Login lub e-mail Hasło   

Jak sprawić, żeby kobieta zrobiła Ci loda?

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://daimyoblog.blogspot.co.uk/2012/04(...)da.html
Przyznam się, że kiedyś też się zastanawiałem . Ba, kiedyś byłem w monogamicznych i długotrwałych związkach w których kobiety uchylały się od tych oczywistych powinności
Wyświetlenia: 21.069 Zamieszczono 18/04/2012

Przyznam się, że kiedyś też się zastanawiałem . Ba, kiedyś byłem w monogamicznych i długotrwałych związkach w których kobiety uchylały się od tych oczywistych powinności (wg. zasad Daimyoizmu może to nawet być powód do anulowania małżeństwa)!  W dawnych czasach próbowałem je prosić, przekonywać itp.... W końcu w związku najważniejsza jest dobra komunikacja, tak? Osiągałem dość marne skutki. Prawdopodobnie dlatego, że nie mówiłem w języku dla nich zrozumiałym.


Dziś coś takiego byłoby po prostu Nie-Do-Pusz-Czal-Ne... Inna sprawa, że zmieniłem swoje nastawienie i podejście do tematu. Na bardziej skuteczne. A Zatem...

Jak przekonać kobietę by wzięła do buzi?

Najlepszy sposób, by przekonać kobietę by wzięła do buzi to... Jej nie przekonywać! A po prostu kazać jej to zrobić (tak, wydać jej polecenie) lub jeszcze lepiej chwycić ją za włosy i wziąć sprawy w "swoje ręce" (a jej buzię). Fachowo robi się to tak, że wkłada się rękę z rozłożonymi palcami na otworze... potylicznym (nad karkiem, z tyłu głowy) po czym delikatnie (lub mniej w zależności od nastroju i naszych upodobań) zaciska się rękę w pięść. Dzięki temu, że trzymamy ją za włosy a'la jaskiniowiec mamy nad nią dobrą kontrolę przy czym nie jest to dla niewiasty zbyt bolesne. Dobrze jest w tym momencie za włosy ją lekko pociągnąć, tak by musiała lekko odgiąć głowę do tyłu i odsłonić szyję (w świecie zwierząt to oznaka uległości). Następnie wkładamy kuśkę naszej wybrance do buzi. Wskazane jest by nasza pani klęczała przed nami (my stoimy lub siedzimy). Do sprowadzenia kobiety do parteru również służą jej włosy. Taki chwyt i przebieg spraw jest dla obu stron bardzo korzystny.



Lepszą kontrolę można uzyskać chwytając kobietę niżej (w stronę karku i bardziej z tyłu głowy)

Mężczyzna może regulować tempo, co sprawia, że jest obsługiwany w dokładnie taki sposób jaki chce. Dodatkowo z racji uległej pozycji kobiety (chyba się wszyscy, nawet feministki zgodzą, że robić komuś loda na kolanach jest byciem stroną uległą?) zdobywa "punkty dominacji", które mogą przekładać się pozytywnie na inne niż seksualne sfery w związku.

Korzyść dla kobiety jest taka, że wie dokładnie w jakim tempie partnera ma zaspokoić, co przekłada się na jej poczucie własnej łóżkowej wartości i przyjemność z dawania. Kolejna korzyść z tego typu praktyk, to fakt, że możesz robić te wszystkie "brzydkie rzeczy" bez ponoszenia za nie odpowiedzialności - w końcu on Cię do tego "zmusił", nie dał Ci wyboru, wykorzystał. Co dla wielu pań jest niezwykle pociągające. A dla bardziej świętojebliwych czy uległych pań zupełnie niezbędne... Chyba mniejszą pokutę się dostanie jak się pójdzie do księdza i powie, że "chłopak mnie zmusił do robienia pewnych nieprzyzwoitych rzeczy" niż jakby się powiedziało, że zrobiło się to z własnej, nieprzymuszonej woli..?

Daimyo od kilku miesięcy stosuje tego typu podejście z bardzo dobrym skutkiem. Nie chodzi tylko o to, że WSZYSTKIE kobiety z którymi od tego czasu byłem (i chciałem) brały mi do buzi, ale i paniom się to podobało! Uważały, że to podniecające itp.. W jednym przypadku przeprowadziłem wywiad i dziewczyna powiedziała mi, że ona "nigdy nie lubiła tego robić, ale ze mną to co innego". Oj jak ona się wczuwała i starała!

Najskuteczniej jest zacząć nową znajomość z tego typu podejściem (zresztą nie tylko w sypialni). Powyższy sposób może nie być skuteczny, jeśli to kobieta w relacji z Tobą nosi spodnie i loda Ci postanowiła nie robić. Wtedy tego typu zachowanie (trzymanie za włosy) będzie atakiem na ustaloną w Waszym związku hierarchię, co może poskutkować walką o dominację. Kwestie tego kto trzyma władzę w związku poruszona zostanie innym razem. Tak, to czy kobieta robi Ci loda o czymś świadczy... 

Powyższy sposób również nie działa na łyse kobiety. Wtedy... hmm może za uszy?

Podobne artykuły


41
komentarze: 9 | wyświetlenia: 90096
30
komentarze: 13 | wyświetlenia: 16375
27
komentarze: 5 | wyświetlenia: 5642
14
komentarze: 4 | wyświetlenia: 22882
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 33051
22
komentarze: 4 | wyświetlenia: 3750
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 17172
42
komentarze: 43 | wyświetlenia: 7025
34
komentarze: 17 | wyświetlenia: 365393
32
komentarze: 68 | wyświetlenia: 11790
28
komentarze: 12 | wyświetlenia: 10833
 
Autor
Artykuł



  hussair  (www),  18/04/2012

Między Kanadą, a Teksasem znajdziesz sporą połać niezwykłego rodzaju przestrzeni. Prerię. Przebiegnij ten dystans i delektuj się energią, którą otrzymasz w drodze. Całkiem możliwe, że otrzymasz coś jeszcze; jakieś przefiltrowanie i pozłocenie. A to sprawi, że Twój kolejny utwór nie będzie miał tytułu w rodzaju "Obserwuj jej kupkę z uwagą dżentelmena" czy "Jak miętolić jataganem w ustach kobiety z ...  wyświetl więcej

@Hussair
Mam wrażenie, że zanim zacząłeś czytać mój artykuł, nie spojrzałeś na jego TYTUŁ. Jest to dla mnie swego rodzaju komplement, bo oznacza to, że czytasz wszystkie moje teksty. Twoja krytyka i rozczarowanie przypomina mi postawę osoby, która potępia książkę o tytule "101 przepisów na smaczne ciasta drożdżowe", bo nie ma w niej nic o robieniu jajecznicy...

  hussair  (www),  18/04/2012

Bliższy byłbyś prawdy, gdybyś napisał: "Hussair, wiem, że po tym, jak spojrzałeś na tytuł, darowałeś już sobie czytanie artykułu, który tak się ma do rozwoju i klasy kobiet jak muszkiet do kontrafagotu."
Byłbym z kolei ciekaw, co za przekaz, energię myślisz wnieść takimi utworami? Czy ma to zauroczyć kobiety tu obecne, czy też rozwinąć zmysł konkwistadorski w nas, mężczyznach?

Celem tego artykulu jest:
-dyskusja
-SEO
-szczera chęć pomocy panom i paniom w poprawie swego życia seksualnego.

To, że kobieta ma klasę, nie oznacza, że nie lubi wziąć do buzi czy od czasu do czasu (lub częściej) zamiast się kochać być zerżnięta...

  hussair  (www),  18/04/2012

- "Dyskusja". Pomyliłeś eiobę z zagonami kawalerii Hunów.
- "SEO" - ?? Jaśniej, proszę.
- "Szczera chęć pomocy". W degrengoladzie? Bo nie wydaje mi się, by jakakolwiek para stabilna sercem i umysłem potrzebowała porad TEGO RODZAJU. Nie dość, że używasz słów, które EWENTUALNIE niektóre pary stosują w swoim skrytym mikroświecie, to cały artykuł (manifest? wyziew?) ma brzmienie odpychaj ...  wyświetl więcej

SEO:http://en.wikipedia.org/wiki/S(...)ization W skrócie linki do mojej strony sprawiają, że moja strona będzie popularniejsza w Google.

Co do pomocy - zdziwiłbyś się, ale niektóre pary mają z tego typu rzeczami problemy i ten artykuł jest im pomocny...

Oto jeden z komentarzy pod tym artykułem (na mojej stronie):

...  wyświetl więcej

  JA to ja,  18/04/2012

Faceci, którzy przedmiotowo traktują kobiety wzbudzają we mnie wstręt i obrzydzenie. Radzę poszukać dziury w płocie, bo przecież o to chodzi.

Mniemam, że to płatne praktyki bądz dominacja nad niewiastą, która jest jeszcze w tej materii nieokreślnona / under 20 ? /.Cóż... współczuje, że Panie Wojtku musi Pan kroczyć wg schematów, punktów, tanich zagrywek i harmonogramu. Rozumiem, że namiętność, chemia, żywioł, magia, brak kontroli..../ dużo okresleń / są Panu nie znane .... ehhh

Nie są to (w chwili obecnej) płatne praktyki, choć

...  wyświetl więcej

Powyższa odpowiedź była skierowana do ZOE.

  greenway,  18/04/2012

To sobie postępuj i milcz.

Nie będę milczeć... I co mi zrobisz?

  greenway,  18/04/2012

Po prostu będę się z Ciebie śmiać i co mi zrobisz? Jako facet zjeżdżasz po równi pochyłej. Ale nie będę Ci się tłumaczyć czemu tak sądzę a Ty podążaj swoją ścieżką i dla Twego dobra Ci radzę - MILCZ.

Moja ścieżka zdecydowanie nie zakłada milczenia. Swoją drogą niezły masz tupet - wchodzić na czyjąś stronę i rozkazywać mu jak ma się zachowywać...

  greenway,  18/04/2012

To Ty masz tupet wychodzić z takimi radami i sądzić, że przedmiotowe traktowanie kobiet, które przemycasz tutaj ma coś wspólnego z kagankiem oświaty Wujku Dobra Rada!

Twierdzisz, że to przedmiotowe traktowanie kobiety? Jak się odniesiesz do faktu, że tym paniom się to podobało i wielokrotnie powtarzały to "uprzedmiotowianie" ?

  greenway,  18/04/2012

Ilu paniom? Mówiłeś, że jednej. A zresztą jeżeli masz ochotę się błaźnić to rzeczywiście Twoja sprawa.

W tym fragmencie mówiłem o JEDNEJ? :
"Daimyo od kilku miesięcy stosuje tego typu podejście z bardzo dobrym skutkiem. Nie chodzi tylko o to, że WSZYSTKIE kobiety z którymi od tego czasu byłem (i chciałem) brały mi do buzi, ale i paniom się to podobało! Uważały, że to podniecające itp.. W jednym przypadku przeprowadziłem wywiad i dziewczyna powiedziała mi, że ona "nigdy nie lubiła tego robić, ale ze mną to co innego". Oj jak ona się wczuwała i starała!""

  greenway,  18/04/2012

I to Ci nie wystarczy? Musisz się jeszcze pochwalić. A może ten Twój ekshibicjonizm bardziej jest porywający niż to co wyrabiasz z tymi partnerkami?

W takim biznesie jestem, że chwalić się trzeba. Ot reklama...

  greenway,  18/04/2012

Chyba antyreklama!

Marzenie większości facetów:P

  ,  18/04/2012

Dokładnie jak w tym romantycznym utworze, hi, hi, hi...;)
http://www.youtube.com/watch?v(...)JdC3xVs

Ykesiu, to tak żebym się podszkoliła?:P

  ykes,  19/04/2012

Tak, miałem ostatnio kilka uwag :P

Przykro mi Ykesiu, ale choćbym nie wiem jak się starała, z zaawansowaną "lustrzycą" się nie da. Brak dostępu:P

  ykes,  20/04/2012

;)

  wurkut,  18/04/2012

Pestka. To każdy wie. Czekam na poradnik, jak przekonać niewiastę do miłości analnej ;)

Analogicznie...:P

Mam za krótkie ręce:/ A tyłek nie ma żadnego uchwytu :P

Oj to tylko gra słów:P
A tak poważniej, ale może nie do końca... gdybyś się pomylił...?:P

Przy seksie oralnym taka pomyłka chyba sie przejęzyczeniem nazywa :P

:D
PS. Ktoś ma słabe poczucie humoru:P

Cyt: "Ba, kiedyś byłem w monogamicznych i długotrwałych związkach w których kobiety uchylały się od tych oczywistych powinności" - no nie zdzierżę...jak nie lubię odrzucać, tak teraz to robię i nie mam żadnych wyrzutów sumienia z tego powodu...

A to czemu miało służyć???

Chodzi o utrzymywanie pewnych standardów. Dlaczego miałbym być z kobietą, która nie chce mnie obdarzać przyjemnością w taki sposób jak tego chcę? Jeśli to jakie mam upodobania i potrzeby jej nie odpowiada i nie jest w stanie ich zaspokoić, to najzwyczajniej w świecie nie pasujemy do siebie. Stąd to stwierdzenie, żę takie zachowanie jest niedopuszczalne...

Cyt:
"Jeśli to jakie mam upodobania i potrzeby jej nie odpowiada i nie jest w stanie ich zaspokoić, to najzwyczajniej w świecie nie pasujemy do siebie.

Skoro więc od siebie nie pasujecie, to po co silić się na takie zmyślne sposoby, żeby ona jednak zrobiła to, czego Ty chcesz??? Oj, ja czasem nie rozumiem facetów :-)))

Bo prawda jest taka, że sporo kobiet chce to zrobić, tylko z wielu powodów, m.in. uwarunkowań społecznych (myśli typu "kobieta, która bierze do buzi to dziwka, czy się nie szanuje"). Zauważ, że tego typu opinie można znaleźć nawet w tej dyskusji. Ot choćby slowa hussaira:
""Hussair, wiem, że po tym, jak spojrzałeś na tytuł, darowałeś już sobie czytanie artykułu, który tak się ma do rozwoju ...  wyświetl więcej

Jeśli kobieta chce to zrobić, to operacja w stylu, cyt: "Najlepszy sposób, by przekonać kobietę by wzięła do buzi to... Jej nie przekonywać! A po prostu kazać jej to zrobić (tak, wydać jej polecenie) lub jeszcze lepiej chwycić ją za włosy i wziąć sprawy w "swoje ręce" (a jej buzię)." - jest niepotrzebna... i właściwie mija się ze stwierdzeniem, że ona chce to zrobić...

"Rzeczą mężczyzny jest wola, rzeczą kobiety powolność"... stąd ta przyjemność, która panie odczuwają przy takim ich traktowaniu...

Ten fragment artykulu:
"Daimyo od kilku miesięcy stosuje tego typu podejście z bardzo dobrym skutkiem. Nie chodzi tylko o to, że WSZYSTKIE kobiety z którymi od tego czasu byłem (i chciałem) brały mi do buzi, ale i paniom się to podobało! Uważały, że to p

...  wyświetl więcej

Aż się boje spytać, kim są te Twoje partnerki...

Mój "target" to: atrakcyjne fizycznie, stabilne emocjonalnie, mające dobrze rozwinięte poczucie własnej wartości, mające poczucie humoru kobiety z klasą...

Na tym dyskusję zakończmy....

A myślałem, że to ja mam dziwne artykuły... Ale są lepsi...jak widać...xd

  swistak  (www),  18/04/2012

Jak chodzi o żonę, to zrób minetę teściowej, a córka może się odwdzięczy.

  wurkut,  18/04/2012

Na naukach przedmałżeńskich ostatnio byłeś? :P

Widzę świstaku, masz doświadczenie... ;D

Świstak, wklejasz bogobojne artykuły, umoralniasz wszystkich i wyskakujesz z takim tekstem !!!! Ogarnij się trochę. Prawdziwe oblicze katolika. Brawo.

"Jak chodzi o żonę, to zrób minetę teściowej, a córka może się odwdzięczy."
Świstaku, z którego orędzia pochodzi ten cytat?

  swistak  (www),  18/04/2012

FranticMonk ! wurkut ci loda zrobi odkurzaczem a potem się zamienicie

  wurkut,  18/04/2012

Odkurzacz mam zepsuty. Za to w garażu mam sprawną tokarkę.

Mmm.. coraz ciekawsze pomysły! Mam rozumieć, że już wypróbowane?

  wurkut,  18/04/2012

Tak, na świstaku. Tokarka bardzo go kręci.

  barkarz  (www),  18/04/2012

Czy autor zastanowił się, dlaczego nikt nie chce być z nim w żadnym związku?

Skąd to (mylne) przekonanie?

  8Sun  (www),  18/04/2012

Jak mnie to zadziwia! tyle osób wypowiada się w sprawie powinności kobiet! Tyle czasu i energii poświęcają ( ja też) Czy autor nas prowokuje, czy naprawdę ma takie poglądy?

Czy chodzi Ci o pogląd, że kobiety lubią mężczyzn zdecydowanych i dominujących w łózku? Tak, naprawdę mam takie poglądy. To nie prowokacja.

  hussair  (www),  18/04/2012

Myślę, że Autor powinien przebiec przez prerię, pampasy, fiordy norweskie i Kordyliery.

  8Sun  (www),  19/04/2012

Kobiety świadomie lub nie, szukaja męzczyzny, który je zdominuje, zaimponuje. W ten sposób czuja, że moga mieć w swoim męzczyżnie oparcie. Jest tylko jeden problem- dominacja dotyczy wszystkich obszarów życia. Jeśli ma dotyczyć tylko łóżka, to nazwałabym to raczej jakąś dewiacja osobowości męzczyzny. Gwałciciel jest tu dobrym przykładem męzczyzny dominującego tylko w tym jednym aspekcie. Zgadzam s ...  wyświetl więcej

Ja noszę spodnie również za dnia... Mi to odpowiada, moim dziewczynom to odpowiada, wszyscy są szczęśliwi.

  Areva,  18/04/2012

Odrzucam artykuł bo do eioba zaglądają też wrażliwe dzieci, które takich rzeczy nie powinne czytać, bo inaczej zwichrują sobie psycho-seksualnej psychiki.

  liwa,  18/04/2012

sposób "użycia" kobiecych ust, jej buzi i ogólnie, nie podoba mi się. Przekazany w ohydny sposób a przy tym wulgarnie, despotycznie.
A wszystko moze być takie fajne, ale przepis na "loda", skreslam, i te "oczywiste powinności", no daaruj...

@ Wojciech. Artykuł wzbudził wiele emocji :) Napisz więcej tego typu art.; eiobowe towarzystwo rozkręci się trochę :D

  liwa,  18/04/2012

nie mówisz poważnie Marku...

http://eiba.pl/1
http://eiba.pl/1
Jeśli teksty są pisane o kobietach, na Eiobie jest szał pał. Jeśli natomiast tekst tyczy się panów, wszyscy są oburzeni.
Panowie, szczerze współczuję. Macie z nami przechlapane...

  liwa,  18/04/2012

oni też potrafia mieć wyobraźnię i to widać :)
maja nie tylko przechlapane, ale również mokre :))))

@liwa. Wyglądam na poważnego ?

  liwa,  18/04/2012

jasne, ale na baaardzo usmiechnietego poważnego... :)))

@liwa. Ciekawi mnie,ile dostanę minusów? ;D

  liwa,  18/04/2012

za co masz dostać te minusy? :)

Za zachętę do podobnych art. :))

  liwa,  18/04/2012

nie przesadzaj :) :)

Dobra, czas na konkrety, bo na razie to tylko takie "pieprzenie kotka za pomocą młotka" wyszło.
1. Proszenie się niewiele da - racja.
2. Niektóre kobiety lubią być zdominowane - racja.
3. Długo się zastanawiałam nad chwytaniem za włosy, wkładaniem penisa tudzież prowadzeniem głowy. Trochę mi to zajęło, ale sorry, facetem nie jestem... Tak więc kiedy pan i władca się na to decy ...  wyświetl więcej

  liwa,  18/04/2012

jasne, masz racje, ale nie podoba mi się forma przekazu takich info dla seksualnych analfabetów...

Nie każdy potrafi przekazać miłość francuską w odpowiedniej formie...

  wurkut,  18/04/2012

To jest po prostu kwestia smaku.

Liwo, weź proszę poprawkę na to, że pisał to facet. Przedstawił konkrety, jak to według niego ma wyglądać. Sama nazwa "robienie loda" jest już gryząca, a co dopiero szczegóły męskiej fantazji. Kobieta najczęściej nazywa seks "aktem miłosnym" czy "kochaniem", facet "rżnięciem" lub łagodniej, "bzykaniem"...
Marku, chodzi ci o relację słowną, czy o sam akt?

  liwa,  19/04/2012

zgoda,ale jakiś takt obowiazuje, zarówno kobiety jak i mężczyzn :)

Meaning, oczywiście, że o relację słowną. Autor nie przedstawił strony technicznej :)) Jesteś bardzo dociekliwa ;)

@The Meaning
Ja zwykle kobietę informuję co chcę z nią zrobić i jak w ramach uwodzenia/gry wstępnej, więc one mają jak najbardziej okazję powiedzieć "stop" czy też po prostu uciec... Nie wkładałbym mojego jakże mi cennego przyrodzenia w miejsca dla niego niebezpieczne!
Sam podobnie jak kobiety z którymi jestem lubię się od czasu do czasu kochać, czasem chcemy się rżnąć. To dwie troch ...  wyświetl więcej

Mnie się to udało wydedukować, ale chwilę mimo wszystko mi zeszło:P
Widocznie w pkt 4 też był źle sformułowany. Nikt nikogo do niczego nie zmusi, ale moim zdaniem... to temat na artykuł:P
Nie chodzi o handel wymienny, pełna zgoda:))

Tak, tutaj musi być... szczery entuzjazm. Jeśli nie do samego aktu, to do chęci sprawienia drugiej osobie przyjemności!

Podsumowując...
Idzie Czerwony Kapturek przez las. Wtem zza drzewa wyskakuje napalony wilk i mówi:
- A teraz Czerwony Kapturku, pocałuję Cię tam gdzie jeszcze nikt Cię nigdy nie pocałował.
Na co Czerwony Kapturek rzecze:
- Taa, chyba w koszyczek.

  Paweł Malec  (www),  18/04/2012

Kij w mrowisko. Więcej szczerego oburzenia czy hipokryzji?

:)) Jak zawsze:))

  liwa,  18/04/2012

nie zaliczam się do hipokrytów Paweł ;)

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Oczywiście że nie.
Ja nim bywam - ktoś musi pracować na statystyki.:)

  liwa,  19/04/2012

tiaaa
:)))
na przekór? oki...
:)))

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Ależ skąd, Liwo. Naprawdę bywam hipokrytą, mam też wiele innych wad.

  liwa,  19/04/2012

kokietujesz... Pawle... :)
lodowych snów życzę :)

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Wzajemnie, Liwo.:)

  hussair  (www),  18/04/2012

Dziwi mnie pompowanie energii w ten wyziew, bo - jak zauważa Liwa - jest to forma niefajna, czytaj: ordynarna, niesmaczna, prostacka, odarta z szacunku do kobiety i doprawdy zadajmy sobie pytanie, jak daleko leży od sugerowania gwałtu czy przynajmniej brutalnego używania na kobiecie. Poza tym emanuje niedojrzałością i brakiem nie tylko podziwu dla duszy kobiecej, jak dla mnie brak tu nawet wdzięcz ...  wyświetl więcej

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Z drugiej strony, Tomku, sam komentujesz go chyba po raz czwarty. Dlaczego? Co każe Ci wracać?

  liwa,  19/04/2012

ale nie wszyscy ten szacunek mają Hussair, jak widać a dodatkowo obnoszą sie z tym.
Racja, koniec komentarzy, bo to i tak nic nie zmieni. :)

  hussair  (www),  19/04/2012

Pawle - w tym wypadku Ty i pytanie o hipokryzję. Od pewnych ludzi oczekuję więcej i reaguję na ich pytania. Poza tym lubię rozprawiać się z typkami, którzy uderzają brakiem poszanowania dla kobiet, dzieci, zwierząt itd. Obojętność niekoniecznie jest metodą, mój drogi.
Acz Liwa - ma rację. :)

  liwa,  19/04/2012

Hussair > dzięki za przyznanie racji, dostać taką opinię od mężczyzny, hmmmm :)
dobrej nocy i smacznych lodów :)

  hussair  (www),  19/04/2012

No cóż.... W tej sytuacji i ja uciekam w inną przestrzeń. ;)

Sugerowanie gwałtu?
Najpopularniejszą pozycją jest pozycja misjonarska, która jednocześnie uniemożliwia jakąkolwiek obronę kobiecie. Propagowanie tej pozycji też jest sugerowaniem gwałtu? Brakiem szacunku? Analogicznie najbezpieczniejszą pozycją jest pozycja na pieska, bez zgody nie masz prawie szans, a jest uważana za perwersyjną przez niektórych...

  JA to ja,  19/04/2012

i nie zapomnij zjeść snickersa ice cream :)

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Tomku, staram się spojrzeć obiektywnie - ilość komentarzy i niektóre głosy świadczą o tym, że artykuł jest kontrowersyjny. Nie da się temu zaprzeczyć.
Dobrych snów.

@Hussair
Piszesz:
"Dziwi mnie pompowanie energii w ten wyziew" A nadal SAM to robisz... To ci się nazywa niekonsekwencja...

To, że wiele kobiet lubi być "wykorzystane" czy "wzięte silą" i ja te ich życzenia (często ukryte i niewypowiedziane) spełniam, to nie znaczy, że pań z którymi jestem nie szanuję. Wręcz przeciwnie... Pewne rzeczy jak widzisz omawia się również publicznie

...  wyświetl więcej

  wurkut,  19/04/2012

O defektacji też można artykuł napisać, pewno mniej kontrowersyjny :)
Jak to ktoś mądry kiedyś rzekł: "Homo sum; humani nihil a me alienum puto."
No, chyba że sie okaże, że tego też nikt nie robi :D

A ty robisz??? A fujjj:P

  wurkut,  19/04/2012

Nieregularnie, ale zdarza się :)

  Gamka  (www),  19/04/2012

Aleś się chłopie dowartościował !!!!
Uwielbiasz piękne kobiety ! a czy one uwielbiają Ciebie ?
Przekaz tekstu fatalny ! !!! ....a można było zrobić to z piękną "otoczką" a tak ...sory ... odrzucam !
...

  Gamka  (www),  19/04/2012

Miało być odrzucenie jako : Nieodpowiednia treść
wskoczył Spam!

Wybaczam Ci - taki dobry jestem...

  Gamka  (www),  19/04/2012

Wcale na taki odpust nie liczyłam ;D ale przyjmuję go podany przez Ciebie na tacy :))
... no to teraz popracuj nie tylko nad siłą perswazji ale i nad podaniem treści :D

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

O tak, forma ma tu ogromne znaczenie.

Jakby nie patrzeć, to art odrzucany jest za treść, nie formę...

  Gamka  (www),  19/04/2012

...i za treść i za formę ! :P... ku woli ścisłości :-))
...masz racje Pawle..forma ma tu też "ogromne" znaczenie :D

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Tu się nie zgadzam, Marto. Uważam, że byłoby zupełnie inaczej, gdyby treść przekazał Szymon B, albo... Lew-Starowicz.

Dobra, dobra... droczę się tylko:P

  hussair  (www),  19/04/2012

Ba, i ja bym to inaczej przekazał, Pawle. I nawet mnie kusi. ;)
A FORMA jest podstawą - decyduje o energii i skutkach, mówi o autorze, i odbiorcach zresztą - gdy śledzić ich reakcje.

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Staram się nie wierzyć pozorom. Twoje nauki, Marto, nie idą w las.:)
Są tu mądrzy, którzy uważają, że autorytety są potrzebne psu na budę, jednak w pewnych sprawach bez nich ani rusz.

Rycerzu, to... że tak powiem... "pokaż co potrafisz":P
To tylko prośba, nie wyzwanie:)

Pawle, uważaj, bo las i tak cię nie ominie... "Kobieca psychika to wielki, gęsty las, wielu w nim zbłądziło śmiałków."
Tak źle, tak niedobrze:P

  JA to ja,  19/04/2012

No, Hussair do roboty :)

  hussair  (www),  19/04/2012

Ha! Coś mi jednak wyzwaniem pachnie. ;p Owszem, świta mi koncept, choć trudność polega na tym, że mam głowę wypchaną tuzinem konceptów. I zasadniczo wolę pisać o uczuciach niż o... króliczkowaniu. ;) Ale... ja się poddaję impulsom, a jeśli impuls mnie popchnie na króliczkowanie, to cóż.... Wszystko zdarzyć się może. ;)

Byle nie Witeź... nadal mam koszmary:P

  hussair  (www),  19/04/2012

Witeź by Cię jeszcze zaskoczył. ;p

Ooo, tego to jestem pewna, prosto na stół Doktorka by mnie zaprowadził... ze śmiechu:P

  hussair  (www),  19/04/2012

Ze śmiechu albo... no, i tu przemilczę, bo Hunem jestem tylko w alkowie. ;)

  Gamka  (www),  19/04/2012

O ...... powraca Witeź ze skrzydełkami ;-)))
Tylko nie zdejmuj ich Hunie w alkowie ;-))

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

Nie strasz mnie, Marto.:) W lesie tym " cukier, wonności i wszelkie słodkości":)

Aż mdli:P (wybacz:P)

  Paweł Malec  (www),  19/04/2012

A któż każe w lesie ciągle siedzieć?:)

Uff... mądry chłopiec:)

Gniewna Gamka? Tego jeszcze nie było! ;D

Powiedzieć jej stanowczo "na kolana i do rana" :P lub pokazać jej pornola niech się podnieci i robi to tak http://www.pinktube.pl/29802/N(...)go_loda :P



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska