Login lub e-mail Hasło   

Wesołych Świąt... Równonocy Wiosennej

Ostrzeżenie! Poniższy tekst zawiera treści mogące wywołać nieodwracalne zmiany psychiczne i emocjonalne u osób za młodu poddawanych katolickiemu imprintingowi.
Wyświetlenia: 3.785 Zamieszczono 30/03/2013

Nie ruszajcie moich wielkanocnych jajek. Wracam w środę.

*

"Jesus Lives... so does Elvis" -  uzupełniony przeze mnie napis na pobliskim kościele.

*

“Nie chcę aby ktokolwiek się z dla mnie poświęcał... bez mojej zgody”  - Aлёшa Aвдeeв

*

"Nie mam najmniejszych wątpliwości, że nawet gdyby przed Panem Bergoglio (powiedzmy hipotetycznym) cudem objawił się nagle niebiański Jezus rozkazałby on swoim ochraniarzom aby natychmiast wezwali policję bądź skontaktowali się z najbliższą zamkniętą lecznicą psychiatryczną... ponadto oskarżając Syna Bożego o zakłócanie porządku publicznego, obrażanie uczuć religijnych... a nawet (sic!) o antykatolicką prowokację."

*

“Tatusiu, a czym sie różni wielki czwartek od małego czwartku?” - pytanie mojej 11-letniej córki

* 

"Nie martwcie się o mnie. Jestem ok. Ten numer z moją domniemaną śmiercią na Golgocie to tylko żart..."

*

“O ile rozmówca nie powołujący się na żadną ideologię wymaga szacunku jedynie do samego siebie, o tyle człowiek "wierzący" często żąda jeszcze szacunku dla swojego "boga". Z katolicyzmem jest jeszcze więcej utrudnień, bo należy okazywać szacunek do  bibilii, krzyża, papieża, świąt, świętych, figurek, różańca, obrazków... itd” - Fukuyama

*

Dajcie mi dziecko przed ukończeniem 7-go roku życia a ja uczynię zeń człowieka" - Francis Xavier, uczeń Loyoli, współzałożyciel Zakonu Jezuitow, inkwizytor ogłoszony świętym (sic!) w 1622 roku.

 *

"Przewaga i sukces każdej ideologii/demagogii religijnej polega na tym, że jest ona przekazywana w formie międzypokoleniowej indoktrynacji pod płaszczykiem tzw. tradycji i na dodatek ciesząc się społeczną AKCEPTACJĄ i konstytucyjnym immunitetem od jakiejkolwiek racjonalnej/naukowej weryfikacji. 
Najwiekszą trudnością, przed jaką stoją świeccy humaniści jest fakt, że w momencie kiedy piszę te słowa na całym globie ziemskim narodziły się miliony istnień ludzkich, które nie mając szans na świadome określenie swojego światopogladu pompują statystyki korporacjom religijnym."



Niektórzy z Was mogą mnie zapytać jak ja -  “non-god-botherer” (nadal nie potrafię znaleźć trafnego polskiego odpowiednika) - świętowałem tzw. Wielki Czwartek?

Wyobraźcie sobie, że bardzo podobnie do Pana Bergoglio… masowałem stopy mojej starej schorowanej matce… Jeżeli tylko pozwala mi na to czas robię to kilka razy w tygodniu wiedząc, że ta - wydawać by się mogło - rutynowa czynność znaczy dla niej znacznie więcej niż masaż. Mam cichą nadzieję, że ktoś młodszy potraktuje mnie podobnie gdy ja zostanę obezwładniony pajeczyną starości. Co najważniejsze do takiego postępowania nie potrzebuję przyzwolenia, obietnic, nakazów czy … gróźb od bytów nadprzyrodzonych… albo od ich ziemskich “rzeczników”/”pośredników”/”konsultantów”… pobierających za swoje "usługi" “symboliczną" opłatę.

 

Wracając do papieża Franciszka, którego - kreowany na siłę - kult powoli zaczyna przybierać groteskowe rozmiary. Oto czym nas częstuje prasa w ostatnim miesiącu: 

-Papież jest symbolem zmian pokoleniowych w Watykanie ma zaledwie 76 lat . Radujcie się więc chłopcy (nie, nie wy, dziewczynki) wstępujący do zakonów albowiem Kościoł Katolicki stawia na młodość. Droga atrakcyjnej, zawodowej kariery stoi przed wami otworem.

-Papież założył czarne buciki zamiast czerwonych.

-Papież przeszedł się do Bazyliki Św. Piotra piechotą (bez korzystania z helikoptera)

-Papież - jeszcze jako biskup w Argentynie - korzystał z transportu publicznego

-Papież pojechał do miejsca noclegu nieletnich przestepców popularnym mikrobusem nie limuzyną

-Papież sam zapłacił rachunek przy odbiorze bagażu.

-Papież przenosi się z 300 komnatowego Pałacu Apostolskiego do kawalerki

-Papież nie przywdział pelerynki z drogiego gronostajowego futerka

-Papież zamienił złoty krzyż - krzyżem żelaznym (sic!)

-Papież nosi tani plastikowy zegarek (swatch).

-Franciszek zamienił pierścień papieski… biskupim.

-Franciszek przyjechał do Pałacu Apostolskiego starym fordem.

-sekretarz Franciszka przyjeżdża do pracy na... rowerze.

-Franciszek użył mszalnego kielicha z drewna.

-Franciszek wrzucił do morza symboliczny wieniec ku czci zmarłych uchodźcow.

-Bergoglio sam sobie gotował w Argentynie.

-Franciszek jada w samoobsługowej stołówce z nieznajomymi.
 
-Franciszek powołał komisję do reorganizacji poprzednio powołanej komisji.
 
-Franciszek sam sobie wnosi torbę na pokład samolotu do Rio.
-Franciszek nosi stare buty jeszcze z Buenos Aires,
-Franciszek pija cappuccino za 30 centów.
-Franciszek stanął w kolejce w stołówce dla pracowników Watykanu z plastikową tacą w ręku i odebrał piątkowy posiłek: dorsza i makaron. Zjadł skromny posiłek wśród wystawionych w jego stronę telefonów komórkowych śledzących każdy jego kęs. Rozmawiał o piłce i stanie włoskiej gospodarki.
-Franciszek został rockmanem.
-Franciszek podpisał historyczną umowę, na mocy której Cerkiew Prawosławna i Kościół rzymskokatolicki mogą się wymieniać relikwiami
- Franciszek wita się słowami "dobry wieczór".
-Niewierzący słuchają Franciszka z wypiekami na twarzy.
 
i ostatni wyczyn Pana Bergglio:
Papież przerwał bardzo długą tradycję oklaskiwania bez słuchania.

 

W ubiegły czwartek ten stary człowiek przed kamerami reporterów z całego świata własnoręcznie umył młodocianym przestępcom nogi (od razu uspokajam wszystkich Eiobowiczów, że tylko do kolan - co zresztą widać na załączonym zdjęciu). To są rzeczywiście epokowe zwiastuny historycznych zmian cywilizacyjnych w Kościele Powszechnym.

Niech żyje Franciszek - Ojciec i Nauczyciel wszystkich Narodów Świata!
Niech żyje kościelna Odnowa!
Prawdziwa wiara TAK - wypaczenia NIE!
Trójcy przenajświętszej 3 razy TAK!

 

Nie, nie to nie kadr z filmu "Ojciec Chrzestny"... to "sługa boży" biskup łomżyński Janusz Stepnowski "zsiadający" ze swojego służbowego... osiołka..., który wabi się Audi A8. Kosztuje on od 300 do 400 tys. zł  (wg. Hamiltona).

 Już widzę reakcje naszych kościelnych hierarchów na apele Pana Bergoglio o ubóstwo i skromność. Czy możecie sobie wyobrazić np. Panów Dziwisza, Kowalczyka czy Rydzyka w autobusie/tramwaju/metrze - w imie miłości do bliźniego - ustępujących swoje miejsce siedzące... np. małoletnim dresiarzom z blokowiska… a może nawet - w przypływie opiekuńczej ojcowskiej czułości - biorących ich na kolana?

 

Z okazji Świąt Równonocy Wiosennej pokrywających się z kolejną rocznicą (nikt dokładnie nie wie którą) pozorowanej śmierci / "cudownego" zmartwychwstania* (niepotrzebne skreślić) domniemanego Jezusa, Wszystkim Eiobowianom - zarówno tym wierzącym w zjawiska nadprzyrodzone jak i tym niewierzącym - składam najserdeczniejsze życzenia ogólnie pojmowanego zdrowia … ze szczególnym uwzględnieniem… zdrowia psychicznego.

 

"Polecam kazania ks.Natanka prowadzonego za rękę przez Jezusa..." - użytkownik “mojra”

 Powyższy okolicznościowy tekst dedykuję swoim światopoglądowym sojusznikom Hamiltonowi Starszemu i Burlasino, którzy zainspirowali mnie do jego napisania swoimi artykulami “Franciszek Samotny” i “Tresura katolika”. (http://www.eioba.pl/a/47aw/franciszek-samotny i http://www.eioba.pl/a/47nd/tresowanie-katolika). Polecam je wszystkim bardzo gorąco tym bardziej, że pod względem intelektualnym i moralnym stanowią one otrzeźwiającą przeciwwagę dla przytoczonego wyżej cytatu “mojry”.

 *Przypadki cudownych fizycznych zmartwychwstań były bardzo częstym... można powiedzieć, że masowym zjawiskiem na - zawsze naładowanym religijnym entuzjazmem - Bliskim Wschodzie i w regionie Morza Śródziemnego na przełomie starej i nowej ery.

 “52 Groby się otworzyły i wiele ciał Świętych, którzy umarli, powstało. 53 I wyszedłszy z grobów po Jego zmartwychwstaniu, weszli oni do Miasta Świętego i ukazali się wielu.”  - Ewangelia wg. św.Mateusza 27:52-53

Zacytowane wyżej świadectwo świętego apostoła i ewangelisty Mateusza w dużym stopniu przyczyniło się do rozwoju kinematografii (dokładnie filmów z gatunku horroru) zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych albowiem było i nadal jest inspiracją do tworzenia całej masy niskobudżetowych i popularnych filmów o tzw. zombi.

 

 ***

Materiał graficzny i fotograficzny zaczerpnąłem z zasobów “Google Images”

 

 

Podobne artykuły


15
komentarze: 7 | wyświetlenia: 596
13
komentarze: 10 | wyświetlenia: 739
13
komentarze: 8 | wyświetlenia: 607
13
komentarze: 6 | wyświetlenia: 670
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2006
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 567
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 529
11
komentarze: 2 | wyświetlenia: 971
11
komentarze: 2 | wyświetlenia: 543
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 503
11
komentarze: 6 | wyświetlenia: 516
11
komentarze: 3 | wyświetlenia: 407
11
komentarze: 24 | wyświetlenia: 550
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  swistak  (www),  30/03/2013

@swistak:
Drogi Swistaku, dlaczego nie zastosowales sie do mojego ostrzezenia i przeczytales ten artykul?
Przykro mi, ze nie doceniasz moich intencji albowiem umiescilem to ostrzezenie na samym poczatku artykulu glownie z mysla o Tobie+mugol+mojra. Teraz bedziesz z jego powodu cierpial na chroniczne bóle głowy, zaburzenia snu, złe samopoczucie, gwałtowne zmiany nastrojów, depresje, u ...  wyświetl więcej

  swistak  (www),  30/03/2013

@youngcontrarian: chroniczne bóle głowy, zaburzenia snu, złe samopoczucie, gwałtowne zmiany nastrojów, depresje, utrate pamięci, zawroty głowy, spadek libido, nudności, utrata apetytu, uczucie dyskomfortu a nawet przywidzenia, urojenia, halucynacje i manie prześladowcze , stany lękowe, omamy ... i schizofrenie paranoidalna
nie pozwalają ci pisać prawdy o Bogu. Lepiej ci wychodzi współpraca z jego oponentem z piekła.

  Hamilton,  30/03/2013

@swistak: powinieneś się cieszyć z łaski wiary, a robisz wrażenie jakby ci to ciążyło i doskwierało. Yongcośtam to zagubiona owieczka, , to sytuuje cię wyżej w boskim rankingu.

@swistak: Dlaczego seplenisz? powinno być "wraca" a nie "wracza" :-))

  centus,  01/04/2013

@swistak:

Skoro już mam do czynienia z zaangażowanym Wyznawcą, to oświeć mnie w kwestii dotyczącej mentalności tego dobrotliwego staruszka, którego ulubionym zajęciem jest podsłuchiwanie, co dewotki mają do powiedzenia w konfesjonałach, a największą przyjemność czerpie z widoku upokorzonych ludzi, którzy pełzają przed nim na kolanach, a równocześnie ślepego i głuchego na łajdactwa które po

...  wyświetl więcej

@youngcontrarian: @youngcontrarian:
Oddaje Ci czesc za masowanie stop Twojej mamusi. To szczescie dla Ciebie, ze jeszcze mozesz jej dotykac.
Podziwiam Cie za wiedze, umiejetnosc, chec i wole do babrania sie, nurkowania, wyjasniania,
nauczania, informowania, polemizowania na temat boga i wiary.
Jesli bog stworzyl swiat, to znaczy, ze byl "czas" kiedy swiata nie bylo.
...  wyświetl więcej

  eugen,  30/03/2013

"Najprawdziwsza Prawda krytyki się nie boi - o ile nią jest".
Niektórym trudno będzie "pójść" za przykładem swojego Wodza. Oprócz stanowiska, należy się wyróżniać dobrem materialnym aby zostać szanowanym - taka już jest natura ludzka.

  *Karo*  (www),  02/04/2013

@eugen: z Tobą zgadzam się w 100%:)

  Hamilton,  30/03/2013

W programie poświęconym modzie dwie panie zachwycały się prostotą sukienki papieża. Wzruszyłem się do łez.

@Hamilton Starszy:

Czym sie zachwycac? Sukienka za dluga... i bez dekoltu...

P.S.
Sporo uwagi bedzie poswieconej modzie na tegorocznym Vatican Expo. Polecam ci ponizszy tekst a zwlaszcza link na You Tube:

"Głównym i wspólnym celem ludzi wierzących na całym świecie jest promocja harmonijnego współżycia wszystkich wyznań oraz bezkompromisowa walka z dominującym nasze ż

...  wyświetl więcej

"Zacytowane wyżej świadectwo świętego apostoła i ewangelisty Mateusza w dużym stopniu przyczyniło się do rozwoju" …mojej osobistej wiary w "niejakiego" Jezusa.
A z okazji pogańskich świąt z chrześcijańskimi motywami - tzw. Wielkanocy - składam Autorowi życzenia nieustających łask bożych, a także śpieszę z pocieszeniem oraz zapewnieniem, iż każda herezja wypowiedziana pod adresem "rzekomego" ...  wyświetl więcej

@Jacek Wąsowicz: Pogańskie? Jacku, ty nie obchodzisz pamiątki śmierci Chrystusa w dniu 14 Nisan? Tak, jak pierwotny Kościół apostolski? :)))

@Jacek Wąsowicz:
Drogi Jacku, jestem pewien, ze Twoj katolicyzm/a nawet szeroko rozumiana wiara w sily nadprzyrodzone nie byla/nie jest rezultatem swiadomych przemyslen.
W momencie chrztu nie byles obdarzony krytycznym spojrzeniem na świat. Jestem wiecej niz pewien, ze tak jak prawie wszyscy STATYSTYCZNI katolicy w Polsce stales sie nim za sprawa swoich Rodzicow dokladnie tak samo ja ...  wyświetl więcej

Robercie,
ależ obchodzę ją – codziennie! Z tego też powodu nie chodzę do kościoła, bo jakże można iść do kościoła, gdy się w nim cały czas jest? ;-)

@youngcontrarian:
Przecieram oczy i nie wierzę. A jednak...
Jakże mało Autor wie o mnie, skoro przypisał mnie do braci katolickiej... :-/ Tym większe moje zdziwienie, jako że Autor osobiście (?) czytał, a nawet głos oddał, na Moje Świadectwo wiary (http://eiba.pl/2eh).
---
Jak to jest, że Ci, którzy najus ...  wyświetl więcej

@Jacek Wąsowicz:

Drogi Jacku,
Nigdy nie uwazalem Cie za wroga.
Istnieja miedzy nami roznice swiatopogladowe... i to wszystko...
Sprawa normalna... wystepuja one nawet w ramach mojej bliskiej i dalszej rodziny.

Skoro o przecieraniu oczu mowa:

"Drogi Jacku, jestem pewien, ze Twoj katolicyzm / a nawet szeroko rozumiana w i a r a w s i l y n a d p r z y r o

...  wyświetl więcej

@Jacek Wąsowicz: Jacku, nie wymiguj się..:) Dobrze wiesz, że miałem na myśli doroczną Pamiątkę - obchodzoną w dniu 14 Nisan po zachodzie słońca. według używanego w I wieku kalendarza żydowskiego. W tym roku wypadała dn 26 marca. :)))

Dobrze,że podałeś link do swojego arta, bo jakoś umknął mojej uwadze.

@youngcontrarian:
Oczywiście, że wrogami nie jesteśmy. Gdzieżby! Jakbym mógł się wtedy zwać Chrześcijaninem!? :-)
Lecz dlatego właśnie, że wrogami nie jesteśmy, liczyłem chociaż na wzajemny szacunek, objawiający się w (minimalnej choć) wiedzy o naszej wzajemnej "wierze". Moją z pewnością nie jest Katolicyzm i do tego "piję".
Co zaś do rzekomego plagiatu Jezusa za innymi religi ...  wyświetl więcej

@youngcontrarian:
CYT: "O nadaniu mi aktu "przebaczenia" dowiedzialem sie od... Ciebie."
Haha! No sam widzisz!? Chyba więc za dużo czasu jesteś wystawiony na "mojrowanie" aniżeli na prawdziwe głoszenie bożego słowa. Serio! :-)
Ale bez obaw – i ja kiedyś, tj. całkiem niedawno, byłem niewierzącym, lecz gdy się "nawróciłem" nigdy mi do głowy nie przyszło, że moja niewiara w przes ...  wyświetl więcej

@Robert Molnar:
Robercie – szczerze?
Nie, nie miałem pojęcia do czego pijesz. Nie obchodzę żadnego Nisana, gdyż nie ma go w Nowym Przymierzu. I nie mam również Nissana, nie mam nic – prócz Chrystusa. :-)

@Jacek Wąsowicz:

Dzieki za wyjasnienie. Przepraszam za nieuwazne przeczytanie artykulu, w ktorym o tym wspominales. ( Nie prowadze teczek personalnych na poszczegolnych czlonkow Eioby :-)

... A wiec nawrociles sie (na inny/niekatolicki model chrzescijanstwa) juz jako osoba dorosla... wlasnie o to mi chodzilo w moim poprzednim wpisie.

Co zas tyczy sie szczegolow/niuansow was

...  wyświetl więcej

  centus,  01/04/2013

@Jacek Wąsowicz:

Autor nie ma powodu, aby się frustrować, odwrotnie niż "wyznawcy".
Ateista trafił do piekła. A tam panienki, gorzałka, plaże, palmy. Pyta się Diabła:
- To jest piekło?
- Tak - odpowiada Diabeł.
Po wielu dniach wspaniale spędzonych Ateista przypadkowa otwiera jakieś boczne drzwi, a tam olbrzymia przestrzeń, a na niej kotły w których smażą się wrz

...  wyświetl więcej

@youngcontrarian: Wbrew temu, co piszesz, chrześcijaństwo nie jest młodsze od innych religii, co do których według Ciebie popełniło plagiat. Nie można bowiem rozpatrywać chrześcijaństwa w oderwaniu od judaizmu. Judaizm natomiast bierze swój początek od patriarchy Jakuba, syna Izaaka, syna Abrahama, syna Tarego, syna Nachora, syna Seruga, syna Ragua, syna Faleka, syna Chebera, syna Szelacha, syna K ...  wyświetl więcej

@Anna Dziedzik:
Dziekuje za wyklad o wielkich zwiazkach chrzescijanstwa z judaizmem.
Teraz proponuje Ci to wyjasnic twoim starotestamentowym braciom na Bliskim Wschodzie... szczegolnie tym osiedlonym na okupowanych terytoriach arabskich.
Moze zanim to zrobisz zaloz kamizelke kuloodporna.
Jezeli nie wybierasz sie w najblizszym czasie na (od tysiacleci przesiaknieta krwia ...  wyświetl więcej

@youngcontrarian: Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. To nie Chrystus narodził się ok. 25 grudnia, tylko Kościół Katolicki, by zaadoptować pogaństwo, przyjął to pogańskie święto nazywając je bożymnarodzeniem. Celowo piszę z małej litery, bo żaden Bóg się wtedy nie narodził. Masz rację, że nie ma żadnych źródeł, które pozwoliłyby na ustalenie daty narodzenia Chrystusa. Gdyby ta data miała być pamięta ...  wyświetl więcej

@Anna Dziedzik:

Droga Anno,

Dziekuje za poswiecony czas i energie. Doceniam Twoje intencje.

Ciesze sie, ze doskonale sie rozumiemy co do miedzyreligijnych plagiatow (niestety poganstwo to tez religia).

„Nie da się udowodnić, że boga nie ma, ale nauka uczyniła go niepotrzebnym”- Stephen Hawking 2010 dla TV BBC

Przyznam Ci sie, ze nie mam zadnych problemow z k

...  wyświetl więcej

@youngcontrarian:
Haha! ;-)
Jeśli mamy rozstrzygać kto jest, cyt: "p r a w d z i w s z y m chrzescijaninem", wtedy równie dobrze możnaby rozstrzygać kto jest bardziej w ciąży, a kto mniej, kto bardziej kocha, a kto mniej itp.
Miłość Chrystusa (w duchu i w prawdzie) albo jest, albo jej nie ma. Jeśli jest: jest i Chrześcijaństwo. Jeśli zaś nie - jest błądzenie. Co wcale nie znac ...  wyświetl więcej

@Jacek Wąsowicz:

CYTUJE:
"Jeśli mamy rozstrzygać kto jest, cyt: "p r a w d z i w s z y m chrzescijaninem", wtedy równie dobrze można by rozstrzygać kto jest bardziej w ciąży, a kto mniej, kto bardziej kocha, a kto mniej itp."

W porzadku, Jacku. A teraz wyjasnij to naszym eiobowym potentatom specjalizujacym sie w eksporcie "chrzescijanskiej milosci do blizniego": swistakowi,

...  wyświetl więcej

@youngcontrarian: Nie śmiałabym uzurpować sobie prawa do "nawracania" kogokolwiek. Nie mam takiej mocy. Użyłam sformułowania, że nie ma innej drogi bynajmniej nie w celu zastraszenia Ciebie. Wyrażenie to jest odzwierciedleniem mojej wiary. Jezus powiedział o sobie: "Ja jestem droga i prawda i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie"(Jan 14,6). Od początku mojej świadomej egzystencji, ...  wyświetl więcej

@Anna Dziedzik:

"I am only responsible for what I say. Not what you understand."

***

Szanowna Aniu,
Dziekuje za poswiecenie mi tak wiele uwagi i... czasu.
Rodzaj/kategorie bytow nadprzyrodzonych, w ktorych istnienie wierzysz i ktore z taka sila oddzalywuja na Twoje zmysly i wyobraznie jest Twoja osobista sprawa.
Mnie przypowiesci o potopach, arkach, 950

...  wyświetl więcej

@Anna Dziedzik:
Anna Dziedzik:
Droga Anno, czytajac Twoje, (wyrazone w formie pisemnej), mysli wyciagam wniosek, ze Ty jestes osoba
wyksztalcona, "oczytana" i inteligetna, co czyni, ze ja odgaduje tok Twoich mysli, i Twoj swiatopoglad,
oczywiscie w przyblizeniu.
Przykladowo wiem, ze Ty nie bedziesz twierdzila, ze 2+2 jest 5.
Okazuje sie jednak, ze czlowiek ...  wyświetl więcej

@zakrawarski:
Szanowny Myślicielu,
CYT: "Podali nastepujace cyfry.
Aby zaladowac pary wszystkich zwierzat swiata porzebne sa wszystkie okrety wojenne i cywilne,
nowoczesnego swiata .......razy cztery.
Czas, ktory potrzeba, aby te czynnosci wykonac obliczli na 30 lat.
Statek, ktorym Noe dysponowal, to w najlepszym przypadku jest porownywalny z kutrem ryback ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  02/05/2013

@Jacek Wąsowicz: a co z owadami (ok. 1 mln gatunków, drugie tyle jeszcze nie sklasyfikowano), a co z endemitami.? Te też wykształciły się później?

@Jacek Wąsowicz:
"Już nawet tzw. "nauka" oficjalna, tj. proewolucyjna potwierdza, iż wszystkie podgatunki np. koni powstały z jednej pary RODZAJU prakoni."

Z jednej pary? Gdzieś Ty to wyczytał, człowieku?
Ludzie, litości! Przestańcie wkręcać religijne bajki do nauki. Wierzcie sobie w co chcecie, mamy w końcu wolność wyznania, ale wypisując bzdury, nie mieszajcie ich z nauką. Trochę uczciwości.

@zakrawarski: Nie pozostaje mi więc nic więcej, jak życzyć Ci dobrej zabawy. Powiadają, że śmiech to zdrowie.

@youngcontrarian: Dziękuję za Twoje uwagi. Przeanalizuję je. Twój zarzut, że nie jestem "poprawna politycznie" brzmi, jak komplement, zwłaszcza, że uściśliłeś, że chodzi o amerykańską poprawność polityczną, na której sztandarze widnieje wojna w Iraku, więzienie w Guantanamo, zakusy na Iran, wojna na Bałkanach itd. Będąc "niepoprawną politycznie" dołączyłam do szlachetnego grona tych, którymi karmi ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy:
owady?
To waćpan nie wiesz, że one fruwać potrafią, a i woda im nie straszna? Hę?
Czy rozmawiamy tu logicznie, czy rzucamy byle czym aby rzucać? :-)

@Alicja Minicka:
Alu, no wybacz. Pytasz gdzie wyczytałem?
A no wyczytałem w podręcznikach szkolnych. Takie jest właśnie nauczanie oficjalne. Sprawdź proszę obecne podręczniki. To odkryli "Twoi" naukowcy i ja w tym akurat im wierzę. :-) Rozumiem, że Ty tym bardziej im wierzyć powinnaś.

@Jacek Wąsowicz:
Podaj tytuł podręcznika , w którym jest napisane, że:
"wszystkie podgatunki np. koni powstały z jednej pary RODZAJU prakoni."

Ale proszę podać KONKRETNY podręcznik. Tak się składa, że pomagając dzieciom przyjaciół w nauce, dobrze poznałam treść podręczników do gimnazjum i liceum. I NIC TAKIEGO TAM NIE MA.
Więc proszę o KONKRETNY podręcznik (tytuł, auto

...  wyświetl więcej

@Alicja Minicka:
To był podręcznik meksykański. Widziałem program, mam dvd, są debaty; człowiek kolekcjonuje podręczniki szkolne z całego świata. W każdym jest inny gatunek. Akurat w meksykańskim są prakonie. Nie pamiętam czy wśród kolekcji był podręcznik polski, ale mogę sprawdzić.
Skoro więc znasz polskie podręczniki, pewnie wiesz z nich jaki rodzaj zwierząt pochodzi od dwójki praz ...  wyświetl więcej

@Jacek Wąsowicz:
"Skoro więc znasz polskie podręczniki, pewnie wiesz z nich jaki rodzaj zwierząt pochodzi od dwójki prazwierząt. "

W żadnym znanym mi podręczniku nie ma mowy o DWÓJCE PRAZWIERZĄT, od których pochodzi jakikolwiek gatunek.

"Reasumując, jeżeli więc tak jest jak piszą w podręcznikach, jaki jest sens podważać wiarygodność tzw. Arki Noego pod względem rzekomego bra

...  wyświetl więcej

  Remter,  30/03/2013

I to nazywa się elita .. ;)

  swistak  (www),  31/03/2013

Wierzą bo nie potrafią,lub boja się myśleć.Zrozumiesz przestaniesz wierzyć

@Szymon Bachir:
Zrozumiałem i, cholera, za nic wiara nie chce ode mnie odejść.
I co teraz, Szymonie? :->

@Szymon Bachir: Nie wierzą, bo nie zrozumieli...

@youngcontrarian:
Oddaje Ci czesc za masowanie stop Twojej mamusi. To szczescie dla Ciebie, ze jeszcze mozesz jej dotykac.
Podziwiam Cie za wiedze, umiejetnosc, chec i wole do babrania sie, nurkowania, wyjasniania,
nauczania, informowania, polemizowania na temat boga i wiary.
Jesli bog stworzyl swiat, to znaczy, ze byl "czas" kiedy, ani swiata, ani boga nie bylo.
...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Nie wiem, która Twoja wypowiedź jest właściwa. W jednej piszesz, że był czas, gdy świata nie było. W drugiej piszesz, że był czas, że ani świata, ani Boga nie było. I tu pojawia się problem. Skąd bowiem wziął się Bóg? Skąd wziął się świat, czy wręcz światy? Teoria ewolucji nie wytrzymała próby czasu i kolejnych, coraz bardziej zaawansowanych odkryć naukowych. Przyznasz, że to pytanie ...  wyświetl więcej

@Anna Dziedzik: Anna, wersja "kiedy swiata nie bylo" to ta ostatnia, wlasciwa.
Zauwazylem, ze jesli nie bedzie rowniez Boga, to moje dowodzenie bedzie problematyczne.
Masz racje piszac, ze my, ludzie, mozemy miec nasze zdanie-odpowiedz na temat pochdzenia swiata,
czy boga, ale nikt z nas nie zna prawdy. Racja. Przedstawiam wiec moje przemyslenia na ten temat.
Uwazam, ze ...  wyświetl więcej

@Anna Dziedzik:
"Teoria ewolucji nie wytrzymała próby czasu i kolejnych, coraz bardziej zaawansowanych odkryć naukowych"

Teoria ewolucji ma się bardzo dobrze i przez kolejne odkrycia naukowe została jedynie bardziej udowodniona. Zastanawiam się, z jakich to źródeł pochodzą brednie, które wypisujesz. Stawiam na to, że jesteś Świadkiem Jehowy, biorąc pod uwagę Twój zapał i pracowitość

...  wyświetl więcej

@youngcontrarian:
Oddaje Ci czesc za masowanie stop Twojej mamusi. To szczescie dla Ciebie, ze jeszcze mozesz jej dotykac.
Podziwiam Cie za wiedze, umiejetnosc, chec i wole do babrania sie, nurkowania, wyjasniania,
nauczania, informowania, polemizowania na temat boga i wiary.
Jesli bog stworzyl swiat, to znaczy, ze byl "czas" kiedy swiata nie bylo.
Wowczas w prze ...  wyświetl więcej

  hussair  (www),  17/04/2013

"Jesus Lives... so does Elvis" . Człecze! :)

@hussair:
Zrozum husarzu, mialem wtedy dwadziescia pare lat...
Na moja obrone; oryginalnego napisu nie zniszczylem... jeno go uzupelnilem...

  hussair  (www),  17/04/2013

@youngcontrarian: Bardzo pozytywnie uzupełniłeś. :)



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska