Login lub e-mail Hasło   

Split testy w biznesie internetowym. Jak poprawić współczynnik konwersji?

Każdy Marketer Internetowy musi wiedzieć, jak jego kampanie działają w dowolnym momencie. Sprawdzisz to, analizując swój serwis internetowy, mierząc ruch na stronie, wyśw...
Wyświetlenia: 528 Zamieszczono 11/02/2013

 

Każdy Marketer Internetowy musi wiedzieć, jak jego kampanie działają w dowolnym momencie. Sprawdzisz to, analizując swój serwis internetowy, mierząc ruch na stronie, wyświetlenia,unikalne wejścia i tak dalej. Po co to robić? Specjaliści, którzy faktycznie osiągnęli  sukces wiedzą, że analizowanie i testowanie jest kluczem do stwarzania najskuteczniejszych kampanii promocyjnych on-line. Jest to podstawą aby wykonywać split testy, jeżeli chcesz zaistnieć w świecie marketingu internetowego.

Co To Są Split Testy?

Split testy są najłatwiejszym i najszybszym sposobem by ustalić jak twoja publiczność zareaguje na pewne media marketingowe. Przykładowo, powiedzmy , że masz 4 prawie identyczne strony lądowania. Napisałem prawie, ponieważ każda musi się od siebie różnić testowanym elementem. Przykładowo: treścią nagłówka, kolorem czcionki, długością teksu, stylem oraz tonem jaki używasz, grafiką całej strony lądowania.  Trzeba testować każdy elemant, bo to właśnie od nich zależy, czy nasza konwersja będzie wynosić 5% czy 30%.

Testowanie nie jest czymś, co robisz raz na miesiąc czy 2 lata, musisz to robić często i regularnie. W ten sposób trafisz do większego grona ludzi którzy mogą być twoimi potencjalnymi klientami a co za tym idzie? Będziesz się rozwijał i szybciej osiągniesz swój zamierzony sukces.

Podobne artykuły


8
komentarze: 4 | wyświetlenia: 450
7
komentarze: 18 | wyświetlenia: 939
83
komentarze: 25 | wyświetlenia: 72263
51
komentarze: 40 | wyświetlenia: 647759
44
komentarze: 37 | wyświetlenia: 14934
33
komentarze: 30 | wyświetlenia: 21415
30
komentarze: 22 | wyświetlenia: 40364
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 17309
29
komentarze: 8 | wyświetlenia: 13044
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 53139
29
komentarze: 15 | wyświetlenia: 22464
28
komentarze: 29 | wyświetlenia: 17996
26
komentarze: 34 | wyświetlenia: 23041
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska