Login lub e-mail Hasło   

Polak - tchórz, który wie lepiej… ale tylko w domu

Polacy to niestety naród tchórzy wstydzących się swojego pochodzenia, swojego miejsca na świecie a przede wszystkim siebie samych, swojego nazwiska, twarzy, pochodzenia ...
Wyświetlenia: 2.084 Zamieszczono 30/12/2010

Polacy to niestety naród tchórzy wstydzących się swojego pochodzenia, swojego miejsca na świecie a przede wszystkim siebie samych, swojego nazwiska, twarzy, pochodzenia i wykształcenia.

Do takiej roli został sprowadzony Polak po 70 latach okupacji niemiecko -radziecko-europejskie gdzie role władz sprawują marionetki bez własnego zdania.

Jedynym celem władzy jest manipulacja i czerpanie zysku z haraczy, którymi okładani są obywatele naszego państwa, dzięki czemu stajemy się europejska hołota bez godności, która pracuje u byłych okupantów, zaborców i deprawatorów życia społecznego.

Kochamy wszystko i wszystkich poza sobą, ojczyzna i godnością obywatelską, którą przykryliśmy stanem bojaźni, odrętwienia i zmanipulowanego chaosu!

Od ponad 70 lat boimy się wyrażać swoje zdanie i myśli mówiąc to, co nam każą lub to, co mówi sąsiad, chociaż ten chowa głowę w piasek, gdy ma potwierdzić swoje słowa publicznie...

Boimy się podpisywać swoje słowa, wypowiedzi, komentarze, używany nicków, skrótów, loginów i tysięcy rozmaitych twarzy dogodnych do sytuacji i miejsca. Jak zwykle brakuje w tym uczciwości, prawdy, wolności i odwagi obywatelskiej...

Skoro mamy pseudo demokrację, pseudo wolność ograniczającą nas do popadania w długi i nałogi, czego boi się Polak?!

Siebie? Ustroju? O może boi się prawdy o otaczającej nas iluzji wolności, iluzji prawdy politycznej, historycznej, religijnej?!

A może  boi się represji i odpowiedzialności?! W kraju, w którym wolność kończy się na cedzeniu kłamstw i na lizaniu tyłka panu, który go karmi, każde słowo przeciw religii, władzy czy osobie publicznej kończy się marionetkowym procesem!? Sami pozwalamy na tworzenie nietykalnej elity wzajemnej adoracji!

Boimy się z nas zwolnią, zabiorą koryto, zabiorą nam resztki godności i zasad, więc ukrywamy siebie żyjąc w strachu tzw: wolnego kraju i wolnego internetu! I gdzie tu wasza wolność, tzw: demokracja, czymże ona jest, jeśli nie kolejnym systemem władzy absolutnej, która niszczy tych, którzy chcą poczuć swoją wolność, wartość i godność…

Mam nazwisko, którego się nie wstydzę, choć moi przodkowie popełniali błędy nigdy nie zapomnieli, kim są i skąd przybyli i kim się stali, gdy przywędrowali do Polski…, Kim?! - Jej obywatelami,członkami społeczeństwa, lojalnym wobec narodu a nie wobec marionetkowej władzy i hierarchii jej członków.

Państwo Polskie doceniane była na całym świecie a polskie nazwiska wymieniało się w jednej linii z najwybitniejszymi jednostkami świata, wystarczy tylko wspomnieć Kopernika, Mickiewicza, Słowackiego, Chopina, Skłodowską -Curie...

Struktura manipulacji polityczno ustrojowej i religijne miażdżyła godność i dumę kolejnych narodów i kultur, jednak duch tej dumy i prawda zawsze gdzieś w nas tkwią wystarczy tylko sobie przypomnieć zrywy i powstania, (choć logika mówi,że były one tylko formą manipulacji za pomocą, której naród Polski wędrował od systemu do systemu).Nadszedł jednak już czas prawdziwej rewolucji – rewolucji umysłu!...

Droga do prawdziwej wolność jest drogą wolności wewnętrznej i umiejętność wyrażania własnego zdania podpisanego imieniem i nazwiskiem. Jeśli ludzie zaczną mówić prawdę a nie krzyczeć nakazane hasła - rządy zaczną słuchać zdeterminowanej większości, która może zniszczyć każdy spisek nawet ten realizowany przez wieki.

Każdego można odsunąć, każdego można pouczyć i każdego można obedrzeć z godności wytykając mu jego manipulacje... Zapominacie drodzy Państwo o sile narodów, o sile słów i sile umysłu.

Nie podpisujcie list wyborczych tzw: „znanych” i „wybitnych” kandydatów, nie idzie za baranim obłędem, żaden rząd wybrany z tych, którzy już zostali wybrani przez rząd cienia do kandydowania nie zmieni niczego, bo manipulacja nigdy nie miała na celu poprawiania niczego, lecz totalne zniszczenie i nastawianie przeciw sobie kolejnych grup społecznych...


Taka polityka realizowana jest na świecie od ponad 3500 lat... Przez manipulację upadły kolejne epoki niosące za sobą światło a kolejne ciemne wojny i intrygi zakradały się strachem w nasze serca!!!

Godność człowieka podawana jest ciągłej próbie tak jak i wolność, która dzisiejsze czasy ograniczyły do posiadania pieniądza a bez niego człowiek zmuszany jest do wegetacji, głodu, chorowania, życia na granicy egzystencji, nałogów (zastępujących normalny posiłek) i śmierci jako istota patologiczna!

Do tego stanu rzeczy doprowadza demokratyczna i wolna władza??! Jeśli nie ma pieniędzy, aby nakarmić każdego, zapewnić każdemu godziwy byt i dach nad głową, dlaczego pieniądze dalej służą korupcji, militaryzacji, władzy religijnej???!

System nie ma duszy, nie ma sumienia a priorytetem jest walka nie z głodem i ubóstwem narodu, lecz z nim samym!

To państwa, systemy i religie pragną wojen i patologii, które szybko i skutecznie usuną przeludnione społeczeństwa...

Fikcyjne rządy patrzą na głód i śmierć jako statystykę ukrywając prawdę o liczbie biedy i głodu na świecie...

Świętością jest bogactwo, bogiem jest pieniądz, miliony głodujących osób nie modlą się o życie, lecz szybka śmierć!

Roczny budżet zbrojeniowy mocarstwa takiego jak USA mógłby wyżywić wszystkich głodujących i zapewnić im 10 letni okres odbudowy ich życia tak, aby mogli stanąć na nogi...

Wystarczy odkryć jedną prawde, aby okazało się,że nie ma żadnych terrorystów i żadnej potężnej siły zbrojnej, która mogłaby zagrażać ludzkości, bo jedynym zagrożeniem są marionetki w rządach państw, które wmawiają nam zagrożenia, aby opłacać swoje chore i naganne społecznie i moralnie eksperymenty genetyczne, zbrojeniowe, które są niczym innym jak planowanej zbrodni i ludobójstwa w sposób otwarty i jawny!

Obudźcie się prawda jest w was!


Wojciech dydymus Dydymski

Podobne artykuły


24
komentarze: 20 | wyświetlenia: 8419
24
komentarze: 9 | wyświetlenia: 5040
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 5177
22
komentarze: 19 | wyświetlenia: 5241
97
komentarze: 29 | wyświetlenia: 25100
72
komentarze: 26 | wyświetlenia: 108041
72
komentarze: 36 | wyświetlenia: 91560
45
komentarze: 9 | wyświetlenia: 5396
40
komentarze: 24 | wyświetlenia: 5314
41
komentarze: 76 | wyświetlenia: 3945
37
komentarze: 41 | wyświetlenia: 6126
37
komentarze: 11 | wyświetlenia: 44617
 
Autor
Artykuł
Dodatkowe informacje



  feniks57,  30/12/2010

Szybko działasz aby usunąć mój poprzedni komentarz. Usunąłeś swój artykuł aby usunąć ten komentarz i przy okazji Oculusa który głosował na niego? Widzę, że również konto Romana Nowaka się zmieniło więc napiszę jeszcze raz jak ono wyglądało:
Roman Nowak
art. przeczytane - 10
art. ocenione 63
Komentarze - 0
Wszystkie art. ocenione to artykuły Wojciecha Dydymskiego ...  wyświetl więcej

  feniks57,  30/12/2010

Ciekawe, czy jeszcze raz usuniesz swój artykuł?

Na pewien rodzaj ludzi, klakierów, nie ma rady...Panie komentatorze...by chyba tylko na komentarze Pana stać! i do nie do tekstu tylko poboczne...nie na temat...uwagi w takich kwestiach proszę kierować do redakcji!!! spotykam się z tyloma klakierami podkładającymi nogi , że po prostu już mnie to śmieszy!!! Jeśli feniksie nie zamierzasz prowadzić polemiki dotyczącej artykuły Twoje komentarze są zbę ...  wyświetl więcej

  feniks57,  30/12/2010

Po prostu nie znoszę narcyzmu. Ot i tyle. A Twoje zachowanie (usunięcie arta aby pozbyć się komentarza i wstawienie go ponownie wraz z dodaniem na szybko paru niby przeczytanych art. w koncie Romana Nowaka) najlepiej świadczy o Tobie.

Mojego spokoju, nie naruszy już nic...więc daruj sobie...jeśli nie masz nic do powiedzenia w kwestii mojego tekstu,żegnam !!! Ocenę zachowaj dla siebie bo jest mi ona obojętna. Dla mnie liczy się tylko przesłanie, a przejmować się zdaniem osoby która chce wyładować swoją wrogość, agresje...naprawdę nie ma czym ...
A jeśli masz uwagi feniksie do osoby tego Pana napisz do niego lub do redakcj ...  wyświetl więcej

Jak na razie panie Wojciechu, to w pańskich odpowiedziach przejawia się wrogość w agresywności polemiki z komentującymi... proszę na to zwrócić uwagę.

  swistak  (www),  30/12/2010

Polityka to porywajaca wizja rozwoju cywilizacji, jak dotychczas zawsze żle kończąca się dla człowieka. Don Kichot zmienił świat ciut na lepsze, bo wyedukował biednego Sancho ! Nadzieją na postęp jest duchowy i rozwój człowieka jak i ogólna edukacja nie zabijająca ciekawości i indywidualności. Dobrze temu służy internet.
Polacy są cacy, nieufni, niepokorni, pragmatyczni, podejrzliwi itp.

Po prostu nie znoszę narcyzmu. Ot i tyle. A Twoje zachowanie (usunięcie arta aby pozbyć się komentarza i wstawienie go ponownie wraz z dodaniem na szybko paru niby przeczytanych art. w koncie Romana Nowaka) najlepiej świadczy o Tobie. I raczej tak postępując to Ty jesteś frustratem. Na tym kończę dyskusję. Miłego dnia.

Przepraszam, ale coś powieliło mój komentarz.

  jotko49,  30/12/2010

Jakkolwiek zgadzam się z Tobą Wojciechu w znakomitej większości Twoich poglądów ,to jednak jest jak to w życiu małe ale..Jestem przekonany że nawet do swych oponentów ,należy wypowiadać się w miarę życzliwym tonie.Wiadomym jest że "prawda" bywa bolesna i nieraz trzeba coś poświęcić skoro pragnie się ja wykrzyczeć.A jednak zastanowić się nieraz jest warto czy ton i sposób jej wysłowienia jest trafn ...  wyświetl więcej

  oculus,  30/12/2010

No właśnie Dydymski, co wyprawiacie?. Feniks57 ma rację, gdzie się podział mój komentarz?. Oceniasz Polaków a sam robisz mi taki afront. Jesteś tchórzem i postępujesz jak dziecko wyrywajace kartkę z zeszytu, którą ocenił nauczyciel. Tym razem jestem za Polakami i daje ci pałę.

Dzięki temu małemu eksperymentowi na żywej grupie uczestników udowodniłem tezy swojego tekstu!
Opinie, komentarze wyrażają osoby bez nazwisk, imion, twarzy. Większość osób wyraża agresje nie popartą jakąkolwiek sensowną rozmową (dotyczącą tekstu),czując się bezpiecznie pod przykrywką nicku, pseudonimu... Dodatkowym atrybutem bezkarności jest możliwość umieszczania dowolnych komentarzy (nie ...  wyświetl więcej

  jotko49,  31/12/2010

Noo w taki dzień irytować ,a fe.Wszak odniosłem się do Pańskiego art.akcentując "" Polacy to niestety naród tchórzy wstydzących się swojego pochodzenia, swojego miejsca na świecie a przede wszystkim siebie samych, swojego nazwiska, twarzy, pochodzenia i wykształcenia.

....słowa, wypowiedzi, komentarze, używany nicków, skrótów, loginów i tysięcy rozmaitych twarzy dogodnych do sytuacji i mie

...  wyświetl więcej

  feniks57,  31/12/2010

@Wojciech Dydymski
Próbujesz wyjść z bardzo niewygodnej dla siebie sytuacji w sposób bardzo dziecinny. To nie był żaden eksperyment, po prostu nie potrafisz uderzyć się w piersi. Twoim błędem było usunięcie art. i ponowne wstawienie bez niewygodnego komentarza. Reagujesz bardzo agresywnie, na co zwrócili Ci uwagę komentujący.
Piszesz „Opinie, komentarze wyrażają osoby bez nazwisk, im ...  wyświetl więcej

Witam wszystkich dyskutujących.
Pozwólcie, że i ja zabiorę głos. Wydaje mi się a nawet jestem pewny, że Pan Wojciech ma rację. Co do treści artykułu jak i do treści komentarzy. Fakt, że aby coś podpisać, szczególnie krytykę własnym imieniem trzeba mieć dużo odwagi. Sam wiem co to znaczy bo też podpisuję się z imienia i nazwiska i jeżeli coś publikuję a publikuję jest poparte wiedzą i odpowi ...  wyświetl więcej

  jotko49,  31/12/2010

Jakkolwiek masz Rację lecz należy uszanować decyzję piszących,odnosząc się do każdego bliżniego -nawet adwersarza -z szacunkiem.Choćby po to ,by unikać łapaczy danych personalnych na sprzedaż .Nie każdy pieje z zachwytu na widok reklam w swej poczcie Emailowej.Inne przyczyny również należy uszanować.Z szacunkiem - j...

Co do podpisywania się imieniem i nazwiskiem, to jakby tak głębiej poszukać, zamiast zarzuty czynić, w dobie internetu można w necie wszystko znaleźć, nawet po nicku czy adresie strony internetowej jaka większość autorów Eioby posiada i wskazuje w swoim tu profilu. Tak poza tym, zostaje jeszcze najprostsza droga postawienia pytania o tożsamość autorowi, który pewnie nie mając nic do ukrycia, takiej odpowiedzi udzieli... Pozdrawiam serdecznie.

  Layo  (www),  31/12/2010

Wojciechu! Co o Tobie mówi Twoje nazwisko i imię - NIC. Jest tak samo wyraziste jak Twój nr PESEL czy nr Dowodu Osobistego - chociaż przyznać muszę że te nr są bardziej unikatowe. Wojtków na świecie jest mnóstwo i Dydymskich też pewnie trochę. Ale jeśli, ktoś dobiera sobie sam pseudonim (co Ty też uczyniłeś Dydymusie), to z samego pseudonimu możemy się dużo o człowieku dowiedzieć. Np> Skalny Kw ...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska