Login lub e-mail Hasło   

Kto w końcu wyjaśni "paranoję smoleńską"?

Właśnie mija rok, a my "Spartanie" XXI wieku, walczymy z wiatrakami. Nikt z nas realnie myślących Polaków nie jest w stanie tym bezmyślnym wiatrakom wytłumaczyć że ich teorie...
Wyświetlenia: 2.491 Zamieszczono 09/04/2011

... spiskowe to jedna wielka "kupa gówna"

Jak długo jeszcze będziemy patrzeć bezczynnie - jak okradacie nas Polaków z resztek  H O N O R U ?

- Ile jeszcze pomników, tablic upamiętniających Prezydenta, który swoim zachowaniem sprawił, że piloci nie mieli odwagi pomyśleć nawet o alternatywie? Dlaczego my Polacy mamy za to płacić?

- MON upamiętnia ofiary katastrofy smoleńskiej? Za czyje pieniądze? Ja się pytam za czyje?

Jak donoszą dziennikarze z uroczystości:

 ..."Za wcześnie zakończyli swoją służbę, bo przecież tak wiele dobrego dla Wojska Polskiego mogli jeszcze zrobić. Jestem pewna, że patrzą tam z góry i nadal troszczą się o siły zbrojne, bo to było sensem ich życia - powiedziała o ofiarach katastrofy Lucyna Gągorze żona Franciszka ..."

A ja się pytam co zrobili dla Wojska po katastrofie KASY ? Jakie wnioski wyciągnęli? Ja Polak oskarżam ich o zdradę, a Panią o obłudę, to właśnie ONI powinni byli nie dopuścić do własnej śmierci, a Pani ma odwagę dzisiaj o ich smierć oskarżać innych?

O paradoksie, gdyby byli dobrymi żołnierzami żyliby dziś, a Pani śmie mówić, że coś zrobili dla Polski? Cała Polska wie, że po katastrofie KASY całe dowództwo włącznie z jej zwierzchnikiem nie wyciągnęło żadnych wniosków, bo gdyby wyciągnęli nie wsiedliby na pokład jednego samolotu w tak wysokich  rangach żołnierzy, na dodatek z własnym Zwierzchnikiem. Dziś macie odwagę wołać na całą Polskę, macie odwagę wysyłać swoich posłańców do USA i tam robić wstyd Polakom, i tam szukać sprawiedliwośći? Macie dziś odwagę wołać na cały świat,  że to bohaterzy i  że Wam się należy odszkodowanie po 250 tysięcy złotych na osobę? Czy to nie nazywa się czasami "OBŁUDA"? Czy nie czujecie się jakbyście nam Polakom pluli w twarz? Czy nie wydaje Wam się, że mówicie nam, - tak zginęli na własne życzenie, ale ktoś musi nam za to zapłacić, więc zrobicie to WY - nie mający nic do powiedzenia POLACY !

Masz rację, za wcześnie odeszli ale czy to moja wina? Przez cały rok wołaliście, że -to był zamach- , my rozsądni Polacy twierdziliśmy, że wina leży po naszej stronie. I co się dzisiaj , po roku waszych obłudnych knowań okazało? Co po roku mówi polska prokuratura? NIE  BYŁO  ZAMACHU -  NIE   BYŁO  ZAMACHU ... Nie było zamachu. Co mówi świat?

POLACZKI ZNOWU  MACHAJĄ  SZABELKĄ. Przez cały rok twierdziliście, że to Rosjanie, że to Oni ponoszą winę. My rozsądni Polacy twierdziliśmy, że do lądowania nie powinno było w ogóle dojść. Polaczki, za wszystko oskarżają innych.  Przez cały rok oskarżacie wszystkich tylko nie siebie. Przez cały rok zachowujecie się jak banda tchórzy, która nie ma honoru i odwagi przyznać się do winy i dzisiaj robicie znowu zadymę? Znowu nie podobają Wam się uroczystości państwowe? Co powie świat? POLACZKI  jak zwykle nad grobem zmarłych będą się bić.

 A ja się pytam dlaczego robicie nam Polakom taki wstyd? Tak, wstydzę się za WAS bo cały świat się z nas śmieje.

Wcześniej w Warszawie odbyły się dwie inne uroczystości żałobne, potem jeszcze pięć, Potem dziesięć i jeszcze trzydzieści? To wszystko transmituje świat To wszystko na koszt podatników.  Ile to naszych milionów? A Pan Premier Tusk ma odwagę powiedzieć 39 milionom Polaków, że zapłata za pochówek naszych zmarłych trzeba okroić o 2 tysiące? Panie Tusk jest Pan obłudnikiem, zabierasz Pan biednym a dajesz SWOIM. Skąd Pan bierze tyle odwagi by nas okradać  i jeszcze bezczelnie liczyć na to, że znowu wybierzemy Pańską Obłudną Partię Złodziei. Jak Pan myśli jak długo będziemy patrzeć jak "daje" Pan bogatym, a nam, swoim wyborcom zabiera?

- Wczesnym popołudniem odsłonięto tablicę na Cytadeli - a ja pytam  za ile?  Pytam  za czyje?

- Tablica znajdująca się na froncie gmachu MON- ja pytam  za ile? Pytam  za czyje?

- Pomnik na rondzie w Rumi - Pytam za czyje bo za ile wiem -100 tysięcy złotych oczywiście kosztem rumskich dzieci, kosztem rozbudowy szkoły podstawowej.

A chór żałobników odśpiewał Pieśni żałobne, a kapelani wojskowi w ilości 132 biorący po 5-6 tysięcy złotych miesięcznie modlił się za tych, którym stawiają pomniki i odkrywają tablice za nasze pieniądze.- Za ile? Za czyje?

Wdowa po prezesie IPN Zuzanna Kurtyka zapowiedziała, że 10 kwietnia nie będzie uczestniczyła w państwowych obchodach rocznicy katastrofy, bo?

- ..."Takie uroczystości, które teraz będą się odbywać 10 kwietnia, są dla nas bardzo ważne, ale w uroczystościach państwowych, dopóki państwo nie rozliczy się z odpowiedzialności za tragedię, która wydarzyła się w Smoleńsku, ja jako Polka nie będę uczestniczyć - mówiła Zuzanna Kurtyka podczas uroczystości odsłonięcia tablicy...."

Pani Kurtyka, ..." dopóki państwo nie rozliczy się z odpowiedzialności za tragedię...?" 

Czy to państwo, które zaprosiło pani męża na pokład tego samolotu nie zginęło razem z nim na ziemi smoleńskiej? Czy to może ja marian z Rumi kazałem Pani mężowi jechać tam gdzie go nikt nie zapraszał? Dlaczego nikt z Was nie oskarża Prezydenta, który wymyślił cały ten "samobójczy lot?" Wymyślił bo przecież jego duma została nadszarpnięta, a On nie należał do tych, którzy się "kulom kłaniali" Przecież to on nazywając dowódcę pilotów tchórzem sam sprawił, że wprowadzony w siłach zbrojnych mobbing nie dał szansy kapitanowi Protasiukowi na jakikolwiek manewr myślowy. Przecież dziś już nawet Wy wiecie to, o czym my Polacy mówiliśmy już 15 kwietnia 2010 roku. Nie należało startować z Warszawy, nie należało podejmować próby lądowania w takiej mgle w Smoleńsku, w końcu należało "odejść na drugi krąg" wtedy kiedy każdy nie przeżywający mobbingu   pilot  odszedł by - bo przecież tego wymagały procedury i nikt rozsądny bez namysłu by "odszedł"

Pani Kurtyka, o jakiej odpowiedzialności Pani mówi, przecież wszyscy odpowiedzialni za tę tragedię zginęli w owej katastrofie.Przecież całe dwództwo sił zbrojnych z błogosławieństwem "Etatowych Kościoła" same sobie przez lata zapracowali na to co ich spotkało.

- ..."Nie sądziłam, że Janusz Kurtyka będzie musiał o polskość walczyć nawet po śmierci, o suwerenny kraj, w którym będą silne instytucje państwowe, w którym będą żyli ludzie dumni z tego, że są Polakami. Musi o to walczyć także po śmierci i ten obowiązek spoczywa właśnie na nas, na mnie i na tych ludziach, którzy myślą podobnie jak on, dla których Polska jest wartością najwyższą - dodała..."

Pan Kurtyka walczył o suwerenny kraj? Być może, ale dziś to nie Pani jest jego spadkobierczynią ale  ja, marian z Rumi, to ja walczę o wolność Polski - Ojczyzny Pani męża, bo to ja wzywam Polaków do unieważnienie Konkordatu, który pozwala w świetle prawa okradać moją i jego Polskę, a Pani nadal pomaga bogacić się tym, którzy Boga już dawno zapomnieli, a w miejsce Wiary widzą tylko pieniądze, złoto i marmury.

Mam nadzieję, Pani Kurtyka i inni krewni tych, którzy zakończyli swój żywot  w Smoleńsku, mam nadzieję, że dożyję tego dnia kiedy zdacie sobie sprawę z tego że sami sobie zgotowaliśmy ten los. Współczuję Wam utraty swoich bliskich, sam przeżyłem to również jednak ja nie oskarżam kogokolwiek za śmierć moich bliskich i nie oczekuję milionów ze wspólnej Polaków kasy, aby to właśnie moim krewnym stawiano pomniki, bo niby za co? Tylko za to że już nie żyją? Ja nie roszczę sobie prawa do wypłacenia mi i innym pięciu członkom moich najbliższych po 250 tysięcy złotych w czasie, gdy i tak macie dziesięć albo sto razy więcej od przeciętnego Polaka.

  'Oto link aby zagłosować za unieważnieniem KONKORDATU http://www.petycje.pl/petycja/6289/

Podobne artykuły


17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1272
17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1598
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1025
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 959
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 855
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 939
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 892
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 774
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 774
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 558
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 898
11
komentarze: 34 | wyświetlenia: 777
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Tia... nic dodać, nic ująć...

  swistak  (www),  09/04/2011
  marian R,  09/04/2011

Wiesz świstak.... myślałem, że jesteś mądrzejszy, nabijasz się z Białorusinów? Wiem z polaków 30 lat wstecz też się nabijałeś pewnie co?

Do moherów:

Głosujcie na PiS, kłóćcie się z Rosją. W tym samym czasie inni wysiudają was z rynków i będą zarabiać. Cały świat się rozwinie. A wy będziecie gotować się we własnym narodowo szowinistycznym, katolickim sosie , w swojej zaściankowości opluwać będziecie wszystkich, którzy są inni niż wy i jeszcze będziecie się dziwili dlaczego nikt was nie lubi, ani nie szanuje, a kolejne zdolne

...  wyświetl więcej

  Elba,  09/04/2011
  ...,  09/04/2011

Marianie sporo masz racji, nawet bardzo dużo ale... Używasz języka populizmu i napastliwości co moim zdaniem dyskwalifikuje ten tekst. Gdybyś pisał bez takiego rozemocjonowania tematem wyszedłby z tego świetny artykuł. Inna sprawa - to jasne, że za te katastrofę winę ponoszą przede wszystkim Polacy, a dokładnie - nasze wrodzone bałaganiarstwo i tak dalej. To jednak nie usprawiedliwia twojego pastw ...  wyświetl więcej

  ...,  09/04/2011

Dodam jeszcze, że ten tekst niestety stanowi ciąg dalszy w twojej propagandzie anty - pisowskiej i przypuszczam, że gdyby zginął tam nie Lech Kaczyński ale inny prezydent to pisałbyś spokojniej. Mnie nie musisz oskarżać o "pisowość", wiesz gdzie ja mam zarówno ich jak i PO i całą resztę tej watahy.

Piszesz o obchodach żałobnych za nasze pieniądze. Oj, gdyby tylko na takie rzeczy szły nasze pieniądze to byłoby bardzo dobrze!

  marian R,  09/04/2011

Mam się gniewać? Przestań. Widać mnie nie znasz. Widzisz ja do 10 kwietnia owszem też byłem przeciw PiS, ale właściwie mało o tym pisałem, raczej bardziej byłem przecie rządom bez względu na pochodzenie partyjne. Po 10 kwietnia jednak, jak poczytałem i pooglądałem to co działo się w telewizji, co odwalał Pospieszalski, co odwalał Kaczyński, co robiły mohery na Placu przed krzyżem, nie widząc właśc ...  wyświetl więcej

  nse,  10/04/2011

Nie ma znaczenia kto rządzi i z jakiej partii , dopóki ludzka natura będzie się poddawała mechanizmom opisywanym w prawie parkinsona to zawsze będziemy podążali ku zgubie ... Tak naprawdę nie ludzie rządzą tylko mechanizmy którym oni podlegają ...

  ulmed,  09/04/2011
  oculus,  09/04/2011

Do @ulmed. Wstydź się za siebie. Jesteś zarozumiała i zapatrzona w siebie, nawet nikogo nie obserwujesz. Kim ty jesteś, że wstydzisz się za kogoś?

  Elba,  09/04/2011

Wielką jest mądrością umieć znosić głupotę innych. PITAGORAS

  oculus,  10/04/2011

Tutaj jest trochę więcej cytatów Pitagorasa:http://mojecytaty.pl/autorzy/p(...)/1.html Warto niektóre z nich wprowadzić do swojego postępowania.

  Elba,  10/04/2011

Dziękuję @oculus za podpowiedź - nawet najmądrzejszy człowiek czasami gubi się w tym chaosie, dlatego już dawno zauważono, że "mylić się jest rzeczą ludzką" i "mądrości nigdy dość".
Ale też... "Schlebianie przysparza przyjaciół, prawda - wrogów" - Terencjusz.
I tak można by do wieczora... pozostawać w tych mądrościach, bo wymienić ich wszystkich nie sposób, a życie ucieka...

  ulmed,  10/04/2011

I ja zgodzę się ze słowami Terencjusza "Schlebianie przysparza przyjaciół, prawda - wrogów".

Szczególnie dziś. Jestem Polką i jestem z tego dumna i zabolały mnie Twoje słowa Marianie, te słowa: "A ja się pytam dlaczego robicie nam Polakom taki wstyd? Tak, wstydzę się za WAS bo cały świat się z nas śmieje."

Jeśli świat się śmieje to pewnie z innych powodów.

Oculusie, ani zar

...  wyświetl więcej

  oculus,  10/04/2011

Mądry wróg zawsze będzie twoim ukrytym przyjacielem, głupi przyjaciele i tak staną się twoimi wrogami. Trzymaj się ludzi mądrych a unikaj głupców. Miłej niedzieli Elbo.:)

  marian R,  10/04/2011

kol. Elbo zacytowałaś piękne a właściwie może nie pięknie, ale prawdziwie napisałaś -"Schlebianie przysparza przyjaciół, prawda - wrogów" - Terencjusz. koleżanko Ulmed - jeżeli to co napisałaś - że się wstydzisz za mnie, tak niestety -"mówienie prawdy przysparza wrogów"

  oculus,  10/04/2011

Ja myślę o Kaczyńskich inaczej: http://top1-1.com/pochodzenie-(...)skich/. To miało być dla @ulmed, a weszło na dół.

  ulmed,  10/04/2011

Ja Ci myślenia nie odmawiałam. Nigdy!

Zagłosuję, choć - prawdę pisząc - jest to pomieszanie z poplątaniem.

  Kitek,  10/04/2011

Gdyby Japończycy chcieli mieć pretensję do Amerykanów o bomby atomowe spuszczone na Hiroszimę i Nagassaki, toby jeszcze dzisjaj nie utrzymywali z nimi żadnych kontaktów. Tak jednak nie jest. My już dawno powinniśmy zapomnieć o Katyniu i prowadzić z sąsiadadem jak najlepsze stosunki, zarówwno gospodarcze jak i polityczne. Tymczasem wyobraźnia katolicka zaprowadziła nas do kolejnej tragedii. Wiąże s ...  wyświetl więcej

  ulmed,  10/04/2011

http://www.youtube.com/watch?v(...)q-rifhA / Jan Pietrzak-'no to już go nie ma'

  Darwolf  (www),  15/04/2011

Najważniejsze pytania w tym arcie:
"Za ile? Za czyje?"...
Na pierwsze sam chciałbym znać odpowiedź, drugie jest retoryczne: za moje i Twoje, ukradzione nam w podatkach!

Ponadto, jestem wręcz rusofobem, nie mam najmniejszego zamiaru ich bronić. Przypuszczam jednak, że wina za katastrofę leży po obu stronach: rosyjskiej za stan lotniska, polskiej za idiotyczną (wymuszoną?) decyzję o lądowaniu w takich warunkach.

  ulmed,  15/04/2011

Piloci podjęli decyzję o odchodzeniu.

  marian R,  15/04/2011

no ale co Ty na to, że to lotnisko było już od 6 lat nieczynne? To Polacy się uparli, żeby tam lądować, a potem ? W takiej mgle? Lądować? I jeszcze na dodatek mają pretensję że Ruskie nie zabronili ? Jak mieli to zrobić? Przecież Jak 40 który wylądował godzinę wcześniej nie dostał pozwolenia na lądowanie a jednak wylądował. Co Rosjanie na to? Mieli strzelać do nich skoro im się udało? Nie, nie str ...  wyświetl więcej

  Darwolf  (www),  15/04/2011

Dlatego decyzję o lądowaniu nazwałem idiotyczną.

"Kto w końcu wyjaśni paranoję smoleńską?"

Napisałem bez cudzysłowu, bo paranoja jest oczywista, paranoi nie wyjaśnia się, paranoję się leczy. Choć, prawdę pisząc, przeważnie bez skutku.

A wyjaśniać nie ma już czego. Jasność w temacie była od samego początku. Pisałem o tym sam, niejednokrotnie. Powyżej "marian R." podsumował rzecz krócej, ale równie wyczerpująco.

Problem pol

...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska