Login lub e-mail Hasło   

Religia katolicka

To jedyna prawda objawiona i objaśniona osobiście przez Boga wcielonego w człowieka Jezusa Chrystusa
Wyświetlenia: 1.327 Zamieszczono 11/10/2014

Sensem istnienia Ziemi i cywilizacji ludzkiej jest nauka Miłości bezwarunkowej.

Bóg Stwórca wyciągnął właściwe wnioski, po porażce z doskonałością, jaką jest Lucyfer i postawił

na  słabość, ułomność i grzeszność.

To braki w urodzie, talentach, zdrowiu inteligencji, czynią nas gotowymi na współpracę,

litość, współczucie, pomoc i miłość wzajemną.

Dlatego każdy zdolny i wybitny i ambitny osobnik jest natychmiast werbowany przez siły

ciemności jako wtajemniczony brat loży masońskiej.

Często są to propozycje nie do odrzucenia, gdy grozi się rodzinie takiego polityka czy naukowca.

Jako ludzkość przeżywamy przygodę z wolnością, bez Miłości czyli Boga i Jego przykazań,

oraz wolnością  ograniczoną Miłością, do Boga i bliżnich.

Bojażń Boża, to nie strach przed karą, ale obawa, by nie zasmucać naszego Ojca, Jezusa i Maryję

naszymi grzechami. Pralnią psychiczna duszy jest spowiedż i pokuta. Zdecydowanie się na spowiedż

to już akt skruchy i pokory. To Jezus nas spowiada, a kapłan użycza mu ciała.

Skoro przebaczył zbójowi z sąsiedniego krzyża, to przebaczy każdemu, kto żałuje i obiecuje poprawę   

Stawką jest życie wieczne z Bogiem, i z konieczności z dala od Niego, jako kłamca, grzesznik, opętany

egoizmem, pogardą dla słabszych, nienawiścią do dobra.

Zycie wieczne uzyskujemy z łaski, gdzie Jezus jest w komfortowej sytuacji, mogąc odsiać fanatyków i

dewotów sądzących, że to prawo i uczynki, często bez Miłości, są warunkiem wejścia do Nieba.

Dla społeczności, na którą czeka wieczność, liczy się harmonijna współpraca i miłość wzajemna.

Dlatego z wiecznym malkontenctwem i upierdliwym narzekaniem mędrków nie da się żyć docześnie,

a co dopiero wiecznie, "bo nigdy nie jest tak dobrze, by nie mogło być lepiej"

Wiara jest łaską otrzymywana jako deska ratunku dla konsumenta uciech tonącego w czarnej dziurze

pośmiertnego niebytu. Stworzenie to hologram mogący wyglądać dowolnie staro i jaro

a jest takim, jak widzimy i odbieramy zmysłami. Dzięki Higgsowi nauka zjednoczyła się z biblią.

To niekoszerne odkrycie z którym walczy szatan ze swoimi mediami i naukowcami od

skompromitowanej ewolucji

Ta łaska to znak, tak jak NDE, cud, orędzia Boga przekazywane mistyczkom, takim jak

Anna Dąmbska, siostra Faustyna, Anna Argasińska i setki innych.

Monopol na tłumienie tych przekazów mają urzędnicy Watykanu, w większości zwerbowani

przez loże masońskie. Typowa postawa psa ogrodnika.

Papież w hierarchii Kościoła został zdegradowany do roli biskupa Rzymu.

Wierzącym pozostała modlitwa i wspieranie uczciwych kapłanów godnych i wiernych Bogu Jezusowi i

Jego Matce.

Dobrego kapłana poznajemy po tym, jak wielbi i szanuje naszą Matkę dzieci bożych, Maryję.

Dobra modlitwa płynie z serca a dowodem jej skuteczności jest dar łez

Polecam wszystkim film Ziemia Maryi. Ta Ziemia to Miedjugorie ignorowana przez Watykan.

http://www.eioba.pl/a/4n7q/marys-land-ziemia-maryi

Chrystus wybawił nas i odkupił. Widzisz, do Jego przyjścia ludzkość była „bezpańska", zdana tylko na siebie. Trzeba było aż takiej Miłości, jak Chrystusowa, ażeby pomimo wszystko, co złego nieustannie popełniamy, zapragnąć nieść nam pomoc. Nie wybranym jedynie, lecz wszystkim, całej ludzkości, dlatego właśnie, że jest tak — z własnej winy — ślepa, głucha, zepsuta i ginie gubiąc się nawzajem. Od tej chwili staliśmy się Jego miłością. On nas otoczył swoją opieką, osłania, prowadzi, uczy i ratuje — wszystkich i każdego z osobna, tak jak ocalił mnie.

Wśród was, mówię o twoich przyjaciołach, nie ma ani jednej osoby, która by nie doświadczyła Jego miłości, nie została uratowana do dalszego życia. Widzisz, i On liczy na przyjaciół i pragnie ich sobie zachować do dalszej współpracy. Liczy na naszą pomoc i współdziałanie.

Chrystus kocha nas wedle swojej możności miłowania. To nie jest ludzka skala. Jego miłość jest nie do wyobrażenia, ale możesz spróbować wyobrazić sobie ją jako taką, jakiej ci potrzeba. Gdyż każdemu z nas potrzebna jest miłość bezgraniczna, niezmienna i wieczna, wedle miary naszej prawdziwej istoty — istoty duchowej, nieśmiertelnej, wiecznie rozwijającej się ku Niemu. Jeżeli potrafisz całą siłą woli wyobrazić sobie, że jesteś kochana „ślepo", całkowicie i na zawsze już, teraz, że nic, cokolwiek zrobisz, nie odbierze ci Jego miłości, że dał za ciebie życie, jakbyś była jedynym człowiekiem na ziemi, i Jego jedynym pragnieniem jest móc być z tobą, żeby cię obdarzać, uszczęśliwiać, spełniać twoje marzenia — mówię wciąż o twojej istocie duchowej, nie o ciele — to może zdołasz obudzić w sobie oddźwięk: zaczniesz świadomie i ufnie z Nim współdziałać.

Ile by wtedy można zrobić! Jaka byłabyś szczęśliwa! Spróbuj. Ja zmarnowałem taką możliwość. Pomyśl sama, przyjaźń z Chrystusem teraz, to tak, jak przyjaźń z królewiczem, kiedy żyje koło ciebie w stroju żebraka. Jest nieśmiały, nigdy nie narzuca się, gdyż czeka na twoją przyjaźń, na wyciągnięcie ręki. Pragnie być kochanym dla siebie samego. Dlatego nie „reklamuje się", nie „obsypuje cię prezentami", nie ułatwia ci życia, nie pochlebia. Ale przecież spełnia wszystkie twoje prośby prawdziwie dojrzałe i towarzyszy ci, a nawet, żebyś się nie czuła taka sama (skoro Jego obecności nie bierzesz pod uwagę), daje ci twoich ziemskich przyjaciół. Pomyśl.

To jest Król! Jest Bogiem. Jest jedna natura w Trójcy Świętej. Chrystus, Pan nasz, Przyjaciel i Ojciec nasz jest Synem Bożym! Prawdziwie jest tak, jak wiemy z Jego słów z Ewangelii: „Ja i Ojciec jedno jesteśmy" (J 10, 30); „Kto Mnie zobaczył, zobaczył także i Ojca" (J 14, 8). Nie jest Panem ziemi — jest Panem nieba i ziemi, Panem królestwa niebieskiego, Panem świata duchowego: prawdziwego życia, prawdziwej miłości, wiedzy, zrozumienia, szczęścia, potęgi, królestwa nieskończonego, nie ograniczonego ani czasem, ani miejscem, istniejącego w Nim, czyli istniejącego dzięki, przez i w potędze miłości Boga.

Chciałem ci to podać, żebyś nie wyrobiła sobie mylnych wyobrażeń. Twój przyjaciel musi mi te sprostowania wybaczyć, ale ja też jestem twoim przyjacielem, i nie mogę dopuścić, żebyś była w błędzie. To obowiązek przyjaźni, prawda?

 

Poza obrębem Kościoła powszechnego ludzkości istnieje nieskończona ilość bytów, ale nie będę ci o nich mówił. Są różne. Ludzkość ma własną drogę rozwojową; można z niej się wyłamać, nie chcieć jej, odrzucić — ale to już nie są nasi bracia na wieczność. Niech będzie Pan pochwalony!

„Ufam ci, cokolwiek ze mną uczynisz. Pójdę, gdziekolwiek Ty zechcesz."

— Mamo. Taka odpowiedź to już heroizm. To absolutna dojrzałość!

— Tak, ale przecież żyjemy, aby stać się dojrzałymi. To jest cel naszego uczenia się. Widzisz, nie każdy jest świętym — bo heroizm prawdziwy to świętość — ale Chrystus Pan swoimi metodami dąży do nauczenia nas „latania", jak mówi ojciec Ludwik; przysposabia nas do życia z Nim.

Cierpienie jest przysposobieniem „biernym" tych, którzy sami nie umieją znaleźć „podręczników" Jego nauki.

— Jakich podręczników?

— Nie poświęcają się pracy dla Niego pod żadną z Jego „osłon", jak ci to już nazywałam; po prostu żyją. I z tych ludzi, którzy dobrowolnie nie zdobędą się przez całe życie na akt oddania całkowitego na służbę Jemu, On potrafi wydobyć hart, samozaparcie, odwagę, cierpliwość, współczucie i zrozumienie dla innych, a nawet pogodną gotowość. A tam, gdzie jest wielkie przywiązanie do bliskich lub do używania życia, Chrystus postępuje powoli i delikatnie, nie odcinając od razu takiej osoby od świata. Ale nitka po nitce znikają kolejno różne przywiązania lub obnażają swoją nicość. Tak było i ze mną.

Umieszczając człowieka w otoczeniu wielu innych, równie lub bardziej cierpiących, daje mu Pan możliwość spojrzenia na siebie z dystansu, pozbycia się egocentryzmu, miłości własnej, przeceniania swojego znaczenia wobec innych. Długotrwała choroba uspokaja, bo uczy cierpliwości i ustawia hierarchię wartości prawidłowo u tych ludzi, którzy ją wypaczyli. Sprawy tak bardzo zdawałoby się ważne widzimy jako nieistotne lub jako spełnienie zachcianek, pragnienie imponowania innym, coś, bez czego można obyć się bez specjalnego żalu. W innych okazujemy się do zastąpienia; rodzina zaczyna sobie radzić bez nas, a dla wielu ludzi jest to pożyteczne lub nawet konieczne dla ich dobra. My sami oderwani zostajemy od tego, cośmy nagromadzili, bez czego wydawałoby się nie możemy żyć. I wtedy zostajemy sami ze sobą bez konieczności zarabiania, jest więc czas na myślenie. Dla tych, którzy są chorzy chronicznie, a nawet z perspektywą nawrotu choroby (serce, nerki, nowotwór...) lub śmierci, jest zadanie do rozwiązania: pogodzenie się z wolą Boga i przyjęcie jej ze spokojem, jeśli nie z powagą i gotowością, co jest bardzo rzadkie. A poza tym dalsze życie ze świadomością śmiertelnego zagrożenia wymaga odwagi.

Podobne artykuły


13
komentarze: 49 | wyświetlenia: 1460
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 1567
11
komentarze: 1 | wyświetlenia: 1188
11
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2034
11
komentarze: 40 | wyświetlenia: 2711
11
komentarze: 17 | wyświetlenia: 2342
10
komentarze: 123 | wyświetlenia: 963
10
komentarze: 81 | wyświetlenia: 2304
10
komentarze: 69 | wyświetlenia: 664
10
komentarze: 20 | wyświetlenia: 1131
10
komentarze: 156 | wyświetlenia: 788
10
komentarze: 3 | wyświetlenia: 522
10
komentarze: 7 | wyświetlenia: 1356
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





"Dlatego każdy zdolny i wybitny i ambitny osobnik jest natychmiast werbowany przez siły ciemności jako wtajemniczony brat loży masońskiej."

Odważny jesteś, Świstaczku. I samokrytyczny.
Nie zamierzam Cię przekonywać o tym, iż nie każdy inteligentny człowiek trafia do loży masońskiej, ale też nie będę Ci zaprzeczał, że w społeczności wierzących w zaświaty o "zdolnych, wybitnych i ambitnych" jest niezwykle trudno.

  swistak  (www),  11/10/2014

@Michał Aleksy Mentrak: Ależ są, To ci, co nie umyli by nóg w rewanżu, nawet Jezusowi

  Hamilton,  11/10/2014

" Grzech śmiertelny staje się niewybaczalnym dla osoby, która umrze w ‘stanie grzechu śmiertelnego.’
- jeśli nie powiesz na uszko księdzu co nabroiłeś,
- jeśli nie poszedłeś do kościoła,
- jeśli się rozwiodłeś,
masz przechlapane. Cała wieczność w cierpieniach i mękach. To efekt "bezwarunkowej miłości" tego, który nie pozostawia majmniejszego miejsca na intymność i jakąk ...  wyświetl więcej

  swistak  (www),  13/10/2014

@Hamilton Starszy: Dlatego monopol na zbawienie ma Jezus i Jego łaska, a nie prawnicy od teologii


@swistak: Dlatego monopol na zbawienie ma Jezus i Jego łaska,
------------
Swistajacy na wszystko, informuje cie, ze Unia Europejska, w swoich stadgach,
zabrania tworzenia karteli i monopoli.
Poinformuj twojego kumpla "na wysokosciach" o tym, ze za tworzenie nielegalnych monopoli
ryzykuje, ze interpol capnie go i wysle na Syberie, lub do kopalni w Chile e ...  wyświetl więcej

  cipher,  13/10/2014
  Hamilton,  13/10/2014

@Cipher:
„Gdy się modlicie nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swojej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec Twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. Na modlitwie nie bądźcie gada ...  wyświetl więcej

  cipher,  13/10/2014
  Hamilton,  13/10/2014

@Cipher: " Spadaj do kanałów ateizmu, gdzie pomiędzy szczurami znajdziesz towarzystwo, gryzących padlinę wszechwiedzy człowieka". Coś mówiłeś o głupcach buńczucznie wyzywających świat religii na pojedynek znaczeń, i wartościowań? Nie ma wątpliwości, że nauczyłeś się wybaczać przede wszystkim sobie.

  Hamilton,  14/10/2014

@Cipher: "Głupcy, którzy zamknęli swój świat w szufladkach naukowych definicji, zastępujących pierwotną intuicje człowieka". Dzieki tym "głupcom" siedzisz w ciepłym i jasnym pokoju, korzystasz z internetu, piszesz pełne pychy bzdury. Gdyby nie ci "głupcy" siedziałbyś w ciemnej i zimnej jaskini, palił zwierzęta na ołtarzu produkując "woń miłą panu" i srał ze strachu w gacie pełne pierwotnej intuicji.

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy:

Głupiś jeśli uważasz, że miarą szczęścia człowieka jest "postęp" cywilizacyjny, którego oblicza kreują:

1. fanatyków pokoju, którzy myślą, że postęp cywilizacji uchroni ludzkość przed anarchią i dlatego trzeba wydawać więcej na zbrojenia. A tymczasem jest tak, że im bardziej dokonuje się "postęp", tym więcej jest tych, którzy chcą obcinać głowy.

2. obłudn

...  wyświetl więcej

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy: Wiesz to i aprobujesz, co każdy gnojek ludzkiego świata potrafi - czyli jak innego gnojka wykorzystać i oszukać. Twoja wiedza ma mocne oparcie drzwi, które Twoją prywatność chronią. Ale nie do zbicia jest argument, że ze swoją świeckością nie masz do kogo wołać o pomoc, jeśli ktoś Twoją żonę wyrucha.

Nagle wszelkie argumenty ateizmu, czy świeckości są bez znaczenia. Zadziałasz jak opętany, które Twoi kolesie po "wyznaniu" uznają ... za problem z hormonami.

@Cipher: Gdy wymyślono kosę, ci którzy rżnęli zboże sierpem przestrzegali przed karą boską. Nie godzi się zbierać plonów stojąc, trza na kolanach by bogu (bogom) oddać cześć i dziękować za plony. Z hektara zbierano 500 kg, a trwało to kilkadziesiąt godzin. Kościół zabierał dziesiątą część plonów, jego zacni przedstawiciele mieli pełne spichrze, płaszczyli dupy na wygodnych kanapach w swoich pałaca ...  wyświetl więcej

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy: O czym Ty mówisz? O technologii, która potrafi szybciej i wydajniej kłosy zboża zbierać. A przemilczasz tych roślin sztuczne odżywianie, które w parze z tą technologią świat zmienia i zmienia nasze ciało? Słyszałeś o GMO czy udajesz oświeconego głupa, który widzi tylko to co chce widzieć, a przed tym co niewygodne, skrywa głowę jak struś w piasek?

Co ty pieprzysz, o nadr

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  14/10/2014

@Cipher: Postęp cywilizacyjny jest nie do zatrzymania. Chyba, że do głosu dojdą skrajni fanatycy religijni. Rozwój rodzi szanse i zagrożenia. Demokracja mimo swoich wad spowodowała jednak względny dobrobyt. Piszesz o ludziach żyjących "o wodzie i chlebie". W przeszłości, gdy kościół katolicki miał ogromne wpływy wielu warstwom społecznym pozostawała jeno woda. Przez ostatnie 200 lat uporano się z ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy:
Skoro o jedzeniu mowa...
"Kiedyś jeden z łódzkich księży spytał ks. Krajewskiego, dlaczego nosi bezdomnym tak dobre jedzenie. Przecież wystarczyłyby kanapki ze smalcem.

- Bo powinni jeść to samo co ja - usłyszał odpowiedź."
*
Hmmm... Jakby to podsumowac...?
"Nie samym chlebem... ze smalcem czlowiek zyje..."
:-]

  Hamilton,  14/10/2014

@Cipher: "Ale nie do zbicia jest argument, że ze swoją świeckością nie masz do kogo wołać o pomoc, jeśli ktoś Twoją żonę wyrucha". Ty pewnie skończyłeś seminarium duchowne, nie masz żony i ruchasz zamężne parafianki. Nie wiedziałem, że istnieją aż tak skrajnie chamskie odłamy chrześcijaństwa.

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy: ha! No powiedz mi chwalebny człowieku, gdzie udało się to, co o czym mówisz: "Analfabetyzm zlikwidowano w ciągu dwóch pokoleń."? W Europie przywiązanej do kanapy wygodnego siedzenia, czy może w innych bardziej zaniedbanych i od tego samozadowolenia z wygodnej dupy siedzenia, europejskim kraju?

Mówisz zaściankowo, w sposób, którym każdy szlachcic Polski rozbiorowej myślał

...  wyświetl więcej

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy: Dupku jeden, wiara nie polega na wyznawaniu jakiegoś odłamu chrześcijaństwa - jak piszesz - ale na przynależności wnętrza człowieka do czegoś ponad sobą, przynależności, która nie tylko wybacza błędy, ale pomaga również istotę życia zrozumieć.

Życia, które Ty możesz jedynie mierzyć opinią komornika, upominającego się o złotówkę - by wartość Twoich idei wycenić.

  Hamilton,  14/10/2014

@Cipher: W 1914 na ziemiach polskich było: 57% analfabetów w zaborze rosyjskim, 40% w Galicji i 5% w zaborze pruskim. Według statystyk w Polsce w 1921 było 33,1% analfabetów, w 1931 – 23,1%, w 1960 – 2,7%, w 1978 – 1,2%.
Zważywszy, że część starszej populacji z natury jest dość odporna na edukację to raptem półtora pokolenia. Obecnie szacuje się, że w Europie jest 3% analfabetów, w Ameryce Pd. – 15%, w Azji – 33%, a w Afryce – 50%

  Hamilton,  14/10/2014

@Cipher: brak kultury eliminuje cię z grona ludzi z którymi podejmuję polemikę. Chamstwo mnie nie interesuje. Bez odbioru.

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy: Brak kultury? Wy zwolennicy pospolitego myślenia, które gwarantuje wygodność siedzenia niezależnie od poglądów politycznych, które zmieniacie jak chorągiewki, lubicie sądzić jedynie według miary, którą uznajecie za słuszna, by swoje bezpieczeństwo wygodnych kanap uchronić, i status quo byle jakiego myślenia w umysłach popleczników zachować.

Nie potrzebuję uznania kultury

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  14/10/2014

@Cipher: "powiedz mi kto za tobą stoi". Odpowiadam:
Rozumowanie twoje jest następujące: ja mam prawo do swoich podlądów. I tu masz rację. Masz pełne do tego prawo. Jeśli jednak napotkasz kogoś kto ma inne poglądy wówczas wali się twój świat. Ten ktoś musi być przez kogoś sterowany, ba, pewnie bierze za to pieniądze. Nie przyjmujesz do wiadomości, że inni ludzie mają różne poglądy, mają do t ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy:
Hamiltonie, szkoda klawiatury. Ten cep potrafi tylko młócić waląc na oślep gdzie popadnie.
Niech go ręka boska prowadzi, bo są siebie warci.

@Michał Aleksy Mentrak: jestem "pomnikiem zgniłego pokolenia" dla faceta, który jest reprezentantem poglądów szerzonych kilka wieków temu. Pewnie by się cofnął w rozwoju, gdyby tylko miał dokąd.

  swistak  (www),  13/10/2014

Dwukrotnie doświadczyłem NDE i mogę mówić, ze wiem, a nie że tylko wierzę http://wiadomosci.onet.pl/znal(...)i/h8swy

Her Cip !

koles...monopol slow...zycie ktore robakiem czlowieka toczy...z motlochu slow sie wydostac...
ci ktorzy wierza...nurzaja sie w kanalizacji...wszystkiemu sciekiem slow...wierzy w jezusa...
tobie nic do tego...spadaj do kanalow...miedzy szczurami towarzystwo...gryzacych padline czlowieka.
Zastepujacych pierwotna intuincje czlowieka !!
Odkopanego obecnie

...  wyświetl więcej

  cipher,  14/10/2014

@zakrawarski: Witam Kolesia! Coś się tak uprał tego biblijnego słowa. Ani go nie rozumiesz, bo skończyłeś jedynie świecką szkołę, która bazuje na ludzkich domysłach i wpoiła w Ciebie "poprawnie" społecznie zachowania. Ani Twoje najbardziej lotne argumenty - nie zmienia niczego.

Może to kiedyś zrozumiesz, że "szczekać" na odmienność tego, czego się nie rozumie - potrafi każdy podrzędny "bur

...  wyświetl więcej

  cipher,  14/10/2014

Świstaku mój drogi - widząc społeczeństwo obłudy, która szuka dziury w całym, tylko nie u siebie, doznaję wrażenia, że choroba tych ludzi tkwi we współczesnym sposobie postrzegania, czym jest człowiek.

Domyślam się, że ich samotne, zagubione dusze cierpią, z powodu rozdarcia, pomiędzy tym co było wizją - oczekiwaniem wynikającym z niezwykłości ludzkich osiągnięć i możliwości - a konfrontac

...  wyświetl więcej

Ludu wierzacy/pracujacy, badzcie czujni wrog klasowy /szatan nie spi!:
CYTUJE:
"Wierzącym pozostała modlitwa i wspieranie uczciwych kapłanów godnych i wiernych Bogu Jezusowi i Jego Matce."
*
PARAFRAZUJE:
"Prawdziwym komunistom pozostala wiara w idee rewolucji proletariackiej i wspieranie uczciwych dzialaczy aktywu partyjnego godnych i wiernych Wielkiemu Leninowi ...  wyświetl więcej

UWAGA: Wpis uzupelniony dedykacja dla Hamiltona
Swistaku/mojro, w imieniu swieckich humanistow jeszcze raz dziekuje Ci za wspaniala robote, jaka za nas wykonujesz na tym Portalu.
***
Ludu pracujacy/wierzacy, badzcie czujni wrog klasowy/lucyfer nie spi!:
CYTUJE:
"Wierzącym pozostała modlitwa i wspieranie uczciwych kapłanów godnych i wiernych Bogu Jezusowi i Jego M ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  14/10/2014

@youngcontrarian: “To nie Karol Marks uwolnił dzieci i kobiety z szybów węglowych w Anglii. Uczyniły to silnik parowy i nowoczesna technika.” - Ronald Reagan
Całe szczęście, że istnieli i istnieją "święci" naszych czasów jak Galileusz, Kopernik,da Vinci, Skłodowska-Curie, Einstein, Banach, Jobs, Religa i dziesiątki tysiący innych którzy mieli odwagę wznieść się ponad bzdurne dogmaty i ograniczenia. Robili swoje, zamiast wznosić oczy ku niebu i klepać paciorki.

  cipher,  14/10/2014

@Hamilton Starszy: Oto efekty rozdarcia wewnętrznego youngcontrariana, którego rodzina wzięła dupę w troki, w obliczu polskiej upadłości by zza oceanu morały Polakom prawić. Powinniśmy uczyć się od niego, tego praktycznego sposobu działania - czyli uciec z Polski, by prawić tym co jeszcze pozostali - mądrości.

@Hamilton Starszy: “To nie Karol Marks uwolnił dzieci i kobiety......
........
Szwedzki polityk, byly premierminister Tage Erlander powiedzial:
"Zaden polityk, dzialacz spoleczny, ani jakikolwiek system polityczny nie uczynil kobietom
tyle przyslugi niz ten kto wynalazl .......pralke elektryczna !!!


Her Cip :
Ale nie do zbicia jest argument, że ze swoją świeckością nie masz do kogo wołać o pomoc, jeśli ktoś
Twoją żonę wyrucha
.............
Poniewaz twojej zonie znudzil sie twoj "misjonerski" seks to ty masz tego do ktorego wolasz
przy wszystkich takich, powtarzajacych sie okazjach.
Wolasz do boga, i to ci pomaga, ale twojej zonie.........NIE !!!

  Hamilton,  14/10/2014

@zakrawarski: ten rzekomo nie do zbicia argument jest równie głupi, niedorzeczny, prymitywny i tępy jak jego autor. Rogacz leczy swoje kompleksy.

  cipher,  14/10/2014

@zakrawarski: Sorry! Chyba pomyliłeś adresy! Żony już nie mam, więc namiętnie uprawiam masturbację. I co najbardziej wzbudza moje zdziwienie to nie to, że Kościół tego zakazuje, ale to, że ateista chlubiący się otwartością umysłu - również zamiata ten temat pod dywan - udając, że o niczym nic nie wie. Ot - taka kołtuneria popularis - choroba każdego człowieka niezależnie czy wierzy w Boga, czy od wiary, w ateizm ucieka.

  Hamilton,  16/10/2014

@Cipher: czyli jesteś sfrustrowanym onanistą obrażonym na świat, że Kościół tego zakazuje, a ateisci chlubiący się otwartością umysłu udają, że o niczym nic nie wiedzą i cię nie podziwiają. To jest powodem, że masz przerost ego. Masz jednak sprawne dłonie, więc sam sobie klaskaj..

  cipher,  14/10/2014

Drogi Świstaku - masz tu niezłe towarzystwo wzajemnej adoracji, które dziury w całym szuka. - masz rację, że niewiele piszesz, bo klawiatury na ich wypociny szkoda. Męczą się chłopaki, by zaprzeczyć dogmatowi wiary - najważniejszego w historii rozwoju człowieka.

Każda kultura - czy to na Syberii, czy w Afryce, Azji, Europie i nawet na najmniejszej wysepce archipelagu ... - z jakiejś wiary

...  wyświetl więcej

Hamilton Starszy, youngcontrarian, Michał Aleksy Mentrak,
.........
Czytajcie, prosze, slowa Her Cipa z nalezna mu powaga i boskim uwielbieniem, albowiem
czytacie pomazanca bozego, nawiedzonego i wypelnionego duchem swietym
gloszacego "slowo boze"

@zakrawarski: Amen!

@zakrawarski: Duch święty już raz wystąpił w roli spermy wypełniając nieletnią Miriam (Marysię). Może więc wypełniać i miejsce po mózgu u naszego Mireczka. Na szczęście ciążą tym razem to nie grozi.

  swistak  (www),  15/10/2014

@Cipher: Mówi się o bezsensie kopania się z koniem. Tu na eioba nie ma sensu kopania się z osłami z hasbary czyli syjonistami, dla których antysemitą jest nawet Żyd mający wyrzuty sumienia.

@swistak: Bluzniac bluznierco na blizniego !
Bluznisz na siebie samego ! .....................
Jezus podczas ostatniej wieczerzy, kiedy jeden z biesiadnikow nazwal go zydem !!

  swistak  (www),  15/10/2014

@zakrawarski: gdybyś choc raz ugryzł się w język własny jad mógłby Cie zabić. Dlatego polecam, Cię Bożemu miłosierdziu i modlę o nawrócenie wszystkich syjonistów tu udających Polaków

@swistak: Dlatego bardzo uwazam, aby nie ugryzc sie w jezyk !
Za milosierdzie boskie pokornie dziekuje !
Za twoja modlitwe rowniez !
PS. Jak godzisz uwielbienie do boga Jezusa z nienawiscia do syjonistow wiedzac, ze on sam
byl przednim syjonista.......Bluzniac na blizniego bluznisz na siebie samego.
Inny wariant tych slow to...kochaj blizniego, jak siebie samego !
Zdradz prosze, ktorego blizniego, lub blizniakowa kochasz ???

  swistak  (www),  15/10/2014

@zakrawarski: nie wiedziałem ze wlazłem syjoniście na odcisk. Syjonizm tak jak faszyzm przeminie jak choroba

@swistak: Masz na mysli Jezusa ??
Nie martw sie, on ci to wybaczy, jak wszystko inne !!
No a jak z miloscia do blizniego ?? Robisz postepy ??? Ilu kochasz ?
................
przeminie jak choroba (piszesz) .......w twoim przypadku to zabierzesz ta horobe ze soba
odchodzac do zycia wiecznego.......czego ja i Jezus zyczymy ci z "calego serca" (niepokalanego)

  Hamilton,  16/10/2014

@swistak: Dla ciebie każdy kto ma inne poglądy jest syjonistą udającym Polaka. Teza jest tak kretyńska, że trudno z nią polemizować. Równie dobrze można byłoby ciebie nazwać agentem Watykanu udającym Polaka. Masz swoje poglądy, masz swoją wiarę i masz do tego prawo, ale nie jesteś przez to gorszym, ani lepszym Polakiem. Mentalnie przypominasz mi tego głupka, który też "nawracał". http://www.youtube.com/watch?v(...)Hrj2kg4

  Hamilton,  16/10/2014

@swistak: jak ciebie czytam, to mam wrażenie, że używając co prawda nieco innego języka przekazujesz równie prymitywne treści:
http://www.youtube.com/watch?v(...)5YCdg_Q
czyżbyś był nawróconym byłym aparatczykiem propagandy?

  swistak  (www),  17/10/2014

@Hamilton Starszy: Poniżając i prowokując bliźniego, walczysz z Bogiem, Prawdą, Wolnością, która wyzwala z niewoli zmysłów jaką zafundował cywilizacji Szatan, ze swoimi kolaborantami syjonistami i masonami

@swistak: walczysz z Bogiem,Prawdą, Wolnością, Szatanem, kolaborantami, syjonistami i masonami
................
Jak nic, ten Hamilton ma moce boskie !
Swistkiewiczu pomysl, bo moze ty zadzierasz z samym bogiem ?!
Pod postacia, jesli nie chleba to kilku beczek wina, czyniacych zamet w glowie !!
Hamilton na pomniki, postawione "w godnych miejscach" jak twierdzi Waltz !!!

  swistak  (www),  17/10/2014

@zakrawarski: Jesteś typowym amatorem żołędzi, paciorków, a nie pereł!

@swistak: Przyznaje zoledzie dalem swistakom i dzikim swiniom !
Paciorki odmowilem !
Perelki zostawilem na Jasnej Gorze !
PS. Odprawiles Jutrzenke ?? (nie mylic z Juszczenka)
Dosyc dawno zaproponowalem, ze jesli plujesz to stoj przed lustrem !!!
Fajna zabawa z toba! O Siwiety mocny, swiety nipokalany !!

  Hamilton,  17/10/2014

@swistak: Nie zamierzam cię obrażać, tylko pokazać ci analogie z przeszłości. Oskarżanie Żydów i masonów o całe zło tego świata jest niebezpieczne. Taką taktykę stosował pewien kurdupel z wąsikiem z wiadomym skutkiem. Niebezpieczne dlatego, że jutro mogą to być blondyni, a pojutrze np. rudowłosi lub ciemnoocy. Nie wmawiaj mi, że Bóg ma z tym coś wspólnego.

  swistak  (www),  17/10/2014

@Hamilton Starszy: O tym jak Ty jesteś tolerancyjny i postępacki. Wyobraż sobie, że na przyjęcie rodzinne przyjdzie syn z kozą informując, że jest z nią w związku partnerskim. Chyba że jesteś kozofobem, co może być tez karalne z urzędu

  Hamilton,  17/10/2014

@swistak: to nosi nazwę fallacia non causae ut casae: potraktować przesłanki jako dowód naszej tezy, choć wiadomo, że przesłanki tej nie akceptują obydwie strony sporu. Metoda stara i nieuczciwa. Nie przystoi rycerzowi Chrystusa.

  swistak  (www),  19/10/2014

@Hamilton Starszy: Rozum to tępe narzędzie, dlatego człowiek posługujący się nim dosłownie, to młot

  Hamilton,  19/10/2014

@swistak: większość twoich komentarzy potwierdzałoby tę tezę.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska