Login lub e-mail Hasło   

Krzyż zostaje, czyli Polska XXI wieku

Krzyż zostaje pod pałacem prezydenckim. Władze i Kościół ustąpiły przed fanatykami
Wyświetlenia: 3.670 Zamieszczono 03/08/2010

Jeśli jeszcze kiedyś, ktoś oburzy się przy mnie na stwierdzenie, że Polska to dziki kraj, to napluję mu w gębę. Bo Polska to taki sam dziki kraj jak Afganistan.

Trwa w najlepsze wojna o krzyż. Ceremonia przeniesienia do kościoła św. Anny, opóźnia się. Księża chcą się wycofać, jak to tchórze. Bo Kościół zachowywał się asekuracyjnie od początku. Nie powiedzieli „nie” dla krzyża przed pałacem, aby nie zrazić do siebie oszołomów. Nie powiedzieli też „tak” dla krzyża”, żeby z kolei nie zrazić „normalnych” ludzi. Wyjątkowo haniebna postawa, ale jakże charakterystyczna dla Kościoła Katolickiego.

Media tez biorą w tej wojnie aktywny udział. I o dziwo, podsycając atmosferę z jednej strony, studząc z drugiej. Oto dziennikarka TVN24: „Kobieta, która zaczęła krzyczeć pod krzyżem, została stamtąd przez BOR-owców, NIESTETY wyniesiona”. Haniebny komentarz „opiniotwórczego” medium.

Dziś przeniesienia krzyża nie będzie!!! Księża zrezygnowali, bo „w takiej atmosferze nie można tego zrobić”. A przecież teraz będzie jeszcze gorzej. Polscy talibowie „dostali” właśnie przyzwolenie na swoją hucpę.

Polscy talibowie 

Kościół Katolicki powinien zobaczyć wreszcie kim zawiaduje! Ile szkody przynosi krajowi! Jak kaleczy ludzka psychikę!

A harcerze dostali nauczkę, mam nadzieję, bo w tym dzikim kraju nic nie jest pewne. Nauczkę, żeby nie pchać się do polityki. Harcerstwo jest od zdobywania sprawności. Kształtowania charakteru. Patriotyzmu (ale nie oszołomstwa). Ognisk, zabawy i działań charytatywnych. Krzyże mogli postawić sobie w harcówkach.

Podobne artykuły


16
komentarze: 50 | wyświetlenia: 647
15
komentarze: 7 | wyświetlenia: 1176
14
komentarze: 23 | wyświetlenia: 1634
14
komentarze: 56 | wyświetlenia: 1259
13
komentarze: 15 | wyświetlenia: 241
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1579
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 946
13
komentarze: 14 | wyświetlenia: 369
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 878
12
komentarze: 16 | wyświetlenia: 404
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 495
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 615
12
komentarze: 75 | wyświetlenia: 787
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Harcerze to wytrych. To nie ZHP tylko ZHR, harcerstwo wyjątkowo kościółkowe, na pewno z mnóstwem druhów kapelanów. Nie mam najmniejszych wątpliwości, kto im podsunął pomysł z krzyżem.

  pirx,  03/08/2010

Właśnie taką sytuację miałem na myśli, pisząc kiedyś, że Polska jest krajem wyznaniowym. Łatwo jest umieścić gdzieś symbol religijny, lecz niezwykle trudno jest go stamtąd usunąć. Często graniczy to z niemożliwością. Dlatego byłbym zwolennikiem nie nadużywania symboli religijnych, używania ich głównie tam, gdzie ich miejsce. Bo często ma to mało, jeśli w ogóle, wspólnego z religią, a jest polityczną manifestacją.

  andrzejs,  03/08/2010

Ja tez o czymś takim myslałem pisząc kiedyś o krzyżach "w urzędach". Ale przyznam, ze aż tak "kolorowo" moje mysli nie wyglądały. To, co zobaczyłem przeszło moje wyobrażenia.
Zgadzam się Andrzeju, ze harcerze to wytrych, niemniej jednak powinni się ci druhowie (szczególnie z ZHP) zastanowić nad uniknięciem następnego takiego występu.
Społeczeństwo powinno wymusić na Komorowskim i Tus ...  wyświetl więcej

Panie Andrze ju trafna myśl, proszę w imieniu podobnych do mnie i siebie o jej rozwiniecie! serdecznie pozdrawiam,dawno Pana tu nie było!

  andrzejs,  05/08/2010

Panie Szymonie.
Odsyłam Pana do "rozwinięcia" myśli na moim blogu:
http://lighter.blox.pl/2010/08(...)ie.html

Witam.

Bardzo się ciesze że widzę taki artykuł.Po tym co się ostatnio działo odniosłem wrażenie i wydaje mi się że nie tylko ja że w Polsce tak zwanym demokratycznym kraju nie można złego słowa powiedzieć na WYROCZNIE moralności J.Kaczyńskiego na PIS i ich popleczników bo można zostać pobitym przez tłum starszych ludzi,można przestać być POLAKIEM,przestać być KATOLIKIEM,zostać gestapowcem

...  wyświetl więcej

  oculus,  03/08/2010

@oculus.
Czy ja czepiam się Ciebie! ;)))

  oculus,  03/08/2010

Robert Molnar@
Akurat to Ciebie nie dotyczy. Węgrzy muszą pisać historię na nowo. To jest część tej nowej historii:http://i44.tinypic.com/2jdi1jm.jpg
Pozdrawiam serdecznie bratanka. Znam Węgry bardzo dobrze, miałem tam mnóstwo przyjaciół.:)

  oculus,  04/08/2010

Tutaj też proszę o minusy: http://www.eioba.org/files/use(...)all.jpg

  oculus,  04/08/2010

Tutaj też mam ciekawą stronkę: http://pastmist.wordpress.com/
Nasza mentalność jest małoeuropejska, bliżej nam do talibów. Hunowie wędrując na zachód zabrali ze sobą pół Azji. Dlatego Polska jest taka jaskrawa pod względem urody naszych rodaków. Wolą kombinować, kraść, oszukiwać, to jedna skrajność albo nic nie robić, leniuchowąć, żyć w biedzie i ...  wyświetl więcej

  ykes,  03/08/2010

Psycholodzy społeczni dostali dziś dobry materiał na referat. Oglądałem z pewnym zażenowaniem transmisję, bo nie umiałem zrozumieć jak można robić szopkę z czegoś takiego. Tłum przestał słuchać opinii księży oraz harcerzy i dał się ponieść wywołanym nieco wcześniej emocjom. Nie wiem czy było to zabawne czy przykre...

Mam nawet przed oczami ubaw, jaki będą z nas miały zachodnie media. ;) +1

Trochę poniosły Cię emocję ale zgadzam się

  Ivi,  03/08/2010

Nie oglądałam w sumie tego, bo po co mam niby się denerwować czy też oburzać. Moim zdaniem się zaczyna w Polsce jakaś komedia robić, jedni walczą z drugimi żeby tylko wyłożyć swoje racje. Niektórzy pod przykrywką tolerancji ich braku wiary w Boga chcą krzyż usunąć, ale zapominają że jeśli chcą szacunku i porozumienia z wierzącymi, powinni także szanować czyjaś wiarę i chcieć tego porozumienia. Jak patrze co się w Polsce wyrabia to odruch wymiotny mi się włącza.

Ivi... może masz rację, ale całkiem niedawno miałam problem przejść chodnikiem, bo ktoś nawiedzony zrobił ołtarzyk... jakby cmentarz mu nie wystarczył. Utrudnia to życie, miejsce niestosowne, a Straż Miejska ściga właścicieli zarejestrowanych i opodatkowanych psów całkiem nie zwracając uwagi na takie "ołtarz" i bezpańskie psy.
Myślę, że tolerancja ma swoje granice, które w naszym narodzie już całkiem przestały istnieć.

  Ivi,  05/08/2010

@ Hanka Janukowicz
Ja rozumiem że niektórzy przesadzają. W moim poście jak zwykle odbiegłam nieco od tematu biorąc pod uwagę także aferę krzyżową(tj czy krzyż powinien wisieć w placówkach publicznych czy też nie). Mi osobiście nie przeszkadzają symbole religijne innych religii.Moim zdaniem niech sobie wisi ten krzyż, przecież nikt nikomu nie każe od razu klękać na kolana, bądź tez oddawać c ...  wyświetl więcej

  andrzejs,  05/08/2010

@Ivi
Nie chodzi o to czy komuś wiara przeszkadza czy nie. Ja jestem wierzący przecież. Ale, czy ateiści np. żądają zburzenia kościołów, albo kapliczek. Nie. Kiedy byłem w Niemczech widziałem islamskie (tureckie meczety. Nie ma minaretów, ale meczety sa tak piękne, ze az dech zapiera. Naprawdę. I nikomu nie przychodzi do głowy żeby je burzyć. Tam okazuje się swoją wiarę. Pytam, po co krzyż w ...  wyświetl więcej

No tak, piszesz o religii i cywilizowanych wyznawcach. Jednak to z czym mamy do-czynienia w związku z usunięciem bezprawnie postawionego obiektu (w dobrej wierze) to coś niezrozumiałego, wręcz chorego i podsycanego przez media, które szczycą się szerzeniem ciemności z prędkością światła. Ponadto podobno jesteśmy krajem gdzie obowiązuje rozdział między kościołem i państwem, więc jeżeli urzędy są za ...  wyświetl więcej

  Kessel,  03/08/2010

Żałosne jest to co się dzieje... Ja osobiście jestem zwolennikiem przeniesienia krzyża do kościoła. Nie rozumiem moherowych beretów. Czy to Kaczyński umarł na krzyżu!? Na dodatek jest niepoświęcony! Po drugie jeśli chodzi o pomnik. Jak już to wielka tablica upamiętniająca WSZYSTKICH tragicznie zmarłych a nie tylko pana Lecha! To wygląda jak "Lech Kaczyński Santo Subito!".

A do tego kremówki, popijane zimnym Lechem. :D

Cała Polska wariuje, bo znowu najbardziej palącym problemem jest krzyż (3 artykuły w ciągu jednego dnia). Podniesienie podatku VAT jakoś nie budzi emocji, nawet na Eioba (nie zauważyłam artykułu na ten temat). Podatek VAT przejdzie cicho i bezboleśnie, tak jak problemy powodzian. Nie rozumiem dlaczego dziwimy sie, że dla zachodu Polska jest śmiesznym krajem, skoro bardziej obchodzą obywateli krzyż ...  wyświetl więcej

O przepraszam, już więcej niż 3. Trzy artykuły były rano. W portalu gazeta.pl tak wygląda strona główna:

"20.15 Rosja: pożary zagrażają ośrodkowi jądrowemu
19.07Zespół Macierewicza chce rozmawiać z Tuskiem
17.29Sariusz-Skąpska o krzyżu: To jakaś anarchia
16.36Msza w intencji rozwiązania sprawy krzyża
16.28Tu nie chodzi o krzyż. "Tego po prostu się brzydzę"
/

...  wyświetl więcej

  ykes,  03/08/2010

Spójrz na to z nieco innej strony. Nasz wesoły naród ma wreszcie swoje "igrzyska", a po cichu można robić z podatkami co się podoba. ;) Dzisiaj w telewizji przypadkowi przechodnie nie sprzeciwiali się podniesieniu VATu, rząd mógł spokojnie proponować nawet 30%. To takie polskie...

A gdyby tak ten krzyż odwrócić i zaostrzyć... To byłaby jatka! Telewizornie by gadały, gazety by pisały, ludzie by się fajowo zabijali. Wszak:" Zgoda buduje bo Polska jest najważniejsza".
Pozdrawiam:-)

  ykes,  04/08/2010

To dość barwna wizja, ale fajnie by się to oglądało. ;)

  phrix  (www),  03/08/2010

"Dziś przeniesienia krzyża nie będzie" Z punktu widzenie osób zarządzających bezpieczeństwem, decyzja była słuszna. Mówcie co chcecie ale moim zdaniem dzisiaj mogła polać się krew. Dziwi mnie jedno, że w państwie prawa można podczas "manifestacji" zaatakować policjanta na służbie. W normalnym kraju, atak na funkcjonariusza publicznego powinien być bezwzględnie karany.

Jeżeli staniemy troch

...  wyświetl więcej

  Elba,  03/08/2010

Symbolika krzyża jest wieloznaczna. Na przykład w tradycjach szamańskich oznacza kierunki świata. W tradycji chrześcijańskiej jest jednak związana z rzymskim narzędziem tortur i egzekucji wykonywanych na ludziach podrzędnej kategorii (Rzymian, posiadających prawa obywatelskie, ścinano). Krzyż służył do śmiertelnego unieruchomienia ofiary, tak aby skonała dusząc się pod ciężarem własnego ciała. Ska ...  wyświetl więcej

Ale kto z tych debili, tzn. tzw. komentatorów życia politycznego, ma o tym, o czym piszesz, najbledsze pojęcie. Który z tzw. polityków je ma i, który z tzw, kapłanów-pożal się Boże. Szkoda gadać. Niech się wreszcie wytłuką karaluchy.
Pozdrawiam:-)

  Elba,  04/08/2010

Masz rację Grzegorzu! Ale trzeba o tym mówić.
Od lat wbijano Polakom do głowy, że szacunek dla głowy państwa to przejaw anachronizmu kulturowego i zacofania. I gdy ludzie domagają się prawdy, szacunku i uhonorowania ofiar Smoleńska media lamentują, że Polacy nie dorośli do wyższych standardów europejskich i znów pokazują swoje przywiązanie do zaścianka. Trzeba się znów za nich wstydzić, że ...  wyświetl więcej

Dożyliśmy czasów, w których Polak Polaka lży, poniża, wyszydza. Czasów, w których sprawy zupełnie elementarne, takie jak uczciwość, prawda, godność są deprecjonowane. To są bardzo smutne czasy. Wszystko stało się względne. Morderca ma swoje prawa, nie ma ich ofiara, oszust jest szanowanym biznesmenem, a uczciwy Polak pracujący "na swoim" jest idiotą. Sądy są własną karykaturą. Prokuratura, Policja ...  wyświetl więcej

  house777,  04/08/2010

Chyba jest to odpowiedż ,na pytanie skąd ta agresja , ze strachu , ich świat się rozpada, tak szybko się zmienia, nie radzą sobie z tym.

Elbie przesyłam najpiekniejsze kwiaty Z MOJEGO OGRODU MARZEŃ.zagłosuję NA CIEBIE ,NAWET NA SZCZEBLU MIĘDZYNARODOWOŚCIOWYM.DZIĘKI ZA KOMENTARZ

"Stał się symbolem walki o prawo do wolności, prawdy i szacunku należnego narodowi polskiemu."
Dałaś ciekawy wykład na temat symboliki krzyża, jednak cytowanego zdania nie rozumiem. O jakiej wolności piszesz, czyżbyśmy już byli patologicznym narodem dewiantów psychicznych, a szpitale psychiatryczne wysłały swych pacjentów na ulicę??? Przecież ten cały cyrk, to tylko siłowe pokazanie, że sek ...  wyświetl więcej

  Elba,  05/08/2010

Dobrze wiesz, Haniu, że świat nie powstał przez przypadek. Bóg stworzył go pięknym i doskonałym. Wszystko inne poza tym tworzymy my sami wspólnie z tymi, którzy zdecydowali się razem z nami tego doświadczać. Ludzie świadomie żyją w świecie materii, aby poznać i doświadczać nie tylko dobra ale i zła, nie tylko miłości, ale i nienawiści.
Tak naprawdę nasze wewnętrzne szczęście nie zależy tylk ...  wyświetl więcej

Elba szanuję twoje poglądy i nadzieje jaką masz w stosunku do garstki niecnych ludzi. Jednak rozróżnienie według owocu jasno pokazuje, że są to oszołomi i zwolennicy nienawiści miast miłości. Ja też marzę o świecie innym, jednak takie akty sprzeciwu jakie porusza artykuł są mi niemiłe i nijako się czuję widząc takie spektakle. Warto jednak przypomnieć, że jeszcze nikt ciemności nie pokonał ciemnoś ...  wyświetl więcej

  andrzejs,  05/08/2010

Elba wygłasz tutaj jakieś utopijne, choć przepiękne, nie przeczę wizje świata idealnego. Ważne w tym co napisałes Elbo jest to: "zacznijmy od siebie". Zaczęły więc od siebie służby. Zamiast jakimś ciągnikiem czy kilkoma poicjantami przewrócić nielegalny krzyż, jednak ustąpiły, rozmawiały, podpisały porozumienie i... zorganizowały przenosiny. Ale ta przemiana jednych nie spowodowała przemiany drugi ...  wyświetl więcej

  oculus,  03/08/2010

Tym ludziom nie chodzi o krzyż a o godność, sprawiedliwość i uczciwość. Polska przez ostatnie 20 lat podzieliła się na bogatych i biednych. Tymi drugimi poniewiera się, oszukuje i okłamuje a ci pierwsi mają to, o czym marzyli wszyscy, gdy obalali komunę. Panie Tusk, Komorowski i Kaczyński, oddajcie ludziom godność życia a nie będą walczyć o kawałek drewna. Polska, to kraj kontrastów, gdzie skrajna ...  wyświetl więcej

  dzepson,  04/08/2010

Jeden szwadron kozaków i po kłopocie! nie rozumiem dlaczego z takimi oszołomami nie można postępować jak np we Francji. Tam policja nie p...li sie w tańcu- jak ludzie maja sie rozejść to albo się rozchodzą, albo dostają ciężki oklep i wtedy się rozchodzą. Za drugim razem zwykle wybierają pierwszy wariant.

Z drugiej strony, koniecznie chciałbyś przedstawić tych dewotów w aureolach męczenników za wiarę? Zastanawiam się, jak długo wytrwa to arcyciekawe towarzystwo, w swoich strażokrzyżowych obowiązkach. :)

Ludzkie którzy bronią tego krzyża należą chyba do Kaczor SS! Czyli pełen fanatyzm.

  mojra  (www),  04/08/2010
  andrzejs,  04/08/2010

To Wawel, jeszcze mało? Tam miała być tablica. Karty kradli żałnierze, zwykłe Rosyjskie bandziorstwo które trafiło do wojska. U nas tez pełno tego było w służbie zasadniczej.
A co będzie, jesli "naciski" okażą sie prawdą? Nie przesądzam, ale wykluczyć tego nie można, póki co.

>>Usunięcie Krzyża to zadeptywanie śladów i pamięci tragedii Smoleńskiej.<<

To Lech Kaczyński zginął na krzyżu i to przed Pałacem Prezydenckim?

  andrzejs,  04/08/2010

Brakuje jeszcze tylko "Santo Subito!". Ale spokojnie, rydzyk to załatwi (w Częstochowie?)

  ulmed,  04/08/2010

Dodam link, bo mam jeszcze w pamięci różne 'szwadrony' http://www.youtube.com/watch?v(...)lI9HMkg
Może da się rozmawiać, a nie trzeba, nawet przeciwnika, obrzucać obelgami.
To jest podłe.

  Psst,  04/08/2010

a gdzie władza wykonawcza państwa? była decyzja, to trzeba wykonać i już.
obywatel powinien czuć respekt.
stawiajcie sobie pomnik, ale nie za moje pieniądze. nie chce pomnika, chce nowe miejsca pracy!

  phrix  (www),  04/08/2010

Piechur doskonale wiesz, że wkroczenie czarnych czy policji nie było możliwe. Takie rozwiązanie mogło by wywołać eskalację konfliktu. Moim zdaniem do powstania tej całej sytuacji znacząco przyczyniły się media. Gdyby nie nagłośnienie sprawy, zabrano by ten krzyż dużo sprawniej. Z punktu widzenia zapewnienia bezpieczeństwa, pozostawienie tam tego symbolu, było postępkiem słusznym. Gdyby choć jeden ...  wyświetl więcej

  Psst,  04/08/2010

Dlaczego nie? Jest decyzja, należy wykonać i już. Bunt należy stłumić, obojętnie jaka jest średnia wieku.
Strajkują? Stłumić. Nie pasuje? Zmień zawód.

  oculus,  04/08/2010

Tak jak pod "Wujkiem"?. @Piechur ile Ty masz lat?

  Elba,  04/08/2010

Do @oculus! Żyjemy w czasach, gdy polityka bez jawnej przemocy, a jednak terroryzuje nasze społeczeństwo. Jej głównym narzędziem jest przemyślana propaganda, która poprzez mass media zmienia świadomość poczucia rzeczywistości. Ludzie, uderzeni w najczulszy punkt, jakim jest myślenie, poznawanie i przekazywanie prawdy, tracą zdolność nie tylko do właściwego używania rozumu, ale również do współdzia ...  wyświetl więcej

  Psst,  04/08/2010

Za kogo mam nadstawiać kark? Za tego co mnie nie szanuje czy za tego co nurkuje do mojej kieszeni?
Nie krzywdzę nikogo i co mi się dostaje? Butem w pysk od władzy. I ja mam czuć patriotyzm?
To ja tej władzy grzecznie podziękuję i powiem żegnaj Polsko.

PS. Napisałaś Elbo wyżej jaka ta Polska jest.
Nie jestem głosem młodego pokolenia.

  Elba,  04/08/2010

Masz punkt ode mnie! Lecz twierdzę że nie rozumiesz pojęcia ojczyzna, gdy utożsamiasz ją z obecną władzą, która nie reprezentuje Polski godnie i nie broni należycie interesów Narodu Polskiego. Tragedia zaczyna się wówczas, gdy zatracamy poczucie tego, kim jesteśmy, gdy ONI władają nami do tego stopnia, że patrząc na nich, mówimy: MY.
Władzę można zmienić, Polska zostaje, chyba że jej nie up ...  wyświetl więcej

  Psst,  04/08/2010

Przyznaję Elbo. Pogubiłem się w tym...

  andrzejs,  05/08/2010

Czy dobrze rozumiem? Czy to oznacza: "Stawiajmy krzyże! Gdzie się da! Bo krzyże to Polska! To nasza mądrośc i historia!". Czy tak?

  ulmed,  06/08/2010

elbo! Czekam na Twoje artykuły, jak kanna na deszcz. Potencjał Twojego słowa jest wielki. Dla dobra.

  Psst,  13/08/2010

To tak jak z górami... Ci co je kochają nie mogą zrozumieć jak można śmiecić w górach.
Rodzice nie wpoili we mnie patriotyzmu, bo jak tu mieć patriotyzm, jak burczy w brzuchu?
Wystarczy, że widziałem jak ta "polskość" w domu wyglądała.
Uczciwy musi mieć "twardą dupę". Niewiele za to kupisz.
Takie są realia. Reszta to fikcja.

  Psst,  04/08/2010

Popadasz w skrajność. Pod wujkiem zginęli ludzie. To nie ta skala, nie ten ustrój, nie te metody. Nie każę zabijać.
Z władzą się nie zadziera. Władza to nie kochająca matka.
Masz odwagę zadrzeć z władzą? Licz się z tym, że możesz zginąć.

  oculus,  04/08/2010

Carska Rosja, to też była władzą w Nadwiślańskim Kraju, III Rzesza miała władzę w Generalnym Gubernatorstwie a PRL tak samo miało władzę. Nie pamiętacie jak wyglądały pochody 1-o majowe?. Teraz jest podobnie, ta władza nie realizuje poglądów, marzeń i celów wszystkich Polaków a tylko cele garstki oszustów, złodziei i kłamców, którym dobro Polski zwisa i powiewa. Od 20 lat szpenie ze wszystkich partii robią dobrze ale tylko dla siebie.

  Elba,  04/08/2010

Wiadomości rządu o wzorowym śledztwie i współpracy polsko-rosyjskiej usypiają opinię publiczną. Gdyby nie garstka tych szaleńców spod prowizorycznego krzyża i ich determinacja w dochodzeniu prawdy i domaganiu się oddaniu hołdu ofiarom Smoleńska, sprawa by już dawno przycichła. Ludzie zmęczeni całą tą katastrofą daliby sobie wmówić, że wszystko jest ok. Lecz jeśli nie zaczniemy o tym mówić w zagran ...  wyświetl więcej

  ulmed,  05/08/2010

Elba, Twoje komentarze to piękna lekcja patriotyzmu.
Dziękuję

  Jacek W.,  05/08/2010

Tak lecz Patriotyzm dziś uznaje się coś podobnego do że kraj jest nasz wielki i wspaniały, tak nie jest teraz byle deb*** może iść na ministra a profesor na zmywak -
"LECZ TO MY TWORZYMY NASZĄ POLSKĘ, RÓBMY TO MĄDRZE."

A czemu mamy się interesować ojczyzną skoro mamy tyle możliwości co żyd na gestapo - porządek i śmierć czy szybka śmierć - czasami jak się żyje w takim kraju gdzie le

...  wyświetl więcej

  oculus,  05/08/2010

Jacek W@ Podoba mi się twój komentarz.

  ulmed,  06/08/2010

Jeśli nie nauczymy się sprawdzać, wymagać od rządzących, zamiast małpiego uwielbienia to demokracja nie będzie działać.
Przecież władza jest wynajęta, przez nas, do zarządzania dobrem wspólnym-Polską. Z tego zadania trzeba ją rozliczać. Dla mnie to patriotyzm.

  Jacek W.,  06/08/2010

Dzięki, niestety sam chciałbym żeby to była fikcja...

  Jacek W.,  06/08/2010

ekchem - Dla mnie lekko to jest egoizm nie Patriotyzm - mi bardziej pasuje ślepe oddawanie życia za ojczyznę.
Talibowie tak samo oddają życie za swoją wiarę i ziemię tak samo jak i my tylko że z nimi nikt się nie liczy.(Pamiętam jeszczę o Polaku straconym przez talibów - czasami ludzie to bydle)

  rys,  05/08/2010

Moja nominacja do "Trolla Roku 2010". :)

  Ivi,  05/08/2010

A mnie to już nie nominujesz....ale jesteś;(

  w84u6  (www),  05/08/2010

Ivi, zgłoś jakąś teorię, że Tupolewa ściągnięto jakimś magnesem nodymowym, albo ze zamordowano Kaczyńskiego w Polsce i trupy wywieziono do Smoleńska i też się załapiesz. U mnie panie mają pierwszeństwo ;)

  jedrzejj,  06/08/2010

MAM 18 lat!
Jak nie krzyż to afera hazardowa. czasami naprawde jest mi trudno zrozumieć niektóre sprawy ale tej z krzyżem naprawdę zrozumieć do dzis nie mogę, nie moge tez zrozumiec tych "zakichanych" fanatykow. okej, zyjemy w kraju katolickim - dobra. ale do @#$#@ miejsce krzyża jest w świątyni a nie na ulicy jest to sprawa wiary, nie jestem zwolennikiem pisu, po dzisijszym "zakonczeniu" k ...  wyświetl więcej

  dzepson,  06/08/2010

Pałka, tarcza, armatka i woda,
Tak się zaczyna piękna przygoda,
Po łbach pałą, gazem między oczy,
Który fanatyk jeszcze podskoczy ?

znaleziono na JM

  Mirka_ B,  06/08/2010

Na eiobie wojna na słowa .... a pod Pałacem Prezydenta :) ...sami zobaczcie ... http://w646.wrzuta.pl/film/8tK(...)denckim
...a moim skromnym zdaniem krzyż ten został postawiony w chwili smutku i tragedii, tam jednoczył ludzi w tamtej chwili, teraz powinien stanąć tam gdzie jego miejsce...czy krzyż jest sy ...  wyświetl więcej

  swistak  (www),  06/08/2010

Mirka to taniec zwycięstwa ! Kupcy zaś polegli pod pałami Hani.

No i Polacy sie postawili, cieszy że nie jak barany na żeś idłą
mnie krzyż czy gwiazda dawida nie przeszkadza
ale jak ma sie brudne ręce
to wszystko przeszkadza

Nie wiem dlaczego przeniesienie krzyza spod Palacu Prezydenckiego szef kancelarii prezydenta nazwal " uroczytoscia religijna", tu religia i koscol nie ma nic do rzeczy. Krzyz ten upamietnia tragedie z dni 10 kwietnia 2010 i jest wlasnosci narodu a nie kiezy czy politykow

  Elba,  07/08/2010

Gdzie jest Rafał Gawroński...? http://www.youtube.com/watch?v(...)mbedded



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska