Login lub e-mail Hasło   

Zdrowo Myślenie

Czy często macie problemy z podjęciem właściwej decyzji? Za bardzo ufacie innym osobom? Nie potraficie rozróżnić prawdy od kłamstwa? Ten artykuł jest dla was.
Wyświetlenia: 2.025 Zamieszczono 13/06/2012

- Nasi Przodkowie Nakazywali Zdrowo Mlenie !

- Co to jest zdrowo myślenie ?

- Trzeba wyraźnie wyjaśnić różnice między zarozumialstwem a zdrowo myśleniem.

- Większość ludzi do orientacji, któ drogąjść, posługuje się zarozumialstwem.

- Z czego składa się Zarozumialstwo ?

- Z tego co poznaliśmy, usłyszeliśmy w przedszkolu, szkole, na uczelni, przeczytaliśmy w książkach, magazynach, gazetach, usłyszeliśmy od swoich znajomych itd.

- Z tego potoku informacji składa się nasz sposób myślenia na tę, czy inną kwestię.

- Dlatego ilu ludzi, tyle punktów widzenia.

- wią - A ja uważam, że tak - Nie, ja uważam, że tak.

- Otrzymali różne informacje ...

- i każdy ma swój punkt widzenia.

- To jest to, co dziś nazywa się "pluralizmem pogląw"...

- Wmawiają nam, że to "ładnie i pięknie".

- Jedni idą tutaj, inni tam...

- i jak abę, rak i szczupak ciągnąz w swoją stronę", każdy broni swojego punktu widzenia.

- To nazywa się zarozumialstwem.

- Nasi Przodkowie mówili, że...

- "Wóz będzie stał w miejscu, dopóki posługujemy się zarozumialstwem...

- nigdzie wóz z miejsca się nie ruszy i rozwoju ewolucyjnego nie będzie".

- Nasi Przodkowie nakazywali zdrowo myślenie.

- Co to jest zdrowo myślenie ?

- Jak piszą Wedy Zdrowo myślenie opiera się na trzech filarach poznania świata.

- Pierwszy filar...

- to zdanie kompetentnego człowieka w danej kwestii.

- Zgadzacie się z tym, że na dowolny problem, można znaleźć kompetentnego człowieka?

- Dla każdego; są oczywiście szarlatani, samozwańcy - o nich nie mówimy.

- Faktycznie istnieją doświadczeni, kompetentni ludzie ? Istnieją ?

- Tak więc, najprostszy sposób poznania świata, to zapytać takiego człowieka...

- Tak, czy nie tak - czyli, któ drogą lepiej podążyć...

- która jest prostą drogą.

- jdziesz tak, lub tak.

- Jeśli jest on doświadczony, jeśli on przeszedł te drogi, np. te religie...

- On dowiedzie Ci, że dojdziesz tu lub tu, tutaj taki ślepy zaułek...

- Najlepiej - Tak.

- Dlatego, że on już to przeszedł.

- To jest doświadczony człowiek; - Jeśli on tego nie przeszedł, to jest niedoświadczony, niekompetentny.

- Kompetentny jest tylko ten, który przeszedł.

- Trzeba powiedzieć, któ drogą lepiej pójść.

- To najlepszy sposób poznania świata.

- My dzisiaj posługujemy się metodą...

- Np. Jeśli chcemy nauczyć się muzyki idziemy do dobrego muzyka, kompozytora.

- Chcemy nauczyć się malarstwa, idziemy do artysty.

- Chcemy nauczyć się szyć obuwie, idziemy do szewca.

- My posługujemy się metodą.

- Wedy mówią, że najlepszy sposób poznania świata do zdanie kompetentnego człowieka.

- tj. doświadczonego człowieka.

- Dlatego Pierwsze Kryterium Poznania Świata to - Zdanie Kompetentnego Człowieka.

- Mam pytanie.

- Jak odróżnić przekonywującego, doświadczonego samozwańca od...

- doświadczonego, wiedzącego człowieka ?

- Istnieją bardzo przekonywujący ludzie, tak jakby wierzący w swoją... słuszność działania.(?)

- Takich co zakazują, jest dużo - są przekonani, że tylko oni mająuszność.(?)

- Po pierwsze: Czy on przejawia zdrowo myślenie ?.

- Oni jednoznacznie bazują na zarozumialstwie.

- Dlatego mówię - Jeśli my dzisiaj nauczymy się odróżniać zarozumialstwo od zdrowo myślenia, od razu pojmiemy, czy to zdrowo myścy człowiek, czy też trzyma się swojego punktu widzenia.

- Ci co zakazują (chodzenia innymi drogami), trzymają się swojego punktu widzenia.

- Oni nie przejawiają zdrowo myślenia.

- Jedno z bardzo wyraźnych kryteriów to...

- Wedy rozróżniają Doinformowanie od Wiedzy.

- Istnieje informacja, któ otrzymujemy...

- I istnieje wiedza.

- W Wedach wylicza się 21 punktów - co okazuje się być wiedzą.

- Pierwszy punkt: skromność...

- 1.Skromność 2. Pokora 3.Wyrzeczenie się przemocy 4.Tolerancja 5.Prostota 6.Nakierowanie się na wartościowego nauczyciela duchowego 7.Czystość 8.Stabilność 9.Samodyscyplina 10.Wytrwałość 11.Odwrócenie się (wyrzeczenie) od obiektów zaspokajania zmysłów 12.Wyrzeczenie sięamliwego ego 13.Świadomość tego, że narodziny, śmierć i starość oraz choroby sąe 14.Pozbycie się przywiązań 15.Niezależność od ujarzmienia poprzez żonę, dom, dzieci, domowe gospodarstwo i pracę. 16. Spokój w obliczu tak przyjaznych jak i nieprzyjaznych zdarzeń 17.Ciąe i czyste poświęcenie/oddanie się swojemu Rodowi 18.Oświecenie umysłu i zamiana spotkań towarzyskich oraz skupisk ludzkich na odosobnienie 19.Samowystarczalność 20.Przyłenie nacisku dla osiągnięcia doskonałci, nieprzerwanego głębokiego poznania ducha , światła oraz Istoty/sedna "ja" 21.Mądremu poszukiwaniu doskonego sedna.

- I mówią: Wszystko to jest wiedzą.

- A wszystko inne jest niewiedzą.

- Jeśli człowiek, tymi cechami nie włada...

- To po prostu trzyma się on swojego punktu widzenia, bazuje na zarozumialstwie.

- A zdrowo myścy człowiek, będzie władał tymi cechami .

- To jedno z kryteriów.

- Tutaj się nie pomylicie.

- Dowolny zdrowo myścy człowiek, trzyma pod kontrolą chęć gadulstwa.

- Trzyma pod kontrolązyk, żołądek i genitalia - okazuje się kompetentnym człowiekiem.

- Tylko ten, który to kontroluje.

- To zawiera się w tych 21 punktach dot. wiedzy.

- Trzymajmy się zdrowo myślenia, żeby je do końca objaśnić

- Pierwszym filarem poznania świata jest zdanie kompetentnego człowieka.

- Zrozumiałe dlaczego - to najprostszy sposób poznania świata.

- Drugi filar poznania świata, jak piszą Wedy - To Zdanie Naszych Przodków na Temat Danej Sprawy.

- Nie jakichś inny narodów...

- Tylko Naszych Przodków.

- Dlaczego tak sięwi ?.

- Dlatego, że np. w ciele człowieka są różne organy...

- Każdy organ jest niezbędny do życia organizmowi.

- Przypuśćmy, że moja wątroba weźmie zadania, dajmy na to, płuc.

- I zacznie korzystać z ich dwiadczenia, stosować je. - Przyniesie jej to korzyść?

- Także, każdy naród w kosmosie spełnia swoją rolę.

- Można to porównać do wydzielania gruczołów wewnętrznych...

- Jeden gruczoł produkuje takie hormony, drugi inne.

- Tak biali ludzie produkują dla kosmosu jeden hormon...

- Żółtoskórzy drugi, czerwonoskórzy trzeci, czarnoskórzy czwarty. Każdy naród jest niezbędny dla życia kosmosu.

- Tylko po co nam doświadczenie innych narodów ?

- Czy ono nam pomoże ?

- Nijakiego zmysłu w tym nie ma - Zrozumiałe ?.

- Dlatego doświadczenie swoich Przodków jest potrzebne, a nie cudzych.

- To też zrozumiałe.

- A jeśli uznać, że Jesteśmy Pieruna synowie, Dażboga wnuki, Swaroga prawnuki, Visznu praprawnuki - To Nasz Ród uchodzi w nieskończoność.

- Wyobrażacie sobie jakie kolosalne jest doświadczenie Naszych Przodków ?.

- Oni byli ludźmi, potem stali się Bogami Świata Sławi, Bogami Świata Prawi...

- Oni stworzyli cały ten Wszechświat.

- Kolosalne doświadczenie - Prawda ?.

- Tylko głupi nie posługują się swoim doświadczeniem.

- Czyli od nowa będziemy wymyślać koło...

- Nadeptywać na te same grabie.

- Zgadzacie się, to bezmyślne - Tak.

- Jest taki Aksjomat -"Kto nie zna swojej przeszłci, ten nie ma przyszłci".

- No, jak tu nie posługiwać się doświadczeniem przodków ?.

- Nam teraz "ciemni" wmawiają...

- Wcześniej to były czasy jaskiniowe...

- Bieda z Nędzą.

- Czego się od nich nauczycie" - "My, was nauczymy jak "prawidłowo" ż".

- W rezultacie mamy to co mamy.

- W naszych Wedach pisze się, że Nasi Przodkowie posługiwali się nie tylko 3 % mózgu...

- Oni używali go na 100 % (i koręzgową, i rdzeń kręgowy) i posiadali inne zdolności.

- Oni żyli na tej planecie 1,5 Miliarda lat.

- Jakież to wielkie doświadczenie.

- Nawet jeśli byli mało bystrzy...

- Trzeba się uczyć nawet od takich rodziców ...

- Nie powielać ich błęw.

- A skoro nasi Przodkowie stali się Bogami.

- To jak tu nie wykorzystać tego doświadczenia ?.

- Dlatego Drugi Filar Poznania Świata to Pogląd Naszych Przodków w Danej Kwestii.

- Co Powiedzieli Nasi Przodkowie.

- Co Oni Nam doradzali, w danej kwestii.

- Rozumiecie, że to również ważne ?.

- Tzn. bez doświadczenia Przodków, nie mamy się na czym oprzeć, aby podnieść się wyżej.

- dziemy popełniać te same błędy.

- Tylko opierając się na fundamencie, tj. na doświadczeniu Przodków możemy podnieść się wyżej.

- Innych szans nie ma.

- Jeśli się niżej opuścimy, przyjdzie nam przechodzić te same stopnie co nasi Przodkowie.

- jdziemy dalej ?

- A możemy oprzeć się na doświadczeniu Przodków i wtedy pójdziemy dalej.

- Zrozumiałe ?.

- Drugi Filar Poznania Świata to Zdanie Naszych Przodków w Danej Kwestii, co nasi Przodkowie mówili - Tak, czy nie tak.

- Jak mamy postępować...

- Prawidłowo, czy nie prawidłowo.

- Zrozumiałe ? - To drugi filar poznania świata,

- Trzeci Filar Poznania Świata jak pisze się w Wedach, to - Osobiste Doświadczenie.

- Jak mówią - Póki nie dotknę, nie uwierzę.

- Trzeba samemu się przekonać - tak, czy nie tak.

- A może mnie okłamują ?

- Trzeba nie dowierzać nikomu do końca. Nawet Bogom, Przodkom nie dowierzać...

- ki sami się nie przekonacie.

- Nasi Przodkowie Tak Przykazywali .

- Inaczej będziemy fanatykami, to ślepa wiara.

- Jeśli sami nie sprawdzimy w praktyce - A może nas okłamują ?

- A może zwodzą nas ?

- A kiedy sami to sprawdzimy...

- To wtedy już dokładnie będziemy wiedzieć, że tak to jest.

- Dlatego Wedy mówią, że Zdrowo Mlenie polega na tym, żeby te Trzy Kryteria Poznania Świata Sprowadzić do Wspólnego Mianownika.

- Jeśli te trzy kryteria mówią - tak ...

- Można nie wątpić, na pewno będzie tak.

- Jeśli wszystkie trzy kryteria mówią - nie, to nie tak ...

- To na pewno nie będzie to tak.

- A jeśli choć jedno z tych kryteriów przeczy dwóm pozostałym...

- Trzeba wątpić.

- Trzeba sprowadzić wszystkie te trzy kryteria do wspólnego mianownika.

- Wedy mówią, że jeśli człowiek w dobrej wierze...

- Sprowadza te trzy kryteria poznania świata do wspólnego mianownika...

- Gwarantuje mu to, że on nigdy w niczym się nie pomyli...

- Nie będzie - błędu (grzechu).

- Nikt, nigdy nie zdoła go Okłamać.

- amstwo nie będzie na niego działo, nie uda się go zwieść.

- To bardzo proste: 1. Zdanie Kompetentnego Człowieka, 2. Zdanie Przodków, i 3. Sam Sprawdź.

- Kto go może oszukać ?

- Kto może takiego człowieka zwieść ?

- To nazywa się Zdrowo Mleniem.

- Dostrzegacie różnice między zarozumialstwem - prymitywnym...

- Według, którego większość ludzi żyje.

- Kierują się zarozumialstwem. - Oni błądzą na lewo, na prawo i chłepczą cierpienie pełnym programem.

- Jeśli ludzie rozumieliby korzyści, wygodę zdrowo myślenia...

- To nie dopuszczali by do błęw .

- Ewolucja szła by peł parą i dostawaliby mniejsze cierpienie.

- Zrozumiałe. Widzicie jak ważne jest posługiwanie się Zdrowo myśleniem !.

 

Prawidłowy System Społeczny - http://www.youtube.com/watch?v=ruYNJZCGYEs

 

Podobne artykuły


17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1445
17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1622
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1052
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 999
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 882
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 914
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 964
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 802
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 594
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 935
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 793
11
komentarze: 34 | wyświetlenia: 806
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Ja uważam, że zdrowe myślenie nie ma nic wspólnego z zarozumialstwem. Wszystko zależy od tego czy człowiek rozwija się duchowo, czy wybiera właściwe kierunki i ścieżki życia, czy zostaje ze swoimi utartymi schematami stojąc w miejscu.

amen;))

Ma o tyle wspólnego, że jak ci rozmówca nie ufa to często ci zinterpretuje twoje zdrowo myślenie jako zarozumialstwo. Taka obrona, mechanizm psychiki, skoro nie wie się jak dojść do mądrego i pokojowego porozumienia.

:))

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Tak, zdrowe myślenie nie ma nic wspólnego z zarozumialstwem - nawet więcej, jest jego przeciwnością. Może nam pomóc w ten sposób, że nie będziemy "grzeszyć", czyli popełniać błędów i w ten sposób uchronimy się od wielkiego cierpienia, czy to emocjonalnego, czy też czysto fizycznego. Grzech, to nic innego jak BŁĄD - zbłądzisz z prostej drogi do oświecenia i "wpadniesz" w jakieś "rowy, dołki ", to w ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Aby wybrać prawidłowe drogi podczas ewolucji duchowej, potrzebne jest zdrowo myślenie. Ponieważ bez niego, wybór najlepszej drogi jest NIEMOŻLIWY ;) Proszę sobie to dogłębnie przeanalizować.

Tak oczywiście. Rozumiem to dogłębnie. Staram się omijać rowy i dołki. Ale nie da się przejść przez życie, nie robiąc błędów. Człowiek całe życie się na nich uczy. Można ochronić siebie, myśląc zdrowo.
Tworząc naturalny filtr w swoim umyśle i umieć z niego korzystać. Umieć filtrować właśnie błędne informacje docierające z zewnątrz. Tak to prawda, tak jak napisałeś, trzeba być wytrwałym, bo ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Jest takie przysłowie: "Tylko ludzie głupi uczą się na własnych błędach – Ludzie mądrzy uczą się na błędach cudzych"
Wyjaśnię je na własnym doświadczeniu : Jakiś miesiąc temu poszedłem do lasu, miałem w kieszeni scyzoryk. Kiedy biegłem wypadł mi on z kieszeni, zorientowałem się dopiero wtedy, gdy był mi potrzebny. Odczułem jego brak w sytuacji, w której był mi on niezbędny. Kiedy tak nad t ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Błąd powinien być wyeliminowany z naszego życia, ponieważ przynosi utratę sił i energii. Żeby się przed nim bronić, trzeba zastosować Zdrowo Myślenie. W tym wszystkim tylko o to chodzi, o nic więcej. Chodzi o to, żeby nas uchronić przed utratą sił (energii).
Pozdrawiam ;)

Tak, to prawda, ale nie da się uczyć wciąż na błędach innych, są różne osobowości, jedni to rozumieją, drudzy nie. Traci się często energie, bo w pewnych sytuacjach życiowych nie da się tego uniknąć.Ale jest na to zawsze szansa, by ją odbudować, poprzez pozytywne myślenie. Tak, jak napisałeś -''BŁĄD ZAWSZE SROGO NAS KOSZTUJE. ''- ale z każdego błędu, można wyciągnąć pozytywne nauki. Nic nie dzieje się bez przyczyn, a każda przyczyna ma swój skutek..

  chantel,  13/06/2012

'' Tylko ludzie glupi ...'' To nie jest przyslowie tylko znane i czesto cytowane powiedzenie Otto von Bismarck'a.
Nasz własne błędy bardzo nam pomagają w życiu, nie tylko dlatego, żeby unikać kolejnego doświadczenia ale i zmieniają nas samych. Dodam- o ile ktoś potrafi przyjąć je do siebie. Może pisze nieroztropnie, ale nawet powinniśmy dawać sobie prawo do popełniania błędów.

Kto zbyt lekko przyznaje się do błędów, rzadko jest zdolny do poprawy.(M. EBNER-ESCHENBACH)

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Oczywiście, że nas zmieniają i uczą nas nowych rzeczy, lecz zawsze lepiej cierpieć mniej przez duży błąd, niż cierpieć bardzo przez mały, czy nie mam racji ;)...
Zdrowo Myślenie "prowadzi" nas samych przez życie, wygląda to tak:
Mamy Umysł, Rozum oraz Intelekt. Umysłem dostrzegamy różne sytuacje życiowe, Rozumem je analizujemy, a Intelektem wyciągamy wnioski. Zdrowo Myślenie to anal ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  13/06/2012

To już podchodzi pod kwestię karmy, a trzeba rozróżnić pojęcie karmy od zdrowo myślenia, ponieważ są to dwa różne zagadnienia ;) Karma to nasze przeznaczenie - nawet w tej chwili pisząc te słowa, tworzymy zalążki nowych sytuacji w przyszłości - to bardzo złożony temat i wcale nie jest prosty ;)
Zdrowo Myślenie to tylko kwestia lawirowania pomiędzy kłamstwem tego świata ;)

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Na temat energetyki świetne prace pisze Mantak Chia.

Fajna zdrowo uśmiechnieta mamusia na załączonym zdjeciu, widać w jej oczach mądrość.. takie kobiety są niestety na wymarciu ale jak to mówią przodkowie kto szuka ten znajdzie i trzeba szukać bo to jedyna droga do tego czego szukamy.. Czy zatem stwierdzając ten Fakt narzucam Ci w jakikolwiek sposób droge którą masz iść? Jak można oskarżyć człowieka który widzi cel i mówi pozostałym gdzie on jest ta ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Tydzień temu byłem nad stawem w lesie. Znam jego drogi na pamięć. Jeżeli ktoś, kto jeszcze nigdy nie był w nim, zapytał by się mnie, którą drogą iść, żeby dotrzeć do stawu w środku lasu, bez problemu powiedziałbym mu, która droga jest najprostsza i bezpośrednio prowadzi do stawu, ponieważ to wiem z własnego doświadczenia, jestem osobą kompetentną w tej sprawie. Znam wiele dróg do tego stawu, ponie ...  wyświetl więcej

Tak, właśnie mi też o to chodziło, od samego początku:)

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Chodzi o to, że Mamy Wolną Wolę i każdy może robić co chce, ale ważne jest, żeby robił to ŚWIADOMIE, będąc uprzedzonym przez osobę kompetentną oraz przodków. Tak jest po prostu łatwiej. Człowiek jest przygotowany na cierpienie, które może otrzymać i w takim wypadku sam podejmuje decyzję, wolna wola - Chcesz cierpieć ? - A proszę bardzo, nikt nie broni ;) WOLNA WOLA to przecież podstawowe prawo każdej istoty ;)
Lecz nad konsekwencjami warto się czasem dłużej zastanowić...

Tak, ale jest większość osób, która w ten sposób nie myśli. Nie da się zbawić innych. Gratuluję właściwego podejścia do tej sprawy. Takich ludzi jest nieliczna garstka.

  swistak  (www),  13/06/2012

Myśliwi zawsze są zdrowi, bo dużo przebywają w lesie

Tak Świstaczku, bo to zasługa świeżego powietrza :)

  Siemargl  (www),  13/06/2012

Miał ktoś kiedyś deja vu?
Tutaj coś na temat - http://www.youtube.com/watch?v(...)wUqdl4E

Bardzo ciekawy film. Ja tak miałam wiele razy.

  Siemargl  (www),  14/06/2012

Sprawa jest tego typu, że deja vu będzie się teraz coraz częściej pojawiać - na własnym przykładzie to obserwuję. Będzie się pojawiać coraz częściej, a to z tego powodu, że światy równoległe zaczynają się łączyć w jeden punkt. To jest tak jak z kulą śnieżną, mianowicie będą się one nawarstwiały, aż się spotkają w jednym punkcie naszego życia, naszego ewolucyjnego doskonalenia. Czas od dzisiaj, od ...  wyświetl więcej

Teraz powoli zaczynam to wszystko rozumieć, choć nie mam tak ogromnej wiedzy na ten temat co Ty.
Proszę podaj mi jakieś ciekawe linki, bym mogła sobie przyswoić tę wiedzę jeszcze bardziej. A może polecisz mi ciekawą książkę :)
Z góry dziękuję i również Cię pozdrawiam.

  Siemargl  (www),  14/06/2012

Polecam ten kanał, tak ogólnie - http://www.youtube.com/user/Tr(...)PL/feed
Jak i ten - http://www.youtube.com/user/mi(...)eatured
Dyskusja na temat Dziedzictwa Naszych Przodków - ...  wyświetl więcej

Dziękuję. Stopniowo, małymi kroczkami zabiorę się do lektury, którą mi poleciłeś.
Bo jest to bardzo ciekawe. Pozdrawiam. Zabieram się za czytanie.
Co do książek- bardzo ciekawe, też przeczytam :)

  vortaro,  14/06/2012

Błądzę więc jestem. Jestem - bo błądzę.
Nie jesteśmy w stanie unikać tzw. błędów. Piszę - tak zwanych - ponieważ określenie (definicja) błędnego postępowania jest względna. To co dobre dla jednego nie musi być dobre dla drugiego. Pewne schematy, umowy zawarte w grupie ludzi, decydują o tym co należy uznać za błąd a co nie. Różne grupy ludzi (narody), mają rózne, choc często podobne schematy ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  14/06/2012

Nie zapominajmy, że tu chodzi tylko o podjęcie decyzji. Co do dalszej drogi, to już jest zupełnie inna sprawa. Splot zdarzeń jest niesamowicie zagmatwany i może nam się przydarzyć wszystko. Osoba kompetentna, to zdrowo myślący człowiek, a za tym pojęciem jasno kreuje się obraz takiej osoby. Żeby człowiek był kompetentny w danej kwestii musi spełnić masę warunków, i to nie jest proste. Np. te 21 pu ...  wyświetl więcej

  Siemargl  (www),  14/06/2012

Jeżeli chodzi o świat kwantowy, mikroświat, Pański artykuł np. o bakteriach, Panie Mirosławie, jest bardzo dobry.
A zastanawialiście się czasem, co jest podstawową istotą człowieka? Czym jesteśmy i co buduje ten nasz organizm składający się z ponad 50 bilionów komórek, co jest jego osnową? Oto odpowiedź... http://www.youtube.com/watch?v(...)4iOeWBc

  Siemargl  (www),  14/06/2012

Tutaj link do przetłumaczonej wersji Żywatma - http://www.youtube.com/watch?v(...)Dn3YB50



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska