JustPaste.it

Najważniejsze narzędzie w MLM

Jakie jest najważniejsze narzędzie w MLM? Jak stworzyć dla siebie takie narzędzie? Dlaczego jest aż tak ważne? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Jakie jest najważniejsze narzędzie w MLM? Jak stworzyć dla siebie takie narzędzie? Dlaczego jest aż tak ważne? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

 

Praktycznie każdy z nowych członków mojej struktury zadaje sobie pytanie, co jest najważniejszym narzędziem w MLM? Czy może jest to pakiet startowym z próbkami produktów naszej firmy? Plan marketingowy? Prezentacja dla nowych członków? Nie! Zdecydowanie najważniejszym narzędziem jest lista. Lista z imionami, nazwiskami i numerami telefonów naszych potencjalnych współpracowników bądź klientów. Właśnie od jej sporządzenia powinna rozpoczynać się praca w firmie marketingu wielopoziomowego. Dobrze sporządzona lista zaczyna się, kiedy znajdzie się na niej, co najmniej 100 nazwisk naszych potencjalnych współpracowników. Najczęstszy błąd nowego dystrybutora polega zwykle na tym, że zaczyna on umawiać spotkania z potencjalnymi współpracownikami zanim zdąży sporządzić listę nazwisk. Nie zapisuje on tych nazwisk na liście tylko zachowuje je w pamięci. Dzwoni, więc do pierwszej z pięciu osób, które akurat przyszły mu do głowy. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że ta osoba mu odmówi z różnych przyczyn, które nie zależą od naszego dystrybutora. Jeśli na pierwszy telefon nasz dystrybutor otrzyma odpowiedz odmowną będzie to stanowiło jedną piątą potencjalnie zainteresowanych osób. Fatalny start! Jeżeli jednak sporządziłby listę ze stu nazwiskami okazało by się, że to tylko 1% odrzuceń. Na jego liście przecież zostało jeszcze 99 osób potencjalnie chętnych do współpracy. Dla tego im większa lista tym lepszym narzędziem się staje.

Ważną rzeczą jest również uporządkowanie osób na liście. W pierwszej kolejności powinieneś zapisać na nią ludzi otwartych na innych. Osoby, które rozpiera energia, które zwykle są duszą towarzystwa, niech to będą po prostu liderzy. To właśnie liderzy odnoszą największe sukcesy w tym biznesie. Pamiętaj, że twój sukces jest zależny od sukcesu innych. Kolejną grupą osób na twojej liście powinni być ludzie o pozytywnym nastawieniu. Pomagają oni motywować do dalszej pracy, a może nawet przede wszystkim nas po prostu nie demotywują. Ostatnią grupom są osoby, które nie dały się sklasyfikować w dwóch poprzednich. Nie skreślaj ich od razu. Bo po pierwsze zwiększają ilość nazwisk na twojej liście, po drugie często wśród tych osób można znaleźć lojalnych i pracowitych współpracowników. Nie zapomnij o tym, aby pozostawić na swojej liście trochę wolnego miejsca. Codziennie przecież możesz poznać kogoś nowego, z kim warto będzie nawiązać współpracę.