Login lub e-mail Hasło   

Nie będę przepraszał Żydów

Jaka organizacja przez już dwa z górą tysiąclecia, wykluczała, potępiała, mordowała nie tylko ludzi ale i całe narody. No, jaka?
Wyświetlenia: 5.554 Zamieszczono 02/09/2011
Dziś, po kolejnym “incydencie” w Jedwabnem, przez polską prasę, telewizornie i internet przelewają się fale przeoburzenia. Zewsząd dopadają nas  rozliczne “ochy”, “achy” i różnej maści, i politycznego kolorytu, “zacukania”.

A ja nie będę przepraszał Żydów.

Nie będę przepraszał po pierwsze dlatego, że po makabrycznym doświadczeniu holokaustu, Żydzi uczynili z niego cep obosieczny. I cep ten mówi wszystkim narodom Ziemi, że nie wolno krytykować Żydów, bo każda krytyka jest oczywistym przejawem antysemityzmu. Ergo, Żydzi nie podlegają krytyce i już.

Ale nie to jest tu ważne.

Ważne i zdumiewające jet to, że nigdzie nie przeczytałem i nie usłyszałem najmniejszego odniesienia do genezy antysemityzmu. Nigdzie! Nikt na ten temat nawet się nie zająknął.
Każda forma i rodzaj rasizmu jest mi głęboko obca. To jest w istocie “obłąkana ideologia”. Dzielenie narodów na lepsze i gorsze, mądrzejsze i głupsze już wielokrotnie w historii doprowadzało do kwesetionowania prawa tychże do istnienia. A jaka organizacja, pytam, wiodła w tym obłędzie prym? A jaka organizacja przez już dwa z górą tysiąclecia, wykluczała, potępiała, mordowała nie tylko ludzi ale i całe narody. No, jaka?

Przez tysiąclecia już, w Europie, a przez wieki w Polsce kler katolicki wsączał jad antysemityzmu w dusze narodów. Czego zwieńczeniam była całkowita akceptacja przez Watykan rodzącego się  w Niemczech faszyzmu, którego immanentną cechą była nienawiść do Żydów i wszystkiego, co żydowskie.

Dziś nie trzeba już nawet wychodzić z domu by poczytać sobie o genezie konkordatu zawartego przez Watykan z odradzającą się Trzecią Rzeszą.  I ogólnie o stosunku przewielebnych do faszyzmu, na zachodzie i komunizmu, na wschodzie.

Nihil novi sub sole!

A w Polsce? No jak to? Przecież każdy Polak-katolik wie, że to Żydzi zamordowali Zbawiciela! To wszak oczywista oczywistość! Żydzi czyli wysłannicy szatana i posłańcy piekieł. Żydzi, czyli Judasze, sprzedawczyki i zdrajcy! Czyż nie?

Kościół katolicki to organizacja, która, na przestrzeni wieków, nie ma równej sobie. Niem ma drugiej takiej, która ma na rękach krew milionów. I to nie jest przesada. To jest prawda. Do dziś skrywana, zakłamywana.

To jest jedna z tych prawd, których nie należy ruszać. Bo krytykowanie," matki naszej-kościoła" to grzech jest śmiertelny! I każdy wierzący człowiek wie, że spotka go za to kara wiecznego potępienia!

W oparach kadzideł, przy dźwięku dzwnów, szerząc strach i zabobon, z imieniem Chrystusa na ustach mordowali, torturowali, unicestwiali.

Przez wieki siali nienawiść, dzielili i rządzili.

Nie będę przepraszał Żydów.

Bo wciąż mam naiwną nadzieję, że przyjdzie taki dzień, w którym kolejny “następca św. Piotra”, “wikariusz chrystusowy”, i ziemski zarządca niebios, na ołtarzu w bazylice św. Piotra powie: Przepraszam was miliony! Przepraszam za nasze zbrodnie. Za wasze łzy i niewyobrażalne cierpienia.

I strzeli sobie w łeb.

Bo tylko wtedy ja powiem:  Szacun!

Podobne artykuły


15
komentarze: 35 | wyświetlenia: 1281
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1046
12
komentarze: 9 | wyświetlenia: 880
10
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1133
10
komentarze: 20 | wyświetlenia: 342
10
komentarze: 6 | wyświetlenia: 840
10
komentarze: 4 | wyświetlenia: 724
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 744
10
komentarze: 3 | wyświetlenia: 822
10
komentarze: 4 | wyświetlenia: 707
10
komentarze: 41 | wyświetlenia: 899
10
komentarze: 1 | wyświetlenia: 418
10
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1843
9
komentarze: 2 | wyświetlenia: 297
9
komentarze: 4 | wyświetlenia: 744
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  swistak  (www),  02/09/2011
  Areva,  02/09/2011

Nie kojarze historycznej sytuacji by kościół był ofiarą hitlera (chyba że mussoliniego) nawet taki papież Pius XII to nawet pobłogosławił 3 rzesze.

  Elba,  02/09/2011

"Nie ma znaczenia czy ktoś zabijał w imię obrony idei, wartości, bliskich, jedynej słusznej prawdy czy mordował dla przyjemności, w szale czy furii. Jeden i drugi trzymał miecz, a każde uderzenie miecza przyczynia się do zamknięcia serca, braku miłości."
Wiecej: http://eiba.pl/8q
Polecam ten artykuł ...

  Psst,  05/09/2011

Każda broń jest obusieczna poza pojednaniem.

  berni*,  02/09/2011

Masz racje Grzegorzu, nie przepraszaj- ja również nie mam zamiaru. Pozdrawiam.

http://eiba.pl/3 Polecam mój artykuł o podobnej tematyce, a także inne. Również nie zamierzam przepraszać za Jedwabne, bo nie czuje się winny. Osobiście nic im nie zrobiłem. Niemcy potrafią się wyprzeć odpowiedzialności za II wojnę światową, mówiąc że to "naziści" a nie Niemcy. Oczywiście to w żaden sposób ich nie usprawiedliwia, ale opinia publiczna to łyknęła.

Konradzie, witaj na Eiobie.
Dzieki za link. Chetnie przeczytam Twoj tekst.
Polecam Ci moj tekst o podobnej tematyce:
http://eiba.pl/3

Pozdrawiam

@Konrad Hryszkiewicz: Zgadzam się. No więc, gdyby przychylić się do tej postawy dzisiejszych mediów niemieckich logicznie by było usunąć także z widoku odpowiedzialność za wszelki komunizm, bo ci co robili za PRLu coś złego to byli komuniści a nie Polacy :D
poz :)
tal

  swistak  (www),  02/09/2011

"Jako zakamuflowany Żyd... " Ależ oczywiście! I tylko przez przypadek nie zostałem rzezańcem, którego do kościoła co niedzielę wiedli, i który jeszcze pacholęciem będąc za nic nie mógł pojąć, że Bozia w skrzynce, zwanej tabernakulum, mieszka...

I słusznie. Też tak uważam. Najpierw Żydzi przeproszą Palestyńczyków i zwrócą zagrabione im ziemie!

Wspaniała interpretacja,gratuluję.Wsadziłaś kij w mrowisko,ale fajnie!Pozdrawiam serdecznie

  mpj,  05/09/2011

Tak więc KK jest projektantem, budowniczym i konserwatorem antysemityzmu? Może i tak, ale czy to aby nie nazbyt prymitywne uproszczenie? Czy dzisiaj można powiedzieć, że katolicy w Polsce ciągle mają żal do Żydów o zabicie Jezusa (rzecz oczywista także Żyda)? Czy ktoś dojrzały emocjonalnie (powiedzmy dorosły) może wierzyć w takie bzdury na temat katolików? Czy nie lepiej założyć (a może przyjąć do ...  wyświetl więcej

Ano, kiedyś zadałam sobie trud prześledzenia losów narodu żydowskiego od początku. to tak przy okazji studiowania muzyki sefardyjskiej, która mnie zachwyca. Naród jak naród, w dawnych czasach tłukli się tam nad Morzem Śródziemnym wszyscy ze wszystkimi, ale potem Żyd poszedł w świat. Kiedy poznałam gehennę tego narodu zatkało mnie. Cokolwiek sie działo, mor, kwaśne mleko czy inne pioruny, winien by ...  wyświetl więcej

  qaz21,  05/09/2011

A.Sapkowski Boży bojownicy: " Gdyby was, tego, osaczyli, tegdy pomnijcie: najlepiej wrzask w jakim ludnym miejscu uczynić, że to Żydzi, że to wszystko przez Żydów, że to żydowskie są knowania. Weź jeden z drugim w gębę mydła kęsek, u studni miejskiej pianę tocz, pluj a krzycz: ratunku, pomocy, umieram, zatruli, zatruli, Żydzi, Żydzi. Naród wraz rzuci się Żydów gromić, zacznie się, tego, khekhe, dz ...  wyświetl więcej

Za jakie własne winy?

@skrzydlate: Historia narodu żydowskiego jest nieprawdopodobna a to, że wciąż istnieją wymyka się racjonalności.
@quaz: Doskonała ilustracja!

W zasadzie nic się nie wymyka, uratował ich tożsamość kulturową szacunek do tradycji, chociaż zawsze reagowali na obyczaje i kulturę narodu, u którego gościli, stąd tak wielka różnorodność wśród samych Żydów, a muzyka sefardyjska to samo piękno. W pielęgnowaniu tradycji dużą rolę odegrały kobiety, ale kobiety w tej kulturze pełnia wyjątkową rolę, nie do przecenienia. Uratowała ich solidarność na o ...  wyświetl więcej

mpj:" Tak więc KK jest projektantem, budowniczym i konserwatorem antysemityzmu?" W rzeczy samej!

  swistak  (www),  06/09/2011

Grzegorzu ! Rzeczywiście fotka pasuje jak wykapana podobizna do paszportu

  ...,  07/09/2011

Też nie mam zamiaru przepraszać ani jednego Żyda. Z powodów, które opisałeś Grzesiek krótko i trafnie. Mój głos jest oczywisty.

Brawo! Nareszcie ktoś trafił w sedno.

Jejejku... a gdzie żeś się podziewała tyle czasu? Witam pięknie:)

Ja również witam najbardziej optymistyczną eiobowiczkę :) Chyba czekałam na jakiś dobry artykuł, co by mnie wybudził z mentalnej śpiączki.

A ja nie będę przepraszał Żydów dlatego że to oni wydali na śmierć Jezusa czym doprowadzili do tego że jego matka Maryja musiała do końca życia rozpaczać... Nie będę przepraszał Żydów tym bardziej dlatego że skoro Maryja jako że była MATKĄ BOSKĄ CZĘSTOCHOWSKĄ była Polką więc jej syn był POLAKIEM tak wiec Żydzi ukatrupili POLAKA!!! I nie mówcie tu że matka Jezusa to Żydówka bo Żydzi w odróżnieniu o ...  wyświetl więcej

  niko53,  20/01/2012

Jesteś żałosny... jeśli twoim zdaniem kosciół mordowal cale narody, to co robią teraz żydzi z palestyńczykami? Dobre pytanie, po 2000 lat nieobecności mordują , torturują palestyńczyków w imię praw do ziemi, ktorej sami nie potrafili utrzymać... Nie uważam się za katolickiego fanatyka, ale jeśli żydzi oczekuja od polaków odszkodowan, a wielu polityków otwarcie mówi o 'zagladzie narodu żydowskiego przez polaków' ,to coś jest nie w porządku...

Z naszymi zbrodniami musimy się sami rozliczyć. Jeśli takie miały miejsce, to należy je zdecydowanie potępić. Jestem jak najbardziej za, nie ma usprawiedliwienia dla zbrodni, a sprawca nie może, być broniony tylko dlatego, że był Polakiem.
Problem polega na tym, że Żydzi biją się tylko i wyłącznie w cudze piersi. Sami są bez skazy i zmazy, wszyscy dookoła są winni, a oni pozują się wyłączni ...  wyświetl więcej

Zakładając że jesteś urodzony i mieszkasz w Polsce i jesteś pomiędzy 20-25(Czytaj Twoi dziakowie urodzili się w prl) rokiem życia, to szansa na to że wszyscy oni nie są katolikami są jak 6 do miliona ;p wiec pewnie też masz krew na rękach. Ale to taka dygresja;p
Wydaje mi się że z ta genezą atysemityzmu nie jest tak prosto. jeszcze 200 lat temu(kościół działał już 800lat) wizerunek żyda w p ...  wyświetl więcej

Przepraszanie, to tylko przyznanie się do wyrządzonej komuś niestosowności. To nie akt oczyszczenia. Jeśli wyrządziłem komyś podłość, to, czy przepraszając zmniejszam rozmiar tej podłości? Czy zwrócę życie zamordowanym niewinnym, czy zwrócę zagrabione mienie? Akt przeprosin stanowi rodzaj bezsenu, gdy mowa o skali ogólnoludzkiej.
Przepraszam, bo przejęzyczyłem się, bo szturchąłem kogoś niec ...  wyświetl więcej

Wszyscy na Grassa.A On jako pierwszy sprawiedliwy i odważny powiedział PRAWDĘ.Semici wykorzystują swoją mądrość (pochodzą przecież z 4-tego wymiaru i dlatego poniżają NAS,3-cio wymiarowców) do manipulowania nami.A czym się różnią od Archontów ?Są typowymi STS-ami.

  bardek,  20/07/2012

Elohim, co za bełkot. Ty chyba jesteś pod przemożnym wpływem dwuwymiarowców. Nie byłeś kiedyś milicjantem patrzącym na rybkę w akwarium?

Trafny tekst! Zarówno co do wykorzystania holokaustu przez Żydów jako narzędzia PR'owego, jak i co do genezy zjawiska. Można by jeszcze powiedzieć o jakimś histerycznym wybielaniu Niemców, przez co nikt nie używa zwrotu ,niemieckie obozy śmierci'.

  azet,  22/07/2012

wszyscy jesteśmy ludźmi. Bycie żydem, katolikiem, muzułmaninem, ateistą itd. to wymysł ludzki. Zabijamy się w imię własnych wymysłów, a nie żadnych konieczności. Gdy przestaniemy się rozpychać, miejsca starczy dla każdego. Gdy przestaniemy udawać samych siebie - a zaczniemy naprawdę żyć własnym życiem, z poszanowaniem bliźniego, jego przekonań i jego osoby, nie będzie żadnych problemów. Narzucanie ...  wyświetl więcej

@azet: Witaj :)
Mi się zdaje, że to chciwość władzy i kasy jest powodem wojen, gdyby wojny się nie opłacały nikt by ich nie ryzykował. Ale opłacają się, bo tysiące zmanipulowanych biedaków, naiwniaków giną za cudzą władzę i kasę :D Gdyby na wojnach ryzykowali własną skórę ci, którzy je wszczynają to wojen by nie było - ale oni mają z tego czysty zysk, w dodatku można go usprawiedliwić potrz ...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska