Login lub e-mail Hasło   

01.11.2010 – Znowu pogańskie święto!

Na rozkaz papieży i biskupów, założysz ciepłe palto i udasz się do nekropolis, by chwalić tych, którzy już odeszli do nieba. Tak zostałaś nauczona.
Wyświetlenia: 2.008 Zamieszczono 29/10/2010

 

Od samego rana miałem wczoraj parę spraw do załatwienia. W końcu, to był czwartek, dzień targowy.

Z okolicznych miejscowości przyjechali ludziska, by tym i owym potargować. By zarobić, taka to już ich praca, a i ja często korzystam z tych cotygodniowych przyjazdów.

Lecz ten artykuł, oczywiście nie będzie o mleku, jabłkach, czy marchewce.

Zamierzam znowu coś napisać ``na księży, biskupów i papieży``.

To o ich fałszywej nauce, będzie ten art, ponieważ kiedyś, dawno temu założyłem sobie takie życiowe motto: ``Primum non nocere``.

Że co? Był już ktoś przede mną, kto szermował tym zawołaniem? Hm, tak, pamiętam. Jemu jednak chodziło o dobro człowieka, zaś ja, dobro Pana Jezusa i Boga Ojca, mam na pierwszym miejscu.

Zatem, choć przyznaję, motto nie jest moje, to duch tegoż zawołania, jest całkowicie odmienny od okrzyku Hipokratesa.

Już za parę dni, jedno z najbardziej pogańskich świąt katolickich - ``Wszystkich Świętych.`` Choć, na co dzień nie używam tego określenia, dziś zrobię wyjątek, by nie było żadnej wątpliwości, o czym piszę.

Rozłożyli się, więc ludziska od bramy do bramy, ze swoimi lampionami i świecidełkami, potocznie zniczami zwanymi. Wystawili sobie straże, ponieważ majdanu nie warto zwijać na noc. Biznes to biznes.

Widać na pierwszy rzut oka, że producenci tychże zniczy prześcigali się wzajemnie, ponieważ ich koloryt i ``w szkle rzezanie``, niejednego może przyprawić o zawrót głowy.

Dostrzegłem również malunki na tychże. Jednak nie miały one z wiarą absolutnie nic wspólnego, ponieważ mój Pan Bóg, w którego wierzę, już na Górze Synaj zabronił Mojżeszowi, wykonywania jakichkolwiek podobizn Jego Boskiej Postaci.

 

 

Chwilka refleksji:

Od wielu lat, rozmawiam z katolikami o tym ich listopadowym biznesie. Nie znalazłem w ich wnętrzu wiary, ani umiłowania dla Bożego Słowa. Nie znalazłem powagi, ani zadumania nad Boskimi Prawami.

Niektórzy - aż żal o tym pisać – wcale nie wiedzą, co to za dzień, ``ten pierwszy listopada``. Powtórzę się, biznes to biznes.

Jeszcze jedno! Zauważyłem, że w tym kwiatowo – zniczowym interesie, również biorą udział przedstawiciele innych wyznań. Czas przecież jest odpowiedni, a to, że zapłatą są srebrniki, nie ma żadnego znaczenia.

Papieże głoszą, że dzień, o którym piszę, jest dniem poświęconym tym, którzy ``uprzedzili nas, ludzi, w drodze do Pana Boga``.

Zatem ja, KerenOr mówię, że to kłamstwo. Zresztą, nic przecież nowego nie napisałem. Taką ``antypierwszolistopadową`` przypadłość miewam każdego roku.

Pan i Bóg Jezus Chrystus wprowadził Swoje Prawo, dotyczące zmartwychwstania ludzi wierzących. Nowy Testament nadmienia o tym wielokrotnie. Nastąpi ono dopiero z chwilą Jego drugiego, Boskiego przyjścia. Dopiero wtedy, jak Powiada Pismo, na głos trąby ostatecznej, dokona się ta wielka tajemnica, tak oczekiwana przez wszystkich wierzących ludzi.

I w tym miejscu, by moja epistoła zgrabnie się zazębiała, potrzebny jest pierwszy dowód, cytatem Biblijnym zwany.

``Tymczasem jednak Chrystus Zmartwychwstał Jako Pierwszy spośród tych, co pomarli. Ponieważ bowiem przez człowieka [przyszła] śmierć, przez Człowieka też [dokona się] zmartwychwstanie.

I jak w Adamie wszyscy umierają, tak też w Chrystusie wszyscy będą ożywieni, lecz każdy według własnej kolejności. Chrystus Jako Pierwszy, potem ci, co należą do Chrystusa, w czasie Jego Przyjścia.``

1 List Apostoła Pawła do Koryntian 15: 20-23 (Biblia Tysiąclecia)

Zatem powiadasz, człowieku w białej sukience, że jacyś święci wypraszają nam łaski u Pana Boga? Powiadasz, że wstawiają się za nami? Powiadasz, że tam, w Bożym Królestwie już są obecni, przed ustanowionym przez Pana Jezusa – zmartwychwstaniem?

Hm! Zatem wchodzisz w zatarg z Majestatem Boskim, a wszyscy ci, którzy cię popierają, uczestniczą w twoim grzechu.

Oto Słowa Pana Jezusa zapisane w Ewangelii według Jana. To drugi dowód. Czy głoszą One o tych, którzy wcześniej odeszli na spotkanie z Panem? Czy popierają papieską naukę?

Czytaj uważnie katoliku, ponieważ Słowa, które zacytuję, obracają Twoją pogańską naukę w perzynę. Zmiatają ją z powierzchni ziemi, udowadniając Tobie, maluczkiemu, że to Boskie Prawo się liczy, a nie, widzimisię papieży i biskupów.

``W Domu Ojca Mego jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, to bym wam Powiedział. Idę przecież Przygotować wam miejsce.
A gdy Odejdę i Przygotuję wam miejsce, Przyjdę powtórnie i Zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie Ja Jestem.``


Ewangelia wg Jana 14: 2-3 (Biblia Tysiąclecia)

Tak, z powyższej Mowy Pana Jezusa jasno wynika, że gdy wtóry raz powróci, wtedy dopiero i tylko wtedy, jak powiada Zbawiciel ``weźmie nas do siebie, abyśmy my byli tam, gdzie On Jest``.

A ty i Twoja Żona, ubierzecie ciepłe ubrania, by w powadze i skupieniu udać się na cmentarz w ten pierwszy dzień listopada.

Jednak w tym dniu, nie będziecie oddawać czci Panu Jezusowi, ani nawet tym, którzy odeszli. Nie, ani Panu Jezusowi, ani tym, którzy ponoć są w niebie.

Zatem jeśli nie Panu Jezusowi, to, komu? Może już wiecie, kogo mam na myśli?

Na zakończenie jeszcze jeden cytat. To Paweł Apostoł pisze do swojego młodszego przyjaciela, Tymoteusza:

`` W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiarę ustrzegłem.

Na ostatek odłożono dla mnie Wieniec Sprawiedliwości, który mi w owym dniu odda Pan, Sprawiedliwy Sędzia, a nie tylko mnie, ale i wszystkim, którzy umiłowali Pojawienie się Jego.``

2 List Apostoła Pawła do Tymoteusza 4: 7-8 (B. T.)

Paweł był pewny, że otrzyma nagrodę razem z innym współbraćmi i siostrami z chwilą następnego przyjścia Pana Jezusa. Był pewny, że wieniec sprawiedliwości został mu odłożony, do tego właśnie dnia.

 A Ty, na rozkaz papieży i biskupów, założysz ciepłe palto i udasz się do nekropolis, by chwalić tych, którzy już odeszli do nieba. Tak zostałaś nauczona.

Przez kogo? Przez Pana Jezusa i Jego Apostołów, czy przez szatana i jego uczniów. Zgadnij, kogo KerenOr ma na myśli?

 

Czytaj również:

http://www.eioba.pl/a113103/1_xi_wszystkich_wi_tych_niezgodne_z_ewangeli_wi_to_katolickie

Podobne artykuły


17
komentarze: 113 | wyświetlenia: 1571
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 654
13
komentarze: 25 | wyświetlenia: 1134
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 924
12
komentarze: 1 | wyświetlenia: 760
11
komentarze: 298 | wyświetlenia: 718
11
komentarze: 4 | wyświetlenia: 644
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1012
10
komentarze: 0 | wyświetlenia: 801
10
komentarze: 3 | wyświetlenia: 311
10
komentarze: 3 | wyświetlenia: 472
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 462
10
komentarze: 2 | wyświetlenia: 955
10
komentarze: 0 | wyświetlenia: 513
10
komentarze: 10 | wyświetlenia: 362
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Elba,  29/10/2010

Przecież ludziom nie o chodzi o to świętowanie, tylko o pamięć o swoich bliskich, którzy odeszli bezpowrotnie...
W chwili śmierci człowiek jest samotny, zdany tylko na samego siebie. Sam przekracza granicę swego życia...
Należy mu się pamięć i szacunek. Masz coś przeciwko temu?

  57kerenor  (www),  29/10/2010


PRIMUM NON NOCERE. Po pierwsze: Nie szkodzić Panu Bogu!

Droga Elbo

Dzień 1 listopada w nauce Kościoła katolickiego, posiada tylko jeden wydźwięk. Jest to dzień poświęcony tym ludziom, którzy mieszkają ponoć w świątyni niebiańskiej, ponieważ ``uprzedzili nas w drodze do Pana``. I to jest nauka niezgodna z Ewangelią.

Papieże i biskupi domagają się od swoich wiernych,

...  wyświetl więcej

Tak , żal ciśnie się na usta i choćby nawet nie wiem jak człowiek tłumaczył , człowiekowi , jakie Prawa i Obowiązki Przyniósł na ziemię Pan Jezus , to i tak na nic to się zda , jeśli człowiek nie zostanie pociągnięty przez Pana Jezusa .

To nie nikt inny jak Pan Jezus , może sprawić , by człowiek zrozumiał Jego naukę , a poznawszy ją, z odwagą i szczerością mógł przystąpić do wymiatania kur

...  wyświetl więcej

  w84u6  (www),  29/10/2010

"Dostrzegłem również malunki na tychże. Jednak nie miały one z wiarą absolutnie nic wspólnego, ponieważ mój Pan Bóg, w którego wierzę, już na Górze Synaj zabronił Mojżeszowi, wykonywania jakichkolwiek podobizn Jego Boskiej Postaci."
Gdzie tu o tym pisze? Ja widzę, że dotyczy to tylko podobizn ptaków, zwierząt lądowych i wodnych. Czyli totemizmu i animizmu. Sam zresztą kazał zrobić węża, żeb ...  wyświetl więcej

  57kerenor  (www),  29/10/2010


I ZAMIENILI CHWAŁĘ PANA BOGA NA OBRAZY CZŁOWIEKA.

Serwus w84u6

Przytoczyłeś cytat:

``Nie uczynisz sobie obrazu rytego ani żadnej podobizny tego, co jest na niebie w górze i co NA ZIEMI nisko, ani z tych rzeczy, które są w wodach pod ziemią. 5 Nie będziesz się im kłaniał ani służył. Ja jestem Pan, Bóg twój, mocny, zawistny, karzący nieprawość ojców na synach do trzec

...  wyświetl więcej

  w84u6  (www),  29/10/2010

@ 57kerenor
Zupełnie niepotrzebnie rozwinąłeś myśl, dlatego że nie nie odpowiada na moją uwagę dotyczącą podanego cytatu a twojego artykułu :
"Pan Bóg, w którego wierzę, już na Górze Synaj zabronił Mojżeszowi, wykonywania jakichkolwiek podobizn Jego Boskiej Postaci." i porównanie z Dekalogiem, Ty piszesz, że zabronił podobizn cyt. Jego Boskiej Postaci, a dekalog zabrania innych posta ...  wyświetl więcej

  57kerenor  (www),  30/10/2010


Witaj w84u6

Hm…

Nie zwykłem się kłócić, zatem i ja życzę Ci powodzenia.

Zdaje się, że nie wierzysz w istnienie Mojego Stwórcy. Nie wierzysz w Jego moc i potęgę.
Ja w Pana Jezusa wierzę i wierzę w Jego Boskie Słowo. Pragnąłeś odpowiedzi na Twoje pytania, zatem postarałem się, dobierając odpowiednie słowa, sklecić kilka zdań na interesujący nas temat.

N

...  wyświetl więcej

Witam, myślę że ten twój post Keren w bardzo ładny sposób tłumaczy sprawę ZAKAZU czynienia sobie podobizn człowieka i oddawania mu czci itd i itp .
Zresztą jak by nie patrzeć dalsza myśl dotycząca tego zakazu , uwidoczniona jest na płaszczyźnie Nowego Testamentu i tylko ci którzy podchodzą do tej sprawy w sposób zgodny co do Nauk Bożych , nie będą mieli problemu ze zrozumieniem omawianego t ...  wyświetl więcej

"PRIMUM NON NOCERE. Po pierwsze: Nie szkodzić Panu Bogu!" - mizerny to Bóg, któremu człowiek może zaszkodzić! Nie sądzisz?
Dostrzegam w Twojej ogólnej postawie wobec Pisma Świętego i Papiestwa (katolicyzmu) pewną zabawną sprzeczność: Otóż, za jedyną wykładnię prawdy uznajesz Pismo Św , odrzucając jednocześnie niezgodne z nim "zarządzenia" hierarchów Kościoła, ale wszak Kanon został ustanowi ...  wyświetl więcej

  Darwolf  (www),  30/10/2010

Zgadzam się: święto stricte pogańskie! Słowiańskie Dziady, Celtycki Samhain... I właśnie dlatego je lubię - oczywiście po wyrzuceniu całej katolickiej otoczki :)

Artykuł znakomity i zgadzam się z tym. Ale "porada lwa" to absolutna nieprawda. A tym absolutem są słowa "jedyną drogą".

  57kerenor  (www),  30/10/2010


Witaj andrzejs

Napisałeś, że mój artykuł jest znakomity. Niestety, nie masz racji. Ten art musi mieć solidne wady, skoro (jak piszesz), moja porada jest absolutną nieprawdą. Coś nie może być jednocześnie znakomite, ale i nieprawdziwe zarazem, czyż nie?

Jednak z mojej strony patrząc, myślę, że ta epistoła jest całkiem udana, a odrzucona przez Ciebie moja porada, głosi, że TY

...  wyświetl więcej

Artykuł jest znakomity, ponieważ zgadzam się z jego treścią. Poza małymi wyjątkami, ale nie może mi to odebrać bardzo dobrej oceny całości. Nie zgadzam się natomiast z sugestią pokazaną na rysunku, ponieważ jako człowiek wierzący, nawet głęboko wierzący, wiem, ze tych drug jest wiele. Nieskończenie wiele. A Jezus jest tylko jedną z nich. Wiesz jak to mało, jedna wobec nieskończonej wielości?
/ ...  wyświetl więcej

"Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie.`` (14/6)" i dalej: "Skoro Sam Zbawiciel tak powiedział,.." Tak powiedział Zbawiciel, czy ci co teksty Ewangelii kompilowali i wybierali te spośród mnogości różnych wersji, które im najbardziej odpowiadały, ustalając kanon - czyli papieże i biskupi?

  57kerenor  (www),  31/10/2010

JA JESTEM DROGĄ I PRAWDĄ, I ŻYCIEM...

artłomieju!

Na początku powiem, że ustanowienie kanonu Pisma Świętego, nie oznacza wcale, że kanon jest zamknięty i ostateczny.

Zatem jest mnóstwo kopii Starego i Nowego Przymierza, dodam, kopii wzajemnie się uzupełniających i to one właśnie są dowodem historycznym, mówiącym o tym, że takie to, a takie wydarzenia na Bliskim Wchodzie mi

...  wyświetl więcej

Kerenie napisałeś:. ,, Pan Bóg działa w Swój sposób,,

Tak , to jest prawda, i choćby człowiek sfałszował nie wiem ile przekładów biblijnych, to i tak Duch Boży mieszkający w człowieku wierzącym (Chrystusowym) , Poprawi to, co inni popsuli .

Jak napisano : ,,oto Jestem z wami po wszystkie dni aż do skończenia świata,, . Jestem z wami , taka jest Prawda!

Pozdrawiam

  57kerenor  (www),  31/10/2010


CZY GŁUPOTA JEST CENNIEJSZA NIŻ MĄDROŚĆ?

Witaj szymbla60

Przyznam, że cytat przytoczony przez Ciebie z Ewangelii według Mateusza 28/20, jest wspaniałym dowodem na to, iż Zbawiciel opiekuje się ludźmi wierzącymi.

Kiedyś, a było to w roku 1631, wydano w Londynie Biblię (Wicked Bible), posiadającą, rzekłbym, straszną pomyłkę. Zapewne był to jakiś błąd niezamierzony, je

...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska