Autor: Magister inżynier Ireneusz Łukasz Dzitkowski Wałcz, dnia: 14.05.2011r.
© Wszystkie prawa zastrzeżone.
Informatyczny kwiat wyobraźni.
Teoretycznie w oparciu o własną nasuniętą myśl powstał określony rodzaj
tzw.:Informatycznego kwiata wyobraźni.
Według mnie jest to specyficzna forma struktury grafowej, która zawiera hierarchicznie poukładaną
formę wyobraźni ujętą w poszczególnych płatkach przez grafy logicznie zbierające pasma fali wyobraźni.
Struktura typu flowers czyli kwiat po odebraniu przez grafy pasma fali wyobraźni odczytuje
i zbiera oraz przekształca dane wyobraźni według ścisłych reguł.
Wynikiem jest forma bazy danych wyobrażonych przydatna w programowaniu i projektowaniu
gier komputerowych dlatego, że ujęcie elementów fantastycznych przez "płatki kwiatu" i wprowadzenie
do bazy danych wyobrażonych szereguje odpowiednie elementy i cykle, a także przyśpiesza
efekt końcowy w postaci np.: gry komputerowej.
Kwiat sprawdza się w praktyce podczas szybkiego myślenia i poszukiwania dróg,
a także elementów wyobrażonych.
Przykładowo : wypełniony wyobraźnią kwiat informatyczny w postaci schematycznego grafu-rysunku
w formie binarnej oraz graficzno-grafowej zostaje przekształcony za pomocą dostępnych
narzędzi informatycznych oraz języka programowania np: Java w program gry komputerowej.
Kwiat informatyczny rozwiązuje problem ujęcia i wprowadzenia wyobraźni w informatykę.
Przykład zachodzącego procesu:
Źródłem implusowych fal wyobraźni o nautrze promieni jest przestrzenny generator inspiracji.
Fale docierają do stref płatków grafowych, gdzie są uchwycone i zapisane przez czujniki z czarnym polem.
Nastepnie binarną metodą kodowania liczb i dekodowania sygnałów przybliżonych z zakresu fal
typu Astro Elliot zostają uszeregowane oraz zmodyfikowane na postać informacji zakodowanej
w ciąg liczbowy, a zrozumiałej dla zbioru danych wyobraźni, którym jest dowolna forma bazy danych
o postaci programu np.: Kexi lub Oracle czy Acces.
Również edytor do tworzenia gier komputerowych i program graficzny służy do
w tym przypadku do interpretacji danych wyobrażonych w formie
elemetów i obiektów.
Proces funkcjonowania kwiata czyli "kwitnięcie" zachodzi niezależnie od
czasu rzeczywistego, w tzw. drugim czasie ustawionym w okresowych i wzmożonych odstępach czasowych
gdzie natężenie czasu jest proporcjonalne do uzyskanej synergi dynamicznego przebiegu myśli.
Wzór:
skrót angielski: R(T) + S(T) + 1f +S(T)^2 = RDST
skrót polski: R(C) + U(C) + 1f + U(C)^2 = SDPM
tłu.angielskie: Real (Time) + Set (Time) + 1f + Set (Time)^2 =Running a Dynamic Synergy of Thought
tłu.polske: Rzeczywisty (Czas) + Ustawiony (Czas) + 1 Okres + Ustawiony(Czas)^2 = Synergia dynamicznego przebiegu myśli
gdzie: Ustawiony(Czas) - to
odstęp czasowy mierzony od startu okresu.
Set(Time) - this increased the time interval measured from the start of the period.
U(C)^2 - ścisły wzomożony odstęp czasowy mierzony od startu okresu.
S(T)^2 - ścisły wzmożony odstęp czasowy mierzony od startu okresu.
1f - okres ( f - częstotliwość).
Kwiat informatyczny to również forma interakcji poziomu wyobraźni z logicznie uporządkowaną
bazą danych.
Interakcja przeprowadzona jest metodą symbiozy wirtualnej, która odbiera, przekształca i zapisuje
dane wyobrażone, a wynikiem jest ich zobrazowanie i analiza.
Płatek grafowy wykonuje pracę cykliczną według multimedialnych obrotów
pojedyńczego i zawartego w nim młynka stref, który jak specyifczna antena odbiera
i rozpoznaje pasmo fal wyobraźni zawartych w przestrzennym kontiniuum fantazji.
źródła :
- Ireneusz Łukasz Dzitkowski - opracowanie i pomysł własny
- rysunek własny w programie Paint