JustPaste.it

Diablo 3

Początki Diablo 3 oraz perypetie powstawania gry.

Początki Diablo 3 oraz perypetie powstawania gry.

 

    Diablo III  spędziło cztery z pięciu lat nad rozwojem zanim został oficjalnie ogłoszony przez grupę
60-65 ludzi odpowiedzialnych za rozwój gry. Powodem opóźnienia były długie debaty Blizzarda
nad tym, jakim typem gry ma być Diablo III. Zaraz po wybraniu głównego wątku gry, zabrano się za dyskusje na temat grafik. W końcu w grze miały przeważać ciemne kolory, ale okazało się, że potwory za bardzo zlewają sie z tłem.


     Ostateczny projekt nie spotkał się z wielkim entuzjazmem. Gracze złożyli petycje do Blizzard Entertainment, by nakłonić firmę do zmiany oprawy graficznej gry. Nawet, gdy petycja zyskała ponad 50 tysięcy podpisów, Blizzard ogłosił, ze nie zmieni oprawy graficznej bez względu na to ile podpisów pojawi się na petycji. To pismo skłoniło innych graczy do napisania petycji, by Blizzard nie zmieniał grafiki w grze. Spowodowało to spór miedzy fanami serii.
Jednakże większość opinii, które otrzymał Blizzard były pozytywne. Firma modyfikowała szatę graficzna trzy razy, uznając, ze zbyt ciemna szata jest monotonna. Wprowadzony "słoneczny styl" we wczesnych momentach gry. Miało to ustanowić przejście miedzy wczesnym, a późnym stadium gry, pokazując "pogarszanie się klimatu" wraz z rozwijaniem się fabuły.


    Aktualnie większość grafików pracuje nad drugim aktem gry, ponieważ wiele zespołów jest skupione na produkcji. Zawartość gry jest dedykowana nowemu silnikowi graficznemu, który jest teraz naprawdę solidny. Większość projektantów jest nadal w akcie pierwszym i pracuje nad poprawą zadań i różnych większych systemów w grze, które jeszcze nie zostały ogłoszone. Blizzard przechodzi przez akty w sposób linearny, jednakże najczęściej kończy się to poprawianiem poprzednio stworzonych aktów.

 

Źródło : http://www.d2traders.pl

 

Źródło: http://www.d2traders.pl/wprowadzenie-diablo-3.html