Login lub e-mail Hasło   

O czym 90% Adwentystów Dnia Siódmego, nie wie?

Oczywiście o tym, że są bałwochwalcami…
Wyświetlenia: 11.285 Zamieszczono 19/05/2010

O tym, że:

 

Adwentyści są bałwochwalcami i na ich stronach internetowych jest mnóstwo pogańskich malunków, podobnie jak w kościołach katolickich.

http://www.eioba.pl/files/user15283/001xxl8.jpg

http://www.eioba.pl/files/user15283/002xxl6.jpg

http://www.eioba.pl/files/user15283/003xxl.jpg

http://www.eioba.pl/files/user15283/019xxl6.jpg

http://www.eioba.pl/files/user15283/nadzieja001_1024x768.jpg

 

 Adwentyści są bałwochwalcami, ponieważ, uważają, że:

``Pismo Święte jest (…) autorytatywnym przedstawieniem nauki wiary…``, ale jednocześnie, o wypowiedziach Ellen White, mówią, że pisma jej są również ``stałym i autorytatywnym, źródłem prawdy. ``

Zatem zawołanie: ``Jedynie Pismo``, (sola scriptura) jest tylko czczym wyrażeniem liter na papierze.

http://www.zaufanie.pl/serwis/reader.php?do=282  Patrz: Punkt 1 i 18

W tej mierze, tzw. tradycja katolicka i nauka ojców, w niczym nie różni się od tradycji Adwentystów Dnia Siódmego i nauki prorokini Ellen White.

 

Adwentyści są bałwochwalcami, ponieważ, uważają, że w Niebie, oprócz Boga

Ojca, Boga Syna i niezliczonej rzeszy Aniołów, jest również jeszcze jedna Boska Osoba, zwana Duchem Świętym.

http://www.zaufanie.pl/serwis/reader.php?do=282  Patrz: Punkt 2 i 5

W tej nauce Adwentyści popierają swoich przyjaciół biskupów i księży, z którymi utrzymują przyjacielskie, duchowe kontakty.

 

Kilka wersetów, na które zapewne Adwentysto, nigdy nie zwracałeś uwagi:

 

Cytat 1:

List Apostoła Pawła do Rzymian 1:7

``Wszystkim, którzy jesteście w Rzymie, umiłowanym Boga, powołanym świętym: Łaska wam i pokój od Boga, Ojca naszego, i Pana Jezusa Chrystusa.``

(Biblia Warszawska)

 

Cytat 2:

1 List Apostoła Pawła do Koryntian 1:3

``Łaska wam i pokój od Boga, Ojca naszego, i Pana Jezusa Chrystusa.`` (BW)

 

Cytat 3:

List Apostoła Pawła do Efezjan 6:23 

``Pokój niech będzie braciom i miłość wraz z wiarą od Boga Ojca i Pana Jezusa Chrystusa.`` (BW)

 

Pytanie: Dlaczego Paweł pozdrawiając listownie zbory i żegnając się z nimi, wspomina o Łasce płynącej od Boga Ojca i Pana Jezusa, natomiast milczy na temat łaski płynącej od ponoć trzeciej Boskiej Osoby zamieszkującej Niebo, czyli Boga Ducha Świętego?

Proponuję artykuł:

http://www.eioba.pl/a118870/trojca_bardzo_sliski_temat_list_do_h

 

 

  Przypomnę, że temat tej pracy, brzmi:

 

 

O tym, że:

 

Adwentyści są bałwochwalcami, ponieważ nauka o przestrzeganiu dnia sobotniego całkowicie przyćmiła Osobę Boga Ojca i Jego Umiłowanego Syna.

 

Ellen G. White – Święcenie soboty

``Sobota jest złotą klamrą, która jednoczy Boga i Jego lud.`` 

``Przez cały tydzień powinniśmy pamiętać o sobocie, czyniąc przygotowania do święcenia zgodnie z przykazaniem.``

http://www.dekalog.pl/eliasz/ksiazki/_egw/zss/egw_2.htm

 

          Sobota nie jest złotą klamrą, która jednoczy Boga i Jego lud. Jeśli już, to tą Klamrą       

          Jednoczącą Boga Ojca z ludem wierzącym, może być tylko Pan Jezus Chrystus,

          ponieważ, jak Powiada Pismo, to On Jest Panem Sabatu. (Ew. wg Łukasza 6:5)

Proponuję artykuł:

           http://www.eioba.pl/a113399/syn_czlowieczy_jest_panem_sabatu_ew_wg_lukasza_6_5

 

          Czy Pan Jezus uczył, by przez cały tydzień pamiętać o sobocie? Czy jest w Nowym  

          Przymierzu, choć jedno tak sprecyzowane zdanie, czyż nie raczej Pana Boga  

          wspominać powinien człowiek wierzący? Zaiste, Pana Boga właśnie i to,

          Ukrzyżowanego. (1 List Apostoła Pawła do Koryntian 2:2)

 

           Adwentyści są bałwochwalcami, podobnie zresztą, jak katolicy.

     Dlaczego?

          Apostoł Paweł po swoim nawróceniu się, owszem, uczył w synagogach, jednak jego

          nauka nijak miała się do nauk dzisiejszych np. pastorów, którzy głosząc kazania w

          kościele katolickim, boją się narazić słuchającym!

 

     Powtórzę się:

          Paweł, owszem, głosił Ewangelię w synagogach, jednak, gdy Boska

          Nauka, którą opowiadał, nie znalazła tam posłuchu i gdy Zbawiciel zaczął być

          obrażany, to Apostoł odłączył uczniów, by w spokoju i przede wszystkim miłości,

          uczyć ludzi Drogi Pańskiej, w innym miejscu.

 

       Dzieje Apostolskie 19/8-10

          ``(8) Następnie wszedł do synagogi i odważnie przemawiał przez trzy miesiące

          rozprawiając i przekonując o Królestwie Bożym. (9) Gdy jednak niektórzy upierali

          się w niewierze, bluźniąc wobec ludu przeciw Drodze, ODŁĄCZYŁ SIĘ OD NICH i

          ODDZIELIŁ UCZNIÓW i rozprawiał codziennie w szkole, Tyrannosa.

          (10) Trwało to dwa lata, tak że wszyscy mieszkańcy Azji, Żydzi i Grecy, usłyszeli

          Słowo Pańskie.``   

 

          Wy, Adwentyści Dnia Siódmego nie chcecie odłączyć się od watykańskiego

          kościoła. Zatem jesteście bałwochwalcami, podobnie jak katolicy. 

 

          

       Oczywiście o tym, że są bałwochwalcami!

Podobne artykuły


17
komentarze: 113 | wyświetlenia: 1254
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 1048
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 488
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 859
12
komentarze: 1 | wyświetlenia: 637
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 813
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 572
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 844
11
komentarze: 298 | wyświetlenia: 567
11
komentarze: 4 | wyświetlenia: 516
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 364
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 377
10
komentarze: 0 | wyświetlenia: 404
10
komentarze: 3 | wyświetlenia: 239
10
komentarze: 2 | wyświetlenia: 843
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Ivi,  19/05/2010

Kereonorku
Coś się tak dokleił do tych adwentystów;)

  57kerenor  (www),  20/05/2010

Ivi napisała:

``Coś się tak dokleił do tych adwentystów.``

W zasadzie, tak myślę, że ja, raczej nie tyle doklejam się do Adwentystów, lecz, do ich nauki.
Jeśli już, to przyczepiam się do nauczycieli religijnych. No choćby do papieża Jana Pawła II i pastora nam znanego, Andrzeja Sicińskiego.

Doklejam się również z przyczyny prostej, a mianowicie dlatego, że o

...  wyświetl więcej

  Ivi,  20/05/2010

Kereonorze
Zapewniam Cię że spałam niesamowicie dobrze tej nocy(tylko za krótko)
Jeśli chodzi o Boga, wszyscy mamy wspólnego nieważne czy ktoś jest katolikiem, adwentystą dnia siódmego czy jeszcze kimś innym.
Myślę że Pan Bóg będzie rozstrzygał nas z dobrych uczynków, ze swojej postawy względem innych.
A wojny toczone w jego imię pełne zarzutów ettc nic dobrego nie wnos ...  wyświetl więcej

  ,  19/05/2010

Ja tez mam pytanie. Dwa ! 57kerenor, jak nazywa sie wiara, ktora reprezentujesz ? I...... ile masz lat ?

  57kerenor  (www),  20/05/2010


Witaj Palomito50

Ludzie wierzący w Antiochii, nazwani byli uczniami Chrystusowymi. Zatem i ja jestem uczniem Chrystusowym, choć niestety nasi rodzimi tłumacze, w Dziejach Apostolskich 11:26, postanowili oddać określenie przynależności do Zbawiciela, nic nieznaczącym słowem, ``chrześcijanie``.

Czuję się, więc uczniem Pana Jezusa Chrystusa i nie ma w tym określeniu, żadnego e

...  wyświetl więcej

@57kerenor.
"Adwentyści są bałwochwalcami, ponieważ, uważają, że w Niebie, oprócz Boga Ojca, Boga Syna i niezliczonej rzeszy Aniołów, jest również jeszcze jedna Boska Osoba, zwana Duchem Świętym."

"Ludzie wierzący w Antiochii, nazwani byli uczniami Chrystusowymi. Zatem i ja jestem uczniem Chrystusowym, choć niestety nasi rodzimi tłumacze, w Dziejach Apostolskich 11:26, postanowili o

...  wyświetl więcej

  Firstborn  (www),  19/05/2010

Z zaciekawieniem obserwuję, jak od długiego już czasu, 57kerenor udowadnia przy pomocy jednej wydumanej baśni, że inne wydumane baśnie są nieprawdziwe. To mniej więcej tak, jakby gasić ognisko wylewając na nie wiadro lawy :)

Podobno da się zgasić i benzyną. :)
Co do meritum, proponuję skoczyć po popcorn i z radością w sercu obserwować jak "bracia chrześcijanie" wyrzynają się wzajemnie, ad maiorem Dei gloriam oczywiście.

  Ivi,  19/05/2010

"lawy"- moda na wulkany trwa;)

  Ivi,  19/05/2010

popcorn tuczy:P

  Kitek,  19/05/2010

Adwentyści są bałwochwalcami – którzy wyznawcy wobec wyznawców innych religii nie są bałwochwalcami?
Adwentyści są bałwochwalcami ponieważ, uważają, że w Niebie, oprócz Boga
Ojca, Boga Syna i niezliczonej rzeszy Aniołów, jest również jeszcze jedna Boska Osoba, zwana Duchem Świętym
A oprócz nich jest jeszcze Maryja i Józef, i święci, i dusze maści różnej, a wszystko to jest w n ...  wyświetl więcej

  Ivi,  19/05/2010

@Kitek
Aleś zamotał i teraz nie będę wiedziała w która stronę mam iść.

@ivi
Pierwsza gwiazda na prawo, i prosto aż do rana. :)

  Ivi,  19/05/2010

@Piotr
a po drodze sprzedają kawę? bo do rana dość daleko:)

O ile mi wiadomo, w tych rejonach to tylko mleko, miód i manna. :)

  Ivi,  19/05/2010

mleka nie lubię, za miodem nie przepadam, manna tylko do zupy:)
Bez dopalacza nie dojdę:D

Ja też uważam że nie warto odwiedzać miejsca, które wydaje się mieć takie znaczenie dla keren ora. :)

  Ivi,  19/05/2010

Piotrze, bądź miły dla innych. Wiem że potrafisz;)

  Kitek,  19/05/2010

@lvi
Zawsze w prawo. Nie daj się ogłupić. Nie po to Chrystus siedzi po prawicy Ojca, że tam było wolne miejsce. On wie gdzie mu przystoi.

  Ivi,  19/05/2010

Kurcze to dziś już się nie wybiorę, bo jakoś słabo się czuje i się mi mogą kierunki pomylić.

  Kitek,  19/05/2010

Lepiej późno niż wcale.

  Ivi,  19/05/2010

albo lepiej późno niż,.....później

Albo parafrazując p.Annę Muchę - Lepiej wcale niż póżno.

@Kitek.
"A oprócz nich jest jeszcze Maryja i Józef, i święci, i dusze maści różnej...)

Na twojej "liście obecności" brakuje tak zacnych postaci jak: Henoch syn Jareda, był on pierwszym żywcem wziętym do nieba. Było to na długo przed narodzeniem Jezusa. Drugim był prorok Eliasz. Trzeci Mojżesz (prawdopodobnie). Dopiero w następnej kolejności był Jezus. Natomiast jego mamusia trafiła

...  wyświetl więcej

  Kitek,  20/05/2010

@Robert Molnár

O Mojżeszu I Eiaszu naprawdę zapomniałem, to prawda, ale o tak słynnej postaci jaką jest ziemski Henoch, czyli szósty potomek Seta nazywany w tradycji kościelnej Metatronen – nu, nu. Ja z nim nie chodzić pod chmury, ale go pamiętać z “opowiadań”. Ja wiedzieć, że on być tam w górze pierwszy Anioł. On siedzieć przed Panem Bogiem i może być jego podnóżek, a może czyścić mu jego święty sandał?

Bardzo dobry artykuł Keren, pisz tak dalej , jeśli nie do nich , to dla mnie i dla tych którzy razem ze mną czytają twoje komentarze i posty. Zgadzam się z tym artykułem , ludzie nie wiedzą o co w tym wszystkim chodzi ! To ci nie mający Ducha Bożego , podżegacze będą brnęli i podburzali ludzi do dziwacznych wymysłów , by tylko ciebie , wróć , Pana Jezusa , obrazić a ciebie do pisania zniechęcić. J ...  wyświetl więcej

  57kerenor  (www),  20/05/2010


Witaj

Oczywiście, że będę pisał i absolutnie nikt w tej materii, nie jest w stanie mi przeszkodzić.

Pamiętam, jak nie mogłem zrozumieć kiedyś, dlaczego Pan Jezus Powiedział, że należy mieć w nienawiści ojca i matkę. Ta wypowiedź wydawała mi się sprzeczna z Przykazaniem: ``Czcij ojca swego i matkę swoją``.

Przytoczę ten fragment:

``(26) Jeśli kto przychodzi d

...  wyświetl więcej

Idźcie na spacer, proszę, czasem słońce się jednak pokazuje.

  ,  20/05/2010

57kerenor, dziekuje za obszerna i mila odpowiedz. Teraz podziwiam Cie jeszcze bardziej za zapal z jakim bronisz swojego zdania, bo to Twoje przemyslenia, Twoja prawda i mam dla niej szacunek, chociaz sie z nia nie zgadzam.

Ja nigdy swojego wieku nie ukrywalam, dlatego nie sadzilam, ze bedzie to dla Ciebie problemem. Nic nie szkodzi. Masz prawo nie chciec odpowiedziec mi na to pytanie. To tylko zwykla ( byc moze babska :-) ciekawosc.

  placebo,  20/05/2010

Aj, nie rozumiem większości artykułów tego typu.
"Ja wierzę w TO, więc wytykam palcami innych"
Ja nie wierzę, ale nie znaczy to, że będę wiecznie krytykować inne religie.
Jeśli Ty wierzysz w Jezusa, takiego jakim go opisano w biblii to w niego wierz, ale jeśli inni wierzą przykładowo w dogmaty o nieomylności papieża to tylko i włącznie ich sprawa, jeśli Ci tylko krzywdy tym nie robią.
Pozdrawiam.

  Kitek,  20/05/2010

„Ich” sprawa będzie wtedy i tylko wtedy, gdy powiedzą „my chcemy”, a dopóki mówią „to jest prawda”, to już nie jest ich sprawa tylko sprawa publiczna i pod tym względem każdy o każdym może sobie powiedzieć co chce z tym, że w jakiś sposób musi to być udowodnione.

  57kerenor  (www),  20/05/2010


Placebo, wybacz, ale Twoja wypowiedź jest najlepszym dowodem na to, że nie wiesz, na czym polega głoszenie Ewangelii.

Najlepiej byłoby, gdyby kerenor wcale się nie odzywał i poszedł na spacer, jak radzi mi ``skrzydlate``. :)

Spotkałem na eiobie mnóstwo dziwnych tematów. I wporzo, czytam je lub nie, daję minusy, czy ewentualnie plusy. Taka tutaj panuje zasada (patrz: regulam

...  wyświetl więcej

W żaden sposób nie da się ,,podzielić'' myśli Bożej ( Biblia) na poszczególne rozumowania i wspólnie z zasiadającymi za stołem ,,wielkich tego świata" dzielić się tym i niemal obdzierać z Majestatu to, co Święty Izraelski Wprowadził . Tak nie było , nie jest i nigdy nie będzie jeśli chodzi o prawdziwość głoszenia Ewangelii. Wiara to nie zabawa , to nie żart, to nie TOLERANCJA, jeszcze raz powtórzę ...  wyświetl więcej

  ,  21/05/2010

" Nie wierzę w to ,że cała Eioba to ludzie którzy nie myślą , którzy nie widzą, którzy nie potrafią odróżnić dobra od zła ".

szymbla60, idz dalej za tym tropem, tylko w troche innym kierunku. Tym, ze tak powiem - logiczniejszym.

Nie no.... w ogóle.... jest pięknie, jest cudnie, wróciłam ze spaceru, wiosna, fala powodziowa przeszła, prawda? PRAWDA?!!!! może chociaż raz się zgodzimy?

  Ivi,  21/05/2010

@Szymbla
"Prawda biblijna moi drodzy nie ma rozdwojenia , nie można jej podzielić sobie, nie można rozedrzeć , jak rozerwano szaty Mego Pana i dzielić się nimi !"- interpretacja czegokolwiek ma to do siebie, że odbywa się na płaszczyźnie subiektywnej. A jak wiadomo ile ludzi, tyle interpretacji.

"a za podszeptem swojego guru, pokazują mi i Kerenowi jacy są dalecy od Pana!"- o kto je

...  wyświetl więcej

  ,  21/05/2010

Na tej stronie Adwentystów Dnia Siódmego można znaleźć takie oto "kwiatki": `Kościół Adwentystów Dnia Siódmego przyjmuje Biblię za swe jedyne credo` (masz rację, 57kerenor, twierdząc, że "sola scriptura" jest tak naprawdę na pozór ich zasadą, bo - jak piszesz:
"Adwentyści są bałwochwalcami, ponieważ, uważają, że:
``Pismo Święte jest (…) autorytatywnym przedstawieniem nauki wiary…``, ...  wyświetl więcej

Jak ja uwielbiam te dyskusje, udowadniające w sposób niepodważalny, czyja religia jest dłuższa. :)

  57kerenor  (www),  21/05/2010


BO TO WSZYSTKO WINA JEST BIBLII…

Witajcie

Na forach, szczególnie religijnych, mówi się o tym, że wiele spraw zapisanych w Biblii, zależy od odpowiedniej interpretacji. Zaprzeczać nie będę, ponieważ bywają sprawy trudne, które dopiero po dokładnym przebadaniu i porównaniu z innymi cytatami, dają... jasność.

Jednak często, (i o tym chcę pisać), jest to tylko wybieg cz

...  wyświetl więcej

Podejrzewam kerenie że i tego nie zrozumieją , oni nie mają serca do słuchania, oni wolą pogodą się nasycić i zgodzić się w imię wspólnego dobra , które nazywa się Ekumenia. Litery które wystukujesz w klawiaturze , pomimo że wyglądają im znajomo, nie znajdują poszanowania w ich sercach. Dlatego tak co niektórzy lubią pogodę a co niektórzy wręcz sycą się ,,ważnością danej religii''

Ten jakż

...  wyświetl więcej

>I odwrócą ucho od prawdy, a zwrócą się ku baśniom<

Sam bym tego lepiej nie ujął. ;)

  Kitek,  23/05/2010

Słuchajcie uważnie, bo ja, Kitek wam to mówię – kto we mnie wierzy, żyć będzie wiecznie. Amen.

A mógłbyś sprecyzować, W CO konkretnie mam wierzyć? Bo oferta wydaje się dość interesująca. Przy okazji, jakie atrakcje przewidujesz dla zabicia nudy Wieczności? ;)

  Kitek,  23/05/2010

Przecież napisałem. We mnie. „Kto we mnie wierzy, żyć będzie wiecznie”. Dla zabicia nudy Wieczności przewiduję grzanie się w smole, a od czasu do czasu grę w karty. W piekle, które zapewnia atrakcyjniejszą Wieczność niż niebo (bo to też jest wieczność i nie wiem czemu przyjęło się ją uważać za niebieski przywilej), gra się tylko w karty. W przybytku niebieskim Pan z Allachem grają tylko w kości. T ...  wyświetl więcej

Jedni mają spacery i podziwianie przyrody , inni podziwiają sferę niebieską, inni coś tam innego . Ale są tacy którzy delektują się swoim laicyzmem i pokazywaniem naocznie jakie to mają wiadomości z Biblii, i nie tylko z Niej .
Ci ostatni to swoista ,,śmietanka” łasuchów którzy z niczego , potrafią zrobić ,,naprawdę coś” i ,,chwała’’ im, bo to przecież chluba naszego narodu , okazująca tą p ...  wyświetl więcej

  Kitek,  23/05/2010

“Na temat tej naszej narodowej dumy lub jak kto woli cechy społecznej jakie posiadał i posiada niemal każdy polak, …dzięki takim ludziom jak wy , nasze dobro narodowe na pewno nie zaginie…”

Nie ma już dumy, dzięki wejściu Polski do Unii Europejskiej, które nastąpiło po silnej namowie przez Jana Pawła II, nie ma już dumy! A dobro narodowe zaginęło dzięki wyprzedaż majątku narodowego. To też

...  wyświetl więcej

Mam pytanie do wybitnych expertów - jak sie mają religie adwentystów protestantów, baptystów i innych ystów
do judaizmu? Do rwących sie odpisywać, proszę o porównanie tego, co sie dzieje z żydami z tym co jest zapisane w świetych ksiegach, oraz porownajcie wszystkich ..ystów do obietnic i nauk zapisanych w nt.

Czytałem wiele paszkwili na temat adwentystów lecz ten jest wyjątkowy. Jestem prawe 40 lat adwentystą i czytając właściwie ubawiłem się zamiast denerwować. Autor chyba nie wie co, to znaczy bałwochwalstwo i dlatego trzeba mu wybaczyć cały wywód. Tylko brakuje mi jednego. Czy autor jest adwentystą w tych 10%? A czy dnia siódmego?Czy jeszcze żyje? Niech przedstawi swój nie-bałwochwalczy kościół(zbór, organizację czy jak to, tam nazywa)

  57kerenor  (www),  24/01/2015

PIERWSZY WPIS I ANI SŁOWA O ZBAWICIELU!

Dziwne jest to JaroWoz, że zarejestrowałeś się tylko po to, by przedstawić Czytelnikom swoją ilość lat przebywania w sekcie Adwentystów Dnia Siódmego, a w "pierwszym" swoim Internetowym wpisie, pominąłeś tak ważne Osoby jak Bóg Ojciec i Bóg Syn!

Dziwne jest to, iż po czterdziestoletniej prawie egzystencji u Adwentystów Dnia Siódmego, nie potr

...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska