Login lub e-mail Hasło   

J.Kaczyński, O.Rydzyk, Kard. Dziwisz - kto podzielił Polaków?

Właśnie mija sześć miesięcy od tragicznego spotkania pierwszego stopnia, rządowego samolotu z nie tak bardzo daleką, choć obcą nam Polakom Ziemią Smoleńską.
Wyświetlenia: 2.694 Zamieszczono 14/10/2010

Mija sześć miesięcy. Prokuratury Polski i Rosji,  że nie wspomnę o komisji "Macierewicza" odkrywają odkrytą już dawno "Amerykę" w dzień i w noc gmatwają "zagadkę stulecia",  a może i "Tysiąclecia" i ciągle łudzimy się, że nastąpi  jej rozwiązanie. Cała ta sytuacja przypomina mi sytuację z narodzeniem Zbawiciela Świata -Jezusa Chrystusa. Wierzący w Chrystusa, wierzący w Boga i Trójcę Św. czyli Katolicy całego świata wiedzą, że Chrystus 2010 lat temu przyszedł na świat. Katolicy całego świata wiedzą i wierzą, że Chrystus przyszedł na świat jako Syn Boga Najwyższego, żeby zbawić od grzechu pierworodnego - jak było napisane, całą ludzkość. Cały katolicki, chrześcijański, prawosławny i jeszcze by wymieniać jaki świat wierzy, że tak właśnie się stało... ale? No właśnie, jest takie małe "ale". W to, że przyszedł na świat, aby zbawić ludzkość nie wierzy ten naród z którego się wywodzi ów zbawiciel. Naród, który winien jako pierwszy dać światu świadectwo nie uwierzył.

Mamy Polacy drugi przykład, otóż wzięliśmy się do obalania Komuny. Komuna, która nie pozwalała żyć wielu obywatelom wielu krajom Europy środkowej, południowej i wschodniej. Komuna, która nie pozwalała rozwinąć skrzydła wielu mieszkańcom wielu krajów Azji, Komuna, która prowadziła "zimną " wojnę z całym zachodem i Ameryką. Za tę komunę właśnie wzięli się Polacy. To my byliśmy gnębieni jak pozostali, jednak to my, jako pierwsi podnieśliśmy "rękę" i pokazaliśmy światu, że nie ma na nas mocnych. To my przedstawiliśmy Całemu światu, naszego przywódcę Lecha Wałęsę, którego Świat poznał i przyjął jak swego, to my wybraliśmy a świat okrzyknął go bohaterem i Obywatelem Świata....jak długo trwało to "bohaterstwo Naszego Bohatera" Jak długo trwało to czczenie Wałęsy jako przedstawiciela Narodu Polskiego? Ano trwało dopóty, dopóki nie dotarło do nas , że już za dużo tych honorów. Dopóki, nie zaczęliśmy zazdrościć temu bohaterowi, którego przecież my wybraliśmy. Trwało to dopóki nie zdaliśmy sobie sprawy, że to my "Polacy" a nie Wałęsa obalił komunę i to nam Polakom należą się medale i oklaski całego Świata, które przecież jako naród uwielbiamy. Co zrobiliśmy z naszym bohaterem? Oskarżyliśmy "Go" o zdradę i powiedzieliśmy Światu, że to nie jemu należą się "medale" i zaszczyty. Powiedzieliśmy Światu jak Żydzi - On nie jest "zbawicielem" On jest tylko jednym z wielu, On jest nawet uzurpatorem, który przejął na swoją pierś wszystkie te zaszczyty wcale nie jemu należne. Dziś Świat powiedział nam wyraźnie - kłóćcie się "Polaczki" kłóćcie, a my potrzebujemy bohatera, my potrzebujemy symbolu więc póki co... mamy "Mur Berliński" a właściwie to jego obalenie. Od dziś nikt już nie będzie uznawał faktów historycznych, skoro sami "Polaczki" nie potraficie uszanować własnej historii to my póki co i co daj Boże ustanowimy "Obalenie muru w Berlinie" za symboliczną datę i symbol obalenia komuny na Świecie.

Teraz moi drodzy i najmądrzejsi POLACY chciałbym przejść do meritum. Właśnie dziś mija sześć miesięcy od tego tragicznego wypadku, który różnie , różni ludzie opisują.

Mija sześć długich miesięcy podczas których mądrzy i "mądrzy inaczej" Polacy potrafili doprowadzić do takiego rozłamu w Narodzie do którego dążyli najpierw Cesarze i Carowie, potem zaborcy, potem Hitler na spółkę ze Stalinem, potem jeszcze wielu pierwszych sekretarzy Partii Radzieckich i niestety stwierdzić trzeba, że nikomu z nich nie udało się zrobić tego do czego doprowadziliśmy my sami wykorzystując tragiczny w skutkach wypadek samolotu z 96 Polakami na pokładzie.

Powiem Wam "Wielcy" Polacy tak. Jest Was wielu, profesorów, doktorów, sędziów, prokuratorów, polityków, dziennikarzy poczytnych czasopism czy telewizji, biskupi czy kardynałowie. Dziś na przeciw temu co twierdzicie staję ja.

Kim jestem? Jestem marian z Rumi, biedny budowlaniec, który już z niejednego pieca chleb jadł. Jestem marian z Rumi, który z biedy i za chlebem odwiedził dziesiątki krajów,. Jestem marian z Rumi, który widzi i słyszy co mówi o Nas Polakach cały świat. Jestem wreszcie marian z Rumi, który wspólnie ze swoją śliczną księżniczką wychował swoje dzieci na prawych synów Naszej Najjaśniejszej i który sam sobie daje dzisiaj prawo, a nawet obowiązek mówienia tego, co pewnie wielu z nas Polaków ma ochotę powiedzieć.

Otóż mam ochotę powiedzieć, że:

Katastrofa w Smoleńsku wydarzyła się bo:

1. Samolot wyleciał z Polski zbyt późno, należało wylecieć  około 4 godziny wcześniej

2. Należało przed startem opracować tzw. plany "b" na wypadek złych warunków atmosferycznych czy też innych nie przewidzianych sytuacji.

3. W takich warunkach atmosferycznych nie należało podejmować nawet próby lądowania na owym feralnym lotnisku w Smoleńsku.

4. W kabinie pilota nie powinien przebywać nikt poza pilotami.

Co dalej? Oczywiście teraz można by wymienić odpowiedzi. Próbować sobie odpowiedzieć na pytania "pomocnicze"  

D L A C Z E G O  ?

-  dlaczego samolot wyleciał o tej godzinie o której wyleciał, a nie godzinę, dwie, czy może i cztery godziny wcześniej? Ano po pierwsze dlatego, że ktoś nie przewidział, że może trzeba będzie lądować na innym lotnisku i w związku z tym, pasażerowie mogli by nie zdążyć na zaplanowane obchody. Można by również odpowiedzieć sobie , że samolot spóźnił swój wylot z Warszawy, bo na ów zaplanowany i tak na ostatnią minutę opóźnił jeszcze "ktoś" kto nie zdążył na czas?

-  dlaczego nie opracowano tzw. planu "b"?

-  dlaczego pomimo tak makabrycznych warunków atmosferycznych pilot jednak zdecydował się lądować?

 Oczywiście, na te dwa pytania, odpowiedzi są zależne od punktu widzenia, czyli siedzenia. Pewna część tzw. ?"Prawdziwych Polaków" odpowie nam, że to wina źle przeszkolonej kadry rosyjskiego lotniska, że to Oni źle informowali o wysokości samolotu nad lotniskiem, że to fachowcy rosyjscy od naprowadzania lądującego polskiego samolotu nie powinni wydać zezwolenia na lądowanie.Ze to Rosjanie powinni zamknąć przed Polakami lotnisko. W związku z tym to oni - Rosjanie są winni całej tej katastrofy.

Jednak, spróbujmy Polacy odpowiedzieć sobie na pytanie - co byśmy powiedzieli na Rosjan, gdyby zamknęli przed naszym Prezydentem lotnisko? Widzicie już te nagłówki w naszej prasie? "Rosja zamknęła lotnisko przed Polskim Prezydentem",   "Wielkie upokorzenie Polskiego Prezydenta",   " Putin nie pozwala Kaczyńskiemu upamiętnić Radziecki mord w Katyniu."    " Wojna Polsko - Rosyjska....", " Unia Europejska nie staje w obronie Polskiego Prezydenta ",  itp,itd.

Ja jednak widzę to nieco inaczej:

- planu "B" nie opracowano, bo nie było takiej potrzeby. Prezydent Lech Kaczyński zawsze doprowadzał do celu swoje zamierzenia, prezydent Lech Kaczyński, nie uznawał tzw. planów "b" dla prezydenta Lecha Kaczyńskiego istniał tylko jeden plan tzw. plan "A"  Prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu nikt i nic nie mogło stawać na drodze do realizacji swojego planu "a" bo przecież mógłby usłyszeć "spieprzaj dziadu"

- dlaczego pilot pomimo tak makabrycznych warunków atmosferycznych panujących nad lotniskiem w Smoleńsku postanowił jednak lądować? Dlaczego nie próbował nawet "odejść" ?

 Myślę, że atmosfera panująca w kabinie pilota i zamieszanie jak "na dworcu centralnym" nie pozwoliła pilotowi na zastanowienie się nad tym co robi. Był cel do wykonania, wylądować i już. Czy był to jakiś wyraźny rozkaz Prezydenta, jak ktoś mógłby sugerować? Nie, wyraźnego rozkazu czy nawet wyraźnej sugestii prezydenta być nie musiało. Piloci wiedzieli, że muszą wylądować, bo przecież nie są tchórzami jak ten ich "kolega", który usłyszał w Gruzji słowa, których żaden mężczyzna usłyszeć by nie chciał od przechodnia na ulicy, a co tu dopiero usłyszeć  je od swojego szefa w pracy, że nie wspomnę o fakcie, że ów szef jest Zwierzchnikiem Sił Zbrojnych? Kto nie wykonywał planu "a" był zdrajcą i tchórzem, więc nikt nigdy nie przewidywał, aby sprzeciwić się temu prezydentowi.

Kto podzielił Polaków? Kto wykorzystał śmierć swojego brata, prezydenta, który przed śmiercią był sobie bardzo nielubianym politykiem, który nawet nie próbował stać się Prezydentem "Większości Polaków" tylko jawnie przedstawiał się jako prezydent jednej partii PiS i wyznawców Kościoła Toruńskiego, a po śmierci przedstawiony został jako "bohater na miarę największych? Wyniesiony na pomniki ze wskazaniem ołtarzy Kościoła Toruńsko- Rydzykowego. Komu udało się to czego przez setki lat nie udało się największym wrogom naszej Ojczyzny? Otóż ten diabelski plan wykonała tzw. Święta Trójca Kaczyński - Rydzyk - Dziwisz. Tak, Polacy, tak właśnie twierdzę, kardynał Dziwisz zatwierdził ten największy i pewnie nieodwracalny podział Polaków. Trzech obłudników za którymi na kolanach poszła część Polaków. Widzę, że dziś jeszcze są wśród Nas ludzie zdrowo myślący, którzy widzą kto tu jest "prawdziwym" a kto tym który stoi tam gdzie stało ZOMO. Boję się jednak, że po tym co wyprawia z nami dzisiaj Rząd Donalda Tuska za rok, mogę znaleźć się niestety w mniejszości.

Podobne artykuły


17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1274
17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1598
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1025
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 960
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 855
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 940
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 892
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 774
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 774
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 558
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 898
11
komentarze: 34 | wyświetlenia: 777
 
Autor
Artykuł
Dodatkowe informacje

Powiązane tematy





Naród podzieliła bieda jednych i bogactwo drugich. Bogaci mają wszystko co tylko zechcą a biedakom został kościółek i radyjko. Skoro nie mogą mieć na tym świecie bogactwa, to zabiegają o tamten świat, obiecywany przez Jezusa, który ma przygotować tam miejsce dla tych którzy go miłują. Naród, Marianie, podzielił kościół katolicki, który obiecuje dla biedaków wieczne życie w dobrobycie. Co do tej "t ...  wyświetl więcej

Bądz wielki

widzę, kolego, że mam do czynienia z bardzo mądrym i inteligentnym człowiekiem. Zgadzam się z Tobą we wszystkim co tu napisałes i czuję, że przyjemnie by się spędzało czas w Twoim towarzystwie. Ciekawym z jakiego miasta pochodzisz, znaczy w którym mieście czy wsi obecnie mieszkasz, może mamy do siebie niedaleko? Moglibyśmy sobie prawda pogawędzić na wizji. Może wpadniesz do mnie na gg 2026955

  oculus,  14/10/2010

Mieszkam obecnie w Norwegii. Ostatnio dużo pracuję ale jak znajdę trochę więcej czasu, to odezwę się do Ciebie i porozmawiamy.

świat jest mały...Belgia,Francja Niemcy to moje trasy... prawda, że życie jest cudowne... piszę , bo lubię prawdę a dookoła nas jest tyle obłudy i kłamstwa. Będę czekał z niecierpliwością na ten Nasz Czas- Czas w którym znajdziemy jak to nazwałeś "trochę więcej czasu" spokojnej nocy życzę wszystkim na eksporcie, mój syn w tej chwili jest w Szkocji, pozdrawiam wszystkich moich kumpli kafelkarzy z R ...  wyświetl więcej

Dziękuje ci za trafne,sugestywne ujecie tematu,cieszy tym bardziej,ze w tych sprawach mam takie autorytatywne wsparcie.Pozdrawiam

  swistak  (www),  15/10/2010

Prawda jest jak dupa, a Ty Marian trafiłeś głową głęboko w jej środek !

Muszę świsnąć jak nie przymierzając Świstak. Poglądy mamy, Marianie, zbliżone, ale ten bałagan pojęciowy w artykule naprawdę trudno przeżyć... I te cholerne konteksty!!

Cóż Zbyszku, życie to nie je bajka, a ja tak naprawdę nie piszę tak jak bym chciał, ale tak jak potrafię. Umiejętności jak myślę się nabywa z wiekiem, albo bardziej z praktyką.... niestety nie jestem widać tak zdolny jak inni skoro ciągle znajdują się tacy którym przeszkadza to, że piszę - jak piszę. Widzisz Zbyszku, Świstaku i inni, którym przeszkadza niski poziom mojego pisania. Piszę, bo uważam ...  wyświetl więcej

Marian R.
Dobra, przestaję się czepiać wobec takich racji. Swoją wagę mają. Ażeby jednak wyślizgać się od tych kontekstów, daję w końcu plusa. Może być?

Świetnie napisałaś komentarz,tylko niepotrzebnie mnie tam dałaś obok literata ,jak się dowie dowie wścieklizny macicy dostanie,gnoi mnie już od dawna,zarzuca kłamstwo i jeszcze coś tam uzurpuje sobie tu monopol ,jak ksiądz Rydzyk na słowo i satyrę..Ale traktuj go jak inni,człowiek z wygórowanymi ambicjami ,a wypalony stary zgred,jak mu rzekła jedna z nas chce pouczać,a sam nic już nie może dać z s ...  wyświetl więcej

To znaczy, że nie chcesz mi pomóc zrozumieć co znaczy, znaczy co chciałes powiedzieć przez te " cholerne konteksty"przecież dobrze wiesz jakie znaczenie mają dla nas te plusy. Bardzo lubię komentarze, bardzo lubię dyskusje, rozmowy na temat artykułu, na temat zdania, kontekstu, treści... Czasu mamy tak mało...jesteśmy coraz starsi a tyle by się chciało powiedzieć. pozdrawiam i dzięki Zbyszku... za co? Za to że jesteś.

  andrzejs,  15/10/2010

Marianie
Wypada mi się pod Twoim tekstem podpisać oboma rękami.

Pan Zbysław może mieć rację, ze "trudno" się Ciebie czyta, jednak jak doskonale wiem co to znaczy "zostać poniesionym przez emocje". Trochę się nauczyłem, nie powiem, ale do dzisiaj BARDZO CZĘSTO piszę kompletnie rozemocjonowany. Np. na moim blogu. Jestem tak zdenerwowany (bop pisuję o rzeczach, które mnie do głębi poru

...  wyświetl więcej

Panie Andrzeju dzięki wielkie za mądrość myśli,proszę tez zerknąć,na mój komentarz w tej kwestii,nie co wyżej figuruje.Pozdrawiam serdecznie

Marian R, andrzejs.

Akurat podłożyliście się obaj, jak dwa grzybki na tym samym widelcu. Przekonująco wyjaśniliście to, co dla specjalistów stanowi rzecz oczywistą - różnicę między profesjonalistą i amatorem. Sprawa nie polega na wykazywaniu poszczególnych cech obu, raczej na złamaniu zasady, że do każdego zadania winien zabierać się ten, kto potrafi najlepiej, albo przynajmniej na poziomi

...  wyświetl więcej

Prawie się z Panem zgadzam Panie Zbysławie. Ale prawie, stanowi...
Jeśli jest się "młodym i bogatym" oczywistym jest naprawianie auta u speca - zawodowca. Jesli jest się "młodym..." tak samo postępuje się z budową domu. Jednak kiedy kupiło się "cieniasa", bo na lepszego nie ma kasy, albo jesli buduje się dom z bieżących dochodów: praca + fuchy, to i samochód naprawi amator i dom stawia się ...  wyświetl więcej

Powiem Ci tak Zbyszku:
Nie znam dokładnych danych i nawet mnie to nie interesuje, ale myślę, że z wykształceniem Polaków jest tak::
- 10 % Polaków posiada wykształcenie wyższe
- 90 % Polaków ma wykształcenie niższe od wyższego czyli średnie
Z tych z wykształceniem średnim powiedzmy połowa uważa że zjadła wszystkie rozumy i są upoważnieni do pouczania wszystkich, którzy ...  wyświetl więcej

Można tak to podzielić, ale wprowadziłbym kategorię wykształcenia wyższego pozornego... Dziś się produkuje wyższe wykształcenie - ale de facto ma ono poziom matury - ledwo zresztą.

A jak oceniasz imć literata Zbysława Szmigielskiego?

Szymonie.
Imć literat jedynie raz jeden zarzucił ci, że napisałeś nieprawdę. Odtąd jednak skreśliłeś całkowicie wszystko dobre, co na jego temat napisałeś wcześniej - co więcej, zawzięcie i małostkowo, jakby w poczuciu wielkiej krzywdy wpieprzasz się wszędzie tam, gdzie zabieram głos. Z racją i bez racji. Cóż, jesteś starszym i bardziej zgredziałym zgredem, aniżeli ja. Tyle, że na mnie to tak nie działa.

  rons,  16/10/2010

@ zbysio
Literat czy kierowca bo nie moge do końca sie zorientować kto kim jest.

Rons.
Ten brak orientacji to chyba twoja immanentna cecha. Ale tak całkiem, to jeszcze cię nie skreślam.

  rons,  17/10/2010

@zbysio
skreślać to można ludzi których się zna, my tylko piszemy na eiobie.
Ale do rzeczy, kogo to jest wpis na eiobie?

'' W tym przypadku będę bronił Mirosława Nalezińskiego. Nie ze wszystkimi jego wnioskami i uwagami zgadzam się bez zastrzeżeń, ale z pewnością rację ma w sprawie odruchowej, a błędnej reakcji kierowcy autobusu.

Dla potrzeb wątpiących, podaję własne

...  wyświetl więcej

Rons.
Nie "kogo wpis", tylko "czyj wpis". Tak a propos, zaliczyłem w życiu chyba więcej zawodów, niżeli masz lat, ronsie.
Ale nie darmo słowa "zawód" i "rozczarowanie" są równoważne znaczeniowo.

Podziwiam za zasoby cierpliwości, Zbysławie. A tak na marginesie, w komentarzach ronsa masz przykład logiki naginanej do bieżących potrzeb, fascynujący widok. :)

  rons,  17/10/2010

@zbysio

Czy to wstyd być kierowcą zawodowym. Nie można sie mądrować na eiobie bo byłem kierowcą.

Literat to brzmi dumnie ... naprawdę tak cię zrzera ambicja, że każdy twój komentarz zaczyna sie od aprobaty lub nagany. ty kierowca i nagle taka ''górna szuflada'' ... poeta lub literat. Ale tutaj na eiobie publikują także inne indywidua, którym w głowie zamieszano. Za drobne stanowisk

...  wyświetl więcej

Weź ty mu może wyślij którąś ze swoich książek Zbysławie? Bo jak widać googla jeszcze nie opanował, ale może choć nazwisko na okładce rozpozna? :)
A tak na marginesie, strasznie smutno to wygląda, kiedy z człowieka publicznie wychodzą kompleksy względem "stolycy".

Napisałem, co napisałem, ale co nie znaczy, że nie czytam was często z dużą przyjemnością.
Howgh!

koledzy Szymonie i Zbyszku, proszę................
Wiecie dlaczego umieszczam swoje artykuły na eiobie? Właśnie dlatego, że tu w porównaniu z innymi podobnymi miejscami zauważyłem, że jest tu najmniej nienawiści wobec siebie nawzajem. Bardzo szanuję Ciebie Szymonie i nie mniej Ciebie Zbyszku. Każdy z nas ma swoje za uszami, każdy z nas ma dobre i złe dni i to efekt różnego traktowania czy r ...  wyświetl więcej

Marian.
Chyba widać, że moja złość nie jest do końca poważną. Nie dokładam zdrowia do kłopotów.

Że się tak wtrącę, jak źle musi być na innych portalach, skoro eioba wydać się może oazą miłości bliźniego? :)

Żeby ocenić zupę, trzeba jej spróbować. Ryzyko Rygi musi być wkalkulowane.

Dziękuję, próbowałem. Zdecydowanie preferuję inne menu. A pytanie było na poły retoryczne oczywiście, ot taka zaduma nad kondycją współczesnego świata. :)

Ok,ale tylko próbowałem obronić obiektywizm,negując zarozumiałość i pychę,która bije od uczonego literata,zobacz - afiszuje się na swoim poletku,podaje wszystkie osiągnięcia,co pisał, jaki publicysta itp, mania wyższości,a my robaczki boże...więcej do niego się nie zbliżę,a ty nie bądź skromny,fajnie piszesz ,lepiej i mądrzej od niego,bo sercem i dusza,a nie ble ble literackie,zgodne z wyklepanymi formułkami

  rons,  16/10/2010

DEBATUJE SAMA ELITA.

Nikt obcy się nie wypowiada tylko sama ''elita''

Więc co TY tutaj robisz, robaczku? :)
Wyrzucili cie z knajpy na Kildare St. czy co?

  rons,  16/10/2010

Nudze sie tygrysie

Poćwicz zmywanie, przyda się w pracy. :)

  rons,  16/10/2010

Każdy mamisynek tylko zmywać potrafi i takie ma skojarzenia.

Przesadzasz z tą samokrytyką. :)

Marianie.
Weź również pod uwagę racje innych. Gdyby J. Kaczyński nie odkrył " ruskiej mgły", konszachtów Tuska z Putinem itp.to media mało by zwracały na niego uwagi a tak: Prezes się wypowiedział", Prezes oskarża, Prezes zajął stanowisko. Cały czas jest na topie i ma możliwość zagłuszyć fakt oczywisty, że główna moralna odpowiedzialność spada na jego brata.

A ja w odpowiedzi przytoczę Ci komentarz jednego z internautów na innym portalu:

O czym ty Alek mówisz i piszesz , o jakich hakach
na Tuska . Mnie Tusk wisi , ale pisać na niego
idiotycznych zarzutów nie pozwolę .
O bezpośredniej przyczynie katastrofy , napisał
M R wyżej i to znakomicie , nie trzeba nic
dodawać . A jego ocena wynika z obiektywnego

...  wyświetl więcej

Więc, "z biedy i za chlebem odwiedziłeś dziesiątki krajów" ... i nadal jesteś biedny... Sorka stary ale wygląda na to, że jesteś jakimś strasznym nieudacznikiem.

Wiesz, koleżanko, myślę, że możesz mieć troszkę racji. Patrząc z boku tak właśnie może to wyglądać. Jednak, to, ze nie mam "zamku nad Loarą" wcale nie znaczy że jestem "nieudacznikiem" mam wiele z rzeczy, o których wielu może tylko pomarzyć.
widzę, ze odrzuciłaś mój artykuł, tak bez argumentacji? Dlatego, że uważasz mnie za nieudacznika? Gratuluję trafnych wniosków. Jesteś wielka. Dziękuję

Można być nieudacznikiem i pisać dobre artykuły. Natomiast ten akapit z którego pochodził przytoczony cytat jest po prostu żałosny. Myślałam, że jeśli zwrócę ci na niego uwagę (może w niezbyt elegancki sposób) to sam się domyślisz dlaczego dostałeś minus.

A skoro już mówimy o twoim artykule, to wstęp jest też do bani, reszta mogła by być, gdybyś napisał ją po opublikowaniu treści czarnych

...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska