JustPaste.it

Ziaja i inne polskie kosmetyki podbijają świat

Coraz więcej kobiet może cieszyć się luksusem nie przeciążania swojego bagażu ciężką kosmetyczką podczas wyjazdu za granicę.

Coraz więcej kobiet może cieszyć się luksusem nie przeciążania swojego bagażu ciężką kosmetyczką podczas wyjazdu za granicę.

 

Okazuje się bowiem, że nawet w egzotycznych, odległych krajach uda się kupić polskie kosmetyki w którejś z lokalnych drogerii. Polskie marki, takie jak Ziaja, od lat z powodzeniem sprzedają swoje produkty kosmetyczne za granicą, zajmując szóste miejsce w eksporcie i doganiając tak rozwinięte kraje jak Francja. Strategia dotycząca promowania polskich kosmetyków na zagranicznych rynkach została dopracowana dwa lata temu, a jej założeniem była rozpoznawalność polskich kosmetyków na świecie i kojarzenie produktu z konkretnym krajem. Program powiódł się ponad wszelkie oczekiwania – adekwatne statystyki stanowią wyraźny dowód, że miniona dekada przyniosła ponad pięciokrotny wzrost wartości polskiego eksportu kosmetyków. Polskie firmy, jak Ziaja, Eris, Tołpa czy Yonelle, dumnie prezentują swoje produkty na największych światowych targach kosmetycznych. W rezultacie, co drugi wyprodukowany w Polsce krem, czy inny kosmetyk stosowany w codziennej pielęgnacji trafia do odbiorców w jednym spośród 130 krajów świata, a bywają to miejsca równie odległe jak Chile czy Trynidad i Tobago. Nawet – słynące z nieufności wobec zagranicznych nowinek, Włoszki czy Francuzki, chętnie kupują polskie kremy.
Sekret popularności polskich kosmetyków
Niewątpliwie, jednym z istotniejszych atutów, którymi polskie kosmetyki wygrywają batalię o popularność jest ich cena. Wysoka jakość produktów kosmetycznych, jest kolejną zaletą, która zachęca do zakupu nawet najbardziej kapryśne klientki. Polscy producenci, jak Ziaja, śmiało konkurują z olbrzymimi zagranicznymi koncernami, ponieważ inwestując w badania i linie produkcyjne, tworzą innowacyjne produkty, których dobroczynne działanie odkryło na swej skórze już wiele kobiet. Polscy eksporterzy kosmetyków starają się również dopasować swoją ofertę do preferencji klientek w grupie docelowej, w danym kraju na świecie. Tam, gdzie ceni się kremy ziołowe, jak w Rosji, tworzy się kosmetyki na bazie ziół, dostosowane do wymogów różnych rodzajów skóry. Kremy matujące promuje się z reguły w krajach Europy południowej , znanych z ciepłego i wilgotnego klimatu, zaś na Bliski Wschód eksportuje się, pożądane tam ze względu na obowiązujący kanon urody – kosmetyki wybielające. Klientki cenią preparaty zaawansowane technologicznie, ale również przyjazne dla środowiska, o subtelnym, eleganckim zapachu. Mimo, że palmę pierwszeństwa wśród najpopularniejszych kosmetyków bezsprzecznie dzierżą kremy nawilżające, jest zauważalna tendencja wzrostowa do zakupów kremów przeciwzmarszczkowych. Popyt przełożył się szybko na trend, za którym podążają polskie marki.
Polki też kochają polskie produkty
Polskie kosmetyki doceniane są również lokalnie. Polki kupują je chętnie i to nie tylko dla ich atrakcyjnej ceny, ale także z uwagi na świetną jakość, wiedząc, że polscy producenci korzystają z najlepszych surowców i sprawdzonych, zaawansowanych technologii. Dużym zaufaniem alergiczek cieszą się kosmetyki hipoalergiczne, czy te przeznaczone do skóry problematycznej. Kosmetyki firmy Ziaja doczekały się pochwał dermatologów za opracowanie i wypuszczenie na rynek kosmetyków do walki z atopowym zapaleniem skóry. Rosnąca popularność polskich kosmetyków znalazła odzwierciedlenie w wynikach plebiscytu Superbrands. W ścisłej czołówce znalazło się aż pięć polskich firm kosmetycznych.

 

Dowiedz się więcej na temat kosmetyków na: http://www.superkoszyk.pl/marka/ziaja.html