Login lub e-mail Hasło   

Ordynarność w marketingu Playa

Wulgaryzmy słowa wchodzą do języka obecnego w mediach i zaczynają być traktowane jako coś normalnego. Ale co ciekawie po podobne symbole sięgają także firmy.
Wyświetlenia: 778 Zamieszczono 23/11/2011

Ordynarność w przestrzeni publicznej to coraz poważniejszy problem. Słowa typu „zajebisty” wchodzą do języka obecnego w mediach i zaczynają być traktowane jako coś normalnego. Powoli przyzwyczajamy się do tego, że w różnego rodzaju programach rozrywkowych używa się ordynarnych określeń i budzi to coraz mniejszy opór opinii publicznej.

Wulgaryzmy niby mimochodem pojawia się w wypowiedziach już nie tylko naszych znajomych czy przypadkowych ludzi na ulicy ale także celebrytów  pragnących zwrócić swoją uwagę.

Ale co ciekawie po podobne symbole w celu osiągnięcia marketingowego efektu sięgają także wielkie firmy. Przykładem może być publikacja rzecznika sieci komórkowej Play na oficjalnym blogu tej sieci. Rzecznik artykułu o niesprawiedliwych jego zdaniem stawkach MTR opatrzył grafiką ilustrującą męskie genitalia, kierowane w kierunku konkurentów.

Czy rzeczywiście chcemy aby rysunki męskich genitaliów były publikowane na stronach poważnych firm? Jak mamy wychowywać polską młodzież kultury, skoro już same firmy używają się takich symboli! Przecież szczególnie na blogi o nowych technologiach wchodzi właśnie młodzież.

Podobne artykuły


12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1386
11
komentarze: 278 | wyświetlenia: 1245
10
komentarze: 75 | wyświetlenia: 789
10
komentarze: 195 | wyświetlenia: 670
9
komentarze: 31 | wyświetlenia: 823
8
komentarze: 20 | wyświetlenia: 543
8
komentarze: 1 | wyświetlenia: 499
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska