Login lub e-mail Hasło   

Jełop na eiobie

Czyli o odrzucaniu artykułów, stawianiu minusów i personalnych atakach.
Wyświetlenia: 2.381 Zamieszczono 19/01/2012

Jełopem może być każdy, bez względu na płeć, wiek, tytuły czy wykształcenie.. Cechą jełopa jest absolutne przekonanie o swojej wszechwiedzy we wszystkich lub przynajmniej w wybranych dziedzinach. Uważa się też za sprytniejszego, mądrzejszego od innych czy bardziej przebiegłego. Ma też zadziwiającą łatwość oceniania – przede wszystkim negatywnego oceniania i krytykowania innych – ogólnie lubi atakować innych, szczególnie tych, których uważa za słabszych.

Cechą charakterystyczną jełopa jest też jego sposób argumentacji. Jest ona arogancka i agresywna, a odnosi się przede wszystkim do formy wypowiedzi i osoby rozmówcy.

Typowe jest odnoszenie się do płci rozmówcy, wieku, sugerowanie mu różnorakich braków, obrażanie itp.

Argumenty merytoryczne są bardzo powierzchowne, bo ogólnie jełop nie lubi myśleć, lubi się wypowiadać.

 

Na eiobie jest masa artykułów lepszych lub gorszych. Człowiek, który nie jest jełopem daje plusy na artykuły, które mu się podobają, czy też uważa je za interesujące, inne ignoruje z różnych powodów, co jest zupełnie naturalne. Kiedy zdecyduje się dać jakiemuś artykułowi minusa, np. zarzucając mu nieprawdziwe informacje, przyzwoitość każe mu uargumentować swoje stanowisko, odnosząc się merytorycznie do jego treści, a nie do formy czy osoby autora.

Jełop nie ma takich zahamowań,  wciska klawisz i ma swoją jełopową satysfakcję:-)

Nie warto z nim dyskutować, bo jest on z reguły nieprzekonywalny i nieprzyjemny, a dyskusja z nim niczego nie wnosi, zawsze musi mieć ostatnie słowo. Można nasłuchać się tylko mniej lub bardziej zakamuflowanych obelg, pretensji i poznać repertuar tanich jełopowych sztuczek.

 

Dlatego kiedy ktoś ocenia nasz artykuł, daje nam minusy w komentarzach lub przyczepia się do nas personalnie zastanówmy się, czy nie jest to aby typowa jełopia aktywność.

 

       

Podobne artykuły


33
komentarze: 35 | wyświetlenia: 4020
21
komentarze: 73 | wyświetlenia: 2938
19
komentarze: 109 | wyświetlenia: 3354
14
komentarze: 8 | wyświetlenia: 1809
14
komentarze: 60 | wyświetlenia: 669
15
komentarze: 134 | wyświetlenia: 2130
38
komentarze: 10 | wyświetlenia: 2364
13
komentarze: 9 | wyświetlenia: 463
32
komentarze: 11 | wyświetlenia: 9386
32
komentarze: 13 | wyświetlenia: 5879
28
komentarze: 23 | wyświetlenia: 4792
28
komentarze: 12 | wyświetlenia: 3529
30
komentarze: 31 | wyświetlenia: 66535
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Dotychczas tylko raz dałem minusa - Świstak wie, za co.

Obawiam się Zbysławie, że to jednak o tobie:P

To, że ktoś odnosi krytycznie tekst do siebie i zastanawia się nad swoim postępowaniem świadczy tylko o jego klasie. Każdy z nas czasami może popełnić błąd, ale człowieka na poziomie od jełopa odróżnia między innymi to, że jest zdolny do refleksji nad sobą a nie tylko do krytykowania innych.

Do: podkowar.
Obrzydliwe WAZELINIARSTWO! Witamy w TWA... :))

A jak Zbysław zobaczy, że znów go przechrzczono to nawet wazelina nie pomoże:P

  Amicus,  19/01/2012

Nie cierpię imienia Zdzisław! Tych Zdzisławów, których jeszcze nie poznałem - przepraszam za "generalizowanie".

  jotko49,  19/01/2012

:))) jakie tam wazeliniarstwo? Ubaw mam po pachy dziś...Obserwuję go od początku. Pierw z rozpędu skasował Zbysława za niską jakość i jeszcze paru a teraz słodzi..No i ta kolejka do "spowiedzi"...Kochani zróbcie mnie Jełopem i będzie temat zakończony.I tak każdy będzie głosował jak będzie chciał wszak wyskakuje jego nick. A gdyby tak jeszcze przy plus/minus ,toby się działo...Kto jakiej jest opcji ...  wyświetl więcej

Do The Meaning.
Zbysław - przechrzta! No nieeeee... Takiego thillera nawet On sam by nie wymyślił... :))))

Do: jotko49.
Proszę - PRZESTAŃ!!! Nie dość, że już po komencie The Meaning rozbolał mnie mój imponujący "sześciopak", to teraz i zajady mi popękają! PRZE-STAŃ!!! :)))

Brawo,a artykuł fajny

A nawet Zbysław...

  mss72,  19/01/2012

jak to dopiero teraz zostało zauważone...to jak ty wnikliwie czytasz treść artykułów?)))

Do podkowagr.
Po pierwsze „primo“ :) - w TWA drzwi są zawsze otwarte. Dla wszystkich. Formalnych
przyjęć nie ma.
Po drugie „primo“ :)) - w TWA nie ma prezesa. Janusz tylko ciebie przywitał.
Po trzecie "primo" :)) - Janusz nie jest prezesem, lecz senatorem z ramienia TWA.
Po czwarte „primo“ :))) - czy wchodząc do w garażu, automatycznie stajesz się
samochodem?

Czytać nie umiesz? Tu nie ma prezesa. Poza tym, cyt. za Zbysławem. "A ty tu czego?".

Robercie... Coś mi się wydaje, że szkoda zdrowia... przypomnieć tekst o głupocie?:P

Jełop i tak tego nie przeczyta... ostatnio taki jeden odrzuca po kilka moich artykułów w odwecie za każdym razem jak się loguje, ale ostatnio się nawet przyznał, że nie czytał, ale i tak jest mierne wg niego... i rzeczywiście stosował chwyty "jełopowe" opisane powyżej, a jak zabrakło argumentów, to spasował i nawet pozdrowił, cokolwiek to znaczyło:)))

Przeczyta, przeczyta, przecież prawdziwy jełop nie uważa się za takiego więc nie odniesie tekstu do siebie tylko do innych :-)

Dobrogoście, w swojej rycerskości i prawości serca, kredytujesz jełopa za bardzo...

Dlatego ze skruchą przyznałem, że się myliłem :-)

Hominem te (esse) memento...

  hussair  (www),  19/01/2012

Skalny Kwiat jest... No. Czy muszę mówić?

Kwiatku - odrzuca Cię, choć nie przeczytał?? Widać... poznał się na Tobie, hihi! ;-)
Och, ludzie - tyle tu tych artykułów o trollach ostatnio, a sposób na nich może być przecież o wiele prostrzy: ignore i do przodu! :-)

Doskonały tekst ukłon i brawa dla Słowianki ! Przede wszystkim skłania do refleksji a to cecha naprawdę dobrego tekstu. Czytając go zastanawiałem się ile razy zachowałem się jak jełop i postanowiłem nie robić tego na przyszłość – jeśli mi się uda to ten tekst okaże się wielki :-) Mam nadzieję, że przyczyni się on do podniesienia jakości dyskusji i poziomu portalu czego sobie i wszystkim życzę :-) Z rycerskim ukłonem :-)

  ,  19/01/2012

Odrzuciłem - jak na rasowego "Jełopa" przystało ;)

Hej, powiedz dlaczego uważasz ten tekst za niskiej jakości i wówczas łatki ci nie przykleją :)

  ,  19/01/2012

Jak odpowiem to nie będę Jełopem ;(
"Cechą jełopa jest absolutne przekonanie o swojej wszechwiedzy we wszystkich lub przynajmniej w wybranych dziedzinach." - cenię jakość i jeżeli ktoś ma wiedzę w wybranej dziedzinie/dziedzinach i przez jej pryzmat weryfikuje merytorycznie teksty, które są bzdurą to należy mu się uznanie za ten wysiłek.
"sugerowanie mu różnorakich braków" - jeżeli fa ...  wyświetl więcej

No widzisz... teraz się nie zaliczasz, i pomimo, że ci nie zależy, to i tak zaplusowałam twoją wypowiedź :)
Ja po prostu na ten artykuł nie zagłosowałam. Ale i nie uważam, by był tak niskiej jakości, by go odrzucić... bywały tu o niebo "gorsiejsze" i lądowały na głównej... hehe... zaraz działa przeciwko TWA wytoczysz... ale niech tam.

"cenię jakość i jeżeli ktoś ma wiedzę w wybranej dziedzinie/dziedzinach i przez jej pryzmat weryfikuje merytorycznie teksty, które są bzdurą to należy mu się uznanie za ten wysiłek." też tak uważam, ale należy wyraźnie rozróżnić uważanie się za wiedzącego od posiadania konkretnej wiedzy.
Konstruktywna krytyka a personalny atak to zupełnie różne rzeczy:
Kiedy piszę komuś, że popełnia ...  wyświetl więcej

Viverti już powiedział... wg niego na skleceniu paru zdań na szybko, zdaje się tak to ujął.

Jak dla mnie, temat minusowania i jełopów różnej maści po prostu już się"oklepał". Zbyt wiele ostatnio już na ten temat napisano. I tak po prawdzie, tekst nie wnosi niczego odkrywczego tudzież wzruszającego czy informacyjnego. Dlatego nie głosowałam. Natomiast nie uważam by był niskiej jakości, bo jest w miarę poprawnie napisany. Pozdrawiam i bez urazy Słowianko i Dobrogoście:)

W porządku, kwestia niskiej czy wysokiej jakości jest sprawą subiektywną. Osobiście byłbym skłonny odrzucić jakiś tekst za niską jakość gdyby był to tekst niezrozumiały, bełkotliwy – ogólnie nie nadający się do czytania lub posiadał jakieś inne poważne wady. Nie ma dla mnie znaczenia czy tekst jest sklecony na kolanie czy nie. Ma dla mnie znaczenie natomiast jego treść i przesłanie jakie z sobą ni ...  wyświetl więcej

W temacie uzasadnienia, jak najbardziej się zgadzamy:)))

Cudownie by było gdyby administratorzy się z nami zgodzili :-)

Przecież nie zmuszą tych, co odrzucają do skomentowania swojej decyzji... jest dobrze, jak jest, jeśli chodzi o program, na resztę admini za bardzo wpływu nie mają...

To bardzo proste wystarczy wprowadzić pole tekstowe które należy wypełnić a jeśli pozostanie nie wypełnione nie można odrzucić tekstu, albo automatycznie jako powód odrzucenia program wpisuje "Odrzuciłem bo jestem jełopem" :-)

Hihi... to okienko nieźle pomyślane:)

  Bar_ka  (www),  01/03/2012

Ale mi wstyd. Dopiero dzisiaj czytam ten artykuł i znajduję pod nim propozycję Dobrogosta: możliwość odrzucenia artykułu po napisaniu komentarza. Myślałam, że to ja wpadłam na ten pomysł, zaraz skasuję artykuł - nieartykuł z tą samą propozycją.
A jełopami coraz mniej się przejmuję odkąd zaczęłam ich dostrzegać. Kiedyś to zjawisko było mi nieznane.

Jednak się myliłem ;-)

Może oprócz listy TOP30 warto by pomyśleć nad listą Jełop 30 :-)

Och nie, nie! Jeszcze podłapałby ją Alert24 i zrobił z niej przebój miesiąca!

  mss72,  19/01/2012

może trochę nie na tmat..Wiecie jaki tekst dzisiaj słyszałem w telewizji..i od razu pomyślałem o eiobie..
,,minusator-masturbator"..

Ktoś taki chyba tu szaleje :-)

Dlaczego, mam nieodparte wrażenie, że drugi akapit odnosi się do mnie? :-D

Nie wiem dlaczego, może jesteś nadmiernie krytyczny w stosunku do siebie:-) ja w każdym razie nie myślałam o Tobie.

  hussair  (www),  19/01/2012

A ja już się pogubiłem, kto jest tą czarną owcą, w każdym razie lanie jest surowe. :)

Nikt konkretny, to pewne zjawisko:-)

Nie wiem kto jest czarną owcą, ale wiem kto nie jest :-) Na pewno nie jest ten, kto odważy się głosować na ten tekst :-)
A tak w ogóle to umieścił bym ten tekst w regulaminie eioba ;-)

  hussair  (www),  19/01/2012

Skoro oficjalnie powiedziano, że jełopem nie jest NIKT KONKRETNY, to głosujemy! Wirtualnych jełopków mogę pokopać po żebrach, tym żywym odpuszczam w imię boże. ;)

Dobrogoście, twoja rycerskość każe się ci posuwać za daleko w propozycjach;)
Mam odwagę dyskutować pod tym tekstem i wyjaśnić swoje stanowisko i w żadnym razie nie zagłosuję... Może jestem szarą owcą...

  Elba,  19/01/2012

Może zamiast Jełop lepiej mówić Ferdynand? Też Kiepski, ale brzmi trochę lepiej, prawie jak bohater (co prawda kiepskiego formatu, ale zawsze bohater..).

  hussair  (www),  19/01/2012

Może don Carlos? :) Ta forma "jełop" trochę razi ostrością jednak...

No już nie przesadzaj Hussair... "poprawność polityczna", jak ustaliliśmy, zdaje się nie obowiązywać na eioba:)

Mnie razi jak np. jełop wymyśla komuś od kolaborantów – chyba, że tym kimś jestem ja to wtedy mnie bawi :-)
Jełop to jełop i warto czasami nazwać go po imieniu :-)

  hussair  (www),  19/01/2012

Dobra, przekonaliście mnie. :)

Łatwy jesteś :P tak łatwo dałeś się przekonać :)

  hussair  (www),  19/01/2012

Łatwy i słaby. :( To koniec husarii, zostaje rozwiązana i w ułanów przerobiona... Albo we furmanów, co węgle dowożo. ;)

SILNY!!!!!!!!!!!!!!!! :p

  hussair  (www),  19/01/2012

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

A pospolite ruszenie ocali husarię :p

Nie myśl zbyt długo i intensywnie bo zostaniesz myśliwym :p

  hussair  (www),  19/01/2012

Zastanawiam się nad tym ruszeniem... To kto niby się ruszy dla husarza?

Na pewno ktoś. Pierwsza! :)
Tylko co trzeba robić? hmm...:p

  hussair  (www),  19/01/2012

Na początek przytulić. No chyba jest przytulenie jedynie słuszną religią ludzkości, wydaje mi się?...

<tuli> :*

  hussair  (www),  19/01/2012

Chyba wstanę jednak... :)

:):)

  hussair  (www),  19/01/2012

:)) Naprawdę trafiłaś w moment! Uffff. To chyba popiszę,skoro już pokrzepiony jestem tak pięknie.

Pisz, daj się prowadzić palcom :) Miłego tworzenia :)

  hussair  (www),  20/01/2012

Dziękuję za wsparcie dla bezdomne... bezkonnego znaczy. ;)

Bezkonnego, czyli że na osiołku :p

  hussair  (www),  20/01/2012

Hm, Panieneczka dziś w wysokiej formie jest! :)

Staram się, ale nie zawsze jest tak sielsko, anielsko i durnie czasem bywa chmurnie... :p :)

  hussair  (www),  20/01/2012

No, no, dziś to strach podpaść pod ten ostry język... Na szczęście zaznałem przytulenia, fart mam. :)

Jak na przytulenie się zdobyłam, to znaczy, że dobrze jest...:p i fart też jest, więc wszystko gra :)

  hussair  (www),  20/01/2012

Nooo... to chyba masz słabość do konnych, widzi mi się. ;-)

Tak, a to dlatego, że paliwo takie drogie, no i zanieczyszcza atmosferę. Stanowczo opowiadam się za koniem! :)

  hussair  (www),  20/01/2012

:)
A co z piechurami, co waćpanny na rękach przenoszą?

Nie neguję, zasługują na podziw i szacunek, że tak o własnych siłach :p

  hussair  (www),  20/01/2012

No, a gdy sił brak, to wtedy odrobina przytulenia cuda czyni. ;)
Ok, uciekam już. Jeszcze Ci e-mail puszczam, ok?

Ok, pa pa :)

Niby dowcipne, bo o jełopach i bez konkretnych nazwisk, a jednak mam wrażenie, że autorka trochę strzeliła sobie w stopę. Zarzuca jełopom m.in., że atakują nie treść, a osobę piszącego. Ale wystarczy teraz otworzyć każdy artykuł autorki i zobaczyć, kto go odrzucił - i choć nie użyła nazwisk to i tak będzie wiadomo, kogo za jełopa uważa. A to już trochę jełopowe, nieprawdaż?

Odniosłam podobne wrażenie... niestety:(

  Amicus,  19/01/2012

...i ja też.

Jak widać wrażenia mogą być bardzo mylące i każdy ma inne :-) Warto też zanim wyda się sąd na podstawie pierwszych wrażeń nieco pomyśleć i przyjrzeć się bliżej – to taka ogólna refleksja :-)
W tym konkretnym przypadku można by zauważyć, że Słowianka ze Zbysławem ostatnimi czasy szli ręka w rękę więc ta teoria od razu pada :-) Można też by też zauważyć, że dyskutowała w podobnych tematach gd ...  wyświetl więcej

"Słowianka ze Zbysławem ostatnimi czasy szli ręka w rękę"... A może noga w nogę? Bo głowa w głowę to nie...

  Amicus,  19/01/2012

Zbysławie, bardzo chciałbym Cię nie lubić, ale - z powodu m.in. takich komentarzy - nie dam rady! :)
Taki ze mnie pieprzony TWAdzista ;)

Ja podplusowałam wazeliną... chyba z przyzwyczajenia :)

@Andrzej Siciński: Zgadzam się w 100%...
"Przyganiał kocioł garnkowi" :]
Tyle, że wg mnie tekst powinien być w kategorii "rozrywka" ;D

Jestem od miesiąca na eiobie i czytam różne artykuły i to są moje refleksje odnośnie pewnego zjawiska, które zaobserwowałam. Spośród moich artykułów dwa odrzucił Zbysław (więc pisanie każdy, to pewne nadużycie), ale wbrew temu co myślisz nie jest to artykuł w niego wymierzony. Ja mój stosunek do tego wyraziłam w innym komentarzu pod innym artykułem i Zbysław wie, że go cenię.
A jełopowatość może dotknąć każdego, nawet mnie:-)

Może i jakieś tam zagrożenie jest ale ja też wpisuję się w grupę społeczności Słowiańskiej;)
więc zagłosowałem za...;)Pozdrawiam Słowianko:))

Doceniam samokrytykę i proszę się nie zrażać tą odrobiną krytyki z mojej strony.

Ja trochę "niemerytorycznie"...

Widzę, że są trudności w dogadaniu się - tekst słowianki jest "dobry", czy też "niedobry". Proponuję demokratyczne głosowanie - rzecz jasna - JAWNE (przecież nikt za otwartą antypatię w stosunku do P.T. Autorki nie będzie rozstrzeliwał - przynajmniej nie o d r a z u...), NIEPOWSZECHNE (odrzucamy jełopów...), NIERÓWNE (co zrozumiale - głosy wybrańców, zwłaszc

...  wyświetl więcej

Strasznie to skomplikowanie i przebiegle wymyśliłeś... :)

Do: Skalny Kwiat.
nnnnO! I nikt się nie domyślił...

  hussair  (www),  19/01/2012

Hmmmm... senatorze, poproszę o wersję na tabliczce sumeryjskiej.

;)

  mss72,  19/01/2012

a ja wiem o kim Słowianeczka pisze ale nie powiem) Bo to juz męczące)

Jestem za krytyką konstruktywną,za minusami uzasadnionymi argumentami,dowodami lub swoim przekonaniem..a sam minus bez rozsądku,uzasadnienia=jałop

Przepraszam ;(

Kogo i za co?:-)

Wygląda na to, że tak ogólnie... Frantic chciałbyś odpust zupełny, czy jak?

@ slowianka - A tak musiałem sobie palnąć ;D

A co do odpustów.... nie mam pieniędzy na wykupienie całego.... są jakieś "mniejsze" odpusty w pakiecie ?

Mnie się pytasz? Przykro mi bardzo, ale nie znam aktualnej oferty:/:)

No trudno... spalę byka w ofierze i będzie ok ! Tylko...skąd ja byka wytrzasnę ?!

yyy... mam nadzieję, że nie o mnie chodzi... z tym spalaniem... Palenie na stosie jest passe:)

A gdzież tam ! Chodziło mi o zwierzę ! Ale jednak nie będę potrzebować... dziś farorz przychodzi na kolędę , więc od razu się dowiem czy żem zbawiony czy mnie na stosie spali w mieszkaniu ;-)

E tam... jak mu odpowiednio wiele w kopertę wsadzisz, to ci nawet ten twój upragniony odpust da :)

To taniej jednak ten byk będzie, bo u "tych" to trzeba abonament wykupić:/

Może Frantic za Monk dostanie zniżkę...

  Amicus,  20/01/2012

Czytam "farorz" i widzę... Gustlika :))

Powiem , że komunię i bierzmowanie miałem , więc liczę na jakąś poświąteczną zniżkę czy cuś ;-)

eee... za to, to Ci jeszcze Vat doliczą:P

Nic nie doliczą ;D Na śmierć zapomniałem , że jeden z WIELKICH BISKUPÓW Świętego Oficjum ma u mnie dług wdzięczności , toteż zadzwoniłem w mojej sprawie i dostałem taką zniżkę , że musiałem zapłacić tylko co łaska ! [ w soboty wynosi 158 zł ,wliczając w to zniżkę weekendową + vat + dziesięcina i darowizna dla papieża ]

No no no Frantic, ty to masz wtyki :P

Stare dobre czasy... łapanki heretyków itd. Myślisz , że kto Im Saddama dostarczył ? No i mieli dług wdzięczności ;D

YYy... To ja się może powolutku oddalę w kierunku bliżej nie określonym... Jak ty "przyjaciół"(:P) za odpust wydajesz, to ja się zaczynam bać:P

Niee.... to były czasy łapanek niewiernych , dużo się dusz złapało wtedy ! I pamiętam jak WIELEBNY powiedział mi , że ma u mnie dług wdzięczności , a że nie było wcześniej okazji z niego skorzystać , zrobiłem to teraz ! ;D No i nie trafię do piekła ! [chyba , że zgrzeszę i znów mi zagrozi , ale od dziś zacząłem zbierać kasę na następny ewentualny odpust ]

Miałem nadzieję, że ten tekst skłoni do refleksji i przyczyni się do podniesienia poziomu dyskusji, ale znów się myliłem :-(
Stał się on pretekstem do szukania jełopów, szczucia na siebie i podchodów a nie sądzę aby to było intencją autorki. Jeśli ktoś kogoś nie lubi niech powie wprost i po problemie, sytuacja stanie się jasna i zdrowa. Nie ma obowiązku lubienia, ani nielubienia kogoś. Może ...  wyświetl więcej

Jak walić to prosto z mostu ! ;)

  mss72,  19/01/2012

nooo...męczące to już..

Daj se luz, Świata nie zmienisz ( nie naprawisz).
Nawet tych 67 komentów jak i punktów nie ujmiesz, dzięki nim nawet nie w temacie, przyciągnął uwagę,typowe pijarowskie rozwiązanie.
Nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem :)

Nic tak nie daje poczucia siły jak wspólny wróg. Najczęściej wyimaginowany.

Dobra psu i mucha.

  mily9  (www),  19/01/2012

Panie Zbysławie pan jest podobno osobą, która nigdy nie krytykował dla samej krytyki, tylko zawsze miała argumenty.
To najlepszy przykład "A "konkretnych argumentów" nie przytaczam - naiwne znaczy naiwne. Nie napisałem, że nieprawdziwe. Ale gdybyś tak trochę więcej poczytał... Póki co, to poziom liceum (chyba, że w liceum teraz tak słabo uczą)"

Pański komentarz pod artykułem Rola Kościoła katolickiego w trakcie 2 wojny światowej:)

  mily9  (www),  19/01/2012

Bez nerwów, już poprawiłem:)

A co z tym komentarzem?

  hussair  (www),  19/01/2012

To chwalisz Zbysława czy też przeciwnie?

Gani, oczywiście.

A to odpowiedź, bo wreszcie pojąłem, w czym sprawa.

"Mily9", koleżko, od czasu tego artykułu "Rola Kościoła ...etc" nie tylko nie poprawiłeś swego uczniackiego stylu i obyczajów, ale zwyczajnie poprzestałeś na kultywowaniu swych wad. Dowód? Że jeszcze wciąż to upierdliwie pamiętasz. Gratuluję.

Zrozumienie, w czym rzecz, zajęło mi nieco czasu.

  JA to ja,  19/01/2012

Co się dzieje? Jełopy, TWA, nie nadążam..:P

  hussair  (www),  19/01/2012

Karnawał. ;)

Aaaaa, że tańce, hulanki, swawole..:)

  swistak  (www),  20/01/2012

Typowy eiobowy jełop to jewropejczyk udający ateistę. Obrzezany z patrotyzmu ziejący nienawiscią do Polski i Polaków. Dlatego minus za spłycenie diagnozy zjawiska.

  mily9  (www),  20/01/2012

Świstak nie pogrążaj się. Wszędzie widzisz ateistów i obrzezanych, jakaś obsesja czy jak?
Od siebie dodam, że jestem ateistą ale nie obrzezanym:).Tworzę spisek aby pogrążyć twą osobę :) naprawdę uwierz nie może być inaczej :D

  swistak  (www),  20/01/2012

mily9 ! Dzięki za przypomnienie mi o jełopach satanistach, też podszywających się pod ateistów

  Amicus,  20/01/2012

PODstarzały
KOWboj
AGRoturystyczny

  mattim,  21/01/2012

Odrzucam, gdyż artykuł jest kiepski, napisany bardzo słabo i traktuje o niczym!

Nic dodać , nic ująć. Ostrość poglądów idzie często w parze z tępotą umysłową - ale (jak to słusznie zauważył Lem) gdyby nie internet , to nigdy nie wiedziałbym , że tylu jest idiotów. Krytykować i minusować każdy może - trudno , to jest cena dostępności i wolności. Ale kto by się przejmował głosami jełopów.

  Rotek  (www),  24/01/2012

Ludzie, na prawdę tak bardzo was to boli, że ktoś was zminusował albo odrzucił wasz artykuł? Czasami mam wrażenie, że dla niktórych eioba stała się substytutem życia towarzyskiego. A może to tylko ja jestem przewrażliwiony i nadinterpretowuję :)

Świetny artykuł! Brawo! Dodałbym może tylko iż osobnik taki szuka raczej negatywów zamiast pozytywów, rzadko głosuje, woli odrzucić, wszystko widzi w czarnych kolorach.Idę o zakład(stawiam 5 zeta)że logując się taki typ myśli tylko o jednym:kogo lub czego by się tu czepić i nie mówię bynajmniej o konstruktywnej krytyce!



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska