JustPaste.it

Nie zapomnij o tradycyjnej reklamie, jednocześnie będąc oryginalnym

W dobie Internetu stawia się głównie na reklamę internetową. Zapomina się o tradycyjnych formach promocji.

W dobie Internetu stawia się głównie na reklamę internetową. Zapomina się o tradycyjnych formach promocji.

 

W dobie Internetu stawia się głównie na reklamę internetową. Zapomina się o tradycyjnych formach promocji. Trudno się temu dziwić, skoro na rynku jest tak mało firm, specjalizujących się w produkcji gadżetów nieco bardziej oryginalnych niż kubki czy długopisy z logo. Warto jednak włożyć trochę trudu w to, by znaleźć firmę wartościową, która jest w stanie zaproponować coś innego niż większość.

 

Gadżety reklamowe są najlepszą formą reklamy bezpośredniej dla firmy – trafiają one bowiem wprost do ręki klienta. Niestety, wiele firm w swojej ofercie ma wyłącznie kubki, długopisy czy breloki, które w ostatnich latach nie należą do najciekawszych marketingowych produktów. Chowane często w szafkach nie są używane, przez co reklama jako taka praktycznie nie ma sensu. Trzeba więc postarać się o to, by gadżet czymś się wyróżniał i jednocześnie był przy tym praktyczny.

 

Jednym z najnowszych trendów są torby – szczególnie te damskie. Nic innego bowiem nie przyciąga uwagi lepiej, niż jaskrawa, ciekawie zdobiona i dobrze wykończona kobieca torba. Oczywistym jest, że skupia się na nich głównie wzrok płci pięknej, ale lepsze to, niż walające się głęboko w szafie banalne długopisy. Poza tym, trzeba zachęcić klienta, by ten z podarowanych gadżetów korzystał, a co za tym idzie promował naszą firmę – nie można zrobić tego lepiej, niż ofiarowując mu produkt, który będzie dlań użyteczny. Korzystając z niego, klient staje się niejako nośnikiem naszej reklamy.

 

Należy zadać sobie proste, ale niezwykle ważne pytanie: czy bardziej dostrzegalny jest kubek z logo stojący gdzieś na biurku, w dodatku umorusany fusami kawy, długopis, który najczęściej leży nieużywany, czy może damska torebka, którą kobieta w każdej chwili może przełożyć sobie przez ramię i wyjść z nią do miasta, a która jednocześnie posiada dużą przestrzeń reklamową? W tym przypadku nie potrzeba nawet odpowiedzi.

 

Poniżej kilka przykładów:

Torba papierowa z uszami Uashmama - wielofunkcyjna, gdyż służyć może zarówno jako torba na zakupy, schowek na drobiazgi czy doniczka na wiszące rośliny.

 

Damska torebka z filcu FeelFelt - elegancka, ale jednocześnie przestronna. Z pewnością także bardzo wytrzymała.

Silikonowa torebka Jelly Purple Dots - elastyczna i lekka. W dodatku odporna na brud.

letnia-torebka-silikon.jpg