JustPaste.it

Informatyczny kwiat wyobraźni

                                                                                                                             

 

 Autortrademark-symbool3.png Magister inżynier Ireneusz Łukasz Dzitkowski               Wałcz, dnia: 14.05.2011r.

 © Wszystkie prawa zastrzeżone. 

                                   

 

43adea74b84b8f7d4f598475febf5900.jpg

 

                                                          Informatyczny kwiat wyobraźni.

    Teoretycznie w oparciu o własną nasuniętą myśl powstał określony rodzaj

tzw.:Informatycznego kwiata wyobraźni.

    Według mnie jest to specyficzna forma struktury grafowej, która zawiera hierarchicznie poukładaną

formę wyobraźni ujętą w poszczególnych płatkach przez grafy logicznie zbierające pasma fali wyobraźni. 

     Struktura typu flowers czyli kwiat po odebraniu przez grafy pasma fali wyobraźni odczytuje

i zbiera oraz przekształca dane wyobraźni według ścisłych reguł.

     Wynikiem jest forma bazy danych wyobrażonych przydatna w programowaniu i projektowaniu

gier komputerowych dlatego, że ujęcie elementów fantastycznych przez  "płatki kwiatu" i wprowadzenie

do bazy danych wyobrażonych szereguje odpowiednie elementy i cykle, a także przyśpiesza

efekt końcowy w postaci np.: gry komputerowej.        

     Kwiat sprawdza się w praktyce podczas szybkiego myślenia i poszukiwania dróg,

a także elementów wyobrażonych.

     Przykładowo : wypełniony wyobraźnią kwiat informatyczny w postaci schematycznego grafu-rysunku

w formie binarnej oraz graficzno-grafowej zostaje przekształcony za pomocą dostępnych

narzędzi informatycznych oraz języka programowania np: Java w program gry komputerowej.

Kwiat informatyczny rozwiązuje problem ujęcia i wprowadzenia wyobraźni w informatykę.

 

26cd5ddecbf6bee00dd2bb3542437af4.jpg

 

  Przykład zachodzącego procesu:

  Źródłem implusowych fal wyobraźni o nautrze promieni jest przestrzenny generator inspiracji.

Fale docierają do stref płatków grafowych, gdzie są uchwycone i zapisane przez czujniki z czarnym polem.

Nastepnie binarną metodą kodowania liczb i dekodowania sygnałów przybliżonych z zakresu fal

typu Astro Elliot zostają uszeregowane oraz zmodyfikowane na postać informacji zakodowanej 

w ciąg liczbowy,  a zrozumiałej dla zbioru danych wyobraźni, którym jest dowolna forma bazy danych 

o postaci programu np.: Kexi lub Oracle czy Acces.                                                                                                   

  Również edytor do tworzenia gier komputerowych i program graficzny służy do

w tym przypadku do interpretacji danych wyobrażonych w formie

elemetów i obiektów.                                                            

  Proces funkcjonowania kwiata czyli "kwitnięcie" zachodzi niezależnie od

czasu rzeczywistego, w tzw. drugim czasie ustawionym w okresowych i wzmożonych odstępach czasowych

gdzie natężenie czasu jest proporcjonalne do uzyskanej synergi dynamicznego przebiegu myśli. 

  Wzór:

skrót angielski:  R(T) + S(T) + 1f +S(T)^2 = RDST

skrót polski:        R(C) + U(C) + 1f + U(C)^2 = SDPM

tłu.angielskie:     Real (Time) + Set (Time) + 1f + Set (Time)^2 =Running a Dynamic Synergy of Thought

tłu.polske:           Rzeczywisty (Czas) + Ustawiony (Czas) + 1 Okres + Ustawiony(Czas)^2 = Synergia dynamicznego przebiegu myśli


gdzie:   Ustawiony(Czas)  - to odstęp czasowy mierzony od startu okresu.

             Set(Time) -  this increased the time interval measured from the start of the period.         

             U(C)^2 - ścisły  wzomożony odstęp czasowy mierzony od startu okresu.

             S(T)^2  - ścisły wzmożony odstęp czasowy mierzony od startu okresu.            

             1f - okres ( f - częstotliwość).

  Kwiat informatyczny to również forma interakcji poziomu wyobraźni z logicznie uporządkowaną

bazą danych.

   Interakcja przeprowadzona jest metodą symbiozy wirtualnej, która odbiera, przekształca i zapisuje

dane wyobrażone, a wynikiem jest ich zobrazowanie i analiza.  

     Płatek grafowy wykonuje pracę cykliczną według multimedialnych obrotów

pojedyńczego i zawartego w nim młynka stref, który jak specyifczna antena odbiera

i rozpoznaje pasmo fal wyobraźni zawartych w przestrzennym kontiniuum fantazji.

 

   

źródła :

 - Ireneusz Łukasz Dzitkowski - opracowanie i pomysł własny

 - rysunek własny w programie Paint