Login lub e-mail Hasło   

AdWords i pozycjonowanie

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://artelis.pl/artykuly/28460/google-(...)nowanie
Pozycjonowanie strony to nie tylko żmudne dodawanie do katalogów, pisanie artykułów i natarczywe komentowanie na konkurencyjnych stronach.
Wyświetlenia: 1.214 Zamieszczono 07/02/2011

Możesz dać sobie zastrzyk odwiedzających, niestety potrzeba jednego - pieniędzy.

 

Nie ma się co kryć, że pozycjonowanie jest nudne i żmudne. Będzie jeszcze gorsze, gdy zechcesz to robić bez środków finansowych. Co tu dużo mówić - skuteczne i szybkie pozycjonowanie kosztuje, chyba że chcesz zdobywać miejsce w TOP5 przez kilka lat.

Dla leniwych jednak powstało Google AdWords, dzięki którym w parę minut umieścisz swoją stronę na szczycie listy wyszukiwania i zdobędziesz taki ruch na stronie, jakbyś był na pierwszym miejscu.

Zalety AdWords
Przede wszystkim to łatwość obsługi. Wystarczy kilka minut, by uruchomić pierwszą kampanię i zacząć cieszyć się pierwszą pozycją w Google. Dodatkowo podczas emitowania reklam możesz samodzielnie pozycjonować stronę. Gdy twoja witryna będzie mieć odpowiednio wysoką pozycję, wyłączasz reklamę i masz wtedy ruch całkowicie za darmo.

Dużym plusem Google AdWords jest niski koszt emitowania reklam. W zależności od konkurencyjności słowa kluczowego ceny mogą się wahać od 6 groszy za kliknięcie, aż do 1 zł za kliknięcie. Wielu nie wierzy, że można uzyskać tak niski koszt emisji, ale średnia cena za kliknięcie wynosi u mnie 0,07 zł.

Warto dodać o skuteczności reklamy, która jest nawet wyższa, gdy strona znajduje się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce. Np. na pewne słowo kluczowe z AdWords miałem 230 kliknięć w ciągu dnia, a z samej pierwszej pozycji - już tylko 176 kliknięć. Związane jest to z tym, że reklama jest wyświetlana na każdej stronie wyników wyszukiwania.

Jak można jeszcze wykorzystać AdWords?
Google AdWords można wykorzystać do pozycjonowania (sic!). Wyjaśniam dlaczego. Wystarczy uruchomić 2 - 3 dniową kampanię na wszystkie interesujace nas słowa kluczowe. Po kilku dniach zaglądamy do statystyk i sprawadzamy, na które słowa kluczowe była największa klikalność. Wybieramy te najpopularniejsze i właśnie pod te frazy pozycjonujemy witrynę.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeżeli natomiast interesuje cię zdobywanie odwiedzających całkowicie darmowymi sposobami - zapisz się na kurs, który pokaże ci jak zwiększyć ruch na stronie < kliknij!

Podobne artykuły


10
komentarze: 6 | wyświetlenia: 7610
7
komentarze: 1 | wyświetlenia: 2409
73
komentarze: 19 | wyświetlenia: 17175
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26278
31
komentarze: 8 | wyświetlenia: 47569
29
komentarze: 17 | wyświetlenia: 8865
27
komentarze: 15 | wyświetlenia: 15444
26
komentarze: 11 | wyświetlenia: 19634
22
komentarze: 11 | wyświetlenia: 85231
21
komentarze: 14 | wyświetlenia: 66065
20
komentarze: 3 | wyświetlenia: 8084
19
komentarze: 10 | wyświetlenia: 21292
17
komentarze: 4 | wyświetlenia: 5773
15
komentarze: 3 | wyświetlenia: 6789
 
Autor
Artykuł




Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska