Login lub e-mail Hasło   

Gdzie powstało życie?

Większość naukowców uważa, że życie powstało w morzu. Czy mogą się mylić?
Wyświetlenia: 1.075 Zamieszczono 29/05/2015

...

Naukowcy, z uporem godnym lepszej sprawy twierdzą, że życie powstało i rozwinęło się w morzu, a dopiero później wyszło na ląd.

Pomysł pochodzi z Księgi Genezis, gdzie jest bardzo wyraźnie napisane, że Pan Bóg najpierw stworzył życie morskie, a życie lądowe następnego dnia.



Komórki zwierzęce i roślinne składają się w znaczącej części z wody. Woda ta jest zasolona podobnie do wody morskiej. Zasolenie komórek zwierzęcych i roślinnych jest znaczącą poszlaką prawdziwości twierdzenia, że pierwsza komórka, od której wszystko się zaczęło, powstała w morzu.

 

W czasie gdy powstała pierwsza komórka, istniały również lądy. Woda parowała. Padały deszcze. Płynęły rzeki. Powstawały piaski, jeziora i tereny podmokłe.

Komórka zaczęła się namnażać. Mutować. Pojawiły się różne odmiany.

Co mogło zatrzymać pierwsze jednokomórkowe organizmy przed wnikaniem do rzek,  jezior, na wilgotne piaszczyste tereny i dalej w głąb lądu?

 

Gdy życie powstało, ewolucja rozpoczęła się na całej planecie. Delta rzeki nie była przeszkodą.

Pogląd o wyjściu z morza w pełni ukształtowanych zwierząt i roślin, uzasadniony jest jedynie zapisem w biblijnym wersecie.

W Genezis, ktoś napisał o stworzeniu zwierząt lądowych w dniu, który nastąpił po dniu stworzenia życia w morzu. Tan błąd trwa do dziś powielany w pracach wielu naukowców i popularyzatorów nauki.



PS. Niektórzy zauważają, że delfiny i wieloryby przebyły drogę w przeciwnym kierunku...-:)


Przeczytaj także: >>>Szatan i urojenia religijne w fizyce

Adam Jezierski

...

.

Podobne artykuły


26
komentarze: 51 | wyświetlenia: 6251
20
komentarze: 22 | wyświetlenia: 5886
31
komentarze: 168 | wyświetlenia: 7296
79
komentarze: 114 | wyświetlenia: 31397
72
komentarze: 75 | wyświetlenia: 26860
43
komentarze: 12 | wyświetlenia: 6243
34
komentarze: 17 | wyświetlenia: 6418
33
komentarze: 12 | wyświetlenia: 3462
32
komentarze: 11 | wyświetlenia: 3264
27
komentarze: 11 | wyświetlenia: 2556
27
komentarze: 23 | wyświetlenia: 7639
30
komentarze: 83 | wyświetlenia: 4571
25
komentarze: 39 | wyświetlenia: 10583
24
komentarze: 19 | wyświetlenia: 6209
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





Wszystko wskazuje, że się nie mylą, ale nauka ma to do siebie, że kiedy wchodzą na jej arenę nowe dowody, to stare teorie idą do kosza. To jest potęga nauki. A z delfinami jest już dość dobrze udokumentowane, że taki proces "powrotu" u tych ssaków zaistniał :)

@Krzysztof Mrozowski: Głównym tematem współczesnych doktoratów naukowych jest obalanie badań poprzedników... tworzy się nowa praca "do obalenia" i stworzenia nowego "doktoratu".
Tak "rodzą się" nowi doktorzy (nie mylić ze słowem doktór - potocznie lekarz)... jedna WIELKA ŚCIEMA ;)
A odnośnie treści artykułu, to w objętości każdej komórki najwięcej jest PRÓŻNI (czytaj braku materii: elektron, proton, neutron).
Czyli: pochodzimy z próżności... ups... tzn próżni ;D

@lewin44w2k14
Mam inne zdanie na temat "obalania badań poprzedników". Pisałem na ten temat.
>>>W nauce zawsze były błędy, były i są, bo błędów nie da się uniknąć. Błędy można poprawić, ale...
Wiele badań jest bardzo kosztownych. Wymagają drogich przyrządów i dużo czasu, czasem zatrudnienia licznego zespołu pracowników. Nawet badania ankietowe są bardzo drogie.
...  wyświetl więcej

  kamil30,  29/05/2015

Zabawne jest jak religia podczepia się pod naukowe dogmaty - zupełnie niepotrzebnie :-)

@kamil30: Nie ma czegoś takiego jak naukowe dogmaty.

  kamil30,  29/05/2015

@Krzysztof Mrozowski: Wg Ciebie nie ma, wg mnie są ;-) Chociaż zgodzę się, że nauka ma o wiele mniej dogmatów niż religia ale jednak je ma. No ale nie będę drażnił lwa :-)

@kamil30: No to czekam na przykłady

  kamil30,  29/05/2015

@Krzysztof Mrozowski: Uczciwie muszę przyznać, że ewolucja jest chyba jedynym naukowym dogmatem, najbardziej ideologiczną częścią nauki. Ok - spadam do pracy, pozdrawiam serdecznie Krzysztofie.

@kamil30: Miłej i wydajnej pracy :)

W zasadzie nie jest aż tak ważne, gdzie życie powstało. Ważne jest, dokąd zmierza.

Gdzie powstało życie?Na naszej planecie Ziema?Miliony lat temu?Odpowiedz tylko znają wybitni genetycy.. Inne żródła są gigantyczną,wspaniałą,piękną manipulacją,która ma być smaczna jak polskie kukułki,oscypki i bigos.Przekaz danych w trakcie zapłodnienia sorry aktu jest przekazem unikatowego programu, który każdy człowiek na naszej planecie otrzymuje w prezencie od swoich rodziców,przodków....To o ...  wyświetl więcej

  kamil30,  30/05/2015

@Marek Lipski: Nie wszystko da się zawrzeć w genach - geny tworzą ciało i mózg. Jest jeszcze umysł i świadomość - dusza. Rodzą się np. dzieci geniusze w danej dziedzinie, od dziecka przejawiają umiejętności, których nie mogły wypracować w tak krótkim życiu i nie może to być kwestia mózgu - bo pewne umiejętności trzeba wypracować długą, cieżką pracą. Tak samo każdy ma inną osobowość. Dlatego jak dla mnie jedynie poprzednie wcielenia to tłumaczą.

@kamil30: Dzień Dobry.Autor poruszył temat,którego analizy nie podejmuję,gdyż nie znam się na genetyce,pomimo,że poprawiałem software "banków ,genów" i to tylko aktualnych,które są znane.Jest jeszcze wiele , tak zaszyfrowanych że naukowcy, pomimo gigantycznych dotacji, nie rozpracowali.Zgadzam się z opinią:"jak dla mnie jedynie poprzednie wcielenia to tłumaczą" ale tylko do pewnego stopnia,gdyż ka ...  wyświetl więcej

  kamil30,  30/05/2015

@Marek Lipski: Geny nie pomogą w udoskonaleniach specjalnie, bo to tylko nasze ludzkie hardware a nie umysłowe, metafizyczne sottware. To oprogramowanie jest nadrzędne. Nawet super działające hardware czyli geny mogą być bezużyteczne, jeśli nie będzie odpowienio skonfigurowanego programu.

  swistak  (www),  01/06/2015

Symbiotyczne relacje w przyrodzie i geniusz stworzenia wyklucza ewolucję. Ci co ją głoszą nie wiedzą co czynią!

@swistak:
Bardzo dużą grupę, nie tylko naukowców, próbujesz zdyskredytować.

Bez EWOLUCJI nic w przyrodzie nie miałoby sensu.

  kamil30,  02/06/2015

@Krzysztof Mrozowski: Tak - bez ewolucji świadomości nic nie miałoby sens :-)

@kamil30:
Wszystko płynie. - Heraklit.
Ludzie, gatunek homo, podlegają powszechnej ewolucji. Ewoluuje świadomośc, kultura, sposób myślenia.

@Adam Jezierski: Tak - świadomość może ewoluować chociaż wcale nie musi, bo może być także regres. Tak samo myślenie i kultura narażone są na regres.

  zzosia,  02/06/2015

Dzieci będące w łonie matki, także przebywają w środowisku wodnym..... wodach płodowych...... :)



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska