Login lub e-mail Hasło   

Trzy przykazania człowieka uczciwego...

"Dob­ry Bóg us­ta­nowił gra­nice ludzkiej mądrości, nie zak­reślił je­dynie gra­nic jej głupo­cie - a to nie jest uczciwe". (Konrad Adenauer)
Wyświetlenia: 6.072 Zamieszczono 24/07/2014

TRZY PRZYKAZANIA CZŁOWIEKA UCZCIWEGO

Pamiętaj, że cokolwiek drugiemu dasz

z potrzeby serca, kiedyś ekwiwalentnie

wróci do ciebie.

 

Pamiętaj, że to ty stale rozwiązujesz problemy,

a cała reszta na ogół ci je stwarza.

 

Nigdy nie zapominaj, że miłość

i nienawiść, po ludzku rozumiane,

przeważnie w jednym domu mieszkają,

dbaj więc o rozsądek

i atrakcyjność współżycia.

 

Najlepiej, by ten styl życia

łączyło i wspierało nieposkromione

acz dobroduszne poczucie humoru.

 

Daj ci Boże – zdrowie!

 

Autor: Piotr Stanisław Issel

Głuchołazy, lipiec 2014

Podobne artykuły


14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 792
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 732
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1088
13
komentarze: 5 | wyświetlenia: 889
13
komentarze: 0 | wyświetlenia: 805
12
komentarze: 12 | wyświetlenia: 554
12
komentarze: 6 | wyświetlenia: 1151
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1166
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 631
12
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1228
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 602
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 616
11
komentarze: 9 | wyświetlenia: 764
11
komentarze: 0 | wyświetlenia: 855
11
komentarze: 3 | wyświetlenia: 718
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  awers,  27/07/2014

Amen, proszę księdza.

@awers: Hehe... niech się tak stanie :)

Drogi Panie Piotrze... Przekaz moralny Panskiego wiersza jest ponadczasowy i "ponadgeograficzny" . Dziekuje i serdecznie Pana pozdrawiam...
*
Za bardzo nie wiem o ktorym z 3500 oficjalnie zarejestrowanych bytow nadprzyrodzonych mowi Pan w koncu wiersza ale - nie chcac byc upierdliwym - oczywiscie doceniam Panskie intencje... i zyczenia zdrowia jak najbardziej przyjmuje (wlasnie wycieto mi mala, na szczescie niegrozna melanome).
A jak ze zdrowkiem u Pana?

  awers,  31/07/2014

@youngcontrarian: http://eiba.pl/16 czyli w drodze. Dzięki za pozdrowienia, choć przecież ostatnio chyba Cię źle zrozumiałem przy ginierale. Też się trzymaj zdrowo.

Święta prawda z humorem, bo w nim żyje się szczęśliwie:)))

  lajla1  (www),  04/04/2017

@Skalny Kwiat
Bóg Wszechmogący swoim Prawem Miłości w trosce o los człowieka, aby nie był głupcem bez granic. Ustanowił Jezusa Zbawiciela wzór człowieka dla człowieka.

@lajla1: I mówisz mi to w celu...? Daj sobie spokój dziewczyno, nic tu nie wskórasz... You are barking at the wrong tree ;)

  KoLo,  04/04/2017

@Skalny Kwiat: Mocno zawekowana istotka lajla. Hermetyczny umysł.

@kolo: Szkoda mi czasu na nią, więc ja tylko zdawkowo... Teraz mam gorący czas - nową książkę składam do druku, spotkanie za spotkaniem z czytelnikami i do tego końcówka roku szkolnego, sam wiesz ;)

  nse,  05/04/2017

@lajla1: " Ustanowił Jezusa Zbawiciela wzór człowieka dla człowieka."
...
Dlaczego więc, skupiasz swoją uwagę na "twórczości" jaką prezentujesz na starym Testamencie, zamiast pisać o Wzorcu Człowieczeństwa ..., choćby jak widzisz Ten Wzorzec na tle współczesnej cywilizacji ??
Lekko modyfikowane zapętleniem myślowym przedruki, nie kształtują Twojego serca ani nie oddają jego obrazu, gdzie jesteś w Tym co piszesz nie widać Ciebie, nie jesteś zimna ani gorąca :(

@lajla1: ty też będziesz robić za wzorzec. Głupoty. Małe, wredne, głupie, mściwe, zawistne i tchórzliwe, na 6 liter. Nie wiesz co to jest? Do krzyżówki potrzebuję.

  lajla1  (www),  09/04/2017

@Hamilton Starszy:
Biegły jesteś w pisaniu i "kańcie i niczem" natomiast o rozwoju duchowym pisać nie potrafisz.

  lajla1  (www),  05/04/2017

@Mariusz Kajstura
Jezus Zbawiciel zna uczynki twoje, żeś, czyli nijaki, ani zimny, czyli bez dobrych uczynków, ani gorący, czyli z dobrymi uczynkami. Obyś, czyli czynił dobre uczynki według słów Jezusa Zbawiciela, był zimny, czyli bez dobrych uczynków albo gorący, czyli z dobrymi uczynkami. A tak żeś, czyli nijaki letni, czyli bez żadnych uczynków, a nie gorący, czyli z dobrymi uczynkami, a ...  wyświetl więcej

  nse,  05/04/2017

@lajla1:
zimny => złe uczynki
nijaki => obojętny, bierny, martwy
gorący => dobre uczynki
czy tak ??
Co według Ciebie jest dobrymi uczynkami, zgodnymi ze wskazanym wzorcem Człowieczeństwa ?
Ps. dlaczego tak lubisz słowo "czyli" ??

@Mariusz Kajstura: "dlaczego tak lubisz słowo'czyli' może chodzi o papryczkę, by wzmocnić wypowiedź:-)

  nse,  05/04/2017

@szubrawiec: Papryczka to chili :), pozwólmy się Laili1 wypowiedzieć na ten temat.

  nse,  05/04/2017

@lajla1: "Jezus Zbawiciel zna uczynki twoje, żeś nijaki, ani zimny bez orzeźwiających uczynków, ani gorący z dobrymi uczynkami. Obyś czynił dobre uczynki według słów Jezusa Zbawiciela, był zimny czyniąc orzeźwiających uczynki, albo gorący czyniąc dobrze. A tak żeś nijaki letni bez żadnych uczynków, ani gorący z dobrymi uczynkami, ani zimny bez orzeźwiających uczynków (Obj. 3,15-16) Wypluję cię z u ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Mariusz, wielki szacun dla Ciebie za merytoryczną próbę dyskusji z Lajlą1(krótko tu jestem, ale zdążyłem zauważyć, że niewielu na to stać-wszak najlepiej obrzucić kogoś epitetami)Pozdrawiam pogodnie:-)

  nse,  06/04/2017

@szubrawiec: Dzięki, niewielu to zauważa :)
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)pergera
https://portal.abczdrowie.pl/autyzm
"Szacuje się, że w Polsce cierpi na nie jedno na 300 dzieci. W Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – jedno na 100."
... ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Zgadza się, wszak zdrowi nie potrzebują lekarza.Pozdrawiam serdecznie. :-)

@Mariusz Kajstura: Mariusz, sorry, że tak tak spytam(nie czuj się zobowiązany, by odpowiedzieć)jaki jest Twój stosunek do religii, wiary, świętych pism(Biblia, Koranm i inne)?Pozdrawiam:-)

  nse,  10/04/2017

@szubrawiec:Religie, Święte pisma nawet jeśli powstały w oparciu o Boże Natchnienie stanowią jedynie pewne podpowiedzi, przykłady; jednak Wiary i Drogi do Boga to trzeba szukać w sobie i swojej interakcji z otaczającym nas życiem :) Bo co może wiedzieć o źródle, gość upijający się w barze ? Co wiedzą o swoich kościołach, wierze ci co przychodzą regularnie i rzucają "co łaska" na tacę oglądając ści ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Dzięki:-)

  lajla1  (www),  10/04/2017

Należy rozpocząć rozważania od świadomości, że Bóg Wszechmogący stworzył system duchowo-informacyjnej całości. Biblia instrukcją życia w systemie, a Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka, aby nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu swoich myśli, słów i uczynków. Więcej na blogu...

@lajla1: No tak...ale powiedz droga Lajlo jak mam czytać tą Biblię? Samemu? Czy też potrzeba mi, że tak powiem jakiegoś przewodnika? Wszak, są w Biblii pewne fragmenty trudne do zrozumienia dla prostego człeka(a takim jestem),skąd będę wiedział czy czytam właściwie? Że poprawnie odczytuje metafory w Niej zawarte?

  nse,  10/04/2017

@lajla1: "aby nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu swoich myśli," ... jak tekst byłby rozumiany gdybyś napisała to tak: "aby nie ponieś wiecznej śmierci w zapętleniu własnych myśli," ... ?
Właściwie tunel myśli też oddaje istotę przekazu, zależy kto czyta i jakimi kategoriami myśli, choć zapętlenie oznacza cyklicznie poważające się myśli, a wtedy czytelnik może łatwiej jest wstanie wyłapać ...  wyświetl więcej

  nse,  10/04/2017

@szubrawiec: Czytałeś księgę Kaznodziei albo Psalmy ? ... wystarczy że Twoja refleksja spotka się z refleksją Autora słów umieszczonych w Biblii i już jest to rozumienie o wiele pełniejsze niż skupianie swojej uwagi jedynie na gramatycznej strukturze tekstu ?

  nse,  10/04/2017

@lajla1: "Należy rozpocząć rozważania od świadomości, że Bóg Wszechmogący stworzył system duchowo-informacyjnej całości."
Znaczy, połączył ścisłe informacje z motywacją ( dążnością do wypełnienia jego słowa( informacji ) ) ... ??

@Mariusz Kajstura: hehehe... Podziwiam chęć wzbudzenia w Lajli chęci do dyskusji... Ona jest chyba bootem, bo nie widzę, by rękawicę podjęła kiedykolwiek bez swojego wprogramowanego lingo...

@Skalny Kwiat: nie zdążył przeczytać Dyla.

@Hamilton Starszy: Nie zawsze nadążamy za skrótami myślowymi ;)

  Hamilton,  10/04/2017

@Skalny Kwiat: Lajla jest przykładem na to, do jakiego stanu może doprowadzić religia. I tak dobrze, że na razie nie jest rozrywkowa. Lepsze berety niż mahomety.

  nse,  11/04/2017

@Skalny Kwiat: Zauważyłem że wielu ludzi z uszkodzeniami układu nerwowego w kontaktach między ludzkich reagują "kwadratowo" trochę jak roboty ..., słuchałaś pierwszych translatorów elektronicznych jak brzmiały ? , oczywiście na to nakładają się eksperymenty sztucznej inteligencji https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)Turinga ..., dlatego w inte ...  wyświetl więcej

  nse,  11/04/2017

@Hamilton Starszy: "Lajla jest przykładem na to, do jakiego stanu może doprowadzić religia. I tak dobrze, że na razie nie jest rozrywkowa. Lepsze berety niż mahomety."
...
Stwierdzenie bez sensu :(, to jakby patrząc na pijanego stwierdzić popatrz do jakiego stanu może doprowadzić czysta. Lepsze whisky. ... przecież to nieistotne czy ktoś chleje czystą, czy whisky i tak zostanie doprowadzony do żenującego stanu :(

@Mariusz Kajstura: Jestem tu krótko(marna orientacja w temacie)ale zastanawiam się czy przypadkiem lajla nie jest szczwaną lisicą(a może nawet lisem) robiącą sobie z Was "jaja"bawiąc się waszą naiwnością i wiarą, że takowa lajla jaką ją sobie wyobrażacie w ogóle istnieje.:-)

  lajla1  (www),  11/04/2017

@Hamilton Starszy:
Każda religia jest na słowo honoru, czyli płytka i naiwna. Biblia źródłem wiedzy, wiary i świadomości, zbieżna z odkryciami nauki. Brak świadomości prowadzi do dramatów i wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich.

  nse,  11/04/2017

@szubrawiec: Wiesz ilu bardzo mądrych ludzi jest przez społeczeństwo uznawana za kretynów albo wariatów, tylko dlatego że operują innymi pojęciami niż ogół sobie przyjął ?

  nse,  11/04/2017

@lajla1: To co piszesz, by oznaczało że PŚ musi wyjść z pod religijnej strzechy ??

@Mariusz Kajstura: A no właśnie...dlatego zastanawiam się czy laila nie bawi się przypadkiem w fajną zabawę obnażając tym samym ludzką naturę...haha...niech se psy szczekają..karawana idzie dalej...haahaa

  lajla1  (www),  11/04/2017

@Mariusz Kajstura:
Według słów G.K.Junga, aby nie żyć w zbiorowej nieświadomości, która prowadzi do wszelkich dramatów oraz wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich.

  nse,  11/04/2017

@_serpico_:Przykładowo, alkoholizm jest jednym z takich tuneli złych decyzji i uczynków ... To kwestia pojmowania zawartego w tekście rozumienia. :)

  nse,  11/04/2017

@_serpico_: "czemu jest taki odstęp czasowy między stworzeniem Ziemi a stworzeniem człowieka ? "
... zanim się zacznie produkować komputery to trzeba najpierw zbudować fabrykę produkującą komputery, a to troszkę trwa :)))))

  nse,  11/04/2017

@_serpico_: "Dorobiłeś ideologię" ... niczego nie dorabiałem, tylko przedstawiłem swoje rozumienie tekstu. Mylisz pojęcia :)

@lajla1: bezmyślne powtarzanie mantr może prowadzić tunelem do Wariatkowa.

@Mariusz Kajstura: nie do końca bez sensu. Leczenie choroby lepiej rozpoznanej daje większe nadzieje na wyzdrowienie. Nasze rodzime mohery są bardziej przewidywalne.

  nse,  11/04/2017

@Hamilton Starszy: I tak i nie, nie bardzo wiem jak w sposób jasny to przedstawić, ale spróbuję tak:
Przykładowo pozostańmy przy diagnozie alkoholizm ( nie żebym kogoś chciał urazić, jest najbardziej w Polsce popularny i dotyczący wszystkie grupy społeczne ) , sama diagnoza alkoholizm jest zbyt płytka by można było podjąć skuteczne leczenia, przy tak płytkiej diagnozie można jedynie łagodzi ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: jasne, nikt tak jak ty nie potrafi "uprościć" prostego.

  nse,  11/04/2017

@Hamilton Starszy: po co ten sarkazm, taka nagroda za starania ?

@Dyl Sowizdrzał: Ty masz dylemat pomiędzy eiobą a nasutnikami? Dyl, co pijesz? Bo chyba nie moją nalewkę...

@Dyl Sowizdrzał: Swego czasu uprawiałam taniec brzucha... Nasutniki są także częścią stroju... dla bardziej hardkorowych ;)

@Dyl Sowizdrzał: Poza tym, wypiłam dzisiaj kieliszeczek mojej nalewki jeżynowej, dla zdrowotności, więc, tak, o banana na ustach dość łatwo ;)

@Dyl Sowizdrzał: Obchodzi cię, co mówią? Już i tak sobie nagrabiłeś u co poniektórych :)

Lajla, Mariusz zadał ci pytanie.. "To co piszesz, by oznaczało że PŚ musi wyjść z pod religijnej strzechy ??" Odpowiedziałaś mu sloganem, ponownie "Według słów G.K.Junga, aby nie żyć w zbiorowej nieświadomości, która prowadzi do wszelkich dramatów oraz wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich".
Czy jesteś w stanie zostawić bełkot tunelu uczynków i odpowiedzieć w zrozumiały sposób?

  nse,  11/04/2017

@Skalny Kwiat: Dziękuję :)

  nse,  11/04/2017

@Skalny Kwiat: Próbuję pobudzić myślenie, jakąś więź, to jak wysiadywanie przy łóżku pacjenta który zapadł w śpiączkę i czytanie mu wierszy, wierzysz w sens takich działań ? ... do dyskusji jeszcze daleka droga ;)

  nse,  11/04/2017

@_serpico_: O to już lepszy pomysł od bezsensownego bluzgania :)
Ps." a Ty mówisz o problemach alkoholizmu. " ... to przykład tego samego problemu który może dotknąć wszystkich bez względu na przynależność religijną i społeczną, nie jest to żaden przytyk choć niektórzy mogą to tak odebrać :(

@Mariusz Kajstura: Nie Mariuszu, w przypadku Lajli nie ma to najmniejszego sensu. Kto nie wykazuje chęci do nawiązania dialogu nie jest wart naszego zachodu i czasu, bo w tym czasie komuś innemu, kto chce, można pomóc.

  nse,  11/04/2017

@Skalny Kwiat: Masz racje, tylko że tu akurat nie chodzi wyłącznie o Lajle, tylko o to jakie są reakcje na pewną odmienność. Zresztą co za różnica można komentować cytatami ciekawych wierszy tego typu artykuły, wypowiedzi ? ... po co ma się tyle szamba rozlewać po publicznej przestrzeni ?

  nse,  11/04/2017

@Skalny Kwiat:
http://mimowszystko.org/http:/(...)ko.org/
http://www.akogo.pl/
Autystyczne i dysfunkcyjne dzieci rodzą się nie tylko w rodzinach patologicznych, ale też dobrze sytuowanych z wysoką pozycją społeczną ..., gdyby tylko chodziło o patologie to problem by wyciszono :(
Nigdy nie będziemy mieli pewności jaka osoba jest po drugiej stronie klawiatury :(

  nse,  11/04/2017

@Mariusz Kajstura: UPS ...
http://mimowszystko.org/

  lajla1  (www),  11/04/2017

@Mariusz Kajstura:
Jak Biblia wymaga głębokiej analizy, tak praca G.K.Junga wymaga również głębokiej analizy, która wskazuje, że człowiek jest świadomy swojej odrębności kulturowej, etnicznej, religijnej etc... Bez świadomości duchowego źródła stworzenia świata materialnego, który stanowi jedną spójną całość bez podziałów na odrębności, czyli zbiorowa nieświadomość duchowego stworzenia, jednej spójnej całości bez odrębności kulturowych, etnicznych, religijnych etc...

@lajla1: lajlo...dajże spokój...odkryj karty...

@Mariusz Kajstura: Mariuszu, dyskutować o problemie ludzi "odmiennych" można osobno. Tutaj chcesz zastosować uniwersalne metody pomocy potrzebującym do osoby zindoktrynowanej w taki sposób, że to ona postrzega nas wszystkich jako odmieńców wedle których trzeba podjąć misję nawrócenia i uchronienia od wchłonięcia przez tunel własnych złych uczynków. Szambo się rozlewa tylko dlatego, że Lajla ma mis ...  wyświetl więcej

@Skalny Kwiat: Pani kochana o jakże pięknym nicku proszę nie lekceważyć laili, być może jest Ona szczwańsza niźli mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać i po prostu ma niezły ubaw wystawiając nasze nerwy na próbę...

@szubrawiec: Ja się bawię całkiem dobrze wraz z nią... Moich nerwów nie szarga. Widywałam i miałam do czynienia z wieloma dziwnymi ludźmi, w tym autystykami i schizofrenikami oraz zwykłymi trollami, więc doprawdy, nie o lekceważenie tu chodzi ;)

@szubrawiec: Bawi mnie, że Lajla myśli iż odrzucając artykuły przeze mnie publikowane, szczególnie osób innych jak recenzenci czy wiersze mojego ojca staruszka jest w stanie mnie "ruszyć" czy zaszkodzić lub zdenerwować. Jestem tu na eiobie z przyzwyczajenia raczej niż z potrzeby. Łatwo się tu publikuje, wgrywa zdjęcia i linkuje do stron, więc sobie jestem i nie przejmuję się już tego typu działani ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: A, i jeszcze jedno... Z punktu widzenia marketingowego, powinnam Lajli podziękować ;) Oglądalność artykułu wzrosła, ilość czytelników, a tym samym i odsłon także, co dla niektórych eiobowiczów jest arcyważne tak jak i obśmiewane w hamiltonowostarszych odsłonach ;) No masz, same plusy z takiego jednego odrzucenia i roztkliwiania się nad problemem Lajli jako użytkownika wymagającego pom ...  wyświetl więcej

@Skalny Kwiat: Słusznie mawiasz Skalny Kwiacie;wiem, żeś z ziemi wrocławskiej;mam sentyment do Wrocka i Milicza:-)Pozdrawiam z Lubelszczyzny...:-)

@Skalny Kwiat: Słusznie i naukowo godos Skalny Kwiacie:-)Nie ważne jak, ważne żeby o nas mówili...:-)

@Dyl Sowizdrzał: Kochany, przygotowuję nową książkę poetycką do druku... Jest już w fazie składu po redakcji, więc ręce mam pełne roboty, dlategoż zaniedbuję eiobę skandalicznie, co jednych cieszy a innych zastanawia ;)

@szubrawiec: Dla mnie ważne jak, w tym się różnię w technikach marketingowych. Ale to moi czytelnicy oceniają... I gdy widzą wycieczki osobiste frustratów stalkingowych, szybko je wychwytują i odrzucają, więc doprawdy spokojnam o swój sen i reputację ;)

@Skalny Kwiat: Więc życzę Ci Kwiatuszku Skalny pięknych snów, luknę też na Twą twórczość, czy mie przypadkiem w butelkę nie nabijasz, żeś pisarką i poetką:-)

@szubrawiec: Zapraszam :)

  Hamilton,  11/04/2017

@Dyl Sowizdrzał: nie poddawaj się. Przepisz księgę rodzaju. Czasy takie, że zajdziesz dalej niż wszystkie skaliste. Nagrody literackie "T_wuj dziennik", Nasz nocnik", "Uwarzaj, bo", "Niedziela w piątek". MEN zatwierdzi jako podstawa programowa z biologii i kasa do końca życia.

@Dyl Sowizdrzał: Hehe, ja nie piszę tylko dla dzieci. Nie musisz czekać na zdziecinnienie. Połowa moich książek jest dla dorosłych i co ciekawsze, kilka z najciekawszych recenzji jest od facetów ;) radzę sobie tak ze zdzierstwem w branży wydawniczej - po kilku doświadczeniach z wydawcami, publikuję sama. Mam na tyle ugruntowaną pozycję i nauczyłam się odpowiedniego marketingu, że radzę sobie wyjąt ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: Masz rację... Tylko ja się przestawić na bełkot nie mogę. Honor czarownicy mi nie pozwala... ;)

  nse,  12/04/2017

@Skalny Kwiat: "Tutaj chcesz zastosować uniwersalne metody pomocy potrzebującym" ... nie da się na ślepo stosować uniwersalnych metod, tu się nie rozumiemy. To jak leczenie wszystkich chorób antybiotykiem albo żeby było śmieszniej lewatywą. Piszę tylko że często reakcje są bardzo pochopne i na ślepo, nie widzimy tego co się dzieje po drugiej stronie klawiatury i w tle tego co pisze tamta osoba. ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Mnie to zamieszanie nie przeszkadza wcale ;)

  lajla1  (www),  12/04/2017

@_serpico_:
Nie zwracasz uwagi na głęboki przekaz informacji, tylko na prymitywną ograniczoną powierzchowność.

  nse,  14/04/2017

@Skalny Kwiat: A to mi ulżyło :)
https://www.youtube.com/watch?(...)cxtWxGY
... ciekawe warto to obejrzeć ;)

@Skalny Kwiat: Witaj Skalny Kwiecie...przejrzałem nieco Twą twórczość na Tubie...piękne rozważania nad przemijaniem i odradzaniem się natury a tym samym jak mniemam i nas samych.Będę miał więcej czasu to wgryzę się ja paniusiu głębiej w Twój dorobek twórczy boś zrobiła na mnie pozytywne wrażenie...ładna, pogodna a i tajemnicza buźka..hm...jedno mnie tylko zastanawia...Twa Skalna czupryna? Wyobraża ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: Dredy zakładam raz do roku na bal karnawałowy. Lub też na Halloween ;) W tym celu pożyczam je od siostrzeńca, który zakupił je w internecie... Teraz zaś skalna czupryna się wydłuża, bo zapragnęło mi się nieco dłuższych kosmyków...

@Skalny Kwiat: Aha...więc to tak, takem podejrzewał...ale i okular...hm...niczego sobie...haha:-)

@szubrawiec: Też pożyczony :) Wiesz, młodzi Harrego Pottera celebrowali w pewnym czasie dorastania :)



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska