JustPaste.it

Wszystkie w jednym – poręczne i praktyczne

Cyklicznych periodyków jest już całe mnóstwo.

Cyklicznych periodyków jest już całe mnóstwo.

 

Ostatecznie "7 dni. Przegląd tygodnia" będzie już trzecim magazynem, wydawanym przez Biedronkę zaraz po dodatku telewizyjnym "KropkaTV" i miesięcznika "Moje smaki życia". Najpopularniejszy dyskont w Polsce robi na prawdę wiele, by wszystko, co ciekawsze ma być dostępne właśnie w jednym miejscu i to w formie drukowanej.

Pod logiem dyskontowej sieci przynależącej do spółki Jeronimo Martins Polska wychodzi pierwsze opiniotwórcze pismo o charakterze przedruku z innych popularnych magazynów - "7 dni. Przegląd tygodnia". Artykuły tam zawarte dotyczą kwestii społeczna – politycznych, historycznych, sportowych, a nawet luźniejsze porady i ploteczki. Będzie go można kupić co poniedziałek w cenie 2,99 zł.

Skąd taki duży rozrzut? Wszystko za sprawą głównych pism, z których czerpie interesujące materiały – nalezą do nich takie tytuły jak "Forbesa", "Przeglądu Sportowego", "Dziennika Gazeta Prawna” „Top Gear”, „Auto Świat”, „Komputer Świat” i z witryn internetowych Fakt.pl, Newsweek.pl czy Onet.pl. Twórcy tygodnika planują również zamieszczanie własnych artykułów.

Moim zdaniem nowy przedrukowany tygodnik bardzo dobrze charakteryzuje przekrój społeczny, jaki odwiedza Biedronkę. Taki dziennikarski groch z kapustą, który zasmakuje jedynie tym. którzy nie mają w zwyczaju czytać po kilka magazynów w tygodniu. Dla targetu biedronkowego myślę, że pomysł trafiony. Ale jak to będzie w rzeczywistości - najbliższy czas pokaże.

Na pewno jest w czym wybierać. Od prawa do lewa.
Czy jest miejsce na kolejny pod klasycznym sztandarem wydawcy Grupy Ringier Axel Springer? Zdecydowanie tak