Login lub e-mail Hasło   

Polska za(k)łamana...

Nie interesuje się polityka, nie cierpie Polityki. Obecna sytuacja mimo to jest dla mnie tak irytujaca, ze musze założyć konto tutaj i rozliczyc się z narodem Polskim…
Wyświetlenia: 23.494 Zamieszczono 12/04/2010

 Nie mogę już znieść tego zakłamania jakie panuje w moim kraju od dnia 10 kwietnia.  Lech Kaczynski zegnany jest w Polsce jak wielki wódz, w sposób identyczny w jaki zegnano 5 lat temu Papieza Polaka.  Polscy sportowcy z calego swiata opowiadaja o wielkim szoku w jakim się znajduja, ze nie sa w stanie myslec teraz o grze. Polscy politycy opowiadaja, ze nie SA w stanie wrócić teraz do polityki. Polscy dziennikarze ze wszystkich stacji kazde slowo wypowiadaja łamiącym się glosem, kazde zdanie konczac glebokim westchnieniem. Artysci na swoich blogach również pogrążeni SA w wielkiej zalobie i zadumie.  W ciagu ostatnich 24 godzin w Internecie chcąc nie chcąc natrafiłem na wiecej artykułów o tym, jak wielkim człowiekiem był Lech Kaczynski oraz jego malzonka niż w ciagu calego mojego dotychczasowego zycia. Stadion Narodowy ma nosic imie Lecha Kaczynskiego. 

Nie byloby w tym nic az tak żenującego, gdyby nie to, ze pan Lech Kaczynski za swojego zycia był wysmiewany, wykpiony i poniżany dokladnie przez te same osoby, które teraz stoja za tym wszystkim o czym wspomniałem wyzej. Przed magiczna data 10 kwietnia polscy siatkarze po zdobyciu mistrzostwa Europy zignorowali zaproszenie prezydenta i nie stawili się Palacu Prezydenckim, Artur Boruc mowil, ze nie chce mieć nic wspolnego z człowiekiem, który nazwal go Borubar (co zreszta prawda nie było, o czym wspomne dalej).  Polscy politycy szukali każdej okazji by jeszcze bardziej pogrążyć niskiego, smiesznego prezydenta w widmie jego wizerunku w mediach. Dziennikarze skupiali 90% uwagi na prezydenckich wpadkach czy jego wzroście ograniczając do minimum informacje na temat jego pracy jako Prezydenta.  Ponad rok trzeba było czekac by na antenie programu „Cafe Futbol” dziennikarze Polsatu sprostowali wypowiedz Prezydenta i okazalo się, ze wcale nie zostalo wypowiedziane slowo „Borubar” lecz „Boruc bardzo”.  Artysci jeżeli nawiązywali w swej twórczości czy wypowiedziach do Prezydenta, było to żartobliwe teksty o wzroscie czy jego przezwisku wynikającym z nazwiska. Musialbym się naprawde natrudzic by znaleźć informacje w Internecie na temat pracy prezydenta, jego sukcesow, czy ciekawych wspomnien z zycia pani Kaczynskiej, których teraz pelno w sieci.

Mowi się, ze ta sytuacja pokazuje jak narod Polski potrafi się zjednoczyc. Dla mnie ta sytuacja pokazuje brutalnie jak narod polski jest zakłamany, a poziom hipokryzji wlasnie sięgnął szczytu.  Żaden z politykow, artystow, sportowcow czy dziennikarzy nie odważył się stanac przed kamera i powiedziec z prawdziwymi łzami w oczach, ze większość atakow na prezydenta była niesprawiedliwa, rodem ze szkoly podstawowej. Kuba Wojewodzki razem z Szymonem Majewskim musza zdawac sobie sprawe w jakich tarapatach znalazly się ich programy po śmierci Prezydenta czy pana Gosiewskiego, na których opieraly się ich zarty, gagi i parodie. Media dumnie prezentuja jak o Polsce mowi caly swiat, bo przeciez w koncu się to udalo, Polska jest slawna i to jest najważniejsze.  

W tej calej chorej, zakłamanej sytuacji dla mnie wiecej warte sa obojętne gesty z zagranicy jak choćby mecz Barcelona-Real czy kondolencje artystow z zagranicy, którzy mimo, ze również tak jak nasi żalobnicy robia to na pokaz to nie sa naznaczeni sytuacjami z przed 10 kwietnia i maja prawo do takich gestow.

A najszczersze łzy wylewaja nie „elity” krajowe, o których wspominałem lecz starsze, zaplakane babcie bedace jako jedyne z Panem Kaczynskim za jego zycia i były wysmiewane podobnie jak on. Lecz dla nich miejsca w napietej teraz ramowce stacji telewizyjnych nie ma…

POLSKO! WSTYDŹ SIĘ! 

Podobne artykuły


19
komentarze: 47 | wyświetlenia: 2002
15
komentarze: 16 | wyświetlenia: 1316
15
komentarze: 13 | wyświetlenia: 2172
15
komentarze: 16 | wyświetlenia: 373
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 460
14
komentarze: 22 | wyświetlenia: 1285
14
komentarze: 3 | wyświetlenia: 2086
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1104
14
komentarze: 25 | wyświetlenia: 1331
13
komentarze: 12 | wyświetlenia: 963
13
komentarze: 24 | wyświetlenia: 1079
 
Autor
Artykuł
Dodatkowe informacje
Grupy

Powiązane tematy





To zbyt surowa ocena, moim zdaniem. Nie podzielałem wszystkich poglądów prezydenta Kaczyńskiego ani jego sympatii politycznych, ale był prezydentem naszego kraju. Obojętnie czy na niego głosowałem czy nie, został wybrany większością głosów na prezydenta wszystkich Polaków, na mojego prezydenta też. Ta tragedia to również moja tragedia jako Polaka. A mój wcześniejszy brak akceptacji dla niektórych ...  wyświetl więcej

  ,  30/05/2010

Kto nienawidzi , ten wargami swoimi zmienia swój wygląd nie do poznania, lecz w sobie kryje podstęp, chociaż odzywa się miłym głosem, nie wierz mu , bo w jego sercu jest siedem obrzydliwości!! Nienawiść bywa zakryta podstępem, Jego zło zostanie odsłonięte.....

mieszkam 24 lata w niemczech i wlos sie na glowie jezyl jak wyzywali Polacy swojego Prezydenta nie wyobrazam sobie aby to robili z Merkal albo Obama wstyd mi za Polakow ,wstyd sie przyznac ze jestem Polka

Także i moim zdaniem ocena jest nazbyt surowa, jednak z tego wyłącznie powodu, że skupia się na samym prezydencie Kaczyńskim i jego małżonce - tymczasem ofiar mamy 96. Trudno więc reagować w sposób właściwy, czyli inaczej, aniżeli żalem.
Z wytykaniem hipokryzji w odniesieniu do osoby prezydenta zgadzam się w pełni.

  marian R,  12/04/2010

Jak można było zabrać na pokład jednego samolotu cały sztab dowódców Wojska Polskiego? Kim był Prezydent dla wojska? Był zwierzchnikiem Sił Zbrojnych, więc jego prośba była Rozkazem................ Jak można było wydać taki rozkaz. Co dziś na to mówią Polskie władze? Nic, Nic, wszyscy milczą. Jak można nie widzieć jawnej winy śmierci dowódców WP Kto pamięta katastrofę "Kasy" ilu wtedy wspaniałych ...  wyświetl więcej

  Darwolf  (www),  13/04/2010

To samo mówił przedwczoraj Czempiński (ciekawe, czemu puścili jego wypowiedź ok. 1 w nocy?) - rażące naruszenie procedur bezpieczeństwa i zapewne naciski na pilotów...? Armia została "bez głowy"!
Kaczyński w dużej mierze sam sobie jest winny!, żal tylko pozostałych.

  gosssia,  13/04/2010

Ten artykuł to jest SAMA PRAWDA! Jaka krzywda spotkała tego człowieka za życia? Wyobraźmy sobie sytuację, że jednak Prezydent zgadza się na lądowanie na innym lotnisku i spóźnia się albo nawet nie dojeżdża na uroczystości. Cały świat by kpił, ale nigdzie nie podano by informacji, dlaczego się spóźnił. A ludzie ,być może również komentujący tutaj po raz kolejny "wstydzili by się prezydenta przed św ...  wyświetl więcej

Marianie,twoje zdanie jest najsłuszniejsze w tej materii.podzielam go i pozdrawiam

nie zabija sie gosci ,obojetnie ilu ich przyjechalo ! a teraz nie chca oddac samolotu !

  marian R,  12/04/2010

Dlaczego zaplanowano wylot do Katynia na ostatnią chwilę? Dlaczego nie było Planu "B" Dlaczego samolot wylądował w Smoleńsku a nie leci tam, gdzie wylądowali by bezpiecznie? Bo spóźnili by się na uroczystości?

  dzepson,  13/04/2010

Dobrze napisane!! Prezydent ma głównie pełnić funkcję reprezentacyjną- ma być wizytówką kraju w świecie (nie licząc USA i Francji, bo tam prezydent ma władzę). Nasz prezydent nie żyje, ale to nie znaczy, że nie był stronniczym, faszystowskim, ultrakonserwatywnym, mlaskającym kmiotem. Tak twierdziłem przed jego śmiercią i tak twierdzę teraz.

  K.M.F  (www),  13/04/2010

Autor artykułu przesadza i nie rozumie tego co się wokół niego dzieje. To jasne że media ze względu na poprawność polityczną nie mogą powiedzieć pewnych rzeczy wprost, dlatego starają się ukryć przekaz pomiędzy wierszami.

Moim zdaniem przekaz brzmi:

" DOBRY POLITYK TO MARTWY POLITYK"

Super,zagłosuje na ciebie.Pozdrawiam

  Kitek,  14/04/2010

Ja też.

Moim zdaniem, czy Prezydent był dobry czy zły, w momencie tragicznej śmierci przerywającej kadencję jest rzeczą naturalną, że będzie się mówiło o nim tylko dobrze. Jak napisał @ roszpunek " cyt. " O zmarłych należy mówić dobrze lub nie mówić wcale. "

Natomiast to, że w czasie trwania kadencji Prezydent i inni politycy ( każdej opcji ) byli obiektem zainteresowania kabareciarzy, jest rzec

...  wyświetl więcej

  Whooar,  13/04/2010

Tak jakby tylko u nas obrażało się politków za życia i tylko u nas dobrze się o nich po śmierci mówiło (zwłaszcza jak jest tragiczna). Tak jest na całym świecie, taka jest psychologia, tacy jesteśmy my, ludzie.

dzepson, - "Nasz prezydent nie żyje, ale to nie znaczy, że nie był stronniczym, faszystowskim, ultrakonserwatywnym, mlaskającym kmiotem. Tak twierdziłem przed jego śmiercią i tak tw

...  wyświetl więcej

  dzepson,  13/04/2010

Piszę , że był stronniczy, bo prezydent ,jako bezpartyjny nie powinien (teoretycznie) w sposób oscentacyjny wspierać żadnej opcji politycznej.
Ultrakonserwatywny był, bo jako częsty gość RM był orędownikiem opcji "ani kroku do przodu"
Faszystami nazywam wszystkich prawicowych ekstremistów.

"...Ja go osobiście nie lubiłem do momentu, w którym nie zacząłem oglądać wiadomości o

...  wyświetl więcej

  Whooar,  13/04/2010

Nie twierdze, że zaczynam go czcić od razu. Twierdzę, że byłem zbyt wrogo do niego nastawiony za czasu kiedy jeszcze żył. A fakt, że dobrze się mówi o zmarłym nie jest niczym złym. Nie wiem o jaką indoktrynację Ci chodzi... Poza tym te kilka cech które wymieniłeś to za mało by uznać go za faszystę. Myśleć po swojemu i nie płynąć z nurtem jest dobrze ale trzeba odróżnić myślenie po swojemu od sprze ...  wyświetl więcej

Cyt.:
" Żaden z politykow, artystow, sportowcow czy dziennikarzy nie odważył się stanac przed kamera i powiedziec z prawdziwymi łzami w oczach, ze większość atakow na prezydenta była niesprawiedliwa, rodem ze szkoly podstawowej."

A może te ataki nie były niesprawiedliwe? Może były uzasadnione? Moim zdaniem na 100 procent były uzasadnione.

Tylko jakie to ma znaczenie w oblicz

...  wyświetl więcej

Twierdzisz, że prezydent nie był tym, za kogo przedstawiały go media, a pod wpływem mediów zmieniłeś o nim zdanie... dostrzegam pewną niekonsekwencję. Jak by jutro najpoczytniejsze portale i gazety ogłosiły, że był Murzynem to też byś zmienił zdanie?

Z rozpędu źle kliknąłem odp :)

  pirx,  13/04/2010

A może tak naprawdę jest tak, że to tylko złudzenie ? Jak dotąd były prezydent miał bardzo złą prasę . Może teraz po prostu przestano mówić o nim źle . Mówienie o były prezydencie jako o ciepłym człowieku , to chyba nic znowu tak wielkiego . Zresztą w tej sytuacji, niewątpliwej tragedii, trudno by retoryka mediów była inna . Moim zdaniem , ale to tylko moje skromne zdanie, uważny widz zauważy, ze ...  wyświetl więcej

Zgadzam się z prawie wszystkim.

  diver77,  13/04/2010

Ten prezydent nie był prezydentem wszystkich Polaków, ten prezydent był stronniczym, jednostronnym działaczem PiS-u który zameldował swojemu bratu wykonanie zadania w momencie zaprzysiężenia na urząd prezydencki. Nie był w żadnym wypadku tzw Ojcem Narodu który miałby zawsze na uwadze interes wszystkich Polaków bez względu na ich poglądy... ten prezydent blokował uparcie wbrew interesowi narodowemu ...  wyświetl więcej

  pirx,  13/04/2010

"Paradoksalnie ta tragiczna śmierć jest najlepszą rzeczą jaka mogła się przydarzyć medialnemu wizerunkowi prezydenta Kaczyńskiego..." I z de facto mało znaczących obchodów, o których każdy by zapomniał drugiego dnia, o ile w ogóle był nimi zainteresowany, zrobiło się to, co się zrobiło...

No właśnie a propos traktatu, prezydent Kaczyński sam się wpędził w półapkę bo obiecał że jak Irlandia podpisze Traktat lisbonskie to i On podpisze, liczył na Irlandzką Demokrację.
A czy ktoś z was Był w czasie referendum w Irlandii? Ten Naród też został zmanipulowany, Bo raz powiedzieli raz NIE. No to powtórka pewnie jakby drugi raz powiedzieli nie kazali by im zmienić konstytucję, albo gł ...  wyświetl więcej

  K.M.F  (www),  13/04/2010

Nie jest tak, że obraz polityka budują wyłącznie media, owszem mają spory wpływ, ale to co polityk mówi, robi i jak przedstawia swoje poglądy to nie wynik kreacji mediów.

Innymi słowy nikt prezydentowi słów w usta nie wkładał.

Wyłącznie nie, ale w 80% albo więcej... Przecież nie znamy tych ludzi osobiście, a o ich czynach i decyzjach dowiadujemy się przez filtr, którym są media. Od ich komentarza do każdej informacji zależy odbiór 80% społeczeństwa. Dlatego mówi się, że media to już nie czwarta, ale pierwsza władza.

  andrzejs,  13/04/2010

Jednak to Ty Tomaszu napisałeś w swoim artykule, że to media go zabiły. Bo go przedstawiały tak, a nie inaczej.
W jego wypadku to nie było tak, że to media go przedstawiały. To on przedstawiał sie w mediach. To jest kolosalna róznica.

  K.M.F  (www),  13/04/2010

Owszem media mogą uwypuklić jakieś cechy polityka albo, albo je przejaskrawić. Ale nie wykreują coś z niczego.

Jeśli się przyjrzeć z bliska, to okaże się, ze to politycy sterują mediami, to oni podsuwają im tematy, i tylko od niech zależy o czym się pisze i co komentuje. Tutaj każdy polityk ma równe prawa. Jedni robią to umiejętnie inni nie.

Prezydent i jego kancelaria wyjątkowo sobie z tym nie radzili. Dlatego, między innymi, trudno nazwać Prezydenta dobrym politykiem.

zgadzam się z Tobą. Moim zdaniem prawda jest taka, że prawie wszyscy ulegliśmy opinii mediów co do Lecha Kaczyńskiego i mało kto widział w nim dobrego człowieka. Teraz te same media ukazują go jako bohatera narodowego... Kochani, słyszymy to, co chcemy usłyszeć, a media kierują po części naszym zdaniem.

  Kitek,  14/04/2010

Być może Kościół.

  majka_,  14/04/2010

Uwierz mi jako dziennikarce, że to media kreują wizerunek, a wiesz jak? Istnieją ludzie zwani gate keeperami. Oni wybierają, co puścić na antenie, a co nie. Nie na miejscu byłoby nazwanie ich neutralnymi politycznie. Mogą się z tym kryć, ale samych siebie nie oszukają. Z 10 materiałów i nagrań wybiorą jedno, to, które akurat najbardziej pasuje do wizerunku polityka, KTÓRY ONI KREUJĄ. Nikt z czytel ...  wyświetl więcej

  majka_,  14/04/2010

I najdoskonalszy PR tu nie pomoże! Zastanów się, wyobraź sobie: masz przed sobą 20 kamer, 10 mikrofonów i stado dziennikarzy, którzy gapią się na ciebie czyhając na potknięcie. Nietrudno jest powiedzieć coś, czego powiedzieć się nie chciało. Później zostaje to ładnie obrobione w studiu pod czujnym okiem dziennikarza i gotowe! Nie dowiesz się niczego więcej, niczego, co mogłoby zadziałać na korzyść polityka - jeśli dziennikarz tak nie zechce...

I tak wszystko osądzi historia...

Wiecie co ciekawego widziałem. Jak użytkownicy pewnego serwisu internetowego wymagali aby admini wprowadzili tasiemkę solidaryzacji z ofiarami . Zmuszali innych do takich dowodów i wstawiania takich obrazków na siłę. Serwie to www.swistak.pl - niestety administracja uległa i wprowadziła barwy.

Tutaj nie o brawy się rozchodzi lecz o to że inni zmuszają innych do pokazywania żalu jawnie a nie trzymania tego w sobie.

  dzepson,  13/04/2010

masakra !!! na youtube ocenzurowali (admini) nieśmiertelny film "ale urwał"
sytuacja wygląda jak w stary6 kawale:
wchodzę do urzędu a tu wisi obraz a na nim Lenin
idę do kolegi a tu Lenin
idę do domu - Lenin
Boję się otworzyć konserwę :)
zamiast Lenin wstaw "czarno-białe zdjęcie prezydenta"

Brawo!

  ulmed,  13/04/2010

Wstyd mi, że wśród Polaków są tacy dla których najokrutniejsza śmierć bohaterów Katynia, obchody uczczenia ich pamięci to "de facto mało znaczące obchody, o których każdy by zapomniał drugiego dnia. o ile w ogóle nimi zainteresowany".
Jeśli nie szanuje się swoich korzeni, swoich bohaterów jest się nikim.
Cieszy, że znalazł się ktoś, kto napisał parę słów o 'szołmenach' typu (.... co mi tam -wsadzę polską flagę w gówno).

  pirx,  13/04/2010

Wyrwałeś mi to z kontekstu . Ja wiem co chciałem osiągnąć . Bo podejrzewam , że sam Kaczyński nie spodziewał się aż takiego rozgłosu wokół tych obchodów . Więc wypraszam sobie. A szołmenów tu i ówdzie wkładających flagi nigdy nie ceniłem .
Dla ścisłości , miałem na myśli to i tylko to , że te obchody miały być kolejnymi, jak co roku, mniej lub bardziej uroczyste . Nikt w najśmielszych oczek ...  wyświetl więcej

Ś. P. Prezydent Lech Kaczyński z pewnością nie był TYLKO i WYŁĄCZNIE taki, jak Go przedstawiano przed tragiczną śmiercią. Nie był też TYLKO i WYŁĄCZNIE taki, jak Go przedstawia się teraz.

Hipokryzja ma różne oblicza, głupota także. Zastanawiam się, jak długo jeszcze. Stała się rzecz straszna - to zrozumiałe dla każdego. Zrozumiała jest więc rozpacz, żałoba, łzy, wstrząs. Niezależnie od teg

...  wyświetl więcej

Piękne słowa!

  diver77,  14/04/2010

To przede wszystkim wielkie kompleksy które drzemią w większości Polaków urodzonych w PRL-u sprawiają że wszyscy bardzo pragną wystawiać kogoś jak najszybciej na ołtarze lub na te puste cokoły po post-PRLowskich pomnikach których nikt nie chciał... i dlatego nie zastanawiają się za bardzo kogo będą wystawiać... gdy tylko trafi się jakaś okazja żeby kogoś wystawić to zawiąże się komitet żeby zrobić ...  wyświetl więcej

Brawo!

Sama prawda! Zgadzam się z autorem artykułu, to kwintesencja tego co się stało przed i po 10 kwietnia.

  Peter K,  13/04/2010

Bardzo dobrze napisane.Prawdziwie, i to w tym tekście najsmutniejsze.

  maxelk,  14/04/2010

Bravo Autor !!!!

Jaruś ma szanse zostać Avatarem :)

  dzepson,  14/04/2010

Znajdź element ewidentnie nie pasujący do zbioru:

Jan III Sobieski
Michał Korybut Wiśniowiecki
Maria Kazimiera
Józef Poniatowski
Tadeusz Kościuszko
Stefan Batory
Lech Kaczyński
Władysław IV Waza
Zygmynt August
Anna Jagielonka
Zygmunt I Stary
August II Mocny
Zygmunt III Waza
Józef Piłsudski
Adam Mickiewicz
Juliusz Słowacki
Cyprian Kamil Norwid

dzepson juz ci odpoiwadam

Józef Piłsudski i Michał Korybut Wiśniowiecki

I basta

Nie twierdzę, że Piłsudski był postacią o krystalicznie czystym życiorysie (bo okrutny bezkompromisowy dyktator) ale przynajmniej brał czynny udział w procesie kształtowania granic naszego państwa (np. Bitwa Warszwska) Wiśniowiecki... no nie był wybitnym wodzem narodu, ale jednak nie można mu odmówić, że był królem wszystkich polaków, a jego ocena jako władcy słabego pochodzi od historyków a nie jemy współczesnych obywateli
Kaczyński był nikim

Lech Kaczyński był Prezydentem który zginął w katastrofie samolotu , leciał złozyc wieniec w Katyniu ,zginął na ziemi na której zginęło tysiace Polaków w tym mój dziadek :( wiem jakie miał podejscie Lech Kaczyński jak wlaczył o prawde i o dobre imię Polski , pamietam jak pojechał do Gruzji w tak napiętej sytuacji któren prezydent innego kraju tak by zaryzykował? Był wielkim patriota siwtnym człowi ...  wyświetl więcej

  oculus,  17/04/2010

Do @dawid 1980. "walczył o prawdę i o dobre imię Polski". Dlaczego nie wytłumaczył tego? :http://www.polonica.net/Kim_sa(...)scy.htm

Lech poleciał do Gruzji, bo tylko tam miał szansę zostać menczennikiem. Gdyby został przez przypadek ubity przez Rosjan- cała polityka jego brata nagle nabrała by sensu

Podczas bity warszawskiej,narobił w gacie i zwiał do Puław. i tam chrzcił jakiegoś bachora Tak mówi historia.Wrócił po herbacie.

  Tomasz Pro  (www),  14/04/2010

zgadzam sie z autorem. nie chodzi jaki był Lech Kaczyński, czy był dobrym czy złym prezydentem. Chodzi o nas, to my jestesmy obłudni i zakłamani. Do tego nasze media znalazly sobie bardzo chodliwy temat, ile w tym prawdy uczuc a ile reklamy i kapitalizmu? wstydze sie ciebie polsko

  r45h,  14/04/2010

Powtarzam praktycznie to samo od soboty i większość jest głucha na moje argumenty. Czysta obłuda i wybielanie się na tragedii wielu rodzin w Polsce. W pełni zgadzam się z autorem.

Najgorsze jest to, że teraz Lech Kaczyński ma szansę zupełnie bez powodu przejść do Historii jako dobry prezydent. Kiedy on wcale nie był dobry! Większość Polaków była przeciw niemu i tylko czekała na zmianę na tym stanowisku. To niesamowite jak zakłamana jest historia gdy popatrzy się na to jak ona powstaje.

  marek22w,  14/04/2010

Co mnie trochę zniesmaczyło to fakt, że Kaczyńskiego chcą na Wawelu pochować - przesada. Rozumiem warszawskie Powązki ale Wawel?

  K.M.F  (www),  14/04/2010

Czwarta Rzeczpospolita okazała się porażką. Nie wydaje mi się żeby współtwórca czegoś co było porażką zasłużył sobie na pochówek na Wawelu.

Nie mniej klamka już zapadła.

Jest jeszcze cień szansy... wszystkich pragnących zaprotestować zapraszam dzisiaj pod kurię biskupią w Krakowie godz. 20; nawet jeżeli protest nic nie da, to przynajmniej można sobie powiedzieć, że zrobiło się wszystko, co było w naszej mocy

Również nie interesuję się polityką, ale tyle co widzę i rozumiem jest dla mnie żenujące.
Rozumiem żałobę narodową (w tym wypadku). Przetrwam również to że przez 7 dni w telewizji 2/3 czasu poświęcone jest tragedii i wszelkim nawet zupełnie nieznaczącym szczegółom na jej temat. Zniosę korki na ulicach od pochodów, ani w żadnym wypadku nie przeszkadzają mi flagi z czarnymi stążkami.

...  wyświetl więcej

" Wielu jest tak zakłamanych i interesownych, że niezdolnych do najmniejszego odruchu spontaniczności. Wszystko w nich jest z góry obmyślane i ukartowane; rzec by można, iż oddychają z wyrachowania. "
- tak twierdził Emil Cioran

Każda śmierć ma swoją dramaturgię, ale nie może być wyznacznikiem pozycji politycznej. Nigdy nie pałałem nadmiarem politycznej sympatii do braci Kaczyńskich

...  wyświetl więcej

CZYSTA PRAWDA.

Prawidłowa interpretacja sprawy.Pozdrawiam

  tukan,  14/04/2010

Jak sie komuś kładzie kłody pod nogi, to czasem jest tak, że gdy tej osobie naprawdę coś się stanie, budzi sie jednak sumienie. Cały szum i koronowanie (Wawel) Lecha Kaczyńskiego jest niczym innym, jak zadośćuczynieniem. Nie ma tu nic niezrozumiałego.

  tukan,  14/04/2010

A i jeszcze coś, czy Wawel to kościół? bo słyszałem, że to Kościół postanowił o miejscu pochówku, a Rząd umywa ręce.

Z całym szacunkiem dla do tej tragedii, autor powiedział całą prawdę o naszych mediach i politykach.
Dodał bym jeszcze że nie mamy umiaru i obiektywizmu w działaniach i wypowiedziach.
Wawel a może Dolina Królów, pomniki, nazwy ulic , takie robienie na siłę bohaterów.

"sprzed"

  majka_,  14/04/2010

Po pierwsze, nie spekulujmy, że były naciski ze strony prezydenta, bo zniżamy się do hipokryzji dziennikarzy - nie mamy podstaw ku takim przypuszczeniom, brak dowodów czyni niewinnym !!!
Jestem dziennikarką od 3 lat. Zaczynałam mając 18 lat i ucząc się wszystkiego od zera. Teraz, będąc studentką dziennikarstwa mogę z całą pewnością powiedzieć: NIE ISTNIEJE TWÓR NAZYWANY NEUTRALNYM DZIENNIKA ...  wyświetl więcej

  dzepson,  15/04/2010

"...nigdy nie podejmę się pracy dziennikarki w prasie brukowej, nigdy nie tknę polityki..." pewno od razu dostaniesz etat w The Economist w dziale "sprawy uberpoważne a jednak nie polityka"
dziennikarstwo jak każda (poza wolontariatem) działalność ma przynosić dochód. Dochód pochodzi w 10% ze sprzedaży a reszta z reklam (ale to pewnie wiesz) reklama tym droższa, im więcej ludzi gazetę czyta ...  wyświetl więcej

  majka_,  15/04/2010

Możesz darować sobie sarkazm, nie przedstawiłam Ci swojego życiorysu zatem nie wiesz o mnie zbyt wiele i nie masz podstaw do przedrzeźniania mnie. Po to studiuję dodatkowy kierunek i mam pasję którą obwarowuję zdobywaniem uprawnień, żeby nie musieć płynąć z prądem, a pod prąd, a frustracja, myślę, że mi jednak nie grozi.

Masz jeszcze rubryki: sportową, ogrodniczą, kuchenną albo odzieżową. Tam się zapewne sprawdzisz : )
Wszyscy mamy poglądy, sympatie i antypatie, jeżeli chcesz poznać jakąś prawdę trzeba sięgnąć do kilku źródeł i to dla ludzi myślących jest oczywiste. Poza tym patrząc z różnej perspektywy to różne rzeczy innaczej wyglądają np. pomoc dla rodzin ofiar wypadku; jedni chwalą rząd, inni uważają że ...  wyświetl więcej

Majka ,brawo,nie spodziewałem się tego..

  ulmed,  15/04/2010

Dla lepszego zrozumienia losu, trudu, marzeń i miłości Lecha Kaczynskieo można przeczytać tekst prof. Krasnodębskiego ;http://www.rp.pl/artykul/9133,(...)za.html

  WebCM  (www),  15/04/2010

Nie przeszkadza mi to, że Para Prezydencka spocznie obok Piłsudskiego. Wolałbym go w Warszawie ze względów praktycznych.

Cmentarz Powązkowski
+ Więcej osób może odwiedzić groby i pomodlić się - miejsce jest łatwo dostępne
+ Dużo wieszczy i zasłużonych ludzi
+ Prawie nikt nie protestowałby, a przynajmniej nie publicznie
+ Prezydent prawie całe życie spędził w War

...  wyświetl więcej

A może spójrzmy jak nasze czasy widzieliby żyjący wcześniej ; A był czas ostatni gdy rozmnożyła się umiejętność i nieprawość wielka u ludzi sięgnęła bram nieba.I byli dwaj bracia a jeden z nich upadł i pogrzebany a wszystkim zdawałoby się ,jakoby żył jeszcze. A wielka była żałość wśród królów ziemskich i narzekali ,i modlili się bo wybuchy wulkanów ,trzęsienia ziemi , i inne plagi ich nawiedzały .A zgromadziwszy się ,pokój głosili , a każdy gotował się do wojny.

I zatwardził Pan serce brata zginionego ,aby dalej zwodził ludzi i modlił się z fałszywymi prorokami, i tron objął dla pychy swojej.Ale zrzucony będzie ,a z nim fałszywi prorocy i wielu zwiedzionych przejrzy na oczy , i wrócą do Prawdy.

Bzdura. Co innego szok i hołd zmarłemu, a co innego ocena żyjącego i czynnego polityka. Kiedy minie żałoba, będziemy oceniać prezydenta Kaczyńskiego tak, jak sobie zasłużył całą swoją kadencją.
Poza tym dziennikarze akurat się nie wyśmiewali ze wzrostu czy wpadek językowych prezydenta. Poważni dziennikarze krytykowali wiele poważniejsze wady i błędy popełniane przez niego. Ale widocznie znasz tylko programy satyryczne, bo trudnych i długich tekstów nie czytujesz.

Mam nadzieję, że znikną te idiotyczne programy typu Wojewódzki i Majewski Szoł! Chyba że ludek sobie w referendum stanowczo by życzył, aby nadal wyśmiewać Polaków. Owszem, można krytykować ii śmiać się, jednak ci dwaj przekraczali granice dobrego smaku, co - trzeba przyznać - większości z nas to się podobało - idziesz do roboty, popracujesz, niewiele za to kupisz, to przynajmniej można się pośmiać z Edgara, Kaczorów, Rudego, z Wanny.

No fakt, nie są specjalnie śmieszni, ale Majewski czyszczący "upierdolony stół" dla Durczora powalił mnie prawie tak, jak wiadomość o profanacji krypty na Wawelu

Połączyłeś ciekawie dwie kwestie i nie wiem , czy jesteś przeciw programom za które nie płacisz czy że za mało zarabiasz bo musisz utrzymać telewizję państwową której misją są propagandowe telenowele.

To jest oczywiście komentarz do P. Mirosława.

Kiedy oglądam programy, to nie zastanawiam się, w której telestacji. Dla mnie to nie ma znaczenia. Pewne kwoty powinniśmy płacić za prawa autorskie, natomiast za kablówkę też się płaci.
Najprościej byłoby zlikwidować abonament i wliczyć w cenę prądu albo w podatki. Ile trzeba byłoby więcej płacić podatków? Średnio o ćwierć procenta? A może mniej? A ile procent w podatkach płacą bezdzietni obywatele za naukę cudzych dzieci? Znacznie więcej i nawet nie myślą o tym...

Nie wszyscy myślą o prawach autorskich.Mafijny system opłat medialnych finansuje głównie inwigilację,gdyż gromadzenie i analiza danych każdej osoby jest kosztowna.O kosztach dzieci musielibyśmy porozmawiać osobiście ,bo ja wychowałem 3 synów ,którzy też będą na kogoś pracować.

  lilith123  (www),  16/04/2010

A ja po prostu nie lubię obłudnej poprawności politycznej. Cała medialna otoczka wielkiej żałoby narodowej jak dla mnie jest drażniąca i grubo przesadzona, rozumiem że wydarzyła się wielka katastrofa,ale nie przesadzajmy- żyjmy normalnie dalej i nie wciskajmy że cały świat się nam zawalił,bo to nie prawda.
Mi prywatnie w pamięci pozostaną słowa małego chłopczyka gdy jak wiele innych osób tr ...  wyświetl więcej

Otóż to - CYT.: ""Dlaczego gdy samolot z prezydentem się rozbił nie mogę kupić soczku? To nie logiczne... Dobranockę też mi zabierze?"
http://krakow.gazeta.pl/krakow(...)i_ .html

Nareszcie ktoś ładnie opisał sytuację w tym chorym kraju. Wiadomośći - Kaczyńscy - Tragedia, Sport -Kaczyńscy Tragedia, Pogoda - Kaczyńscy - Tragedia , aż się boję lodówkę otworzyć.
Dokładnie jak powyżej - przed 10 kwietnia społeczeństwo w większości cechowała zjadliwa krytyka pary prezydenckiej, a dziś...? Taka katastrofa , jak śmierć JP IIgo , jak małyż, jak walka pudziana , jak mecz z ir ...  wyświetl więcej

Super dowaliłaś ,bądź wielki

Pisanie artykułu pod wpływem emocji jest również manipulacją. Może nieświadomą, ale manipulacją. Silne emocje i rzetelność ocen wykluczają się wzajemnie. Każda śmierć ma swoją dramaturgię.
Dramaturgia i trauma nie mogą być jednak kryterium oceny. Na fali tej tragedii wylewa się pomyje na media, polityków, satyryków. Politykiem nie zostaje się z łapanki, nikt nikogo nie zmusza do tego zawodu ...  wyświetl więcej


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło !

  wieda,  17/04/2010

Zgadzam sie z autorem tekstu. Hipokryzja-to słowo,ktore cisnie sie na usta.
Brzydze sie ta cala sytuacja i wstyd mi za Polakow.

Prawdziwy Polak z ciebie. Wstydzisz się za Polskę, Polaków i brzydzisz się . Gratuluję patriotyzmu Prawdziwy Polaku.

  skyline,  17/04/2010

Zgadzam się z autorem w stu albo nawet w dwustu%, powtarzam dokładnie to samo od tygodnia jak włączam tv Taka jest prawda - fałsz, obłuda, popadanie ze skrajności w skrajność to typowe polskie cechy ale przecież jesteśmy niereformowalni i co najgorsze - dobrze nam z tym.....

  Paweł,  18/04/2010

Ja też się zgadzam z autorem.Polska to bardzo zakłamany kraj!!! Lech Kaczyński był wspaniałym człowiekiem i nigdy nie żałowałem że na niego głosowałem.On jako jedyny prezydent myślał o historii naszego kraju i dbał o tradycje.Inni prezydenci tego nie robili.Rodzi się pytanie, dlaczego ??? Otóż mieli gdzieś naszą historię , dla nich liczyło się kolesiostwo, stanowiska i rozkradanie majątku polskieg ...  wyświetl więcej

Przedstawiasz się jako Paweł ,który zwalcza żydów a przecież Jezus i apostołowie byli Żydami .To tak jakby wszystkich Niemców nazwać esesmanami.Poczytaj też że Żydzi to naród zawsze miły Bogu i występowanie przeciw nim jest karane.Gwoli prawdy muszę zaznaczyć ,że jestem katolikiem ale niepraktykującym.

  oculus,  18/04/2010

Pawełku, poczytaj sobie to:http://www.polonica.net/Kim_sa(...)scy.htm

@oculus
Nie wstydzisz się linkować do takiego oszołomstwa?

Głupota i podłość ma wszędzie blisko - nawet do linku

  oculus,  18/04/2010

Piotr, ja jestem agnostykiem, więc z "polonica. net" nie identyfikuję się.Nie miałem nic innego pod ręką dla Pawła. To, że Kaczyńscy są pochodzenia żydowskiego powinien on i wszyscy Polacy wiedzieć. Adam Mickiewicz też był po matce Żydem a Polska Go kocha i szanuje. Kto wstydzi się swoich korzeni, nie może być poważnie traktowany.

Ale linki do ludzi firmujących się hasłami w rodzaju "Katolicko-Narodowy Ruch Oporu kontrjudaizacji i kontrdepolonizacji" to jednak jest przegięcie, niezależnie od światopoglądu linkującego.
Sprawdzałeś czy twoje nazwisko nie figuruje na ich liście Prawdziwych Żydów, Zdrajców Narodu? Bo parę osób znanych mi z tego portalu tam znalazłem. Można by się nawet pośmiać, gdyby nie to że oni biorą to bardzo serio.

  oculus,  18/04/2010

Może masz coś na temat pochodzenia Kaczyńskich, które nie będzie tak bulwersujące jak mój link?

Widzisz, ja przyznaję bez bicia że nie jestem w stanie zrozumieć co ma wspólnego kwestia pochodzenia danego człowieka z oceną jego działalności. Możesz wytłumaczyć prostemu człowiekowi?
W świetle powyższego oczywistym chyba jest że linków do takich materiałów nie posiadam.

  oculus,  18/04/2010

A zawsze jesteś taki mądrala!. Poszperaj trochę, to może znajdziesz, a na tym moim są tylko kłamstwa?

Czego nie zrozumiałeś w stwierdzeniu: "Mnie to nie interesuje"?
I nie kłam, nie stwierdziłem że w podlinkowanym przez ciebie tekście są kłamstwa, choć z drugiej strony linkując do strony Łowców Żydów należy się z taką ewentualnością liczyć.

  oculus,  18/04/2010

Zaczynam Cię na nowo lubić.:)

Chciałbym móc odwdzięczyć się tym samym.

  ewciaa86,  19/04/2010

bardzo się cieszę, że ktoś miał odwagę to w końcu powiedzieć tudzież napisać, w tym wszytskim nie chodzi o szacunek dla zmarłego tylko o obłude narodu polskiego...ja nie przepadałam za Prezydentem delikatnie mówiąc więc nie mówie teraz jaki to z Niego był cudowny człowiek ile dobego zrobił itp itd tylko poprostu milcze z szacunku, a osoby które uzywały delikatnie mówiąc brzydkich określeń w stosun ...  wyświetl więcej

Brawo!

  Rave,  19/04/2010

Bardzo dobry artukuł!!! Polska to strasznie obłudny kraj i nie da się temu zaprzeczyć po tym całym cyrku w mediach, który się teraz widzi. A cała akcja z Wawelem, to nic innego jak lobbing kościoła i władz krakowa, chodzi oczywiście o kasę i promocję miasta w światowych mediach, takiej okazji po prostu się nie przepuszcza, zwłaszcza biznesmeni i kler(chociaż to jedno i to samo).
No proszę, Putin dotrzymał słowa...po Gruzji powiedział wyraźnie że Polska pożałuje.

Niestety, żeby byl obłudny kraj ,potrzebni są odpowiedni ludzie.Mnie najbardziej zaszokowała informacja, że w centrum Warszawy nie można było dostać za darmo wody u restauratorów w czasie ,gdy stała kolejka do wystawionych trumien.Jedyną przyczyną takiej sytuacji może być prawdopodobnie podpisany przez nich cyrograf ,który pod grożbą utraty pieniędzy zakazuje rozdawania czegokolwiek .Są bowiem pie ...  wyświetl więcej

cóż... to co Pan napisał faktycznie jest prawdą. Hipokryzja z którą mamy obecnie do czynienia razi w oczy nas - polaków. Jednak jeszcze bardziej rażący jest następujący fakt: a mianowicie władza jaką posiadają media. Media mogą w jednej chwili zmieszać człowieka z błotem, zrobić z niego niedorajdę i pokrakę, żeby potem wskrzesić bohatera (sformułowanie to jest bardzo na miejscu). Dlatego w mojej p ...  wyświetl więcej

Nie mam pewności czy szybciej my się zmienimy ,czy spełni się mój tekst sprzed 4 dni.

  swistak  (www),  20/04/2010

Z lotniska wywieziono sprzęt i uzupełniono żarówki w oświetleniu pasa startowego . Z lasu wynieśli się "Talibowie" którzy może zapalili świece dymne na powitanie samolotu Prezydenta .............

  Elba,  22/04/2010

Polska wcale nie jest obłudna ani zakłamana. Już nie ma złudzeń - w naszej Ojczyźnie, rozpoczęła się zimna wojna.
Większość parlamentarna, rząd i pełniący urząd prezydenta stanęli do walki z polskim narodem. Do swej dyspozycji mają główne instytucje życia publicznego, a nade wszystko media. Albowiem zimna wojna to wojna prowadzona nie przy pomocy karabinów czy armat, lecz właśnie mediów. Ku ...  wyświetl więcej

  ,  23/04/2010

Muszę przyznać Ci rację Elbo. Stali czytelnicy eioby też pewnie już zauważyli co się zaczęło dziać w tutejszym serwisie. Takiej nagonki na KK dawno tu nie widziałem. Czemuś na pewno to służy i nie trudno się domyślić. Dawniej w dyskusji padały bardziej rzeczowe argumenty. Obecnie jest pełno bzdur i manipulacji. Wystarczy przeanalizować treść artykułów/komentarzy i je zweryfikować. Niektórzy jednak ...  wyświetl więcej

"...czemuś to służy i nie trudno się domyśleć..." proszę mnie oświecić co ma na celu nagonka na KK poza próbą zmuszenia ludzi do samodzielnego myślenia, a nie trwania w średniowiecznej ciemnocie i wierze w dogmaty razem z czarnymi?
Chyba, że chce Pan odsłonić jakiś antypolski spisek? Znowu Żydzi, masoni etc.?
Nudne i żałosne jest to, że fani krk zamiast próbować jakoś odbić piłeczkę ...  wyświetl więcej

.......Już coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, że uknuty jest spisek przeciwko
Polsce. Rozejrzyjcie się dookoła, a zrozumiecie, kto wykonuje wrogą robotę nawet
tu na Eiobie.....

http://wyborcza.pl/1,75968,780(...)ja.html

...  wyświetl więcej

Drogi Panie Hamiltonie!

Larum trzeba grać zawczasu. Przecież już wiadomo, że Ojczyzna jest w tragicznej sytuacji – przynajmniej tak wynika z apelu intelektualistów skierowanego do Jarosława Kaczyńskiego:
CYT.:
„- W obliczu niezwykłej tragedii, która tak bardzo pana dotknęła, ale dotknęła też i całą Polskę i nas wszystkich - i która stworzyła groźną dla Państwa Polskiego sytua

...  wyświetl więcej

Ci "intelektualiści" nie zauważyli, że Polska trwała bez braci Kaczyńskich i o. Rydzyka przez ponad 1000 lat . Jestem pewny, że oni przeminą, a Polska trwać będzie i nie ucierpi na tej stracie.

  pirx,  23/04/2010

"i wierze w dogmaty" Spójrz kolego an sztandar powiewający na twoim awatarze ;) Najciemniej pod latarnią, co ?

widzisz...w szlachetnej idei komunizmu chodzi o zapewnienie WSZYSTKIM ludziom równych praw i sprawiedliwego podziału dóbr. W religii chodzi o bezmyślne klepanie paciorków w nadziei, że po śmierci będzie raj... i to tylko dla dobrych (czyli najciemniejszych) wyznawców.
Poza tym zachowujesz się jak typowy (wspomniany już) fan krk- zamiast próbować przytaczać jakieś LOGICZNE (wiem wiem to słowo to herezja) argumenty, żeby obronic swój światopogląd- lepiej pluć na innych.

  pirx,  23/04/2010

"WSZYSTKIM ludziom równych praw i sprawiedliwego podziału dóbr." Przecież to jest dogmat nad dogmaty ! Przecież nawet z naszej, ludzkiej natury to jest niemożliwe . Bo ludzie są różni; mądrzy i głupi, pracowici i leniwi, silni i słabi .
Bardzo cię przepraszam dzepson, ale nie wystarczy rzucać kalumnie na religię, wiarę i inne zabobony, by , przynajmniej w moich oczach, uchodzić za mędrca . ...  wyświetl więcej

"...Bo ludzie są różni; mądrzy i głupi, pracowici i leniwi, silni i słabi..." wiem, dlatego to tylko utopia, ale przynajmniej możliwa do osiągnięcia i mająca na celu dobro wszystkich, a nie tylko jednostki.
"...Świat bez Boga nie będzie wcale lepszy . Na co są przykłady..." Czekam na nie

  pirx,  23/04/2010

Np Polska Rzeczpospolita Ludowa ;)

nie no PRL miał mało wspólnego z komunizmem, chociaż pewne problemy, z którymi borykamy się obecnie nie istniały np. bezrobocie

  pirx,  23/04/2010

Może powinieneś na Kubę wyjechać ? Tam zdaje się jest socjalistyczny raj .

socjalistyczny raj istnieje w Hiszpanii. Był o tym swego czasu (w tym roku) w Przeglądzie. W miasteczku każdy ma pracę, którą wykonuje dla wspólnego dobra i wszyscy są happy.
Robimy tutaj offtopa, a coś mi się zdaje, że i tak kompromisu nie osiągniemy, więc przyjmijmy, że religia to opium dla mas, mające na celu zniewalanie umysłów i rozejdzmy sie w pokoju:)

  pirx,  21/05/2010

@dzepson To z tym rajem w Hiszpanii to prawda. Późno, bo późno, ale przyznaję rację. Powiadają, ze lepiej późno, niż wcale.

  feniks57,  23/04/2010

@elba
Jesteś wzorową uczennicą Schopenhauera. Erystykę opanowałaś wyśmienicie. Wmawiasz czytelnikom swoje teorie, nie podpierając żadnymi dowodami. Ale za to z jakimi stwierdzeniami " Już nie ma złudzeń - w naszej Ojczyźnie, rozpoczęła się zimna wojna.
Większość parlamentarna, rząd i pełniący urząd prezydenta stanęli do walki z polskim narodem."
" Celowa robota! Szkolenia na w ...  wyświetl więcej

  Elba,  24/04/2010

Dzięki @feniks57 za uznanie. Ale moim skromnym działaniom jeszcze bardzo daleko do uznania za mistrzowskie w rozumieniu praktyk Szopenhauera. Naprawdę jest tu na Eiobie sporo osób lepszych ode mnie, dzięki którym krytyka KK została zamieniona w nagonkę. I nie tylko dotyczy to KK (do tego przywykłam i to mnie nie emocjonuje), ale nagonka na inne wartości i robienie wody z mózgu ludziom… A szczególn ...  wyświetl więcej

  ,  24/04/2010

@feniks57
Mogę Ci zadać podobne pytanie: Rozróżniasz słowo "krytyka" od słowa "propaganda", bo jak na razie przeglądając twoją aktywność w serwisie, wydaje się, że pod przykrywką krytyki siejesz ściśle określoną propagandę.

  feniks57,  11/05/2010

Jeżeli brak akceptacji pewnych zachowań i ich krytykę uważasz za propagandę to już Twój problem. Nie zamierzam Cię na siłę przekonywać. Może kiedyś sam dojdziesz do innych wniosków.

  Elba,  11/05/2010

Propaganda dla "demokracji" jest tym, czym przemoc dla dyktatury - metodą walki.
„W komunizmie dziennikarz-publicysta miał być najlepiej wiedzącym i najdalej widzącym „ojcem narodu", wieść go jak pasterz ku jedynie słusznej przyszłości.” (J. Surdykowski)
Dzisiaj postrzegamy wielu dziennikarzy podobnie. Wielu wykorzystuje swój zawód, by „uprawiać politykę” - a w ramach tej misji próbu ...  wyświetl więcej

Moje krótkie zdanie o tym wszystkim...
Lechu żyje to traktowany z pogardą
Lechu nie żyje to już wielki bohater...

Moje jeszcze krótsze uzupełnienie do twojego komentarza: Jak dla kogo.

W odniesieniu do całej tej katastrofy mnie osobiście i z tego co wiem wielu innym osobom nie podoba się jak przeprowadzane są pogrzeby. Byłem na jednym i nie byłoby źle, bo był to człowiek, który coś pożytecznego dla regionu zrobił i należał mu się bardziej uroczysty pochówek.
Ale... Po co sprowadza sie 100 czy nawet więcej sztandarów(nawet nie ma jak sie pomieścić), po jakiego grzyba na ms ...  wyświetl więcej

Znasz się i mądrze interpretujesz!

Nie tylko ordery. Wystawia sie nawet pomniki - patrz nizej:
http://fotoforum.gazeta.pl/pho(...)YbX.jpg

podobnie choć nieco inaczej....
http://eiba.pl/5rzkzlz

  ,  30/05/2010

Był Prezydentem martwych a nie żywych..i dołączył do nich...

  Emilio,  16/06/2010

Osobiście leży mi głęboko na sercu kilka powiedzonek typu
"Panie, spieprzaj Pan! SPIEPRZAJ, DZIADU!" i swoje myślę a otumanione społeczeństwo może mieć swoje zdanie jakie tylko sobie chce. Pozdrawiam ludzi naprawdę myślących

Dziwie się, że niektórzy tu próbują gloryfikować małego człowieczka wyrzuconego pierdnięciem Historii (mocą 11% głosów najciemniejszych mas polskich) na stolec prezydenta kraju. Najdziwniejsze, że gloryfikacja ta ma źródło w tragicznej śmierci Jego i 95 osób, które uznały, że jedynie w orszaku prezydenckim, i jedynie 10 kwietnia 2010 mogą uczcić ofiary Katynia. Przecież za śmierci te odpowiadają, ...  wyświetl więcej

a nie podoba mi sie jak sie wyrazasz o naszych politykach, masz kompleksy ?

Polityka , wielka polityka mali ludzie nia manipuluja ;P

dziś wygrzebałem ten clip i moim zdaniem (po wycięciu wulgaryzmów) idealnie pasuje
http://www.joemonster.org/film(...)napisy_

Lech Kaczyński po prostu musiał odejść za to ze przeciwstawił się Rosjanom pokazujac sie w Gruzji oraz za całokształt swojej pracy politycznej jaką prowadził, dla tego musieli go zdjąć z całą śmietanką

Nie tylko śmietanka wypływa na wierzch, chłopcze. :)

Tak, jednak Polacy są hipokrytami i niektórym, jak widać, ciężko przychodzi samodzielne myślenie

To jeden z najslapszych "artykulow" (mam wielkie klopoty z nazwaniem TEGO artykulem) na eioba. Jezeli nie interesuje cie polityka i jej nie cierpisz, to ja ci szczerze wspolczuje. Polityka nas otacza, jest w kazdej dziedzinie zycia i czy tego chcesz czy nie, jestes jej czescia. Polityka to ekonomia, religia (kosciol), sport, sztuka, socjologia, psychologia ... dziedziny mozna mnozyc bez konca. To ...  wyświetl więcej

sprowadzeni do nieba

na ten bal nikt nie zapraszał
bo nie zaprasza się na śmierć
tyle trumien na raz jeszcze świat nie widział
zdziwiony był nawet Bóg

z tamtej strony lasu
jest już wszystko jedno
za morze
za śmiałość
za mgłę

trzeba cicho odejść
od wieży
do nieba
po tęczy za ręce
by nie budzić drzew

Opublikowany: 16-07-2011 00:56 przez: Stanislawa

  ayden  (www),  05/08/2011

Mamy 5 sierpnia a echa smoleńskiej katastrofy nadal nie milkną. Mam nadzieję, że w końcu wszystkie pytania znajdą odpowiedzi w tej sprawie.

Zamiast obecnie dominującej partii wolałabym jednego bezpartyjnego, mądrego człowieka który byłby w stanie raz na zawsze zaprowadzić porządek w tym nie nadającym się do życia kraju. Przykro mi jest, gdy patrząc na smutny tłum ludzi w mieście, sklepie, zdaję sobie sprawę z nieporadności naszego pseudo rządku. ''Aby wszystkim żyło się lepiej'' -NIE DOTYCZY obywateli. Zawsze byliśmy gnębieni i zawsze będziemy. Dlaczego? Bo nie potrafimy wyjść na ulicę i WALCZYĆ o swoje prawa aż do skutku!!!

Smoleńsk przez kolejne lata będzie "wyciągany" jak argument, którym można wygrać albo przegrać wybory. Odnoszę wrażenie, że czasami dla co niektórych jest to najważniejsza sprawa w państwie. Jasne, że to wszystko powinno być wyjaśnione oraz powinny zostać wciągnięte wnioski na przyszłość, ale czy o to muszą być toczone batalie od ponad dwóch lat? Wolałbym, aby rząd i opozycja zajęła się aktualnymi problemami, jakie są w służbie zdrowia, czy polskiej gospodarce.

  Greg Ory  (www),  21/10/2013

Przykre, że jakieś śmieszne wojenki polityczne dzielą Polaków i wywołują tyle nienawiści.

  seesaw77  (www),  12/12/2013

Minęło kilka lat, a tekst nadal aktualny

  ulmed,  12/12/2013

@seesaw77: Tak właśnie! "Czeka ich los Kreona gdy las smoleński zapuka do ich drzwi." - czy ktoś zna dziś takie słowa?
Kto teraz interesuje się jakimś starymi lekturami? Dinozaury chyba tylko pamiętają. Dziś, liczy się chata,fura i komóra.
Ten temat wiąże się z poziomem dziennikarzy. Szkoda gadać...

  andnow25  (www),  18/06/2014

Wolałem jego, miał charakter - jakieś jasne poglądy. A Komorowski taki szary zwykły niczym nie wyróżniający się człowiek. Widać było to kiedy przemawiał obok Obamy ostatnio, nijako, porwać nie miał czym.

  Morghur  (www),  19/01/2015

Chamstwo ma różne oblicza. Akurat obserwuje dość uważnie politykę, ale nie o nią samą nawet mi chodzi. Polacy mają bardzo małą, historyczną wiedzę na temat ostatnich lat. Bardzo wiele osób ma wiedzę historyczną, którą wciskali im komuniści, a ostatnie kilkadziesiąt lat to praktycznie interpretacja historii wg wzorców narzuconych przez "resortowe dzieci". I tak Wałęsa jest bohaterem, z PO idziemy d ...  wyświetl więcej

  tocidam  (www),  22/12/2015

Co zrobisz nic nie zrobisz...;\

  aragz  (www),  17/10/2016

Ja również staram się nie interesować polityką, ale w obliczu tego co dzieje się w naszym kraju, nie można nie zabrać swojego głosu.. Miało być lżej dla osób prowadzących działalność a co się dzieje? Kwota wolna od podatku nie podniesiona i nie wiadomo co się z nią stanie od grudnia tego roku? To jednak nie wszystko ponieważ co raz głośniej słychać o nowych podatkach których wprowadzenie przewidyw ...  wyświetl więcej

  olanowak  (www),  29/01/2017

świetny artykuł ! wydrukuje i powiesze na ścianie bo ma wiele ciekawych informacji :)

  pasiek  (www),  10/07/2017

Wojny polsko-polskie były - są i będą niestety



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2017 grupa EIOBA. Wrocław, Polska