JustPaste.it

Nowa marka męskich akcesoriów „SimpleChic”

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka akcesoriów dla mężczyzn.

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka akcesoriów dla mężczyzn.

 

bd38da9b7b3d1acf8c38231f63292738.jpg

Pod szykownie brzmiącą nazwą SimpleChic kryje się wyjątkowa kolekcja wracających do łask i powoli podbijających polski rynek ascotów i poszetek. Kolekcja stworzona przez Olgę Kurenną – właścicielkę sklepu www.simplechic.pl wyróżnia się niebanalnym wzornictwem i jakością.

Moda, która wywodzi z się z Zachodu oraz wpisuje się w świadome poczucie dobrego gustu, stopniowo wkracza na polskie salony i coraz częściej można zobaczyć polskich aktorów i celebrytów prezentujących dumnie w swoich brustaszach różnokolorowe poszetki i na swoich szyjach finezyjnie związane ascoty. Dużym atutem tego typu dodatków jest to, że pasują one w zasadzie do każdego stylu. Strój nieformalny, koktajlowy czy na wielkie wyjścia – każdy z nich uzupełniony o ascot czy poszetkę, na pewno nada mężczyźnie charakteru i przyciągnie wzrok.

Poszetki i ascoty wpisują się w indywidualne podejście do stylowego wyglądu i gracji wpisanej w ubiór. Są też alternatywą dla popularnych dodatków wizytowych, takich jak krawaty, muchy czy plastrony i pozwalają podkreślić elegancję niejednego dżentelmena. Dzięki bogatej kolekcji ascotów i poszetek jego image staje się bardziej wyjątkowy.

Poszetka (z fr. pochette) swe początki datuje jeszcze na czas XIV i XV wieku. Dodająca kolorytu szablonowym strojom wieczorowym, nie zawsze była noszona w brustaszy. Chusteczka z początku umiejscowiona była w kieszeniach spodni, jako atrybut wcale nieelegancki, a służący tylko do czynności higienicznych. XIX wiek przenosi ją o poziom wyżej i po dziś dzień poszetka znajduje się w kieszeni piersiowej marynarki.

W przypadku ascota – amerykańskie określenie fulara (nie należy go mylić z apaszką), rodowód jest krótszy niż poszetki .Pierwsze wzmianki o fularze pojawiły się w XVIII wieku wśród młodych żołnierzy piechoty. Ascot jest atrybutem nieformalnego stroju codziennego i wyrazem bon tonu.

Właścicielka marki SimpleChic za cel obrała sobie promocję noszenia ascotów i poszetek na co dzień, jako oryginalnego uzupełnienia stroju zarówno dla mężczyzn i jak sama mówi, dla kobiet, które również mogą wykorzystać ten dodatek w swoich stylizacjach.

 

Simplechic