JustPaste.it

Efebofilia - eufemistyczna nazwa pederastii

Każdy pedofil może dziś udawać geja, geja księdza, geja nauczyciela, geja psychologa. Kanclerz Merkel wygrała wybory mimo optowaniu przeciwko homo adopcjom.

Każdy pedofil może dziś udawać geja, geja księdza, geja nauczyciela, geja psychologa. Kanclerz Merkel wygrała wybory mimo optowaniu przeciwko homo adopcjom.

 

„Pedofile pozyskają długofalowe korzyści z wprowadzenia do szkół nowego projektu seks-edukacji”

Ten wywiad trzeba przeczytać! Niemiecki pedofil, redaktor „Krzywej 13“ Dieter Giesenking jest najbardziej znanym lobbystą środowisk pedofilskich w Niemczech. I to on przyznaje komu służy seks-edukacja. Dla Giesekinga pedofilia zalicza się również do „różnorodności orientacji seksualnych”.

Od nowego projektu seks-edukacji oczekuje on akceptacji także dla pedofilii i omawiania jej w szkołach podczas zajęć. Kilka słów na temat okoliczności poprzedzających przeprowadzenie tego wywiadu: W Niemczech w landzie Badenia- Wirtembergia toczą się zażarte spory wokół wprowadzenia do szkół nowego projektu edukacyjnego o nazwie „Bildungsplan 2015”.

Przewiduje on wprowadzenie od 1klasy do treści zajęć z każdego przedmiotu wiedzy o seksualnym życiu różnych mniejszości seksualnych, a tym samym spełnia żądania lobby LGBTTQ ….

Zawiązała się akcja protestacyjna rodziców i od stycznia przeprowadzono kilka demonstracji w Stuttgarcie i Kolonii, w których brało udział ok. 4 tysięcy rodziców z dziećmi. Freiewelt.net: Poprzez Pańską platformę „Krzywa 13” nawoływał Pan do udziału w demonstracji wyrażającej poparcie dla projektu edukacyjnego zielono- czerwonej kolacji „Bildungsplan 2015” i przy tym zwrócił się pan również do środowisk pedofilskich.

Jaką motywacją kieruje się pan popierając ten projekt edukacyjny?

Dieter Gieseking: Chodziło mi nie tylko o dorosłych, lecz szczególnie o uczennice i uczniów w szkołach Badenii-Wirtembergii. Gejowscy chłopcy i lesbijskie dziewczęta często w szkołach doświadczają mobbingu, wykluczenia, wyzwisk, a nawet gorszych rzeczy, gdy tylko rozpoznany zostaje ich homoseksualizm. Nowy projekt edukacyjny ma zatroszczyć się o więcej tolerancji i akceptacji. Coming –in jak i coming –out powinien zostać ułatwiony. Freiewelt.net: Pedofilia jest określana jako zainteresowanie seksualne skierowane zasadniczo do dzieci, które jeszcze nie weszły w wiek dojrzewania.

Czy zdaniem Pana pedofilia zalicza się również do „różnorodności orientacji seksualnych”?

DG: Oficjalnie pedofile nie zaliczają się do społeczności LSBTTIQ IG CSD Stuttgart. Zatem z punktu widzenia tej grupy interesu gejów & lesbijek pedofile nie są zaliczani do „różnorodności orientacji seksualnych” . Do tej pory nie prowadzono żadnych rozmów ani negocjacji w celu przyjęcia pedofilów do LSBTTIQ(P). Gdy patrzę na ostatnie zdystansowanie się na stronie IG CSD Stuttgart, trudno jest myśleć o sukcesie dla naszej strony. Ja oczywiście jestem tego zdania, że pedofile powinni mieścić się w zakresie „różnorodności orientacji seksualnych”.

Freiewelt.net: Jaka jest pana zdaniem relacja pomiędzy pedofilią a innymi orientacjami seksualnymi?

DG: Kto zapoznał się z moim stanowiskiem na mojej stronie K13online, ten wie, że angażuję się na rzecz traktowania pedofili na równi z homoseksualizmem, heteroseksualizmem, biseksualizmem, trans- etc. Pedofile jako mniejszość seksualna mają prawo do tego, aby domagać się uznania i akceptacji na wszystkich płaszczyznach społecznych i politycznych. Pedofile występują we wszystkich zawodach i warstwach społecznych. Według szacunków Berlińskiej Charite mamy około 250 000 pedofili w Niemczech. Jesteśmy częścią społeczeństwa i nie powinno się nas wykluczać…

Freiewelt.net: Zgodnie z Pana stroną internetową wstawia się Pan za „seksualnością pomiędzy dziećmi i dorosłymi za obopólną zgodą”: W jaki sposób chce Pan stwierdzać występowanie obopólnej zgody na czynności seksualnych między dorosłymi i dziećmi i od jakiego wieku dziecko jest w stanie taką obopólną zgodę wyrazić?

DG: Nie opowiadam się za seksem z dziećmi za obopólną zgodą, lecz za tym, aby seksualność za obopólną zgodą pomiędzy dzieckiem a dorosłym nie była więcej zagrożona karą. To czyni różnicę. Dla mnie nie jest ważne, aby możliwie dużo ludzi uprawiało seks z dziećmi, lecz to, żeby takie stosunki nie były więcej dyskryminowane i kryminalizowane. Postępowanie karne przy występowaniu obopólnej zgody nie jest praworządne. Jeśli chodzi o wiek, opowiadałbym się za obniżeniem wieku ochronnego ( wieku, w którym dziecko może wyrazić zgodę na seks) z 14 na 12 lat.

FW: Jak wyobraża Pan sobie seksualne pożądanie u dzieci? W jaki sposób chce Pan zyskać pewność, że za seksualnym zainteresowaniem u dziecka nie skrywa się prawda o jego potrzebie bliskości i troski?

DG: Stosunek pedofilski jest zasadniczo połączony z bliskością i troską pedoseksualisty wobec chłopca czy dziewczyny i tak samo w drugą stronę. Taka relacja powstaje w dużej mierze nie tylko w aspekcie seksualnym, lecz należy do niej w przeważającej mierze przyjaźń i spędzanie czasu wolnego w powszednie dni. Pedoseksualista w takiej relacji musi się dobrze orientować jakie życzenia i potrzeby ma dziecko. Wyznaczane przez dziecko granice nie powinny być przekraczane. Kto kocha dzieci będzie się tego trzymał.

FW: Gdzie leży według Pana granica nadużycia seksualnego?

DG: Chodzi również o seksualne samostanowienie dziecka. Dziecko powinno samo móc decydować czy i co dopuścić a co nie. Jeśli dzieje się coś czego dziecko nie chce, wówczas zaczyna się tak zwane nadużycie seksualne. Seksualnej przemocy wobec dzieci – wszystko jedno w jakiej formie- nikt z nas ani ze środowisk pedofilskich nie chce legalizować. Granice seksualnego nadużycia wobec dziecka nie mogą być nigdy przekraczane.

FW: Pan popiera projekt edukacyjny Bildungplan 2015 w Badenii- Wirtembergii. Czy pedofilia powinna również być omawiana podczas zajęć szkolnych?

DG: Podpisałem petycję popierającą projekt edukacyjny Bildungsplan 2015. Byłoby naturalnie sensowne, gdyby plany nauczania obejmowały nie tylko homoseksualizm i inne tożsamości seksualne, ale także uwzględniałyby pedofilię. Jest to w prawdzie mało prawdopodobne, lecz gdyby stało się możliwe, pojawi się pytanie w jaki sposób należy przedstawiać zagadnienie pedofilii. Najpierw należałoby poprowadzić na ten temat dyskusję. Jestem ku temu otwarty i gotowy…

FW: Jak wyobraża sobie Pan zatem przedstawianie pedofilii w podręcznikach i podczas zajęć szkolnych?

DG: W podręcznikach być może nie musimy mieć koniecznie pedofilii. W lekcjach biorą rzecz jasna udział uczennice i uczniowie. Gdy pojawi się temat homoseksualizmu, wówczas z pewnością chłopcy i dziewczyny podejmą również temat pedofilii. Nauczyciele powinni być na to przygotowani. Również dlatego, że w klasie mogą znajdować się dzieci, które miały stosunki pedofilskie lub takie, które aktualnie akurat takie prowadzą lub chciałby chętnie takie podjąć.

FW: Czego oczekuje Pan dla pedofilów, gdy dzieci i młodzież naucza się już akceptacji dla wielości seksualnych form pożądania i zachowań?

DG: Również pedofile pozyskają z pewnością długofalowe korzyści z projektu edukacyjnego „Bildungsplan 2015”. Jednakże tylko wówczas, gdy pedofilia będzie przedstawiana jako miłość do dziecka, a nie jako coś złego, czego nie powinno być. Homoseksualne dzieci potrzebują również w szkole pomocy i wsparcia w ich coming-in in –out. Uczenie o różnorodności opcji seksualnych i tolerancji wobec wszystkich mniejszości seksualnych nie powinno być pozostawione wyłącznie rodzicom, lecz powinno być prowadzone również w szkołach , gdyż jest to zadanie dla całego społeczeństwa. W tym sensie należy dzieci umacniać – podpisałbym się pod tym natychmiast…

Powyższe odpowiedzi na zestaw pytań ze strony Freiewelt.net pochodzą całkowicie w oryginale od Pana Gieseking’a i zostały przeznaczone do publikacji.

Redakcja Freiewelt.net nie dokonywała żadnych skrótów ani zmian. Wytłuszczenia pochodzą od tłumacza. Tłumaczenie za http://www.freiewelt.net/interview/padophile-werden-langfristig-vom-bildungsplan-profitieren-10027597/

Magdalena Czarnik 1.04.2014, 10:16

 

Źródło: http://www.fronda.pl/a/pedofile-pozyskaja-dlugofalowe-korzysci-z-wprowadzenia-do-szkol-nowego-projektu-seks-edukacji,36007.html