JustPaste.it

Jak pisać skuteczne nagłówki cz.1– poznaj ludzką naturę

Przedstawienie musi trwać. A skoro tak, to na jednym wpisie o nagłówkach na pewno się nie skończy. Co mi chodzi po głowie?Pokaże Tobie kilkanaście sposobów na  to jak w nagłówku zmusić swojego czytelnika do tego, żeby czytał dalej. Jak pochwycić jego uwagę. O nie nie nie. Nie będzie o tym jak doprowadzić go z gotówką do naszego zamówienia. Skupie się na tym, żebyś poznał ciekawe sposoby, które zawsze działają. Są one skuteczne, ponieważ…

Ludzka natura jest niezmienna – po raz pierwszy

Nieważne czy 10 lat temu, czy 100 lat przed narodzeniem Chrystusa. Ludzka natura zawsze była taka sama. Ludzi motywuje to samo do kupowania i do wielu różnych rzeczy, które Ty również robisz każdego dnia, ale pewnie nie zdajesz sobie już z tego nawet sprawy. Gdyby to była aukcja to powtórzyłbym drugi raz to, co najważniejsze w tym ”nagłówkowym” cyklu. Ludzka natura jest niezmienna po raz drugi…

Ludzka natura jest nieśmiertelna po raz trzeci

Sprzedane! Zanim cokolwiek sprzedasz musisz kupić. Tak. Musisz kupić uwagę. Naucz się ją zdobywać. Kiedy mówię wpływać to nie mam na myśli tego żebyś bezmyślnie kopiował i powielał nagłówki które już kiedyś odniosły sukces.

To nie jest droga do sukcesu

To jest droga do nikąd. Powiedzmy, że raz, albo dwa razy się uda. Uda Ci się ciekawie zmodelować nagłówek i czytelnik się zainteresuje. Ale co będzie dalej? Pierwszy akapit będzie decydujący. Jeżeli tam nie będzie nic ciekawego to pożegnaj się ze sprzedażą. Twoja praca na marne. Ale nie będziemy teraz się rozwodzić nad pisaniem pierwszego akapitu. Chcę tylko żebyś miał na uwadze to, że jeżeli zaniedbasz swój nagłówek, to równie dobrze możesz już dalej nie pisać reklamy. Nagłówek ma być zapowiedzią tego, co będzie dalej. Niech to będzie dobra zapowiedź.

Korzystaj ze sprawdzonych metod

Zaczynam cykl, w którym dowiesz się, jakie są jedne z najlepszych strategii działających na człowieka. Nie dam Ci gotowych przykładów, no może nie wytrzymam i czasem napisze coś ekstra, ale głównie skupie się na tym, co najlepsi copywriterzy lubią najbardziej. Na ich doskonałej wiedzy o ludzkiej psychice. Ta wiedza nie jest jednorazowa. Ona działa zawsze. Nie ważne czy nagłówek, pierwszy akapit czy wezwanie do działania.

Gotowy przepis

Dostaniesz kilkanaście (jeszcze nie wiem dokładnie ile) sposobów na dotarcie do swojego czytelnika. Wykorzystaj je jak najlepiej. Sama wiedza o nich daje Tobie ogromną przewagę nad konkurencją. Trenuj je tak często aż ich używanie stanie się dla ciebie intuicyjne i podświadome.

Powodzenia!

Bartek Krawczyk jest copywriterem i autorem bloga o doskonaleniu się w pisaniu ofert sprzedażowych http://bartekkrawczyk.pl/.