Login lub e-mail Hasło   

Jak pisać skuteczne nagłówki cz.2- wyeliminuj ryzyko utraty

Każdy z nas ma swoje grzeszki. Każdy z nas boi się utraty. Ludzie boją się stracić to, co już posiadają. Pamiętam koleżankę z mojej dawnej pracy. Każdy dzień zaczynał się od je...
Wyświetlenia: 322 Zamieszczono 20/03/2015

Każdy z nas ma swoje grzeszki. Każdy z nas boi się utraty. Ludzie boją się stracić to, co już posiadają.

Pamiętam koleżankę z mojej dawnej pracy. Każdy dzień zaczynał się od jej narzekań i kończył tym samym. Narzekała na beznadziejność naszej pracy. Narzekała na zarobki. Narzekała na biurko. Trwało to dobre kilka miesięcy. Przyszedł dzień, w którym dostała wymówienie.

Jak zareagowała?

Przyjęła to z ulgą? Wręcz odwrotnie. Zaczął się płacz. Koniec był nietypowy. U szefa interweniowała jej matka. Prosiła, o to żeby córka mogła wrócić do pracy. Z tego, co wiem pracuje  tam dalej i nadal narzeka. Jaki z tego wniosek dla copywritera?

Człowiek będzie bronił się i chronił z całych sił żeby nie zabrali mu tego, co już ma. Boimy się wypłynąć na szerokie wody. Strach nas paraliżuje. Wielu woli tkwić w czymś, czego nie lubi. W związkach, które nie dają satysfakcji. Na etatach, które poza marną pensją dostarczają stresu i frustracji. Wolimy tkwić w tym, do czego się przyzwyczailiśmy. Przecież nowa praca może być jeszcze gorsza. A może nie znajdę nowego partnera i będę samotny do końca życia?

Taka wiedza jest dla Ciebie doskonałą wskazówką, w którym kierunku masz kierować swój komunikat. Korzystaj z tej wiedzy. Dowiedz się, co posiada Twój potencjalny klient i upewnij się, że nie chce tego stracić. Mało tego. Zrobi wiele by to zachować. Ma mu na tym zależeć.

Powodzenia!

Bartek Krawczyk jest copywriterem i autorem bloga o doskonaleniu się w pisaniu ofert sprzedażowych http://bartekkrawczyk.pl/.  

Podobne artykuły


7
komentarze: 18 | wyświetlenia: 642
7
komentarze: 0 | wyświetlenia: 879
6
komentarze: 3 | wyświetlenia: 780
83
komentarze: 25 | wyświetlenia: 71022
51
komentarze: 40 | wyświetlenia: 647109
44
komentarze: 36 | wyświetlenia: 14601
33
komentarze: 30 | wyświetlenia: 21154
30
komentarze: 22 | wyświetlenia: 40123
29
komentarze: 8 | wyświetlenia: 12915
29
komentarze: 16 | wyświetlenia: 52782
28
komentarze: 29 | wyświetlenia: 17750
28
komentarze: 15 | wyświetlenia: 22083
28
komentarze: 16 | wyświetlenia: 17083
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska