Login lub e-mail Hasło   

Działania – tylko skoordynowane

Ostatnie lata kryzysu i coraz większa konkurencja na rynku sprawiła, że firmy robią wszystko, by wypromować swoją firmę.
Wyświetlenia: 623 Zamieszczono 15/12/2012

Ostatnie lata kryzysu i coraz większa konkurencja na rynku sprawiła, że firmy robią wszystko, by wypromować swoją firmę. Działania te musza być jednak skoordynowane i absolutnie nie powinny się wzajemnie wykluczać. Podstawą, o której właściciel powinien pomyśleć już na etapie tworzenia firmy, jest jej identyfikacja wizualna. Tu, jaki w każdej innej dziedzinie życia, sprawdza się stwierdzenie: „Jak cie widza, tak cie piszą”, dlatego też budowanie tożsamości wizualnej powinno być całym procesem, od szkicu poprzez szereg działań i elementów, po ostatnie szlify.

Budowanie marki jest niezwykle istotnym elementem strategii marketingowej firmy, zaś identyfikacja wizualna ma za zadanie nie tylko zapoznać klienta z wizerunkiem firmy, ale także utrwalić ten obraz w jego świadomości. Dlatego też warto o tym pomyśleć już na etapie projektowania logotypów, co pozwoli uniknąć późniejszych, kosztownych nieraz poprawek.

Starannie przemyślana identyfikacja wizualna firmy tworzy podwaliny jej działalności, jest niczym inwestycja w rozwój przedsiębiorstwa i najlepiej, jeśli jej stworzenie powierzymy profesjonalistom. Dobrze skonstruowana identyfikacja wizualna firmy (logi firmy, logotyp, kolorystyka elementów) to tętniący życiem system, który może być rozbudowywany wraz z rozwojem firmy.

Podobne artykuły


8
komentarze: 79 | wyświetlenia: 1207
111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 60815
54
komentarze: 56 | wyświetlenia: 32623
54
komentarze: 68 | wyświetlenia: 31320
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 63603
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 65028
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23310
39
komentarze: 30 | wyświetlenia: 28899
37
komentarze: 9 | wyświetlenia: 28565
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 23590
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26342
32
komentarze: 12 | wyświetlenia: 26711
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska