Login lub e-mail Hasło   

*Klątwa*

Historia, którą chcę opowiedzieć rozpoczęła się jeszcze przed wojną a zakończyła niedawno. Jan - bogaty ziemianin, pewnego dnia oglądając swoje odległe włości zobaczył pr...
Wyświetlenia: 1.904 Zamieszczono 14/09/2012

Historia, którą chcę opowiedzieć rozpoczęła się jeszcze przed wojną a zakończyła niedawno.

Jan - bogaty ziemianin, pewnego dnia oglądając swoje odległe włości zobaczył przepiękną dziewczynę. Nie miał większego problemu o poproszenie jej na bliższą "audiencję" zwyczajnie wydał polecenie i Kasia przyszła.

Nie musiała już ciężko pracować na polu i miała specjalne względy. Kiedy po dłuższym upływie czasu poinformowała swego pana, że spodziewa się dziecka, Jan dostał ataku szału i zabronił mówić komukolwiek kto jest ojcem! Skończyły się dla Kasi specjalne względy a zaczęło zwykłe szare życie od którego zdążyła odwyknąć.

Kiedy przyszedł czas rozwiązania była przy niej tylko matka. Rodziła kilka dni. Dziecko urodziła martwe a sama dostała gorączki i nie mogła wstać z łóżka. Stan jej się pogarszał i na drugi dzień konając wypowiedziała słowa przekleństwa - "ja nie mogę mieć dziecka i ty pochowasz każde swoje dziecko"

Jan mając prawie czwarty krzyżyk na karku ożenił się z bardzo brzydką, ale nieprzyzwoicie bogatą panną i na świat zaczęły przychodzić dzieci. Pierwszy był syn, żył tylko kilka godzin. Janowi przemknęła  przed oczami postać Kasi i jej "klątwa" o której wszyscy wiedzieli, ale zganił się w duchu za takie myśli i usiłował żyć normalnie.

Został ojcem trzech synów, którzy chowali się bardzo dobrze i zapomniał o całej sprawie. Dwóch synów miał już dorosłych kiedy zakładano elektryczność i najstarszy pod osłoną nocy wszedł na słupa i "posprawdzał" napięcie w drutach. Zginął na miejscu.

Myśl o klątwie zaczęła spędzać sen z powiek. Zona przestała wychodzić z domu, posiwiała i tyła coraz bardziej. Jan starał sobie racjonalnie wytłumaczyć całą sytuację, ale stracił już dawną pewność siebie.

Średni syn się ożenił, przyszły na świat wnuki. Kazik był wesoły, kochał życie i brał je garściami. Z każdego kto miał jakieś ludzkie odruchy i zasady moralne śmiał się w twarz. Żonę zdradzał na prawo i lewo, a ona cierpiała w samotności. Potrafił wyjść w zimie przez okno sypialni w spodenkach i nad ranem wrócić na łono rodziny. Nigdy nie widziałam go zmartwionego albo smutnego. Każdy mu chyba troszeczkę zazdrościł  poczucia humoru i pogody ducha.

Kiedy dziesięć lat temu zobaczyłam klepsydrę z jego nazwiskiem a okolicę obiegła wieść - Kazik się powiesił na klamce w kotłowni, ja i wszyscy inni byliśmy w szoku.

Na pogrzebie Jan był wrakiem człowieka, już nawet nie płakał, patrzył się tępo w trumnę i stał jak posąg. Żona nie była na pogrzebie syna.

Pozostał już tylko najmłodszy - Paweł. Przejął gospodarkę po ojcu, rozbudował i zmodernizował dom. Ożenił się z "odpowiednią" dziewczyną i został ojcem dwójki dzieci. Kiedy kilka lat temu syn wracał z kolonii wyjechał po niego na dworzec, nie zatrzymał się na przejeździe kolejowym - zginął na miejscu!

Jan już sam pochował syna, żona na szczęście nie doczekała śmierci ostatniego dziecka.

Umarł dwa lata temu w wieku 93 lat, była przy nim tylko synowa. Podobno umierając wyszeptał - Kasiu przebacz!

Podobne artykuły


71
komentarze: 22 | wyświetlenia: 17736
32
komentarze: 13 | wyświetlenia: 6034
30
komentarze: 30 | wyświetlenia: 2480
30
komentarze: 7 | wyświetlenia: 4130
29
komentarze: 9 | wyświetlenia: 11796
28
komentarze: 12 | wyświetlenia: 3606
28
komentarze: 12 | wyświetlenia: 11071
28
komentarze: 14 | wyświetlenia: 5476
27
komentarze: 17 | wyświetlenia: 21592
30
komentarze: 31 | wyświetlenia: 67195
24
komentarze: 10 | wyświetlenia: 27718
23
komentarze: 9 | wyświetlenia: 1445
24
komentarze: 21 | wyświetlenia: 3368
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  liwa,  14/09/2012

ja wierzę w sprawczą moc działania klątwy; słowa, wypowiedziane do kogoś w chwili cierpienia, mają wielką moc, którą wzmacnia poczucie skrzywdzenia i cierpienie. Miejcie się na baczności ci, którzy krzywdzicie... ;)

  Marcin P,  15/09/2012

Przekleństwo (podobno) działa tylko wtedy kiedy osoba przeklęta je przyjmie i pozwoli zadomowić się w myślach.
Działa to podobnie jak dobre czy złe słowo. Jeśli ktoś mi powie czy my mówimy komuś: jesteś super! wtedy nasze mysli się uskrzydlają i czujemy się naprawdę super! Z kolei informacja typu: jesteś beznadziejny, czy aleś ty głupi, powoduje że "dostajemy doła", jesteśmy przygnębieni... ...  wyświetl więcej

  liwa,  15/09/2012

nie zgadzam się. Klątwę można rzucić na kogoś, bez jego wiedzy; działa znakomicie a osoba przeklęta, zastanawia się dlaczego nic się nie udaje...

  *Karo*  (www),  15/09/2012

właśnie tak dokładnie jest, ludzie potrafią się leczyć latami a efektów brak:(

  ,  18/09/2012

Dokładnie, to ja się liwa zastanawiam czemu dostałem bana po tym jak się mnie prowokuje i grozi tekstami o "likwidacjji" i naiwnie sądziłem że jest on wynikiem braku obiektywności moderatorów czy też adminów i byłem nieświadomy że rzuciłaś klątwę !! Nie wiem czy na mnie, czy na nich .. ja się źle czuję :( , jak się jakiś admin czy też moderator źle czuje to już też wie dlaczego :(
klątwoban ..... o matko .... :(

Drogie liwa i *Karo*, czy mogłybyście mi wytłumaczyć jak działa klątwa? Bo powiem szczerze nie rozumiem a bardzo bym chciał wiedzieć. Czy jest to na poziomie religijnym czy na poziomie molekularnym?.

Jak wiadomo (i to jest pewne) nic nie dzieje się bez przyczyny. Wszystko co się wydarza ma swoją przyczynę. Wszystko zaczyna się w umyśle, powstaje w myślach a potem jest materializowane - rea

...  wyświetl więcej

Marcinie, tutaj wyjaśniają wszystko ;) Tak z ciekawości sprawdziłam...Hmm...
http://www.klatwy.adammus.net/

OK, dzięki. Przeczytałem. Magia działa ja wierzę w to i sam doświadczyłem jej działania. Nawet przeprowadziłem kilka eksperymentów na sobie. Wykonałem kilka magicznych obrzędów i część zadziałała.

Ale dlaczego??? Jak???

Ja nie mogę i nie umiem się zadowolić odpowiedzą że magia/klątwa działa - BO TAK!

Ja szukam odpowiedzi - Dlaczego i w jaki sposób to się dzieje??

Stąd moje pytanie wcześniej: Czy to działa na poziomie religijnym czy molekularnym?

Ja wiem, że dla dociekliwego umysłu potrzebna jest odpowiedź, ale nie na wszystkie zadane pytania ją znajdziesz. Klątwa, uroki czy "życzenia" działają swoim prawem, ale przede wszystkim wówczas, gdy padną na podatny grunt emocjonalny i na osobę nieświadomą w sztuce obrony przed tzw. czarną magią. Na pocieszenie powiem, że szanujące się czarownice, nigdy nie szkodzą drugiemu człowiekowi - jest to w ...  wyświetl więcej

  jotko49,  17/09/2012

Ja z swej strony dodałbym że klątwami posługują się osoby słabe i tchórzliwe, nie grzeszące inteligencją i zdrowym rozsądkiem.
Część powodów już podałaś Kwiatuszku.
A przecież za wyrządzone"krzywdy," lepiej przesłać "wrogowi" szczere życzenia: by doznał zrozumienia swego błędnego postępowania, szczerej chęci naprawienia swych błędów, a tym samym stał się prawym człowiekiem pełnym mił ...  wyświetl więcej

Niech tak się stanie, Jotko :) My wiemy, że nasze dobre życzenia realizują się szybciej i o wiele skuteczniej niż klątwy:) Bardzo lubię przesyłać pozytywne myślokształty tam, gdzie są potrzebne:)

  *Karo*  (www),  18/09/2012

Mój drogi ani jedno ani drugie;) zwyczajnie są ludzie co mają takie predyspozycje i mogą Ci pomóc albo zaszkodzić, nie liczy się Twoje zdanie a.....czyjeś chęci wystarczą;) muszą być jednak emocje,cholerne emocje aby zadziałało. Zarówno negatywne jak i pozytywne. Napisze kiedyś o lalkach Wodo, bo coś wiem na ten temat;)

  ,  18/09/2012

Jesuuu ... tylko nie lalki voo doo .. proszę tego nie robić !! Nie widzi pani co pisze liwa ? Jak się dorwie jeszcze do voo doo .. to ja będę wyglądał jak "jeżyk" .. moja mama miała kiedyś jeżyka .. z igłami dla krawcowych .. ale to był jeżyk a nie ja .. nie chcę być jeżykiem :(((

Simpaticos, podrzucę ci znak ochronny... W końcu jestem Panią z Wieży Jaskółki:):)

  ,  18/09/2012

Uff .. dziękuję .. :) , ja nie chcę być .. jeżykiem .. w końcu voo doo to nie akupunktura .. :) w razie czego powtarzam znaki wiedźmińskie, jak "rąbnę" ardem to tylko obuwie zostanie ... :);)

  liwa,  18/09/2012

a dlaczego jeżyk?nie musisz być naszpikowany... można raz a porządnie...
a tak serio, to czemu do mnie kierujesz pytania?

  ,  18/09/2012

do mnie to ? liwa bo ardem jade ... nie będę się bawił w półśrodki:P , nie .. nie poddam się tak łatwo .. :P :D

Jeśli uda się znaleźć odpowiedź JAK i Dlaczego to prawdopodobnie będziemy mogli Stwarzać! To znaczy pomyśleć o czymś a to się stanie!

  liwa,  17/09/2012

Marcin, osoba rzucająca klątwy i uroki nie zdradzi w czym rzecz, a jeśli to robi rzetelnie, to żadne blokady, żadna obrona energetyczna nie pomoże; klątwa trafi tam, gdzie jest "wystrzelona".

Brak zgody na twoje słowa, Liwa... Ludzie, którzy przypuszczają, że mogą być celem klątw, potrafią stworzyć sobie ochronę energetyczną, odbijając negatywną energię... Każdą klątwę można również przerwać, gdy się zorientujemy, że jesteśmy jej ofiarą... Ale na to również trzeba mieć odpowiedni poziom świadomości...

  liwa,  17/09/2012

do kazdego można dotrzeć, przez jego słabe punkty w psychice, jak również w ciele fizycznym. Kwestia wprawy...

Nie zapominaj o wprawie drugiej strony - odbijanie niechcianych ataków jest równie skuteczne przy wiedzy i umiejętnościach. Tak dawca jak i odbiorca mają słabe i mocne punkty... Kwestia prowadzenia "Góry" jest również aspektem do wzięcia pod rozwagę zanim się zacznie babrać czarną magią...

  liwa,  17/09/2012

ktoś, kto zajmuje się tą specjalnością z "powołania", jest bardziej obeznany w temacie, niż broniąca się przeklęta osoba... :)

Specjalnością powiadasz? Magia to dar i wielka odpowiedzialność... Ci, którzy obrzucają klątwami nieświadomych ludzi, są najgorszym gatunkiem żerujących demonów... Oni nie są w Rzemiośle, którego tradycja tkwi w miłości do ludzi i Natury...

  liwa,  17/09/2012

mam odmienne zdanie.
W dzieło przeklinania i rzucania uroków, nie mieszam demonów.

Wystarczy, że demony mieszkają w nas i naszych brudnych myślach... to całkowicie wystarczy, Liwo...

  liwa,  17/09/2012

dlatego nie należy ich mieszać do współodpowiedzialności za nasze klątwy i czary...

Nie należy... ale często trudno jest je oddzielić od intencji działań... one same się panoszą i nie pytają o zgodę w chwilach słabości ich nosiciela - stad wiele błędów w sztuce;)

  liwa,  17/09/2012

podkreślę raz jeszcze: magia to też Sztuka, przez duże S i nie powinien zajmować się tym ktoś, komu się wydaje, że coś wie.

  liwa,  17/09/2012

a cóż to za Mag, jeśli pozwala jakimś demonicznym energiom podejść do siebie? dypek...
Jestem panią własnego Świata i wara od niego wszystkiemu, jeśli nie daję przyzwolenia...

O, tu się z tobą zgodzę - tą Sztuką nie powinni zajmować się ignoranci, którzy nie mają pojęcia kim są w pierwszej kolejności...

  liwa,  18/09/2012

.

  ,  18/09/2012

widziałem widziałem ... było coś o koszmarach :D, mów szybko prawdę .. rzuciłaś na mnie klątwę :>?

  liwa,  18/09/2012

nie w tym miejscu wstawiłam odpowiedź, dlatego kropka.
Odpowiedź na pytanie : może, nie wiem, tak, nie, nie pamiętam, ależ nie, to niemożliwe, pewnie, oczywiście....itd

  ,  18/09/2012

nie no luz, aha znaczy się nie przyznasz się :P To może powiedz mi w razie jakbym chciał jak się zmienia nick:P zastanawiam się nad .. "obiektywnicos" to taki przykładowy z plejady .. :), pytam bo tu padało coś o zmianach :P

Ha! Tak, padało o zmianie i to ja pisałem o tym ale tylko żartowałem:)

Jeśli mozemy rzucić klątwę czy urok i to działa to czy możemy wypowiedzieć życzenie a ono się spełni! ??

Przepraszam że tak chaotycznie piszę ale temat jest super ekscytujący. Przynajmniej dla mnie ponieważ zastanawiam się nad tymi sprawami od kilku lat i mam pewne doświadczenia osobiste z tym związane a Wy miłe dziewczęta właśnie mnie podekscytowałyście tematem... ;)

  liwa,  17/09/2012

krótko - tego się nie nauczy, TO się ma i już. Jak Sam napisałeś - działa. Czy to ważne jak...
Zarówno dobre życzenia, jak i złorzeczenie spełnia się... nie wszystkim, na całe szczęście, bo wiele osób rzucałaby klątwy...

Droga liwo!!! Dla mnie to jest BARDZO WAŻNE! Dla mnie to 'sedno sprawy'! Pytanie dlaczego i jak jest bardzo ważne!
Ponieważ zrozumienie tego zagadnienia pozwoli uniknąć każdej klątwy i zarządzać życzeniami.

Dodatkowo, dzięki pytaniom jaki i dlaczego, ludzie przeszli od życia w jaskiniach do wypraw w kosmos.....

Taka ludzka natura, pytać i badać to czego jeszcze nie rozumiemy

...  wyświetl więcej

Marcinie, nasze myśli są sprawcze, należy w nie tylko wierzyć i intensyfikować działania pomocnicze:) Raz zasiana myśl zmaterializuje się po jakimś czasie, gdyż będziemy dążyć do jej realizacji siłą woli i postanowieniem spełnienia naszych marzeń.

:) to napisałem właśnie trzy dni temu w komentarzu - powyżej. Ja już wiem z doświadczenia ze myśli się materializują i teraz tylko chodzi o to żeby to rozumieć i dbać i higienę myśli.

Żeby nie dopuszczać złych myśli, które powstają w głowie samoczynnie - jeszcze nie wiem dlaczego - ale już mam pewne przypuszczenia a pielęgnować te dobre.

Zobacz to: Ostatnio, tzn. kilka lat temu cor

...  wyświetl więcej

Zmierzasz w dobrym kierunku Marcinie, w tych rozmyślaniach... Może ten mój artykuł ci pomoże? Poznanie siebie jest kluczem do wielu odpowiedz
http://eiba.pl/3
Three- Fold Law – prawo potrójnego zwrotu – rzućmy okiem na swój oskarżycielski palec, gdy kierujemy go w stronę bliźniego – trzy inne wskazują na nas samych! I to pewnie m ...  wyświetl więcej

Wybrałem jedno ale bardzo ważne zdanie: "Nie ma jednego i najbardziej właściwego chodzenia po labiryncie – jest tylko jedna ścieżka, którą można przejść na wiele sposobów."

I to jest prawda. Ale!

Jest taki prąd filozoficzny zwany fenomenologią. (nadmienię ze JPII był fenomenologiem)

Fenomenologia mówi że nic nie jest takie jakie jest naprawdę ale takie jak nam się jawi.

...  wyświetl więcej

Bo każdy z nas jest na innym poziomie rozwoju świadomości... Przeczytaj "Okno na świat", tam troszkę o tym właśnie...

HA! Reinkarnacja i zdobywanie doświadczeń w kolejnym życiu? To masz na myśli pisząc o różnym poziomie rozwoju świadomości?

Bo dlaczegóż ludzie mięli by się rodzić - przychodzić na świat w tym samym czasie ale z różnym poziomem świadomosci? Skoro kultura i edukacja i wiedza jest taka sama na całym świecie,,,, A przynajmniej w obrębie jednego Panstwa, jednej społecznosci.

Dlaczego osoby nawet z tej samej rodziny mają różne charaktery i różny poziom świadomości? :)

Reinkarnacja to swoista sprawiedliwość Boża... ;) Jednego życia za mało, by pojąc Tajemnicę Stworzenia:)

A ja właśnie chcę pojąć i pracuję nad tym :)

Pracuj... twoje poprzednie wcielenia zapewne zrobiły duży krok naprzód w tym temacie, dlatego tak intensywnie poszukujesz w tym wcieleniu:)

  Marcin P,  17/09/2012

OK. Coś napisałem na temat poruszony na początku dyskusji, na temat chorób.
To nie jest skończone jeszcze, to jest w trakcie "rodzenia" ale zamieszczam......
Proszę o Wasze opinie:

Z chorobą jest jak z powodzią. Jeśli zalało jakąś miejscowość to owszem należy posprzątać, odmulić, wysuszyć i po jakimś czasie wszystko wraca do normy.
Ale w następnym roku powódź znowu nad

...  wyświetl więcej

Heh... stres to plaga dzisiejszego świata... całkiem logiczne te twoje wywody, jak dla mnie:)

Jak dokończę na temat choroby to prawdopodobnie umieszczę to jako artykuł,,,,,,

Kolejna sprawa to sny. Sny są badane od tysiącleci.

Ja uważam ze sny to zwyczajnie czyszczenie podświadomości. Umysł zbiera zarejestrowane obserwacje z życia łączy je w "paczki" (stąd abstrakcyjne, kolorowe sny) po to żeby łatwiej było je usunąć. To dlatego zapominamy sny w kilka godzin po przebudzeniu

...  wyświetl więcej

  *Karo*  (www),  19/09/2012

absolutnie się z Tobą zgadzam, choroba(y) to przeważnie nasze słabości, zazdrości, jednak czasami niby wszystko OK a jest coś nie tak i wszystkie zasady biorą w łeb;)

Dodam tylko że od ok 17 lat nie byłem chory, żadnego przeziębienia nawet nie miałem....
Nie używam żadnych środków przeciwbólowych ani nie odwiedzam lekarzy ani dentysty - nie potrzebuję - nie choruję.
Unikam też wszelkich szczepień.

Od kiedy przestałem słuchać rad innych ludzi jak mam żyć i co robić - jestem zdrowy! Nawet do rodziców się nie odzywałem przez pięć lat aż naucz

...  wyświetl więcej

Fajnie, że jesteś "kowalem własnego losu". Doradztwa innych można wysłuchać, ale nie brać go dosłownie i stosować do rozwiązania swoich problemów lub myśleć, że dzięki temu się problemów uniknie...

  *Karo*  (www),  20/09/2012

wszystko popieram....oprócz braku kontaktu z rodzicami, to musisz zrozumieć, że nie uciekniesz od korzeni

Przepraszam ale "mam sraczkę umysłu" dzisiaj.

Słuchanie innych powoduje programowanie naszego umysłu. Mówią nam: robisz źle, czemu robisz tak a nie tak jak inni, zobacz! inni robią tak a tak i maja to i to! Rób tak jak inni!

To wszystko wpływa na nasze życie i nas stresuje, stąd choroby.

Ja żyję sam dla siebie, zaraz ktoś powie że to egoizm ale odpowiem NIE! Ponieważ najpie

...  wyświetl więcej

Sraczka umysłu? Dobre:))) Każda forma oczyszczania z manipulacji jest dobra :)

Widzisz, Marcinie, za szczere wypowiedzi ktoś strzela do mnie z paint ball :) Ale świat... i bądź tu człowieku w stanie bezstresowym... Heh... dobrze, że sobie wyczarowałam Witch's Bottle i radośnie kolekcjonuję czerwoną farbę:)))

  Marcin P,  17/09/2012

Do liwa i Skalny Kwiat pytanie ;) Czy jesteście wiedźmami? Czy zajmujecie się czarami?

Bo kilka Waszych odpowiedzi powyżej to hmmmm,,,,,,

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła - "a droga do niego bliska bo śliska" jako Mistrz Sztaudynger mawiał:) Ale niech będzie - wyciągnij własne wnioski po tym:
http://eiba.pl/z

  liwa,  17/09/2012

:) :)
Marcinie, czasem lepiej żyć w niewiedzy...

Beltanie jest mi znane ponieważ mieszkam w Irlandii i bardzo interesuje mnie Irlandzka historia i kultura, zatem zdołałem ją poznać jako tako no i uczyłem się Irlandzkiego przez dwa lata więc znam język w podstawowym zakresie....

W pracy mam kolegę - szkota. I tu historia jest do opowiedzenia.

Kolega, jak to szkot, brytyjczyk, kibic piłki nożnej i bywalec PUBów, zapalony gracz lote

...  wyświetl więcej

Mądrze... magię nosimy w sobie i to nasza wewnętrzna moc uruchamia jej pokłady i sprawia, że rzeczy zaczynają się "dziać" :)

  liwa,  17/09/2012

:) bo w nas siedzi wszelka moc i siła... i dobra, i zła :)

...a granica pomiędzy nimi jest cienka jak bibułka albo listek z ciasta francuskiego...;)

  liwa,  17/09/2012

sztuką jest zachować a następnie wzmacniać tę granicę; w tym również tkwi tajemnica mocy...
mądry człowiek nie będzie mieszał zła z dobrem, ale korzystsł z każdego z osobna...

Sztuką nie jest wzmacnianie granicy, tylko nauczenie się ostrożnego i wyważonego stąpania Ścieżką Środka...

  liwa,  17/09/2012

nie po środku, tylko po jednym lub drugim. Nie ma wspólnej części dobra i zła w magi...
WIELKĄ sztuką jest wzmacnianie granicy a nie stąpanie ścieżką "środka".

Ścieżka Środka nie ma nic wspólnego ze stąpaniem pośrodku :) Poczytaj Liwo o tym, bo widzę, że nie jesteś w temacie. A tymczasem dobranoc mówię tej wymianie zdań i tobie...

  liwa,  17/09/2012

więcej wiem, niż się tobie zdaje.

Tak... po twoim pierwszym artykule, zorientowałam się... Wolę jednak zapomnieć o tym, co w nim wyczytałam... Dobranoc.

  liwa,  18/09/2012

to po co jeszcze pamiętasz, skoro nie chcesz?
A ja pamiętam i chcę pamiętać.

I w tym jest problem... w tym chceniu...

  liwa,  18/09/2012

ależ ja chcę i pamiętam; nie mam problemu...

No ty nie masz... ale myślałam, że my tak nieosobiście, o tych demonach, magii, Ścieżce Środka i problemach związanych z chceniem i niechceniem...

  liwa,  18/09/2012

mącisz kobieto...chyba rzeczywiście czas na sen... ;)

Liwo, czy tobie zawsze w końcówce nerwy puszczają? Nie bądź nieprzyjemna... tak miło było;)

  liwa,  18/09/2012

jakie nerwy? coś nie tak z literami? ;)
a czy przyjemnie?? to trzeba określić, co nazywamy przyjemnością...

Dobranoc. Już mi się nic nie chce...

  liwa,  18/09/2012

dobranoc.

  liwa,  18/09/2012

a komu nie podoba się kolor zielony przy moich wypowiedziach...

Ale jak?

to mnie interesuje - jak to działa?

Jeszcze niedawno byłem przekonany że cząstki partykularne takie jak kwarki, fotony i inne istnieją,,,
Potem uświadomiłem sobie że nie istnieją! że to tylko energia! czysta forma energii!

Dzisiaj jestem przekonany że coś takiego jak energia nie istnieje - to wszystko to INFORMACJA!

Że to informacja jest źródłem nasz

...  wyświetl więcej

Na pewno dostaniesz odpowiedź, skoro tak intensywnie jej poszukujesz... U mnie jest zupełnie inaczej, mam takie wewnętrzne przekonanie, że coś jest prawdziwe i prawidłowe dla mnie, lub mam to omijać z daleka i nie zadawać pytań...po prostu wiem, a sposobami na to, jak coś się odbywa i jakie mechanizmy rządzą sprawstwem wokół, nie zaprzątam sobie głowy, mam inne sprawy do inwestygacji... na przykład łapanie szczęśliwych chwil i zaklinanie ich w opowieści... Dobrej nocy, Marcinie :)

  Marcin P,  17/09/2012

OK, czarownice ;)
Kiedyś zrobiłem doświadczenie ze srebrną misą, srebrną monetą i pełnią księżyca! Działa!

Tyle Wam powiem,,,,,

A dlaczego działa?
Ja wiem, ale Wam nie powiem teraz bo Wy nie chcecie mi powiedzieć o sobie! ;)

Ja wiem dlaczego przepowiednie i taroty działają....

Ja wiem dlaczego filmy katastroficzne powodują katastrofy.....

hehehe, chyba zmienię moje ID na Eioba na Wizard ;)

  liwa,  17/09/2012

zmieniaj, pasuje do Ciebie... :) :)

Skalny Kwiat poszła spać.... A czy zmienię ID to zobaczymy jeszcze.........
Mam pewną kwestę do wyjaśnienia, do zbadania, jak się stanie to dam znać,,, :)

  liwa,  17/09/2012

fajnie...
wiem, że to zrobisz :))

na dobranoc zobacz to - ostatnio hit w UK, bardzo emocjonalny i napełnia pozytywną energią,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v(...)hPHzxjc

  liwa,  17/09/2012

to mogę jutro, bo na telefonie nie mogę otworzyć.

  Marcin P,  17/09/2012

Wiedźmińskim zwyczajem, przesyłam Wam i życzę Wam Wiedźmy, dobroci, miłości i wszelkiego dobra! Niech się ciepło wleje w Wasze serca i niech Wasze umysły będą otwarte i wrażliwe na Ludzi!

Pozdrówka i Dobranoc! :)

So mote it be! :)

  liwa,  17/09/2012

a cóż to za Mag, jeśli pozwala jakimś demonicznym energiom podejść do siebie? dypek...
Jestem panią własnego Świata i wara od niego wszystkiemu, jeśli nie daję przyzwolenia...

  liwa,  17/09/2012

dobry mam sprzęt ;))))))

  liwa,  17/09/2012

:)

trzy razy ta sama wiadomość,,,, ???
Zaczetsiewiłaś się? O co chodzi?
Cztery razy!

Pięć razy!
Sześć razy!

No nie mów, że ktoś klątwę rzucił???
O rany Marcinie - sraczka mózgu mnie dopada...idę w kimono, odreagować we śnie:)

  liwa,  18/09/2012

dopadająca sraczka?... to może być klątwa!

Ehhh, to teoria Marcina, a nie klątwa... Ależ mam tu z wami zabawę:)

  liwa,  18/09/2012

a my z tobą...

No to będziemy zdrowsi - zabawa to lek na całe zło... i ucieczka od rzeczywistości, ignorancji i takich tam...

  liwa,  18/09/2012

no więc, niech ucieka "takie tam"...

  liwa,  17/09/2012

a cóż to za Mag, jeśli pozwala jakimś demonicznym energiom podejść do siebie? dupek...
Jestem panią własnego Świata i wara od niego wszystkiemu, jeśli nie daję przyzwolenia...

Te cztery wpisy to mantra afirmacyjna? No popatrz, demon opanował edytora:) Zmykam...

  liwa,  17/09/2012

a po co znowu wołać demona? nic wspólnego z tym nie ma...zawsze jakieś swoje teorie musisz sugerować...

Żarty Liwo, żarty sobie stroję... ;)

hehehehe :) A myślałem że już poszłyście spać - obie! :D Wiedźmy! ;)

6 minut do północy... pora duchów się zbliża, która szanująca się wiedźma im się nie pokłoni? Ale zaraz po tym, idę spać...

Te cztery wpisy to technologia, komórka made in USA,,,, droga i badziewna bo od Samsunga! Jabłko!

  liwa,  18/09/2012

masz racje, badziewie i to duuże... :)

Demony pojawiają się o trzeciej w nocy!!!!!!!!!!!!!!! Nigdy o północy!!!!!!!!

Dlaczego??? Ja wiem! Ale nie powiem! ;)

PS.
Demonów nie ma! To tylko wyobraźnia.

Ja o duchach, nie o demonach:)

Skalny Kwiat się obudził,,,, ;) hehehe :)

  liwa,  18/09/2012

ciężko spać bez ostatniego zdania... :)))))))

Ciężko spać z ciekawości, co jeszcze wymyślisz, strach oczy zamknąć ;)

  liwa,  18/09/2012

śpij z otwartymi...
ja nie wymyślam ! ;)

Z otwartymi się nie da... jeszcze coś niepotrzebnie zobaczę...

  liwa,  18/09/2012

marudzisz... to nie śpij wcale... ;)

też ma mobile from Jabłoń??? bleee ;)

  liwa,  18/09/2012

nie jabłoń, inna gadzina, ale też do dupy...

U mnie jest 50 minut do północy! to się nazywa dyletacja czasu albo jak Einstain określił relatywność czasu...
Czas nie jest taki sam wszędzie, potrafi się zmieniać i zaginać zależnie od miejsca i poglądów,,,,

Czasem czas biegnie szybko, czasem wolno, zależy od miejsca i sytuacji,,,

Pozazdrościć znajomości paru języków, ale "dyletacja" oraz "Einstain" pisujemy jednak inaczej.

  Marcin P,  18/09/2012

gadzina? też dobre!!! ;) a ze jest do dupy to inna sprawa! ;)

Wiedźmy moje! Kocham Was! Dziewczęta Słowiańskie! WoW! Teraz to ja idę spać, na prawdę i ostatecznie!

Dobranoc! ;)

Do trzeciej... ;)

  liwa,  18/09/2012

spoko nocy, bez snów..

  liwa,  18/09/2012

Karo, czy przypuszczała, że aż tyle komentarzy(?) dostaniesz pod artem?

  *Karo*  (www),  18/09/2012

w życiu warszawy;)

  liwa,  18/09/2012

czyli jest w narodzie strach przed klątwami; i czuć że niektórzy boją się, choć niby nie wierzą w to... ;)))

Jak powiedzial mi pewien fundamentalista saudyjski wspomagajacy swoich Boszniackich braci w walce z niewiernymi (zydzi, prawoslawni, katolicy to dla tych ludzi "bezboznicy...nie mowiac juz o ateistach czy "pedalach") :
".... klatwa, klatwa ale wole ALLAHA NALEZY WSPIERAC"....
Zdanie / opinia zostalo wypowiedziane w kontekscie "fatwy" wydanej wtedy przeciwko autorowi "Szatanskich wersetow" Salmanowi Rushdiemu...

Lepiej późno niż wcale dołączyć do tego szacownego grona... :-)
Mówicie więc, że klątwy są nie do rozpoznania? Mówicie, że przed klątwą można (lub nie można) się bronić? Mówicie, że ku temu trzeba mieć "odpowiednie predyspozycje"?
Cóż... Ktoś mnie niedawno nazwał "religijnym fanatykiem", gdyż dyskusję na jakikolwiek temat rzekomo potrafię sprowadzić na, cytuję: "religię". I, cholerci ...  wyświetl więcej

Witam Szanownego Jacka! ;)

O Bogu tu i o szatanie słowa padają.... hmmm....

Osobiscie jestem za fenomenologią jak i szanowny Jan Paweł II żył, był fenomenologiem,,,,,

  *Karo*  (www),  19/09/2012

Drogi Jacku podsunąłeś mi temat na kolejną "dyskusję" ja też penie jestem fanatykiem religijnym bo uważam tak samo jak Ty! Jest dobro i musi być zło i jak w bajce o kaczorze Donaldzie albo do jednego ucha albo do drugiego każda ze stron ma cosik do powiedzenia;) a.....wybór już od nas samych zależy.
Mobilizowałeś mnie do poczytania Twoich artykułów;)

  Elba,  19/09/2012

Jacku jeżeli Bóg jest wszechmocny, to dlaczego przez tyle wieków nie poradził sobie z Szatanem...? A może prawda jest inna, że Szatan został nam dany po to, byśmy ćwiczyli swoje cnoty w ziemskiej szkole życia. Jest zesłanym nam do przerobienia ćwiczeniem przed ostatecznym egzaminem. Zamiast się boczyć na niego, powinniśmy mu być wdzięczni, za dobrze przygotowany sprawdzian z naszej człowieczej postawy.

Czyż Szatan nie jest częścią naszego dualnego świata?

Szatan nie jest nam dany. Szatana wymyślił Kościół żeby trzymać w ryzach "wiernych".
KK posługuje się zastraszaniem ludzi.
W średniowieczu wszystko należało do KK, władza, wiedza, wykładnia prawdy i "moralności".

Dzisiaj KK cierpi bardzo bo ludzie się już nie garną masowo do niego. Dlatego, tak jak w Polsce jest bieda a i z edukacją coraz gorzej,,,, Kosciół nie ingeruje, nie

...  wyświetl więcej

  ,  20/09/2012

Synu .. zaprawdę powiadam Ci .. szatan Cię opętał .. na tyle że gdzie indziej już skomentowałem to co piszesz na temat tego że anglia jest najbogatszym krajem na świecie .. itd itd , synu .... zajrzyj do tego artykułu gdzie to pisałeś ...
Moment ... bo jestem w delfinarium i płynę do lapka który jest na krawędzi basenu, na razie piszę z telefonu.
Ok dopłynąłem .. gdzieś tu miałem wod ...  wyświetl więcej

O czym Ty piszesz? Odpłynąłeś? Piłeś coś dzisiaj? Paliłeś zioło?
Piszesz o wodzie święconej kropionej na oczka???

??????????????????????????????????????

Czy to jest wypowiedź konstruktywna czy psychopatyczna?

O trzeciej w nocy jesteś w delfinarium i płyniesz do brzegu basenu???

Zaszokowałeś mnie teraz!!!

  ,  20/09/2012

do krawędzi basenu :) coś logikę masz słabą jak na fakultatywność a i komentarz ten niby "najostrzejszy" w życiu zmienił się , zmienia się też co artykuł Twoje podejście :)
to była "ironia" odnosząca się do pisania o sobie :) w .. ogólnych zarysach :)
p.s. może 3 cia jest u Ciebie ja jestem w delfinarium na Florydzie
bywa .. to jak Cie wyciągną z szoku zdecyduj się czy myślisz ...  wyświetl więcej

  ,  20/09/2012

cyt .
Mirosławie! Znowu trafiłem na Twoją wypowiedź pełną złości i zgryźliwości,,,,,

Co z Tobą? Czemu dogadujesz i piszesz uszczypliwości? Masz jakąś taką zdolność wynaleźć informację ze świata i przeciągnąć ludzi po podłodze,,,,, Jak fala w wojsku,,,,

Czy umiesz napisać coś pozytywnego? Czy umiesz znaleźć dobrych ludzi w otoczeniu i napisać co się stało dobrego?

Prz

...  wyświetl więcej

  ,  20/09/2012

pan Mirosław .. o ile by chciał to mógłby brać przykład !! Z tych którzy "sprzedają" ludziom ten wieczny bełkot .. kk to kk tamto kk siamto :P już w zasadzie w każdym arcie jest gdzieś kk , ja to stary jak biegam nieraz wieczorami to z "gardą" no .. na wszelki wypadek, jeszcze mi ksiądz gdzieś wyskoczy i mnie zaatakuje ??????? Takie rzeczy zdarzają się codziennie !! :)

Marcinie, mówiąc o Szatanie jako części naszego świata, zrobiłam to skrótem myślowym - słowo "Szatan" to przyjęte czy też jak wolisz narzucone nam uosobienie zła, tak jak "Bóg" -dobra. Tak w nas jak i w innych, coś jak Jin-Jang, uzupełniające się energie. Zło i dobro, cień i światło, mają siedlisko w nas. I z tego względu, w dualnym ziemskim świecie, mamy ścierające się poglądy, walki, nieporozumi ...  wyświetl więcej

  Elba,  20/09/2012

Wszystko ma sens i czemuś służy. Ludzkość została podbita, jej DNA uszkodzone, a “diabeł” założył się z “bogiem” (jak w opowieści o Hiobie), czy człowiek mimo to pozostanie człowiekiem czy nie. Raczej stoczył się i stał się bestią, ale prawa kosmiczne są jasne: wszystko ewoluuje i dąży ku doskonałości. A skoro tak, to i bestia z czasem ma szansę stać się wręcz bogiem.
To, co się dzieje to w ...  wyświetl więcej

OK, przyjmuję wypowiedz o szatanie jako przenośnię......

Uważam jednak że dobro i zło istnieje tylko w naszych umysłach, w nas samych i jeśli się uaktywnia jedno czy drugie to dlatego że MY tak chcemy w naszej świadomości. A ze czasami nasza świadomość wymyka się naszemu zarządzaniu to mamy sytuacje ze wiemy, jesteśmy świadomi, że to co robimy jest złe ale nie umiemy nad tym zapanować - ta

...  wyświetl więcej

  liwa,  18/09/2012

ależ proszeeeee...
co tylko chcesz i czym chcesz.
Sie tak nie napędzaj, bo koszmary śnić będziesz.

  ,  18/09/2012

a jest tu hehe :D:D to jak rzuciłaś klątwę :>?

  liwa,  19/09/2012

radziłabym zastanowić się przed kliknięciem na minus.. :) ) ;) )

  Marcin P,  19/09/2012

liwa, lubię Cię;)

  liwa,  19/09/2012

tiaaaa? ;)
Ja Ciebie również, nawet będę miała na Ciebie oko... ;))
a te krechy czerwone, to Twoja zasługa? pytam po dobroci... :))))))

liwa, nie daję minusów nikomu, tak w Internecie jak i w życiu,,,,
Jeśli coś mi się nie podoba to mówię/piszę wprost ale nigdy nikogo nie "przekreślam" :)

  liwa,  20/09/2012

to może jakąś malutką a skuteczną klątewkę za te minusiki? ;)



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska