JustPaste.it

Propozycje dla handlowych platform w internecie

Allegro jest największym polskim internetowym sklepem - można przeanalizować pewne zmiany na handlowych stronach; do zastosowania także w innych handlowych platformach.

Allegro jest największym polskim internetowym sklepem - można przeanalizować pewne zmiany na handlowych stronach; do zastosowania także w innych handlowych platformach.

 

98ea34f449b011209fea4eefc0e1333a.jpg

    Otóż na stronach ukazujących listę przedmiotów, można byłoby dodać kolumny - z oznaczeniem n (nowe), u (używane), p (powystawowe), zaś po nich mogłaby być dodana litera g (na gwarancji).
     Znaczki pocztowe mogłyby mieć oznaczenia w proponowanej kolumnie - c (czyste), k (kasowane), s (skopiowane); podobnie pocztówki i widokówki (litera k oznaczałaby skasowane i/lub zapisane).
     Monety miałyby oznaczenia I, II, III w zależności od menniczego stanu.
     W  innej kolumnie proponuję umieszczać liczbę licytowanych przedmiotów (w opcji licytowanej) lub liczbę przedmiotów do nabycia (w opcji "kup teraz"), wszak wielu osobom zbędna wydaje się informacja - ile złożono ofert (a przecież cześć z nich opiewa na więcej niż jeden przedmiot), natomiast wielce interesująca jest liczba przedmiotów jeszcze niekupionych.
     Ponieważ niektórzy nabywcy preferują niektóre państwa jako producentów poszukiwanych artykułów albo nie są zainteresowani pewnymi państwami, przeto korzystnie byłoby dodać jeszcze jedną kolumnę, w której zamieszczano by dwu- lub trzyliterowe skróty nazw państw. Jeśli nazwa państwa nie byłaby znana i trudna do ustalenia, to wpisywano by np. 0 (zero). Gdyby w opisie przedmiotu była nazwa państwa, wówczas można byłoby zrezygnować ze skrótu w nowej kolumnie.
     Powinien być bezwzględny wymóg informowania o państwie w przypadku artykułów technicznych oraz taki wymóg co do podawania lokalizacji sprzedającego, bowiem wielu dokonuje niezbyt jasnych wpisów (np. "cała Polska").
     Powyższe propozycje ułatwiłyby kupno kontrahentom poszukującym artykułów spełniających opisane kryteria. Gdyby okazało się, że jest zbyt mało miejsca na dodatkowe kolumny, to można byłoby przewidzieć opcje do wyboru, np. odpowiednio klikając, zainteresowany kupiec rezygnowałby z kolumny "cena z dostawą" lub "liczba ofert" otrzymując podgląd na proponowane kolumny - po prostu potencjalny nabywca sam konstruowałby sobie kolumny, które go interesują.