Login lub e-mail Hasło   

co i po co

text dla desperatów!
Wyświetlenia: 953 Zamieszczono 25/10/2011

Zastanawiałeś sie kiedyś po co to wszystko? I know. To pojęcie względne.  Co przydarzyło Ci się dziś miłego?

ja miałem same interesujące sprawy:) Wstałem o 4.15 bo serwer nawalił w sieci i musiałem jechać. skończylem ok 6.45 a potem do nastepnej pracy... do sklepu! NO kurde mać! Mam trzydziestkę na karku, magistra z Pedagogiki, fakultet z psychlogii a pracuje w pieprzonym sklepie! Ale to nie jest płenta tego textu. O 7ej miałem spotkanie z kierownikiem, całkiem spoko gość ale po godzinnych wywodach wrzucił mnie na kasę. I tak do 15ej. Nie narzekam ale to chyba delikatna przesada. Juz wolałbym pracowac na budowie! Przynajmniej nabrałbym werwy. Rozumiecie o co mi chodzi? Gdzie jest wolność wyboru? nie po to studiowałem 7 lat by teraz zasuwać jak mały chiński wyrodnik! Dobra. Koniec z sentymenrtami. Wyjechałem z pracy starą Omegą, a tu nagle jak coś nie pierd..lnie! Po prostu szczyt! walnął we mnie dziadek w OBI, bo mnie nie zauwarzył. No myślałem że rozniose gościa! Jako tako doczłapałem sie do parkingu przed moim blokiem. Moja Ola skrzyczała, kwiczała ale dzielnie mnie dowiozła. wszedłem do domu i pomyśłaem że koszmar dzisiejszego dznia sie skończy. A tu niespodzianka. maluje sobie spokojnie kuchnie dla relaksu i nagle odpadł mi kawał tynku na głowę! Użyłem kilku wulgaryzmów i tak dokończyłem pracę. Posprzątałem po sobie, usiadłem przed laptopem i tak siedze do tej pory. Wcześniej wyskoczyłem po piwo i fajki. Chcę rzucić ten nałóg ale dzisiejszy dzień mnie do tego zniechęcił, i to katastrofalnie. Więc sie pytam po co to wszystko? Po co pisać o polityce, o kościele, o tym wszystkim co się dzije. Tego jest pełno wszędzie! Gdziekolwiek nie spojrzę otacza mnie cały ten chłam! teraz siedzę, palę, popijam piwo i jakoś to pcham do przodu. Aha. Zapomniałem o najważniejszym. Poznałem kilka dni temu fantastuczną dziewczynę i czekam teraz na info od niej. No. To sobie Kurcze poczekam! Chce być twardy ale pokazcie mi faceta który jest twardy?! W zuciu? Oczywiście! Ale w relacjach damsko - męskich wymiękamy na starcie. Albo dziewczyna jest za chuda, albo za wysoka, albo za gruba, albo po prostu pusta! Ale to One nas wiodą za nos i własnie My robimy tego czego One oczekują. Oczywiście odezwe sie pierwszy bo ta ciszamnie dobija. Do czego zmierzam... Przez cały dzień, od kiedy wstałem, wciąż czekałem na wiadomośc i mnie utrzymywało przy mojej marnej egzystencji. Przez cały ten piekny, deszczowy kopany w dupę dzień! I wiecie co? Nie przestaje czekać! Szkoda że nie mam psa, wtedy by ktoś przynajmniej czekał na mnie w domu:D Ugryzł by mnie i bym sie wkurzył na niego aż w końcu zapomniał o wszystkim a tak? Wychodzę do baru bo zaraz trafi mnie jasny szlag! To wszystko na dziś. Zastanówcie się czy to do jasnej cholery ma sens?! I co? Ja myślę że tak. Tzeba coś po prostu z tym KU..WA zrobić!!!

Podobne artykuły


16
komentarze: 110 | wyświetlenia: 704
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 961
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 392
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 900
13
komentarze: 0 | wyświetlenia: 964
12
komentarze: 1 | wyświetlenia: 523
12
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1669
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 737
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 501
11
komentarze: 4 | wyświetlenia: 434
11
komentarze: 24 | wyświetlenia: 508
11
komentarze: 298 | wyświetlenia: 452
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 993
11
komentarze: 9 | wyświetlenia: 922
10
komentarze: 2 | wyświetlenia: 783
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  ykes,  25/10/2011

"Mam trzydziestkę na karku, magistra z Pedagogiki, fakultet z psychlogii" - i piszę <PŁENTA>.

Ykes, "płentę" zauważyłeś, a "zauwarzył" nie zauważyłeś? ;) :)

  ykes,  25/10/2011

Cóż, nawet najlepszym się zdarza... ;)

A mnie się podoba najbardziej "chiński wyrodnik" ;)

  Amicus,  26/10/2011

I tak dobrze, że nie wyrodek ;)

  hussair  (www),  26/10/2011

Loża szyderców... :0

  Amicus,  26/10/2011

Słósznieś spłentował, Chóssair ;) :))

  hussair  (www),  26/10/2011

Boję się loży i nic już nie wrzucam!
Załatwię was czosnkiem i kołkiem, wy... :0

tak to jest jak piszesz po pijaku i spieszysz sie na spotkanie. a tak na serio błędy to pojecie wględne. napisałem całą stronę a wy tylko zwróciliście uwagę na błedy. zagranie taktyczne. ale piszcie. zgniote was. dzieki Hussair. nie przestawaj pisać. nie daj stysfakcji tym gnojkom.

Hehe... nie chwyciłeś humoru... Gniewomierzu.
Hussair i co ty na taką zachętę? Będziesz się jeszcze bardziej starał dokładać błędy do twoich bezbłędnie i błyskotliwie napisanych artykułów? No i jeszcze jedno...Staniesz w obronie damy?
A teraz tak na serio autorze - czepiliśmy się błędów tylko, by ci zaoszczędzić wstydu. Coś nam pachniało oparami procentowymi więc wyrozumiałość wzięła ...  wyświetl więcej

Wal śmiało! Ale jak plujesz, to pluj celnie. Pobobno jad żmiji oczyszcza. Aha. Gniewomierz to psełdonim. Mów mi Mirek. I spójrz jeszcze raz na moja stronę. Dodałem kolejny chłam.

Ależ widziałam Mirku o pseudonimie Gniewko, widziałam ;) Nie jestem jakoś zaskoczona, spodziewałam się tego. Twój typ tak ma...

Gniewko? zaczaiłem now. nie mówiłem że Gniewko tylko Gniewomierz. Zdrobnienia mnie nie interesuja. Ale to było wtedy. Teraz to zmieniłem. Mój chłopak sie denerwuje że tego uzyłem.

Pozdrów go od nas w takim razie. Gniewko czy Gniewomierz to całkiem fajne nicki i gdzie tu powód do zdenerwowania?



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska