Login lub e-mail Hasło   

10 kwietnia 2010 – Czarny Dzień Polski…

W tej tragicznej chwili niektórzy zapominają o tym, że za miskę soczewicy, można w bardzo łatwy sposób, pozbyć się Bożego Pierworództwa.
Wyświetlenia: 1.479 Zamieszczono 11/04/2010

 

Fragment Orędzia Bronisława Komorowskiego:

``Dziś, w obliczu naszego Narodowego dramatu, jesteśmy razem. Dziś, nie ma podziału na lewicę i prawicę.  Różnice poglądu, wyznania, nie mają dzisiaj znaczenia…``

W takiej sytuacji, jaką obecnie przeżywa społeczeństwo Polskie, różnice wyznania, o których wspomniał Pan Komorowski, mają jednak bardzo wielkie znaczenie.

Głoszenie Ewangelii Bożej, nie powinno być zależne od żadnych czynników zewnętrznych, nawet najtragiczniejszych. Współczucie dla Rodzin, Osób, Które zginęły w katastrofie, wydaje się być odruchem oczywistym i zrozumiałym.

W takich właśnie chwilach, każdy myśli o wspólnych modlitwach, czy braterskim łączeniu się z Rodzinami i bliskimi ofiar.

Niestety…

W tym tragicznym momencie niektórzy zapominają o tym, że za miskę soczewicy, można w bardzo łatwy sposób, pozbyć się Bożego Pierworództwa, Bożej Opieki.

Trzeba odpowiedzieć sobie na kilka, istotnych pytań!

1/  Czy Nauka Zbawiciela, pozwala na modlitwę do Marii?

2/  Czy Nauka Zbawiciela, pozwala na oddanie w opiekę Maryjną człowieka, który umarł, lub zginął?

3/  Czy dusze tych, którzy w tak tragicznych okolicznościach stracili życie, zgodnie z Nauką Kościoła Katolickiego są w Niebie, czy dopiero nastąpi Boży Sąd nad ludźmi, w przyszłości?

4/  Czy msze katolickie, które odprawiane są z Tej Tragicznej Przyczyny, wśród obrazów, figur i bałwochwalczych wizerunków, są naprawdę, miłą ofiarą dla Pana Jezusa, czy raczej powielanym bałwochwalczym kultem, niemającym nic wspólnego z Naukami Mistrza z Nazaretu?

5/  Czyja Nauka jest ważniejsza: Pana Jezusa, czy ludzka, niezgodna z Biblią?

6/  Czy wiem, co to znaczy: Uczestnictwo w cudzych grzechach?

 

W tej tragicznej chwili niektórzy zapominają o tym, że za miskę soczewicy, można w bardzo łatwy sposób, pozbyć się Bożego Pierworództwa.

Radzę przypomnieć sobie, o Nauce Mistrza z Nazaretu tym wszystkim, którzy mają zamiar jutro, czy pojutrze, udać się na wspólne ekumeniczne modlitwy z tymi, którzy łamią Boże Prawa.

Współczucie, bardzo często, odbiera rozum!

``Primum non nocere``- Po pierwsze: Nie szkodzić… Panu Jezusowi i Bogu Ojcu!

Podobne artykuły


17
komentarze: 113 | wyświetlenia: 1276
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 1058
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 497
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 875
12
komentarze: 1 | wyświetlenia: 650
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 820
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 580
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 854
11
komentarze: 298 | wyświetlenia: 578
11
komentarze: 4 | wyświetlenia: 525
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 368
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 383
10
komentarze: 0 | wyświetlenia: 415
10
komentarze: 3 | wyświetlenia: 253
10
komentarze: 2 | wyświetlenia: 850
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Hamilton,  11/04/2010

Czy godne to i sprawiedliwe wykorzystywać tragedię innych do lansowania swojej wizji religijnej - zaślepienie też bardzo często, odbiera rozum!

  57kerenor  (www),  11/04/2010

Wydaje się,ze nie ma Pan racji.Katolicyzm to;polityczna ideologia i nic wspólnego z czysta wiarą nie ma,a żeby Pana nie prowokować i nie wkurzać,to dodam,ze wszystkie monoteistyczne religie,tego rodzaju tragedie wykorzystują do utrwalania swojej wladzy nad duszyczkami wiernych,ba zachęcają do rzezi,kto jak kto ale Pan o tym wie lepiej od statystycznego kowalskiego.,który wierzy każdemu słowu nieomylnemu kościołowi.Z poważaniem

Uważam ,ze trafnie Pan to zauważył,nie podzieliłem opinii pańskiego oponenta. .Gratuluję odwagi,ponieważ większość kowalskich klepie teraz Maryjki,bo to i Katyń i tragedia i modły,by prędzej JP2 był w niebie .Zbiegło się to jakoś do kupy.A kościołek to teraz przemieli w swoich świętych młynkach na mączkę dla maluczkich pokornego serca!Oczywiście nie neguję skutków tragedii i mam nadzieję ,ze i w E ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  11/04/2010

Zginęli ludzie. Prawdopodobnie są wśród nich wyznawcy katolicyzmu, protestanci i ateiści. Jakiekolwiek oburzanie się na obrządek nabożeństw towarzyszącym ich pochówkowi jest co najmniej nie na miejscu. Mają do tego prawo. Żaden 57kerenor , Szymon Bachir i Hamilton Starszy nie ma najmniejszego prawa im tego zabronić. Jestem niewierzący, ale wasze pieprzenie panowie to totalna nienawiść do wszystkie ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  13/04/2010

Bo, nie rozumiesz Hamiltonie! Nie bardzo rozumiem. Co będzie jeśli spotkają się rycerze Zbawiciela i Rycerze Niepokalanej i powybijają sobie zęby, połamią kości, lub pozabijają w imię obrony Zbawiciela i Niepokalanej, co miało miejsce niejednokrotnie w historii. Myślę, że i Zbawiciel i matka jego z politowaniem i smutkiem patrzyć będą na swych rycerzy co pismo święte czytali i niczego nie zrozumieli.

Na pewno jest to tragiczny dzień w dziejach tego , jakże dalekiego od nauk Bożych , narodu . Słyszę to co mówią komentatorzy, politycy, inni ludzie, ale jeszcze większą tragedią jest sprawa , przedstawiania wizji nieba i spraw temu podobnych, przez kłamliwych hierarchów kościelnych , którzy znakomicie wykorzystując ból po utraceniu najbliższej osoby , niemal głaszcząc ich w celach uspokojenia, po ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/04/2010

" Czy coś się zmieni po śmierci prezydenta, otóż powiem nie ! Nikt nie wyciągnie wniosków z tych lekcji, i póki będziecie przekazywać swym pokoleniom , takie nauki , nigdy do poznania Prawdy ten naród nie dojdzie. "
" Czy powinniśmy w tak ciężkim dniu , wprowadzać i uspokajać ludzi , złymi naukami? "

Jacy politycy i jakie prawdy religijne mają narzucić ? Kto ma o tym decydować ? Któ

...  wyświetl więcej

  57kerenor  (www),  11/04/2010


Nie denerwuj się Hamiltonie.

Skoro, jak piszesz, jesteś niewierzącym człowiekiem, to znaczy, że absolutnie nie możesz mnie zrozumieć.
Dla Ciebie nie ma znaczenia to, że obrażany Jest Pan Jezus jak i Jego Ojciec.

Ty nawet nie wiesz, na czym owa obraza polega. Jak wielu Polaków, po prostu się dostosowałeś do ogółu.
A ja, Drogi Przyjacielu, robię tylko to, co do

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  11/04/2010

Nie kierowały mną żadne emocje, przeciwnie byłem i jestem wyluzowany. Nie wezmę więc głębokich oddechów. Piszesz - "Swojego Zbawiciela będę bronił ze wszystkich sił, czy Ci się to podoba, czy też nie!"
Broń, ale nie narzucaj innym takiego boga takiego ty wyznajesz. Poza tym myślę, że bóg nie potrzebuje żadnej obrony. Jest zbyt potężny, a nasz spór niech ocenią inni.

Proszę wybaczyć Panie Hamilton, ale nie rozumiem pewnej sprawy, pisze Pan że nie jest, wierzącym! Następnie pisze Pan że bóg jest potężny, i nie potrzebuje żadnej obrony, Skąd Pan to wziął ? Skąd Pan to wie? Skąd Pan wie że Keren narzuca ? Może mamy podejść do sprawy tak jak Pan?

To Pan narzuca coś czego w ogóle Pan nie zna, niech Pan zajmie się pierwszą połową artykułu dotyczącą świeckieg

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  11/04/2010

Nie wierzę w boga osobowego namalowanego w biblii. Nie znaczy to, że wykluczam istnienie bytu wykraczających poza nasze możliwości poznania. Jeśli tak jest, a co zbieżne jest z pojęciem boga wszechmogącego to logiczne jest, że zbędna mu ludzka pomoc. Cytuję : " różnice wyznania, o których wspomniał Pan Komorowski, mają jednak bardzo wielkie znaczenie." Potem następują zdaniem autora istotne pytani ...  wyświetl więcej

  ,  11/04/2010

Szczerze mowiac,nie mialam w planie sie tu wypowiadac,bo w ogole nie zrozumialam o co chodzi.Moze dlatego,ze nie jestem na bierzaco z polskimi sprawami,a moze dlatego tylko,ze nie chodze co niedziele do kosciola,co nie jest rownoznaczne z tym,ze pojecie Boga jest mi obce.
57kerenor,zadal Pan szesc pytan i pozostawil je bez odpowiedzi....zgaduje,ze sa to pytania retoryczne,ale obawiam sie,ze ...  wyświetl więcej

  ,  11/04/2010

Hamilton Starszy - sciskam wirtualnie Twoja dlon w tej chwili.... milo mi bardzo :-)

  Raziel,  11/04/2010

Ja do tego zestawu pytań dodałbym jeszcze jedno:

7/ Skąd wiem, że wydarzenia opisywane w Biblii rzeczywiście miały miejsce a słowa przypisywane Jezusowi zostały przez niego wypowiedziane, skoro jest wiele powodów, aby w to wątpić?

Jeśli autor ma ochotę wierzyć sobie w słowa zapisane w tej księdze - to proszę bardzo. Ale niech nie zmusza do tego innych.

Nie jest ważne po śmierci ,jaki się kto modlił ,jest ważne ,jak żył i co zrobił gdyż jak jest napisane w Biblii,za każdym idą uczynki jego.

  57kerenor  (www),  11/04/2010


Witaj palomita50 i… inni, również witajcie…

Jak sama słusznie zauważyłaś, pytania, które zadałem, mają raczej wydźwięk retoryczny, ponieważ ten, kto czyta Pismo Święte, łatwo sam sobie na nie odpowie.

1/ Czy Nauka Zbawiciela, pozwala na modlitwę do Marii?

NIE! Jedyną Drogą do Boga Ojca Jest Pan Jezus, a modlitwa do Marii, nie posiada, nawet najmniejszych podstaw Bib

...  wyświetl więcej

  Raziel,  12/04/2010

Czy zdajesz sobie sprawę jak wyglądały początki chrześcijaństwa? Czy wiesz jak wyglądał proces tworzenia tego, co dziś nazywasz Pismem Świętym (vide apokryfy)? Czy zdajesz sobie sprawę jak wiele przeinaczeń (mniej lub bardziej celowych) wkradło się do Biblii w procesie jej kopiowania?

W komentarzu, do którego mnie odsyłasz wspominasz o tysiącach źródeł potwierdzających, że ktoś taki jak Ch

...  wyświetl więcej

Każdy człowiek jest wierzący ,nawet ten co twierdzi inaczej,gdyż człowiek jest stworzony na obraz i podobieństwo Boga.Jeśli jest mowa w Piśmie o wierze i uczynkach ,to są one rozdzielone ,gdyż Jezus na krzyżu błogosławił złoczyńcy bo w Niego uwierzył. Zbawieni też będą ci co jako niewierzący pomogli MU dobrym uczynkiem w drodze z krzyżem.

  57kerenor  (www),  12/04/2010


Napisałeś:

``Każdy człowiek jest wierzący, nawet ten co twierdzi INACZEJ…``

Przysłuchaj się mowie Apostoła Pawła:

``9 Jeżeli więc USTAMI swoimi WYZNASZ, że JEZUS JEST PANEM, i w sercu swoim UWIERZYSZ, że Bóg Go wskrzesił z martwych - osiągniesz zbawienie.
10 Bo sercem przyjęta wiara prowadzi do usprawiedliwienia, a WYZNANIE JEJ USTAMI - do zbawienia.``

...  wyświetl więcej

  ,  12/04/2010

" ale dlaczegóż mieliby być zbawieni ci wszyscy, którzy Przez Mistrza z Nazaretu, nie zostali pociągnięci Jego Mocą i Miłością? "

Dlatego - mowiac Panskim jezykiem - ze sa bladzacymi owieczkami,ktore Pan kocha nawet bardziej niz te mu posluszne.

A co z buszmenami,ktorzy nie mieli czy nie maja okazji fizycznie spotkac sie z wiara chrzescijanska ? Mieszkancami Amazonii na przyklad.Cz

...  wyświetl więcej

  ,  12/04/2010

Drogi Autorze,dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz na Panskie retoryczne pytania.Ja nie czytam Pisma Swietego a pomimo tego nie jestem pewna czy gdybym to robila,czy odpowiedzialabym na te pytania podobnie jak Pan.
W tym wszystkim trzeba wziasc pod uwage kwestie interpretacji tego wiekowego dziela.Przypuszczam,ze takowych jest cale mnostwo.Co daje Panu pewnosc,ze Panskie rozumienie Bibli jest ...  wyświetl więcej

  ,  12/04/2010

P.S.
"Jak, katolicy w swoich sercach mają wykrzesać szacunek do Bożych Słów, skoro papież Jan Paweł II, doszedł do swoistej konkluzji, sugerując, że Pan Bóg Jest niedoskonały..... " to Twoje slowa Autorze.
Jak Bog,bedac doskonalym - i tu jestesmy tego samego zdania,ze nim jest - moze obrazic sie za cos na kogos ? Gdyby mialy obrazac go zle, ludzkie uczynki, to mialby juz taka depresj ...  wyświetl więcej

  57kerenor  (www),  12/04/2010


Przez wieki całe –my - ludzie, poniżaliśmy Pana Jezusa.

On Wprowadził Prawa i Przepisy i już nie chodzi tylko o Prawa z Góry Synaj, zawarowane Dziesięcioma Słowami.
Nasze serca, nasze sumienia, wielokrotnie odpowiadają nam na pytania: ``Co jest dobre, a co jest złe``.
Lecz człowiek poniża Godność Pana Boga, poniża godność swojego bliźniego. Kroczy ścieżkami zła i łami

...  wyświetl więcej

  ,  12/04/2010

Jedno trzeba Panu przyznac : sypie Pan cytatami jak z rekawa :-) Na moje pytanie i tak nie uzyskalam odpowiedzi ( Czy naprawde uwaza Pan,ze Boga jest w stanie cokolwiek i ktokolwiek obrazic ????? Czy naprawde tak zle Pan o nim mysli ???? ) Nie musi Pan na nie odpowiadac.W kazdym razie nie cytatami.

"Jak widać na przykładzie powyższych wersetów, Pan Bóg w każdym narodzie wybiera uczniów i u

...  wyświetl więcej

Tak ,,nauka" w której byłem kiedyś to tragedia , omotany rozlicznymi wywodami ,,nauczycieli'' katolickich brnąłem i zadawałem dziwaczne pytania jak większość tu obecnych.
Keren , masz rację, nie czytanie Biblii przynosi taki a nie inny skutek, nie ma co tym ludziom się dziwić, natomiast dziwi mnie fakt że większość z nich może mieć , lub ma Biblię a nie korzysta z niej !

Kiedyś taki

...  wyświetl więcej

  57kerenor  (www),  12/04/2010


Witaj Palomito50

Zapewne to jest mój ostatni komentarz do Ciebie, w tym temacie.
Odniosę się tylko do następujących Twoich słów:

``Ma się rozumieć, Pan należy do tych wybrańców.... A ta cała reszta hołoty do piekła.
O.K. Jakoś się będę musiała pogodzić z faktem, że nie zostałam wybrana…``

Nie wiem, czy nie zostałaś wybrana. Jeszcze może szmat życia prz

...  wyświetl więcej

  ,  12/04/2010

Drogi 57kerenor.Ma Pan absolutna racje.Nie mamy sobie nic do powiedzenia,bo poruszamy sie na dwoch roznych plaszczyznach,ktore z pewnoscia nigdy sie nie spotkaja.
Do Panskiego Pana Boga zalu w sercu nie mam,bo nie wiem co to za Bog.Nie znam go.Ten,ktorego ja znam,nie robi nikomu krzywdy.Nie msci sie.Nikt nie musi sie go bac.Jest miloscia.
Szkoda,ze Pan go nie zna.
Serdecznosci :-)

  Hamilton,  13/04/2010

Dokładnie. Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą.
I jest bezwarunkowa !!!

Dokładnie. Bóg jest MIŁOŚCIĄ. A miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. I jest bezwarunkowa !!!

57 kerenor,w swoich wypowiedziach bardzo zamieszałeś.Pamiętaj o pierwszym przykazaniu ,że ;nie będziesz miał bogów cudzych przede - MNĄ; czyli , że Jezus ,jako Syn powinien być wywyższany za NIM a nie stawiany przed lub na równi.Jeśli masz problem z interpretacją zbawienia to pamiętaj ,że jako dzieci BOGA jesteśmy traktowani jak dzieci w rodzinie.Rodzice karcą ,tłumaczą a dzieci i tak popełniają b ...  wyświetl więcej

No nareszcie ktoś otwarł Pismo Święte !

Panie Witoldzie Marek , a co Pan powie na to Przykazanie , jest ono umieszczone zaraz za pierwszym Przykazaniem czyli jak nie trudno się domyśleć jest to II Przykazanie , a brzmi ono :

1/ 7. Nie będziesz miał bogów innych oprócz Mnie.

2/ 8. Nie uczynisz sobie posągu ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko albo na ziemi nisko

...  wyświetl więcej

Nie zawsze czytanie Pisma prowadzi do właściwych wniosków o czym można się przekonać z historii spotkań Jezusa z rabinami,a wiedza nie zawsze jest efektem nauki. W stosunku do osób tolerujących obrazy należy być wyrozumiałym ,gdyż jest to efekt nauczania religijnego za które ci ludzie nie odpowiadają.Bóg jest też miłosierny i nie karze za dobrą wolę ,niewiedzą i czyjeś błędy w nauczaniu. Obserwują ...  wyświetl więcej

Masz rację, historia wyjścia żydów z Egiptu to piękna opowieść o tym jak Bóg czyni (kilkukrotnie) serce faraona zatwardziałym tylko po to, aby chwilę później móc z pełną surowością ukarać za to jego i cały jego lud, a przy okazji pokazać swoją potęgę.

Pozdrawiam was serdecznie w imię miłościwego Boga! Bądźcie zdrów!

  57kerenor  (www),  13/04/2010


WITOLDZIE MARKU

Napisałeś do mnie:

``(…) W swoich wypowiedziach bardzo zamieszałeś. Pamiętaj o pierwszym przykazaniu, że; nie będziesz miał bogów cudzych przede - MNĄ; czyli, że Jezus, jako Syn powinien być wywyższany za NIM a nie stawiany przed lub na równi.``
-------------------------

Myślę, że wcale nie namieszałem, ale przecież nie będziemy się sprzeczali

...  wyświetl więcej

57kerenor.Jestem usatysfakcjonowany twoją odpowiedzią,gdyż wielu jest co podszywają się pod wiarę katolicką a w rzeczywistości są werbownikami różnych sekt religijnych.Jednakże musisz pisać teksty bardziej czytelne dla laika.Twój tekst jest przepełniony żarliwością lecz dla niewierzącego zupełnie niezrozumiały.Pamiętaj że nie musisz udowadniać swojej wiary ,lecz pokazać inną drogę ludziom wątpiącym.

  57kerenor  (www),  14/04/2010


Witaj Witoldzie Marku

Napisałeś powyżej:

``W stosunku do osób tolerujących obrazy należy być wyrozumiałym, gdyż jest to efekt nauczania religijnego za które ci ludzie nie odpowiadają…``

Na czym według Ciebie ta tolerancja ma polegać?
Na, nie mówieniu o łamaniu Bożych Praw?
Na przypodobaniu się bliźniemu, a wystąpieniu przeciwko Panu i Bogu, Jezusowi Ch

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  14/04/2010

Ktokolwiek bierze na siebie ryzyko bycia sędzią Prawdy i Wiedzy, staje się pośmiewiskiem bogów.
- Albert Einstein

Akurat macie te wasze obrazy i ich ,,moc' ! Na pokładzie samolotu lecącego do Katynia był obraz przedstawiający matkę boską katyńską . To jest właśnie to o czym teraz rozmawiamy ! To czczenie tych malowideł nic nie znaczących doprowadza człowieka do takich laickich wywodów kończących się czasami normalnie, a czasami tragedią , czego świadkami jesteśmy teraz !

Pan nie Da się z Siebie naśmie

...  wyświetl więcej

Bóg stworzył człowieka na obraz i podobieństwo swoje, czy człowiek stworzył Boga na obraz i podobieństwo swoje? Bóg gniewny, zazdrosny i mściwy do czwartego pokolenia. Jednym słowem uroczy.

I właśnie dlatego tak ciężko jest uwierzyć.

Tolerancja w religii ,to coś przeciwnego do inkwizycji. Przy ocenianiu ludzkiej wiary należy się kierować wyższym i nieskończonym miłosierdziem,nie należy rzucać kamieni nienawiści bo sami nie rozumiemy ,co to jest świętość.Bóg kierował nawet Judaszem ,gdyż bez niego nie byłoby zmartwychwstania.Jakie więc mamy prawo oceniać uczynki duchowe,skoro nie pojmujemy ich celu wyższego.Przykład głupoty sędziów nie jest trafiony ,bo jak ocenić eksmitowanie bitej kobiety z dzieckiem ,zamiast oprawcy.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska