Login lub e-mail Hasło   

Wierzę, że to był cud

Czy to było zmartwychwstanie? Ocenę pozostawiam czytelnikom.
Wyświetlenia: 2.887 Zamieszczono 10/11/2014

Romana mieszka w Stalowej Woli. Należy do niewielkiego chrześcijańskiego Kościoła. W swoim życiu kilka razy otarła się o śmierć, ale — jak wierzy — miała też okazję doświadczyć potęgi Tego, który ma władzę nad śmiercią, Jezusa.

 

Po raz pierwszy ledwo uszła z życiem podczas porodu swego piątego dziecka w 1991 roku. Kolejne doświadczenia były boleśniejsze, gdyż dotyczyły jej i nie tylko jej dzieci.

W lipcu 1992 roku pod Myślenicami pijany kierowca na oczach rodziców najechał swoim samochodem na jej 9-letnią córeczkę, Renatkę. Dziecko nie oddychało. Zdaniem Romany, nie żyło. W tym straszliwym doświadczeniu, wraz z mężem prosiła Boga o moc do wytrwania. Po raz pierwszy w życiu, właśnie wtedy, nie ludzi wołała na ratunek, lecz Boga. Po około trzydziestu minutach dziecko ponownie zaczęło dawać oznaki życia. Jak twierdzi Romana, zostało wskrzeszone.

Ale to nie koniec cudu. Gdy przyjechała karetka pogotowia ratunkowego, dziecko było w tak ciężkim stanie, że lekarz stwierdził, że może nie przeżyć drogi do szpitala. Jednak po trzech dniach Renatka została wypisana ze szpitala, a lekarze zgodnym chórem stwierdzili, że takiego cudu nigdy wcześniej nie widzieli.

Niestety, to nie był koniec trudnych doświadczeń Romany. Pół roku później, Robert i Sebastian, jej synowie, też cudem uniknęli śmierci w wypadku drogowym. Jechali fiatem 126p z Chrzanowa do Suchej Beskidzkiej, gdy naczepa tira dosłownie odcięła górną część ich samochodu na wysokości kierownicy. Obaj siedzieli z przodu. Właściwie powinni być bez głów, a mimo to wyszli z wypadku bez szwanku.

Kolejny raz Bóg zamanifestował swą opiekę nad Romaną w lipcu 2001 roku. Była piękna upalna sobota. Wraz z przyjaciółmi z Kościoła postanowiła udać się nad wodę. Zabrała ze sobą trójkę dzieci swojego znajomego. Po jakimś czasie beztroskiej zabawy w wodzie, jedno z dzieci oddanych jej pod opiekę, to najmłodsze — Konradek — zaczyna tonąć.

Niemal natychmiast zostaje przez kogoś wyciągnięty z wody, a ktoś inny rozpoczyna reanimację. Bez skutku. Cudem tego dnia na plaży wypoczywają dwaj lekarze — ordynator oddziału chirurgicznego szpitala w Stalowej Woli, dr Łopatka, z synem — i przejmują akcję ratowania życia. Mija około pół godziny. Dziecko jednak nie daje oznak życia.

Byłem już przekonany, że je straciliśmy. Całe było sine. Brak oddechu. Niewyczuwalne tętno i ciśnienie — relacjonuje to wydarzenie dr Łopatka. — Nagle, ku mojemu zdziwieniu, złapało oddech.

W tym samym czasie Romana się modli.

Nie potrafiłam mówić nic innego, jak tylko: „Panie, ratuj!” Świadomość, że było to dziecko oddane mi pod opiekę, dobijała mnie. I wtedy, gdy już byłam przekonana, że wola Boża jest inna, że dziecko nie wróci do życia, przypomniał się mi cud sprzed dwunastu laty — wskrzeszenie mojej własnej Renatki.

Romana uklękła i powiedziała: „Panie Jezu, wskrześ go! Ty masz taką moc! Możesz to uczynić!”

Zaraz po ostatnich słowach jakiś skurcz wstrząsnął małym ciałkiem Konradka. Dziecko zaczęło odkrztuszać, a po jakimś czasie normalnie oddychać. Pogotowie ratunkowe wzięło je do szpitala na oddział intensywnej terapii. Resztę dnia, noc i następny ranek Romana spędziła wraz z przyjaciółmi na kolanach, dziękując za to, co Bóg już uczynił, i modląc się o jeszcze więcej — o całkowite uzdrowienie Konradka.

Cieszyłem się tam na plaży, że go odzyskaliśmy, ale w szpitalu przygotowywałem rodzinę na to, że w takich sytuacjach, na skutek długotrwałego niedotlenienia mózgu, chłopiec może już na zawsze być fizycznie upośledzony — wspomina dr Łopatka. — To, że wyszedł z tego bez szwanku, kolejny raz mnie zdziwiło. Jestem przekonany, że można to uznać za cud.

Po kilku dniach Konradek, całkowicie zdrowy, opuścił szpital. Na karcie leczenia, jako przyczynę pobytu w szpitalu, napisano: „utonięcie”(!). W następną sobotę, podczas nabożeństwa, chłopiec czytał Psalm 30:

Wysławiać cię będę, Panie, bo wyciągnąłeś mnie z toni (...).
Panie, Boże mój,
Wołałem do ciebie i uzdrowiłeś mię.
Panie! Podniosłeś z otchłani duszę moją,
Ożywiłeś mnie pośród tych, którzy schodzą do grobu.
Wysławiajcie Pana, święci jego,
I wyznawajcie święte imię jego! (...)
Wieczorem bywa płacz, ale rankiem wesele (...)
Panie, Boże mój, będę cię wiecznie wysławiał
.

Romana nie ma w tej sprawie wątpliwości. Wierzy, że to był cud zmartwychwstania, że Pan Jezus Chrystus i dziś może wskrzeszać ludzi tak, jak kiedyś zrobił to ze swoim przyjacielem, Łazarzem.

Nie jestem w stanie opisać wdzięczności, jaką do Niego żywię, za wszystkie te cuda, jakich dał mi doświadczyć w życiu moim i moich bliskich — mówi.

M.C., A.S.

[Artykuł ukazał się w miesięczniku „Znaki Czasu” 4/2004].

Podobne artykuły


27
komentarze: 17 | wyświetlenia: 21495
30
komentarze: 35 | wyświetlenia: 8267
28
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2962
24
komentarze: 18 | wyświetlenia: 1883
23
komentarze: 4 | wyświetlenia: 2002
71
komentarze: 22 | wyświetlenia: 17414
20
komentarze: 46 | wyświetlenia: 2901
18
komentarze: 8 | wyświetlenia: 2289
18
komentarze: 7 | wyświetlenia: 2531
18
komentarze: 16 | wyświetlenia: 2197
16
komentarze: 14 | wyświetlenia: 1893
15
komentarze: 33 | wyświetlenia: 1574
14
komentarze: 6 | wyświetlenia: 2466
12
komentarze: 5 | wyświetlenia: 3983
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Manga,  10/11/2014

Tak rzadkie występowanie wskrzeszenia ciała, można uznać za drobną przyrodniczą fluktuację.

Natomiast transformacja jednego ciała w drugie, jest sprawą powszechną i w ten sposób coś co nazywamy duszą w kolejnych cyklicznych formach może się odtwarzać (śmierć - rozpad - narodzenie).

Nie pojmuję bowiem, jakiż jest pożytek/cel z życia odrodzenia jednego dziecka, gdy w tym samym czasie ginie ich - z głodu, nienawiści, przypadku - setki na świecie.

  Manga,  10/11/2014

@Manga: ... oczywiście mówię to w sensie logiki człowieka, bo "logika" Boga jest poza zasięgiem ludzkiego rozumienia.

@Manga:
CYT.: ""logika" Boga jest poza zasięgiem ludzkiego rozumienia." Otóż to!

Dzisiaj czytałem o targach, na których sprzedawane są chrześcijanki i to w cenie nie przekraczającej 600 zł/szt. masz rację ""logika" Boga jest poza zasięgiem ludzkiego rozumienia." Otóż to! " niewątpliwie.
XXI wiek i taka pogarda dla rozumu.

  elabon,  14/11/2014

Bóg wskrzesił również mojego synka, który wypadł z okna. Więc dla mnie, która osobiście przeżyłam śmierć swojego dziecka, zdanie "Jakiż jest pożytek/cel z życia jednego dziecka" jest dość trudny do przełknięcia. Dla mnie poza tym, że odzyskałam swoje ukochane dziecko, był to czas niesamowitej relacji z Bogiem, przemiany duchowej, początkiem szukania prawdy, decyzji o zawarciu małżeństwa z ojcem dz ...  wyświetl więcej

  eugen,  14/11/2014

Z mojej "zagrody": wielokrotnie doświadczyłem na sobie działanie "Czegoś nieokreślonego" co ratowało mnie, nazwijmy - cudownie od kalectwa lub też śmierci. Nie ujmuję To za Boga ale za "Opiekuna" i nie ma znaczenia jaką przypiszę jego "płeć" na stałe. Bóg jest bezpostaciowy i na pewno bez płciowy - to Doskonałość w Doskonałości., a takie "drobiazgi" jak istnienie robaczka, stworzonka , roślinki a ...  wyświetl więcej

CYT.: ""logika" Boga jest poza zasięgiem ludzkiego rozumienia." Otóż to!
Poza zasięgiem naszego rozumienia, poza zasięgiem naszego poznania, poza zasięgiem naszej logiki, a jednocześnie tak wielu ludzi ( łącznie z autorem artykułu ) wypowiada się w jego imieniu, wie jakie są jego postanowienia wobec nas, ustala normy wg których mamy żyć, przedstawia nam go całkiem racjonalnie jako tego ,któ ...  wyświetl więcej

@Krzysztof Mrozowski: Panie Krzysztofie, autorowi cytatu, nad którym się Pan z taką lubością pastwi, nie chodziło o to, że wszystko, co pochodzi od Boga, jest poza ludzką zdolnością pojmowania, a raczej o to, że niektórych rzeczy nie potrafimy zrozumieć, bo "logika Boga..." itd. Przecież dzieci też nie pojmują wszystkich decyzji, czynów i słów swoich rodziców, ale to nie znaczy, że nie rozumieją niczego. Przeciwnie, większość rozumieją, a tylko niektórych rzeczy nie pojmują.

@Andrzej Siciński: Widzę, że powracamy do naszych dawnych dyskusji,w których pozostawił mnie Pan bez odpowiedzi, ale mam nadzieję, że przeczyta to wielu eiobowian i może wyciągnie wnioski. A więc od początku :
1) skąd wiemy, że to co mówi Biblia jest prawdą?
2) skąd wiemy, że są to słowa Boga?
3) skąd wiemy kto napisał teksty biblijne?
4) skąd wiemy, że jedne teksty są ...  wyświetl więcej

@Andrzej Siciński:
Pozwolę sobie na małe ad vocem:
"Czy biblia jest słowem bożym?"
http://eiba.pl/a0

Nieprzekonanych i tak nie przekonam, ale może ktoś jednak się zainteresuje zagadnieniem troszkę głębiej. Próba zrozumienia Najwyższego Kreatora przy pomocy bardzo zawodnego narzędzia, jakim jest nasz

...  wyświetl więcej

@Janusz Dąbrowski: Serce i trzecie oko, bo 3 oko i seks, to właśnie jest ten boski plan....

@Krzysztof Mrozowski: Krzysztofie, ktos kiedys napisal na eiobie, ze bog tworzy muzyke,
ktora jest tak nieskonczenie piekna, pelna cudownych dzwiekow, ze czlowiek
nie jest w stanie jej pojac, ani zrozumiec !
Zapytalem wiec w jaki sposob ten piszacy--czlowiek-- zna zawartosc tej muzyki, jesli jest niepojeta
i nikt jej nigdy nie slyszal ??
Odpowiedz nie nadeszlab, ...  wyświetl więcej

@Janusz Dąbrowski: . Próba zrozumienia Najwyższego Kreatora przy pomocy bardzo zawodnego narzędzia, jakim jest nasz ograniczony rozum -
Trzeba byłoby do tego wykorzystać raczej serce i intuicję. ......
.............
Jesli kreator stworzyl nasz rozum, jako narzedzie .......zawodne,
to w podobny sposob spartolil nasze seca i intuincje !!
.............
Przy p ...  wyświetl więcej

  nse,  15/11/2014

@Janusz Dąbrowski: " Próba zrozumienia Najwyższego Kreatora przy pomocy bardzo zawodnego narzędzia, jakim jest nasz ograniczony rozum - zwłaszcza przez EGO - prowadzi często na manowce. Trzeba byłoby do tego wykorzystać raczej serce i intuicję. " ... Amen :)
Życia się nie da kontrolować kwadratowym zestawieniem zakazów i nakazów !

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Panie Krzysztofie Pan pojmuje tylko niewielką część rzeczywistości, a mianowicie tylko tą mechaniczną reszta jest uzupełniana przez Pańską intuicje i przyjmuje to jako coś oczywistego. Przykładowo zastanawiał się Pan nad procesem podnoszenia szklanki z herbatą do swoich ust, dokładniej ile złożonych procesów towarzyszy tej z pozoru prostej czynności ... ??

@Mariusz Kajstura: Faktycznie nie zastanawiam się nad mechanizmami ,które kierują moją fizjologią, ale nie muszę tego robić gdyż większość tych procesów już została zdefiniowana i wytłumaczona. Zgadzam się z Panem, że jeszcze bardzo mało wiemy o naszym mózgu i jego działaniu, ale i to się bardzo szybko zmienia. Dywagacje na temat duchowości musielibyśmy prowadzić na podstawie własnych doznań lub.. ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Nie mam nic do dodania, nadal twierdzę, że dajesz sobie świetnie radę i właściwie jestem tu zbędny- chociaż pewnie w grupie raźniej :)

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Jakeż było to konkretne pytanie ??

@Mariusz Kajstura: Nastepujace slowa kieruje pan do Krzysztofa Mrozowskiego
Przykładowo zastanawiał się Pan nad procesem podnoszenia szklanki z herbatą
..............
Przypadek czyni, ze znam ....ten przypadek !
Od zony Krzysztofa dowiedzialem sie, ze dzieki modlitwom do "wszechmogacego",
kilkakrotnym dofinansowaniom mszy swietych oraz zwyczajowym datkom na tace, ...  wyświetl więcej

@Mariusz Kajstura: Pytania były do A. Sicińskiego ( kilka komentarzy wyżej ). Panu nie zadam pytań , bo nie wiem o czym Pan mówi i na podstawie czego formułuje swoje teorie, tak więc moja dyskusja nadal będzie dotyczyła Boga, o którym wiemy z Biblii.

@zakrawarski: :))))))))))))

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: ... oboje wiemy że ani Biblia , ani żadna pozycja napisana ludzką ręką obrazu Boga nie przedstawi ... Na Pytanie czy istnieje Bóg odpowiem ... Tak istnieje :)

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: "1) skąd wiemy, że to co mówi Biblia jest prawdą? " ...
Co Pan rozumie pod pojęciem Prawda ??

@Mariusz Kajstura: to co jest ogólnie przyjęte :Prawda – cecha wypowiadanych zdań określająca ich zgodność z rzeczywistością. W mowie potocznej oraz w logice tradycyjnej prawda to stwierdzenie czegoś, co miało faktycznie miejsce lub stwierdzenie niewystępowania czegoś, co faktycznie nie miało miejsca.

  nse,  15/11/2014

@zakrawarski: No tak Wiara potrafi dodać skrzydeł w równym stopniu , co utopić w chwili kiedy się tą wiarę oprze o utopie :D

@Mariusz Kajstura: Ale skąd Pan to wie. Proszę o dowody, chyba że jest to Bóg pokroju chińskiego czajniczka Russella- to nie będę polemizował

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: "cecha wypowiadanych zdań określająca ich zgodność z rzeczywistością." Co Pan rozumie pod pojęciem "rzeczywistość" ??

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Można ślepcowi udowodnić istnienie koloru czerwonego ??

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Ok żartowałem :), ... o tą czynność podnoszenia szklani ręką spytałem Pana by się zorientować co do poziomu wiedzy jaką Pan dysponuje, niestety odpowiedź była nie szczera wymijająca, więc nie wiem jak dalej z Panem rozmawiać ... ??

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: "Dywagacje na temat duchowości musielibyśmy prowadzić na podstawie własnych doznań lub.... no właśnie czego- pism" ... jakie doznania nazywa Pan doznaniami Duchowymi ??
Ps. Mnie nie interesuje co inni zdefiniowali, mnie interesuje co Pan zdefiniował przecież nie rozmawiam z innymi tylko z Panem :)

@Mariusz Kajstura: Ok, rozumiem, że Biblia nie jest dla Pana w żadnej mierze źródłem wiedzy o Bogu, w takim razie bezzasadna jest nasza dyskusja gdyż ja nie podzielam pańskich przekonań. Myślę ,że uroił Pan sobie coś, a jak wiadomo z rojeniami nie sposób polemizować. Poza tym ja krytykuję teizm bo religia wzmacnia postawy dyskryminacyjne, przeciwstawia się nauce, ingeruje w życie ludzi, narzuca im ...  wyświetl więcej

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Cóż to za pomysł ?? Nie ja jestem dla Boga tylko jest odwrotnie więc jak mógłbym nim kogokolwiek straszyć ... ?? Urojenia ??, jak Pan to stwierdził skoro sam napisał że nie wie o czym pisz ę.

@Mariusz Kajstura: Rzeczywistość jest dla mnie tym samym co dla wszystkich innych ludzi, którzy chcą ze mną dyskutować. Jeżeli będę postrzegał rzeczywistość inaczej niż inni- to bezcelowa jest rozmowa z kimś kto postrzega ją inaczej. Ja przyjmuję definicję rzeczywistości taką jaką ogólnie się stosuje (słownik )

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: "Rzeczywistość jest dla mnie tym samym co dla wszystkich innych ludzi, którzy chcą ze mną dyskutować. Jeżeli będę postrzegał rzeczywistość inaczej niż inni- to bezcelowa jest rozmowa z kimś kto postrzega ją inaczej. Ja przyjmuję definicję rzeczywistości taką jaką ogólnie się stosuje (słownik ) " ... :)
Czyli Pańska rzeczywistość jest oparta na wierze w cudze definicje :)

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Rzeczywistość – świat realny.
http://pl.wikiquote.org/wiki/R(...)B%C4%87
Na jakich fundamentach Pan opiera swoją ocenę tego co realne od nierealnego ??
Rozumiem że jeśli do słownika wkradnie się błąd to Pan go powieli :)

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Panie Krzysztofie proponuje przyjęcie takiego kompromisu, by sumę wszystkich czynników znanych i nieznanych, które nas kształtują nazwać Bogiem ... ??

@zakrawarski:
Z własnego punktu widzenia - MASZ RACJĘ! :)

@Mariusz Kajstura: przepraszam, że nie odpowiadam natychmiast, ale sprawy rodzinne odciągają mnie od komputera.
Panie Mariuszu, aby dyskutować i wiedzieć o czym dyskutuję muszę przyjąć wspólną płaszczyznę z tym z kim dyskutuję. W fotografii czy druku istnieje coś co się nazywa profil koloru, są to współrzędne dla wielu urządzeń takich jak: drukarki, monitory, minilaby. Aby te wszystkie urzą ...  wyświetl więcej

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Pozytywny czy negatywny ?? Wkradł się mi błąd w moją definicje.
" ... by sumę wszystkich czynników znanych i nieznanych, które nas rozwijają nazwać Bogiem "
Ps. Moim zdaniem to nikt nie ma prawa straszyć Bogiem swojego bliźniego, bo to nie on jest panem Boga tylko jest odwrotnie , umarzam też że Bóg w którego ja wierzę nie jest zainteresowany robieniem krzywdy k ...  wyświetl więcej

  nse,  15/11/2014

@Mariusz Kajstura: "umarzam" -> uważam ... przepraszam słownik mi czasem psikusy robi.

@zakrawarski: Miałem bardzo "ostrą" rozmowę z moją małżonką odnośnie wyjawiania naszych prywatnych spraw, co spowodowało ogólnoeiobowe określenie mojej osoby jako nieudacznika i szklankotłuka, .Ale wybaczyłem jej tę niesubordynację kiedy oświadczyła mi iż bardzo mocno dziękowała Bogu za to że dał jej ateistę i genderofila , gdyż gdyby miała katolika za męża to po takim incydencie dostałaby porządn ...  wyświetl więcej

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: Panie Krzysztofie z tą szklanką to było na poważnie ??
Może z nervosolem wyjdzie taniej ??

@Mariusz Kajstura: Panie Mariuszu :) widzę, że zakrawarskiemu jak i mnie udało się Pana "wkręcić"-pozdrawiam :)

  nse,  15/11/2014

@Krzysztof Mrozowski: lubię się pośmiać dziękuje :)

@Mariusz Kajstura: To nie jest smiech z radosci !
To nerwowy hihot kiedy stwierdziles, ze wychodzac do kosciola zapomniales zalozyc nie tylko
spodnie ale roniez kalesony !
Teraz, kiedy bijesz poklon stworcy i czujesz "powiew" od tylu to nie wiesz kto i co to !!
A to moze byc Mrozowski ze szklanka !!
Modl sie, aby szklanka byla cala !!

@Krzysztof Mrozowski: Krzysztofie wyzbyj sie takich mysli !
Bez Ciebie niemoglbym rozmawiac z Twoja zona !!!
Mila osoba i bardziej poradna niz Ty !!!
Serdecznie pozdrawiam Wasz duet !!!

@Mariusz Kajstura: skąd wiemy, że to co mówi Biblia jest prawdą? " ...
Co Pan rozumie pod pojęciem Prawda ??
...........
Proponuje podniesc Prawde i zobaczyc co ona kryje !
Zgaduje, ze to zalezy od autora.
Putin ma swoja prawde, nieomylny Franciszek swoja, Wesolowski swoja, baby face z Korei polnocnej
swoja i tak w nieskonczonosc.
Wszystkie maja jed ...  wyświetl więcej

  nse,  16/11/2014

@zakrawarski: Dla mnie Prawda ma wiele warstw, dla przykładu polecam obejrzenie filmu
http://www.filmweb.pl/Marzyciel może dzięki niemu nasuną się jakieś konstruktywne wnioski :)

@Andrzej Siciński: Panie Andrzeju, znowu zostawi nas Pan bez odpowiedzi na pytania, które Panu zadałem?Obiecał mi Pan już dawno odnieść się do zdań Hitchensa i dalej nic- zawodny ten pana Bóg skoro nie potrafi natchnąć pana sensowną odpowiedzią.

@Krzysztof Mrozowski: Bóg nie jest zawodny, a i ja nie zostawiłem czytelników, jednie od piątku byłem bardzo zajęty, w wyjazdach, i śledziłem dyskusję tylko na tablecie, na którym trudno się rozpisywać. Dziś co nieco tu skomentuję.

@Andrzej Siciński: Dziękuję, czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że o słowach Hitchens'a też coś Pan napisze

  dwukwiat,  14/11/2014

Dziękuję.

  oculus,  15/11/2014

Źle napisałem, człowiek musi być zintegrowany, wszystko musi pracować w człowieku z największą świadomością tego co ma robić. Człowiek składa się z siedmiu ciał, wszystkie one muszą być siebie świadome, a serce, miłość, ma je przenikać...Oświecenie, to zapanowanie nad swoim ciałem i duchem, to jedność tego co na dole z tym co na górze....

  nse,  15/11/2014

@oculus: Czy Taka Świadomość oznacza zjednoczenie z Bogiem ( Źródłem ) ... ??

  oculus,  15/11/2014

@Mariusz Kajstura: Zjednoczyć, to się mogły Stany Zjednoczone....)

  nse,  15/11/2014

@oculus: Czy one są tak naprawdę zjednoczone ;)

  oculus,  15/11/2014

Co do człowieka, to to poza tym, co napisałem, nie można nic więcej powiedzieć. Nikt tego nie może zrobić a jeśli coś powie, to skłamie....

Wierzyć można we wszystko co się chce,ale żadnego cudu, to ja tu nie widzę.

" Cudem " ludzie określają zjawisko, które się dzieje a wiedzy im nie starcza by wiedzieć jak to się dzieje ... większość sprzętów używanych przez nas na codzień określane by było przez człowieka z przed 100 lat właśnie jako cud.
Po przeczytaniu postów też widzę pewien cud ... ha ha ha... dyskusja jakoś omija szerokim łukiem sedno artykułu, a skupia się na czczej bablaninie o Bogu ...Ten te ...  wyświetl więcej

  lewi,  14/02/2015

Romana nie ma w tej sprawie wątpliwości. Wierzy, że to był cud zmartwychwstania, że Pan Jezus Chrystus i dziś może wskrzeszać ludzi tak, jak kiedyś zrobił to ze swoim przyjacielem, Łazarzem.

Jest to szczęśliwy przypadek.

Biblia nie daje żadnej podstawy do tego, że obecnie Jezus dokonuje cudu zmartwychwstania. Takie rzeczy będą miały miejsce po Armagedonie w czasie tysiącletnich rządów panowania Jezusa Chrystusa



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska