SZUKAJCIE TEGO, CO ZNAJDUJE SIĘ W WASZYM WNĘTRZU."

CYT.2.: "Drodzy ludzie, kochajcie samych siebie, ceńcie to, kim jesteście. Idąc naprzód ogarniając umysłem absurd waszych czas

...  wyświetl więcej

dziękuję

Panie Jnuszu, dziękuję za komentarz i hojność. Cytat jest dobrze dobrany i bardzo obrazowy.
Pozdrawiam w głębokim szacunku
Hania

Skrzydlate, ja również dziękuję za to, że jesteś
Pozdrawiam w Miłości
Hania

  w84u6  (www),  03/01/2010

czułem, że to New Age, potem będzie JAM JEST Rafael, Anioł Transformacji i Uzdrawiania. :)

Panie w85u6 - wystarczyło przeczytać tylko wstęp i dalej się nie mitrężyć - jakoś nie dziwi mnie Pana komentarz. Każdy człowiek posługuje się przykładami jakie sam poznał... taka pana świadomość jakie i posty i mnie nic do tego, po prostu szanuję Pana wybory i dziękuję, że dzieli się Pan tym co ma najleprzego.
Pozdrawiam
Hania

  w84u6  (www),  03/01/2010

"że dzieli się Pan tym co ma najleprzego." jak każda religia :)
Pani Haniu, literatury New Age na półkach mojej biblioteki więcej, niż może sobie pani wymarzyć, przeczytałem je wszystkie, nie wyrzucam książek, bo je kocham, a dostałem je w spadku od znajomych, po właścicielu, który się jeszcze leczy. Wiedzieli, że mnie tego typu twory krzywdy nie zrobią ;)

Wprawdzie nie mam tak bogatej biblioteki New Age, jednak mnie to też nic złego nie robi. Jak wspomniałam, szanuję ludzkie wybory i jak Pan zauważył dzielę się tym czego sama doświadczyłam, bez nawracania "na jedynie słuszny wybór". Zachęcam do połączenia myślenia i serca ... jak się uda, to można być spokojnym o los istoty tak połączonej. A jak ktoś nie chce skorzystać - to też nie moja sprawa, ma takie prawo wynikające z wolnej woli.
Pozdrawiam
Hania

  Dawidedk,  03/01/2010

witam wszystkich, bo to mój pierwszy komentarz tutaj:) od dłuższego czasu interesuję się tym tematem, a dokładnie świadomością. Ten tekst po raz kolejny utwierdził mnie w przekonaniu, że TAKiE COŚ istnieję, że to właśnie My, ludzie jesteśmy na najwyższym znanym nam szczeblu rozumowania wszechświata. Nie kto inny, żadna małpa ani delfin tylko właśnie homo sapiens jedyny organizm potrafiący używać ś ...  wyświetl więcej

"ale ja codziennie otwieram oczy nowym ludziom, których spotykam na swojej drodze, tłumacząc im na przykład fragmenty biblii"
Dawidek, ja ten etap w moim życiu nazwałam misjonarstwem, zostawiłam za sobą i ... zajęłam się edukacją samej siebie. I tak to trwa do dziś. Piszę artykuły tylko na tematy już doświadczone moim życiem... nie zajmuję się teoretyzowaniem. powiem Tobie, że nie jest to d ...  wyświetl więcej

  Elba,  03/01/2010

Do @w84u6. Przepraszam, ale nie rozumiem Ciebie. Skoro napisano wyżej, że "...do stworzenia renesansu pokoju na Ziemi potrzeba, aby przebudziło się tylko 0,5% ludzkości - tylko tyle" , dlaczego czepisz się tematu, który cię nie intersuje i nie dotyczy? Odpuść sobie. Nie chcesz, nie czujesz tego, nic nie musisz, twoja wolna wola.

  oculus,  03/01/2010

Ten też mi się podoba.:)

@ w84u6

Każdy jest racjonalistą, dla określonej definicji "racjonalizmu". Zapewne w świecie w którym żyje oculus wszystko się zgadza z definicją. :)

  w84u6  (www),  03/01/2010

Dziwię się, że jeszcze Pan Andrzej Siciński nie zabrał głosu, w końcu to jego wydawnictwo wydało "Byłem kapłanem New Age"

Wiesz, tak całkiem oftopicznie zauważę że dla ludzi wierzących najważniejsza jest, surprise, WIARA. Przedmiot tej wiary to już sprawa drugorzędna. Jeden wierzący prędzej zrozumie kogoś wierzącego w coś skrajnie nawet przeciwnego, bo zawsze jest nadzieja na "nawrócenie", niż racjonalistę/ateistę/materialistę.

Co do twojego komentarza, nie utożsamiałbym pana Sicińskiego z "jego" wydawnictwem. Biznes jest biznes, wszystko drożeje a jeść trzeba, że tak zacytuję klasyka. :)

  w84u6  (www),  03/01/2010

Zostawmy Pana Sicińskiego, chodź, poobdzielajmy się, w ramach Towarzystwa Wzajemnej Adoracji punktami, oni też tak robią, masz po jednym za wypowiedź, ciekawe jak szybko nas wyzerują ;))

  w84u6  (www),  03/01/2010

O już, ok. 18 sek.

Dzięki, towarzyszu z TWA. W ramach dobrych początków nowego roku, panu Andrzejowi też dałem punkcik, może napisze coś obszerniejszego. :)

Nie zabrałem głosu, bo jeszcze nie czytałem artykułu. Poza tym sam tytuł sugeruje, że chodzi o New Age, a w lidzie Autorka wręcz zniechęca do czytania czytelników jeszcze "niegotowych" na przyjęcie tych njuejdżowych przesłań. Uważam też, że czasami polemika z poglądami gruntownie odmiennymi od własnych może, nawet wbrew intencji podejmującego polemikę, przyczynić się do popularyzacji tych pierwszy ...  wyświetl więcej

To miała być odpowiedź dla Pana w84u6:-)

  w84u6  (www),  03/01/2010

a tam zaraz "pana", wystarczy w84u6 ;) "pan" z akronimem nie wygląda dobrze.
Pardon, muszę przerwać, idę wyprowadzić mojego malamuta i żonkę. Co za dureń wymyślił spacery ;(

  oculus,  03/01/2010

Kiedyś byłem dobrym katolikiem ale nie lubiłem tej religii, potem gdy ją odrzuciłem poszedłem na wschod ale tam też nie zagościłem długo. Osho mi się tylko podobał. Co do Buddy, to jestem pod jego wrażeniem i chyba tylko on doznał zrozumienia prawdy, choć nie umiał tego wytłumaczyć na prosty język. Nie jestem też ateistą w czystym tego słowa znaczeniu. Jestem wolnomyślicielem, bez religii, bogów, ...  wyświetl więcej

>...zawsze będę się kierował rozumem ale nie wykluczam też innego postrzegania świata.<
To zdanie dyskwalifikuje cie jako racjonalistę

>Wiem, że istnieje życie po smierci ale żadnej teorii nie mam na ten temat.<
Ujawnisz nam źródło tej pewności? Jakieś niemistyczne dowody? to zdanie również zaprzecza racjonalizmowi jaki deklarujesz.

W zbiorze teizm/deizm-a

...  wyświetl więcej

  w84u6  (www),  03/01/2010

Znowu punkt, szczególnie za d...ę. ;)

Z tą d...a też uważam za trafne. Nie będę ani tu ani też tam. Byłbym na nie swojej drodze. Teraz będę bity z dwóch stron, tak jak RON w XVIII wieku, za to, że pozwoliła sobie na tolerancję w XVI wieku. Będę się szykował na ten atak, a teraz dodam Wam po punkcie.:)

Z RON fantazjujesz bezwstydnie, ale o tym chyba wiesz, i tylko się zgrywasz. Prawda?

Do: Oculus.
Szacunek! :)

Ten szacunek to za coś konkretnego kolega "otrzymał", czy tylko za bycie po "właściwej" stronie?
No offence, tylko ciekawość mnie zżera.

  w84u6  (www),  03/01/2010

"Z tą d...a też uważam za trafne"
ja Go zapunktowałem nie za 4 litery, tylko w innym poscie napisałeś, że trzeba mieć jaja i punktację uzasadnić i d...a tu świetnie pasuje. ;)

  w84u6  (www),  03/01/2010

"Będę się szykował na ten atak, a teraz dodam Wam po punkcie.:) "
a guzik, ode mnie nie dostaniesz, bo już nie jesteś "nasz" ;)

Proponuję zakończyć tą dyskusję, a właściwie na siłę przyporządkowywanie poszczególnych osób do religii, sekt czy czego tam jeszcze. Artykuł jest przekazem i każdy może go rozumieć jak chce lub może nawet nie czytać - ot jeszcze jedna informacja.
Zadziwiają mnie zwolennicy soczystych opisów, jednak nijak się mających do tekstu artykułu, stąd moja prośba o przeniesienie dyskusji na private i ...  wyświetl więcej

Ja ciebie również szanuję, również z powodu cytowanej maksymy, oczywiście nie odbieraj tego osobiście etc.

Jak można rzeczowo odnieść się do artykułu w którym prezentujesz swoje niczym nie poparte fantazje, nadając im pretensjonalne nazwy w rodzaju "prawo", twierdząc że wiesz co jest zakodowane w DNA, itp itd

Poważnych komentarzy spodziewaj się pod poważnym tekstem, jeśli zaś pisze

...  wyświetl więcej

  w84u6  (www),  03/01/2010

Pani Haniu, my nie mamy nic do pani, tylko do bajań, które pani głosi. To jest właśnie ta różnica pomiędzy ateistą a wierzącym, że ten pierwszy nie zwalcza osoby, która je głosi, tylko "idee" które ona propaguje.
"Artykuł jest przekazem i każdy może go rozumieć jak chce"
tak, wiemy, ze Służby Magnetycznej.Co mają w godle? dwa skrzyżowame magnesy neodymowe?
Więc proszę się nie ...  wyświetl więcej

"Jam Jest Kryon
tłumaczyła Teresa Serafinowska "
Widzisz, ja nie przypisuję sobie tej treści, którą niesie artykuł, to jedno. Po drugie we wstępie dałam ostrzeżenie " Poniższy tekst jest mocny i jeśli jesteś gotowy i prawdziwie chcesz być świadom swego boskiego pochodzenia oraz światła... to zastosuj, jeśli nie, to nawet nie czytaj."
I jeszcze jedno, nie spodziewałam się powar ...  wyświetl więcej

>Poniższy tekst jest mocny i jeśli jesteś gotowy i prawdziwie chcesz być świadom swego boskiego pochodzenia oraz światła... to zastosuj, jeśli nie, to nawet nie czytaj.<
==
Poniższy tekst jest oparty na fantazjach Autorki, jeśli żyjesz w tym samym świecie co ona i podzielasz jej nie poparte dowodami fantazje, traktując je jak obraz rzeczywistości, przeczytaj i zastosuj się, jeś ...  wyświetl więcej

I to jest konstruktywne.... też nie wszystko z tego tekstu przyjmuję wprost, jednak czasem warto zapoznać się i z takim pojmowaniem świata. Co do teorii strachu, to mnie nie interesują całkiem. Uważam, że samo życie jest doskonałym nauczycielem. Masz rację, ze mogłam nie umieszczać artykułu lub inaczej zredagować ostrzeżenie - jednak zrobiłam jak zrobiłam. Jak zauważyłeś reakcje są różne, więc chy ...  wyświetl więcej

Prędko tego nie obejrzę, za słabe łącze, stale zajęte czym innym. Ale określenia "święta geometria" stosowane wraz z "fizyką kwantową" i "przestrzenią fraktalną" wywołują u mnie odruch wymiotny.
Zrozum, rozmowa o fizyce kwantowej bez użycia naprawdę zaawansowanej matematyki jest GŁUPIA i bezcelowa. Znasz taką matematykę? Bo ja nie znam, wymiękam przy "progu" fizyki kwantowej.

Uwielb

...  wyświetl więcej

wiesz, nie jestem wysokich lotów naukowcem... jednak wiele spraw z zakresu geometrii przestrzeni i powiązania z liczbą środka, jak również jego rozumienie tego, co przekazali nam starożytni w swoim języku jest dość przekonujące... chyba, że znajdę dziurę w jego logice. Plankton zawsze otacza jakąś większą rybę... on zaistniał, więc możliwe, że malutcy przy jego osobie chcą uzyskać coś dla siebie.. ...  wyświetl więcej

  Ivi,  04/01/2010

gdzieś się natknęłam na podobne rozumowanie(nie wiem jak to ująć), ale nie wiem gdzie:D
Dużo czytam, ale mam skleroze:P
nimniej jednak artykuł ciekawy

Jak zauważyłaś ja tylko dodałam ten przekaz Kryona, więc nie jestem autorem, jednak uznałam, że wart jest szerszego przedstawienia. Nie wykluczone, że mogłaś się natknąć na ten tekst ... ja sama nie pamiętam, skąd go otrzymałam stąd podaję jedynie kto jest prawdziwym autorem i kto tłumaczę.
Pozdrawiam

  swistak  (www),  25/04/2010

Mnie się ten tekst spodobał jako inspiracja potwierdzająca podejrzenie, że zaświaty walczą o naszą uwagę , która tam jest energia emocjonalną pełniąca chyba rolę waluty Podobny cel chce osiągnąć grupa Wing Makers . Może to forma energetycznego wampiryzmu. Ja wyznaję, że nasze relacje z Bogiem są osobiste, czego doświadczył Thomas Mellon bez pośrednictwa podejrzanych osobników.

Ależ wy mnie wkurzacie. Komentarzy więcej niż artykułu.

  w84u6  (www),  07/06/2010

Wkurzyłaś się dobre półtora miesiąca za późno...Wkurzające jest, że czytelników jest zawsze więcej niż pisarzy, gdyby było odwrotnie, to by dopiero było... ;)



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska