Login lub e-mail Hasło   

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Dzisiejszy rynek wymusza na firmach zwracanie dużej uwagi na marketing. Oto artykuł opisujący jeden ze sposobów reklamy - mianowicie gadżety reklamowe.
Wyświetlenia: 1.087 Zamieszczono 20/08/2014

    Gadżety reklamowe dla firm rozdawane są po to, by zyskać sympatię przyszłych klientów, na których nam zależy. Konkurencja na rynku jest bardzo ostra, dlatego też warto zainwestować w upominki. Najpierw należy zastanowić się jaki efekt zamierza się osiągnąć rozdając upominki, czy ma to być np. zwiększenie sprzedaży czy może budowanie świadomości marki. Dobrze jest również, jeżeli gadżet reklamowy współgra z produktami bądź usługami firmy. Ważne, jest by odpowiednio dopasować taki gadżet, ponieważ inny powinien być dla pracowników, inny dla kontrahentów, a jeszcze inny spełniający funkcję prezentu firmowego dla klientów. Co prawda, niektóre przedmioty mogą być uniwersalne i nadawać się dla każdej firmy, są to długopisy, kubki i breloczki. Warto jednak, zainwestować bardziej oryginalne upominki, ponieważ gadżety reklamowe powinny być kreatywne, modne i zapadające w pamięć. W końcu chodzi o to, by wyróżnić się na rynku spośród konkurencji oraz by zostać zapamiętanym. Ponadto, niezwykle liczy się jakoś gadżetu, którego wysoka jakość wzmacnia wizerunek firmy. Jeżeli dysponujemy środkami finansowymi, możemy dodatkowo obdarować szczególnie ważnego klienta, bądź kontrahenta upominkiem bardziej wartościowym. Nie każda firma potrzebuje gadżety reklamowe, jednak przy wysokiej konkurencji w branży warto jest się wyróżnić oraz zareklamować. Trzeba jednak pamiętać, że potencjalny wzrost poziomu sprzedaży, uzyskany w wyniku wykorzystania upominków reklamowych, jest krótkotrwały. Z drugiej jednak strony, mogą one wpływać na spontaniczne i emocjonalne decyzje zakupowe. Ponadto, mogą stać się narzędziem budowania lojalności oraz pomagają przełamać barierę zaufania. Ogólne funkcje gadżetów reklamowych dla firm, to pobudzanie zainteresowania klienta produktem bądź usługą, zachęcanie do nabycia albo nagradzanie za wybór, jak również motywacja do ponownego wyboru danej firmy. Jeżeli potrzebujecie sprawdzonej firmy zajmującej się sprzedażą gadżetów reklamowych dla firm, polecam MSPromo. Pełną ofertę firmy znajdziecie na stronie http://www.upominkireklamowe.co/.

Podobne artykuły


18
komentarze: 8 | wyświetlenia: 2378
16
komentarze: 1 | wyświetlenia: 7362
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 8268
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 5696
12
komentarze: 2 | wyświetlenia: 6114
12
komentarze: 1 | wyświetlenia: 7600
11
komentarze: 18 | wyświetlenia: 6635
8
komentarze: 3 | wyświetlenia: 12007
30
komentarze: 24 | wyświetlenia: 4863
26
komentarze: 18 | wyświetlenia: 4225
26
komentarze: 17 | wyświetlenia: 3815
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Ponadto, niezwykle liczy się jakoś gadżetu - to słuszność. Jakość oraz funkcjonalność artykułu promocyjnego to jej dwie najważniejsze cechy. Nimi przede wszystkim powinniśmy kierować się szukając gadżetu odpowiadającego także do strategii marketingowej firmy.

Z tym zdaniem jednak się nie zgodzę - Trzeba jednak pamiętać, że potencjalny wzrost poziomu sprzedaży, uzyskany w wyniku wykorzystan

...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska