Login lub e-mail Hasło   

KOBIETA na siłowni ;]

Wiosna to czas na zmiany. Rodzi się nadzieja na nowe możliwości, realizację planów i marzeń.
Wyświetlenia: 1.391 Zamieszczono 15/04/2010

Wiosna to czas na zmiany. Rodzi się nadzieja na nowe możliwości, realizację planów i marzeń. Wiosna to też czas, kiedy większość Pań przestaje ubierać płaszcze, chować się w pikowanych kurtkach i wówczas odkrywa, że podczas zimowania pojawiło się na ich ciele kilka nowych rzeczy: jakieś fałdki, jakiś tłuszczyk i nawet kondycja nie jest już ta sama.

W takim właśnie momencie Panie najczęściej zaczynają intensywnie się zastanawiać nad podjęciem odpowiednich działań, aby te fałdki, itp. Usunąć. Znaczna większość kobiet decyduje się na diety.

Diety zostały stworzone zwłaszcza i przede wszystkim dla kobiet, szczególnie te które "mówią: w 3 dni zgubisz 7 kg!". Sama dieta początkowo daje efekt, organizm traci bowiem dużo wody. Jednak rystrykcje w jedzenie, nie wystarczą zazwyczaj, aby pozbyć się niechcianego ciałka. Dlatego też siłownie i sale fitness w okresie wiosennym zaczynają tętnić dość dużą ilością osób, zwłaszcza Pań.

Panie dość często decydują się na zajęcia fitness. Jest to forma sportu dość odpowiednia dla Pań, jak i najczęściej przez nie właśnie wybierana. Formy i rodzaje takich zajęć są rozmaite, dzięki czemu każda osoba może znaleźć odpowiednie dla siebie. Problem może pojawić się dopiero wtedy, gdy po pewnym czasie, chodząc systematycznie na zajęcia, nie zauważa się efektów lub przestaje się je zauważać. Taka sytuacja spowodowana jest tym, iż po pewnym czasie organizm przyzwyczaja się do ćwiczeń i wtedy pracuje się nad kondycją, ale masy nie ubywa.

Naturalnym rozwiązaniem było by zwiększenie obciążenia wykonywanych ćwiczeń lub zmiana zajęć oraz dołączenie zajęć na przyrządach siłowych. Tego jednak Panie często się obawiają.

Zmiany zajęć, bo zmieni się osoba prowadząca, a do niej się często Panie przyzwyczajają. Do niej, ale również do tego, że po pewnym czasie wiedzą co, jak i w którym momencie zrobić.

A siłowni dlatego, że istnieje twarde przekonanie o tym, iż po ćwiczeniach na siłowni Paniom pojawią się spore muskuły.

Takie spojrzenie jest mylne, ponieważ jak zapewne większość Panów wie, a i coraz częściej Panie się o tym przekonują (niektóre oczywiście wiedzą), potrzeba sporo systematycznych, konkretnych treningów w połączeniu z odpowiednią dietą, aby ćwiczenia na siłowni dały efekty w postaci wzrostu masy. Innym zagadnieniem jest zmiana tkanki tłuszczowej w mięśnie, co może spowodować przyrost wagi, ale zmniejszenie rozmiaru ubrania.

Niemniej jednak takie mylne rozumienie ćwiczeń na siłowni, może powodować zniechęcenie w jej użytkowaniu.

Nierzadko też jest tak, że Panie (na codzień tak zaradne i otwarte), nie mają odwagi czy też zapału, determinacji, aby podjąć chęci w zainteresowaniu się tego typu wysiłkiem w celu zlikwidowania niepożądanych dodatków po okresie zimowym. Podjęcie działań w formie ćwiczeń na siłowni wymaga przede wszystkim chęci ze strony płci pięknej. To jest podstawa. A kolejny krok to determinacja. By rozpocząć "zabawę" z siłownią ważnym elementem jest również zapoznanie się z przyrządami na siłowni i ich działaniem. Obecnie większość siłowni posiada nowoczesny sprzęt, na którym znajdują się informacje, w jaki sposób ćwiczyć i na które partie ciała te ćwiczenia podziałają. Zalecane jest skontaktowanie się z trenerem, instruktorem, który na siłowni powinien się znajdować, spacerując w firmowej koszulce lub wspomagając któregoś z Panów. Takowy trener szczegółowo może pokazać działanie przyrządów, jak i również rozpisać wykonywane ćwiczenia. Dla bardziej opornych, potrzebujących dodatkowych wspomagaczy i katów nad sobą, bardzo dobrym rozwiązaniem są treningi personalne. Podczas takiego treningu mamy Pana instruktora tylko dla siebie. Przez cały trening nadzoruje on naszą pracę podpowiadając co i jak robić. Oczywiście musimy pamiętać o tym, że każde ćwiczenia powinny być wspierane odpowiednią dietą, wówczas da to efekty. Niemniej jednak zabawny jest fakt, że właśnie w momencie, gdy okres wiosenny dobiega końca, większość Pań, które zdecydowały się podjąć walkę przestają się interesować tym, co do niedawa było dla nich najważniejsze, zaczynają myśleć o wakacjach. Po kilkumiesięcznym treningu i wylewaniu potu są zadowolone ze swojego wyglądu i dietom, fitnessowi i siłowni mówią "Papa, do następnej wiosny". To jest błędem, ponieważ ćwiczenia dają prawdziwe efekty, jeżeli wykonuje się je systematycznie, a nie z przerwą 9 miesięczną, czego sobie i Wam wszystkim życzę.

Chcesz pokazać jakiś tekst znajomym? Po prostu wklej go
i przekaż im otrzymany link.
justpaste.it

Podobne artykuły


10
komentarze: 0 | wyświetlenia: 5359
18
komentarze: 7 | wyświetlenia: 24951
37
komentarze: 5 | wyświetlenia: 3883
29
komentarze: 7 | wyświetlenia: 2310
13
komentarze: 154 | wyświetlenia: 112983
26
komentarze: 12 | wyświetlenia: 16079
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 66080
8
komentarze: 6 | wyświetlenia: 3453
13
komentarze: 1 | wyświetlenia: 11360
31
komentarze: 10 | wyświetlenia: 4918
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 57300
25
komentarze: 23 | wyświetlenia: 3986
23
komentarze: 45 | wyświetlenia: 1869
 
Autor
Artykuł



  Tomasz Het  (www),  16/04/2010

Lepiej na powietrzu za miastem poćwiczyć



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2014 grupa EIOBA. Wrocław, Polska