Login lub e-mail Hasło   

Internauci ufają opiniom - wykorzystaj to!

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://www.twojfachowiec.net/artykuly/in(...)iniom,6
Wyniki badania „Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool" pokazały, że najwięcej, bo aż 90% osób ufa opiniom znajomych na temat różnorodnych produktów czy usług.
Wyświetlenia: 737 Zamieszczono 13/02/2010

      Wyniki badania „Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool" przeprowadzonego w 2009 r. przez firmę Nielsen pokazały, że najwięcej, bo aż 90% osób ufa opiniom znajomych na temat różnorodnych produktów czy usług. Zdanie internautów również ma spore znaczenie, gdyż aż 70% badanych osób ufa im i sugeruje się opiniami znalezionymi w Internecie.

     Rekomendacje innych osób bywają nawet bardziej skuteczne od reklamy w TV, czasopismach, a także od banerach na stronach www. Fakt ten wykorzystują portale, które umożliwiają wystawianie ocen i opinii o usługodawcach, dostarczając w ten sposób pełnych informacji na ich temat. Dzięki temu internauci szukający zleceniobiorcy mają okazję do porównania zarówno oferty i dotychczasowych realizacji fachowców, jak i mogą zapoznać się z komentarzami dodanymi przez ich dotychczasowych klientów.

    Internauci poszukują w Internecie opinii o wielu rodzajach produktów i usług, a znaleźć je mogą nie tylko na portalach, ale również na blogach oraz forach dyskusyjnych. Bardzo często okazuje się, że mają one duże znaczenie przy podejmowaniu ostatecznej decyzji o dokonaniu zakupu bądź też skorzystaniu z oferty. Ma to wpływ na strategie usługodawców decydujących się na reklamę w Internecie, którzy nie ograniczają się do zamieszczenia swojej oferty w serwisach ogłoszeniowych, ale także proszą klientów o wystawienie im opinii. W ten sposób docierają do szerokiego grona osób zainteresowanych ich usługami, kreując w ten sposób swój wizerunek i budując zaufanie.

Podobne artykuły


111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 61586
54
komentarze: 58 | wyświetlenia: 32969
54
komentarze: 68 | wyświetlenia: 31608
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 64059
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 65452
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23642
39
komentarze: 30 | wyświetlenia: 29374
37
komentarze: 9 | wyświetlenia: 28902
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 24032
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26571
33
komentarze: 78 | wyświetlenia: 12793
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska