Login lub e-mail Hasło   

Dieta na Mase - 3 Ważne Rzeczy bez których nie masz szans Szybko Przytyć

Jeśli poszukujesz informacji o tym jak szybko przytyć - dobrze trafiłeś - z tego artykułu dowiesz się o 3 bardzo ważnych rzeczach bez których nie masz szans szybko przytyć...
Wyświetlenia: 1.582 Zamieszczono 05/10/2014

dieta na mase - 3 ważne rzeczy bez których nie masz szans szybko przytyć 

 












W
ielu chudzielców chce zrobić coś ze swoją wagą i chce szybko przytyć,
niestety w praktyce jest to trudniejsze niż mogło by się wydawać..


Ale mam dobrą wiadomość...


Jeśli chcesz szybko przytyć jest to możliwe a nawet całkiem proste jeśli tylko wykonasz wszystko poprawnie i w odpowiedni sposób.. Dlatego jeśli Ty również chciałbyś szybko przytyć przeczytaj uważnie ten artykuł ponieważ dowiesz się z niego o 3 [mega ważnych] rzeczach bez których nie masz szans szybko i zdrowo przytyć.

Dodałem słowo „zdrowo” ponieważ jeśli zależy Ci na Masie tłuszczowej to recepta jest nawet prostsza – po prostu zaczynasz jeść ile się da słodyczy, chipsów, fast-foodów itd. a do tego na stałe wprowadzasz do diety duże ilości napojów gazowanych - Efekt Gwarantowany i to już po 30dniach :)

Jeśli jednak liczysz na kilka kilogramów masy mięśniowej nie możesz zapomnieć, o tych 3 mega ważnych rzeczach - Oto one:

 

Numer 1 - Odpowiednia Dieta na Mase

Odpowiedni dieta na mase to podstawa i totalny fundament twojej przyszłej masy. Co to znaczy odpowiednia Dieta? Odpowiednia czyli taka która będzie zawierała białka, węglowodany proste (ale nie te które są w słodyczach) i złożone, zdrowe tłuszcze oraz witaminy i minerały. Niby dużo ale tak się tylko wydaje i odpowiednia dieta na mase w cale nie musi być skomplikowana.

Pokarmy bogate w białko to przed wszystkim: mięso z piersi z kurczaka, indyk, wołowina, ryby, ser biały czy jajka (oraz wiele wiele więcej).

Węglowodany proste znajdziesz między innymi w owocach, suszonych owocach czy dżemach a węglowodany złożone w ryżu, makaronie (np. razowym) płatkach owsianych czy warzywach (oraz wielu innych produktach).

Zdrowe Tłuszcze (czyli tzw tłuszcze nienasycone) można znaleźć w rybach, różnych olejach, orzechach, różnych warzywach i owocach (np. avocado) i jeszcze wielu innych produktach :)

A więc podsumowując ten punkt [ odpowiednia dieta na mase ] masz tu duże pole do popisu na ułożenie swojej diety na mase.

 

Numer 2 - Odpowiedni Trening na Mase


Odpowiedni Trening jest tak samo jak odpowiednia dieta na mase totalny fundamentem do tego aby szybko rosnąć i budować mase. Najlepiej zobrazować to porównaniem – twój organizm prócz „paliwa” czyli diety na mase, potrzebuje również ”pobudzić” swoje ciało do budowy mięśni czyli musisz w jakiś sposób „odpalić silnik” i ruszyć – czyli zacząć budować mase a w tym celu właśnie musisz zacząć odpowiednio trenować.

Co to znaczy odpowiedni i poprawny Trening na mase? Odpowiedni Trening to taki który (po pierwsze) nie będzie zbyt długi ale za to będzie maksymalnie intensywny, tak jak mawiał Arnold – musisz się „zaharować”.

Najprościej mówiąc trzeba „zaatakować” swoje ciało, swoje mięśnie maksymalnie intensywnie i zmusić je do solidnej pracy jednocześnie pamiętając aby nie przetrenować się i nie „przepalić” swoich mięśni.

Ogólną i podstawową zasadą dla początkujących chcących przytyć jest Trening krótki (max 60min) maksymalnie intesywny i z wykorzystaniem wolnych ciężarów (hantle, sztangi, itd.) oraz ciężaru własnego ciała (ćwiczenia typu pompki, drążek, itd) ponieważ przy tych ćwiczeniach „atakujesz” jednocześnie wiele partii mięśniowych jednocześnie i rozwijasz sylwetkę w tym samym czasie.

„Rozwijasz” lub jak kto woli „pobudzasz” jednocześnie całe swoje ciało do rozwoju i budowy nowych mięśni, dlatego tak ważny jest odpowiedni Trening na mase. Oto przykłady odpowiedni na początek ćwiczeń które będą angażowały wiele partii mięśniowych na raz: ćwiczenia z hantlami, podnoszenie sztangi na płaskiej i skośnej ławce, martwy ciąg, ćwiczenia na drążku, różne rodzaje pompek.

Jeśli jesteś początkujących możesz zacząć od treningu wyłącznie z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Miejsce treningu – dom lub park.

Rzeczy potrzebne: Ty i drążek oraz ewentualnie jakieś elementy otoczenia w parku:) Taki Trening to tzw street workout i na początek w zupełności wystarczy.

Podsumowując punkt [ odpowiedni Trening na mase ] Tutaj również niezależnie czy będziesz trenował w domu, parku czy siłowni sekretem treningu na mase jest systematyczność i konsekwencja ponieważ tylko wtedy to będzie miało sens i przyniesie oczekiwane (i solidne) rezultaty.

 

Numer 3 - Odpowiednia Regeneracja Mięśni

Regeneracja jest kluczem i tą trzecią niezbędną rzeczą do tego abyś mógł włączyć u Ciebie „tryb szybkiego budowania masy”. Jak wiesz (lub nie) mięśnie nie rosną podczas samego treningu, ani podczas twojego obiadu czy kolacji ale podczas o-d-p-o-c-z-y-n-k-u

czyli kiedy właściwie? To bardzo proste, po pierwsze podczas odpoczynku zaraz po treningu a po drugie w nocy.

Ale co to znaczy, odpowiednia regeneracja? Już tłumacze – Odpowiednia regeneracja po treningu to totalny odpoczynek zaraz po treningu przez co najmniej 1-2h bez żadnych aktywności fizycznych,

2) odpowiednia regeneracja w nocy to co najmniej 7-8 lub więcej godzin na dobę. Oraz odpowiedni posiłek na kolacje (który będzie budował twoje mięśnie zamiast obciążać twój żołądek i organizm) – posiłek głównie białkowy.

Podsumowując – zawsze pamiętaj o zasadzie: Twoje mięśnie nie rosną podczas treningu a podczas odpoczynku. To mega ważne. Pamiętaj również że nawet najlepszy Trening pójdzie na marne jeśli nie dasz mięśniom (i ogólnie twojemu organizmowi) odpocząć i zbudować najprościej mówiąc w „spokoju” nowe mięśnie.

 

Podsumowanie [3 ważne rzeczy bez których nie masz szans szybko przytyć]


Jak widzisz wszystkie 3 rzeczy które właśnie poznałeś, wszystkie te 3 obszary wpływają na ciebie i są ze sobą złączone na stałe


[ dieta – trening – regeneracja ]


Dlatego tu niestety nie ma drogi na skróty i prawda jest taka że jeśli chcesz szybko i zdrowo przytyć i nabrać masy mięśniowej musisz zrobić wszystko w odpowiedni sposób i tak jak należy.

Jeśli jesteś początkujący w temacie diety na mase zapraszam cię na mojego bloga gdzie znajdziesz wiele wskazówek na temat odpowiedniej diety na mase jak i tego jak i co robić aby przytyć znacznie szybciej niż naturalnie:)

Aha jeszcze jedno..


Jeśli podobał Ci się ten artykuł, udostępnij go (fb, tw, g+) aby więcej osób mogło go przeczytać,

z Góry Wielkie Dzięki.

==================================================================

Jesli chcesz dowiedzieć się znacznie więcej na temat diety na mase i tego
Jak Szybko Przytyć - Zapraszam na mój blog MojaDietaNaMase.pl


==================================================================


- Marcin Barnowski

Pasjonat kulturystyki, Trener personalny
oraz autor bloga: MojaDietaNaMase.pl

Podobne artykuły


26
komentarze: 18 | wyświetlenia: 4222
24
komentarze: 17 | wyświetlenia: 3054
23
komentarze: 42 | wyświetlenia: 3424
21
komentarze: 14 | wyświetlenia: 1856
21
komentarze: 12 | wyświetlenia: 1484
21
komentarze: 13 | wyświetlenia: 2612
19
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1241
19
komentarze: 9 | wyświetlenia: 8998
18
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1351
18
komentarze: 30 | wyświetlenia: 62612
17
komentarze: 4 | wyświetlenia: 9041
17
komentarze: 19 | wyświetlenia: 4241
16
komentarze: 7 | wyświetlenia: 1559
 
Autor
Artykuł




Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska